|
Скачати 68.16 Kb.
|
Практичне заняття №1Освіта і виховання в дохристиянському добу та епоху Середньовіччя1. Питання для фронтальної бесіди
2.1. Система освіти й виховання в Київській Русі. 2.2. Виховання і навчання в країнах Давнього Сходу. 2.3. Особливості спартанської та афінської систем виховання. 2.4. Особливості освітньо-виховної практики та педагогічної думки в епоху Середньовіччя. Виникнення університетів. 3. Завдання для домашнього письмового опрацювання (Для всіх у зошит з інд. завдань («тоненький») 3.1. Зробити порівняльний аналіз систем виховання й освіти в Київській Русі та в країнах середньовічної Європи. 3.2. З літературно-педагогічної пам'ятки "Повчання дітям" Володимира Мономаха виписати положення та ідеї, які можуть бути використані в сучасній педагогічній діяльності. 4. Тематика рефератів і письмових повідомлень (реферати оформляти згідно вимог: титулка, список л-ри, план, покликання на літературу) 4.1. Виховання дітей праукраїнців на народних традиціях і обрядах. (Атаманюк-Буднікова) 4.2. Писемність першоукраїнської цивілізації. (Бакай-Вишинська) 4.3. Літературно-педагогічні пам'ятки Київської Русі та їх вплив на розвиток школи і педагогічної думки в Україні. (Броневич-Голембйовська) 4.4. Освіта у Галицько-Волинській державі. (Вістовська-Гордій) 5. Питання та завдання для письмового контролю під час практичного заняття (Для всіх у зошит з інд. завдань («тоненький»)
ЛІТЕРАТУРА
Практичне заняття №2 Школа й педагогічні ідеї ХV-першої половини ХVІІІ ст. 1. Питання для фронтальної бесіди 1.1. Соціально-економічні та політичні основи педагогічних ідей і нових типів навчальних закладів у Західній Європі та на українських землях в означений період. 1.2. Особливості розвитку української школи й педагогічної думки в ХV-першій половині ХVІІІ ст. 2. Питання для обговорення 2.1. Початкове шкільництво в Україні ХV - першої половини ХVІІІ ст. 2.2. Острозька академія. 2.3. Виникнення і розвиток братських шкіл та їх роль у формуванні національної самосвідомості й культури. 2.4. Києво-Могилянська академія як всеукраїнський культурно-освітній центр. 2.5. Козацька педагогіка-унікальне явище світової педагогічної думки. 3. “Презентація” особи і педагогічних ідей визначних представників XVII – початку XVІІІ ст. (на основі окремих письмових повідомлень і матеріалів):
4. Завдання для домашнього письмового опрацювання (Для всіх у зошит з інд. завдань («тоненький») 4.1. Виписати провідні положення концепції "Українська козацька педагогіка". 4.2. На основі ознайомлення зі Статутом Львівської братської школи зробити письмовий висновок про його роль у формуванні класноурочної системи навчання. 5. Тематика рефератів 5.1. Павло Русин і Юрій Дрогобич - визначні діячі української національної епохи Відродження (Данків-Долинська). 5.2. Князь Костянтин Острозький - меценат українського шкільництва. (Дзюбата-Дроняк) 5.3. Видатні випускники та викладачі братських шкіл і Києво-Могилянської академії. (Кікінчук-Зварич) 5.4. Статути братських шкіл, підручники і навчальні посібники як педагогічні пам'ятки ХVІ-ХVШ ст. (Когутяк-Ілечко). ЛІТЕРАТУРА
|
Модельне практичне заняття з української мови із застосуванням інноваційних технологій Мета: Ознайомити студентів з новими інтерактивними методиками, які стимулюють до пошукової діяльності; сформулювати уміння й навички... |
Оцінка запиленості повітря Практичне заняття № Відбір зразків ґрунту та підготовка їх до лабораторних досліджень |
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 1 Прочитайте текст, з’ясуйте, що є важливим для ділової людини в досягненні успіху |
Практичне заняття №2 Мацюк З., Станкевич Н. Українська мова професійного спрямування: Навчальний посібник. – К.: Каравела, 2009 |
«Практичне заняття по Живі» Школа Рідної Віри «Практика виготовлення громових свічок». Підготовка до свята Громниці (Стрітення) |
Періодизація історії Японії за середньовіччя Практичне заняття «Японське суспільство у баченні авторки «Записок біля узголівя» Сей-Сьонагон» |
Граматика. Морфологія Практичне заняття Граматика як розділ мовознавства. Граматична форма, граматична категорія, граматичне значення |
Практичне заняття 3 Санітарно-гігієнічні вимоги до умов праці Гігієнічне нормування умов праці за показниками мікроклімату, повітрообміну, освітлення та засоби їх нормалізації в робочій зоні |
Група КП-110 12 лютого 2013 року Дисципліна «Охорона праці в галузі»... Закон Г. Ома для ділянки електричного ланцюга (кола). Закони (правила) електричних ланцюгів (кіл) Г. Кірхгофа |
2. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань Практичне заняття – форма навчального процесу, при якій викладач організує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень... |