|
Скачати 38.15 Kb.
|
Гриценко Євгенія Михайлівна, учитель англійської мови ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу обдарованих учнів до повних знань, розвиток дитини через розв’язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності. Спрямування сучасної освіти на профільне навчання робить знання і застосування методу проектів надзвичайно актуальним. ЧАРІВНИЙ СВІТ ЛІТЕРАТУРИ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН Мета проекту: формувати та розвивати пізнавальну активність учнів; розвивати уміння самостійно набувати нові знання та поєднувати їх в єдину систему; працювати над підготовкою проекту для підвищення інтересу до вивчення англійської мови; щоб учні не тільки бажали грати подібно героям улюблених книг, але хотіли розмовляти англійською мовою так, як розмовляють англомовні актори з фільму, про улюблених героїв; обґрунтувати доцільність зв’язків англійської мови із зарубіжною літературою у навчально-виховному процесі. Виконання: проведення уроків та позакласних заходів, конкурси творів, малюнків за темою проекту, організація самостійної дослідницької діяльності учнів. Тип очікуваних навчальних матеріалів: написання рефератів, проведення конференції, написання творів, оформлення виставки малюнків, театралізовані вистави, підбір з Інтернет-сайтів необхідної інформації тощо. Об’єкт дослідження: улюблена дитяча англомовна література, біографії письменників, інформація з зарубіжної літератури, Інтернет-сайти з теми проекту, навчальна діяльність, яка імітує або створює реальні ситуації. Результати проекту: написання творів, рефератів, виставка дитячих малюнків, постановка вистав за творами улюблених письменників, випуск збірника сценарію проекту. Учасники проекту: – дослідницько-пошукова група: учні 6-11 класів, 1 вчитель. Термін виконання: 1 рік Очікувані педагогічні результати: Учні: - отримають знання та навички пошуково-дослідницької роботи; - усвідомлять важливість вивчення літератури англомовних країн; - отримають досвід спілкування з різними людьми; - аналізуватимуть, знаходитимуть правильні рішення. Методи реалізації: - дослідницько-пошукова робота; - групова співпраця; - практична робота. Даний проект спрямований на те, щоб учні стали ефективними користувачами мови. Вони повинні не тільки здобувати знання, а й розвивати навички та вміння використання мовних форм для реальних комунікативних цілей, осмислення й узагальнення практичного досвіду, поширення отриманих результатів у масовій шкільній практиці, підготовку сучасних методичних і дидактичних матеріалів. Етапи реалізації І етап. Підготовчий. Мета: теоретично підготувати учасників проекту, стимулювати їх до дослідницько-пошукової роботи, зацікавити учнів майбутнім проектом. Створення дослідницько-пошукової групи. Залучення до проекту батьків. Організаційне засідання: визначення мети, проблем, шляхів їх вирішення; часу здійснення проекту, необхідних ресурсів, планування роботи. Навчальне заняття: особливості роботи над проектом. Колективне обговорення запланованої діяльності. ІІ етап. Збір необхідної інформації. Мета: зібрати інформацію; визначити та обговорити методи дослідження та пошуку інформації. Збір відомої інформації про улюблену дитячу англомовну літературу, опрацювання біографій письменників, підготовка до написання рефератів. Навчання і набуття учасниками дослідницько-пошукової групи досвіду активної пошукової діяльності. ІІІ етап. Визначення напрямів діяльності. Мета: узагальнити зібраний матеріал, систематизувати отриману інформацію, визначити ефективні шляхи розв’язання проблем, спланувати діяльність, спрогнозувати результати роботи, розподілити завдання між учасниками групи, визначити термін реалізації міні-проектів. Формування і уточнення проблем. Розробка плану дій. Визначення необхідних результатів. Випуск збірника сценарію проекту, розміщення інформаційного повідомлення на сайті школи, провести конкурс малюнків. ІV етап. Етап діяльності. Мета: Реалізація узгодженого плану дій, здійснення заходів, розроблених на ІІІ етапі. Алгоритм діяльності: планування уроків та позакласних заходів, конкурси творів, малюнків за темою проекту, організація самостійної дослідницької діяльності учнів. V етап. Презентація та оцінювання результатів проекту. Мета: узагальнити результати проведеної роботи перед учнями школи, педагогами; проінформувати про реальні досягнення своєї діяльності, зробити відповідні висновки про позитивне і негативне. Алгоритм діяльності: систематизація, узагальнення і оформлення результатів виконання проекту – створення збірника сценарію проекту, представлення матеріалів, дослідницько-пошукової групи на учнівських зборах, конференції. Оцінювання результатів здійсненого проекту відповідно до поставлених завдань. Узагальнення отриманого досвіду, визначення сильних і слабких сторін роботи. Визначення можливостей подальшого розвитку проекту «ЧАРІВНИЙ СВІТ ЛІТЕРАТУРИ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН». |
Уроки хімії з екологічними аспектами 9-49 Одним із навчальних завдань сучасної програми хімії для загальноосвітніх навчальних закладів є розв’язання глобальних проблем людства... |
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів.... Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною» |
83 країни світу: США, Франція, Великобританія, СРСР, Австралія, Нова... Критерії: тип виб системи; спосіб визначення більшості; тип виб округів; наявність бар'єру; преференцій; алгоритм розподілу залишків... |
Урок узагальнення знань з теми «Органічні речовини як основа сучасних матеріалів» Мета уроку: розширити уявлення учнів про полімери як основу сучасних матеріалів – пластмас, каучуків, гуми, волокон |
Промисловість будівельних матеріалів Мета: сформувати уявлення про галузеву структуру промисловості будівельних матеріалів України; визначити сировину базу галузі та... |
Л.І. Даниленко, методист Черкаського Сьогодні ми спостерігаємо процес оновлення освітньої системи на всіх рівнях, що пов’язано, в першу чергу, зі створенням нових навчальних... |
Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група... «Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої діяльності школи». Головне завдання, яке поставлене... |
НАКАЗ Про підготовку матеріалів до проведення тендера на закупівлю корекційно-реабілітаційного обладнання для спеціальних дошкільних та... |
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого... У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення... |
Розподіл обов'язків між головою, секретарем та членами організаційного... Організовує роз’яснювальну роботу щодо проведення конкурсу, координує розроблення методичних матеріалів з питань підвищення кваліфікації... |