|
Скачати 49.88 Kb.
|
Українська мова і література 7 клас І. Зробити фонетичний розбір 1 виділеного слова та морфологічний розбір 2 виділеного слова у поданому реченні. Збереглась лише одна з ранніх гравюр Георгія Нарбута, датована тисяча дев’ятсот третім роком. 5 балів ІІ. З-поміж поданих фразеологізмів виписати ті, що походять з мови діловодів. Пояснити значення висловів, увести їх у речення.
2. Розправляти плечі.
5 балів ІІІ. Повідомлення на лінгвістичну тему “Особливі форми дієслова”. 5 балів IV. У поданих словах поставити наголос. Алфавіт, виноград, гайковий, Водохреще, генезис, оглядач, пільговий, суспільно корисний, апартаменти. 5 балів V. Балади та історичні пісні. Спільне і відмінне. 5 балів VI. Написати твір на одну з тем:
12 балів Всього 37 балів 9 клас І. Уявіть ситуацію: в одній із молодіжних газет відкрилась рубрика “Хочу сказати спасибі”, в якій друкуватимуться слова вдячності добрим, чесним, працьовитим людям. Напишіть невелику за обсягом (8-10 речень) розповідь у формі листа до редакції, де докладно зупиніться на добрих справах людини, якій вам хочеться подякувати. 12 б. II. Запишіть речення, розставте розділові знаки, побудуйте його структурну схему, зробіть синтаксичний розбір, надпишіть над кожним словом, якою частиною мови воно є. Виконайте словотвірний і фонетичний аналіз виділеного слова. Я люблю їхати на поле тоді як ниви зеленіють та хвилюються зеленими хвилями коли обважнілі колоски черкаються об голову об вуха коли ниви поцяцьковані синіми волошками та червоними маками. (І.С.Нечуй – Левицький) 5 б. III. Скласти невелике повідомлення в науковому стилі на лінгвістичну тему, в якому дати обґрунтовану відповідь на запитання:
Свої міркування проілюструвати прикладами. 5 б. IV. Поняття про пародію, бурлеск. 5 б. V. Написати твір на одну з тем:
12 б. Всього 39 б. 10 клас I. Уявіть ситуацію: в одній із радіопередач велась розмова дискусійного характеру на тему: “Чи може бути щасливою нечесна людина?” Візьміть участь у цій дискусії. Складіть роздум (8-10 речень) на згадану тему і запишіть його. 12 б. II. Записати речення, розставити пропущені розділові знаки, побудувати його структурну схему, зробити синтаксичний розбір, надписати над кожним словом, якою частиною мови воно є. Зробити морфологічний розбір виділеного слова. Чужих країв ніколи я не бачив принад не знаю їхніх і окрас та вірю серцем щирим і гарячим нема землі такої як у нас. (В.Симоненко) 6 б. III. Дібрати кілька фразеологічних синонімів до поданих фразеологізмів. Гомеричний сміх; збитися з ніг; надувся як сич; затаврувати ганьбою; дерти носа; з давніх – давен; ввести в курс; доп’ястися свого. 4 б. IV. Поясніть, як правильно.
4 б. V. Жанри драматичних творів. Роль драматургії в українській літературі XIXст. 6 б. VI. Написати твір на одну з тем:
12 б. Всього 44 б. 11 клас І.Кожен із вас мріє вибрати правильну життєву дорогу. Це дуже складний вибір для молодої людини. Адже ми живемо одразу начисто, без чернеток. Тому помилятися не можна. Дуже влучно про це сказала відома поетеса Ліна Костенко: Життя іде. І все без коректур. І, як напишеш, - так уже і буде. Завдання: Висловіть свої міркування у формі твору – роздуму (8-10 речень), яким шляхом треба прямувати, щоб на ще чистому аркуші вашого життя було якнайменше помилок, котрих не виправить і наймудріший учитель. 12 б. II. Запишіть речення, розставте пропущені розділові знаки, побудуйте його структурну схему, зробіть синтаксичний розбір (підкресліть головні і другорядні члени речення, надпишіть над кожним словом частину мови, визначте тип складного речення та вид підрядного). Зробіть морфологічний розбір виділеного слова. А там далі за річкою що обставилася стіною темно – зеленого очерету потяглося нив’я довгими поясами розіслалися лани широкими килимами ховаючи свої краї аж там де земля зіходиться з небом де блакитний край неба зливається з темно – зеленою далечиною. (Панас Мирний) 6 б. III. Дібрати і записати 10 фразеологізмів з іменником рука. Пояснити значення. 5 б. IV. Пояснити значення слів. Взаємини, відносини, відношення; книжковий, книжний; загрожувати, погрожувати; особистий, особовий; писемний, письмовий. 5 б. V. Відповісти на запитання, дотримуючись чіткості і лаконічності у висловлюваннях.
5 б. VI. Написати твір на одну з тем:
12 б. Всього 45 б. |
Н73 Новий довідник: Українська мова. Українська література. — К.: ТОВ «КАЗКА», 2008. т— 864 с М. Радишевсъка — старший учитель, учитель-методист, відмінник народної освіти (автор розділу «Українська мова») |
Розкрийте поняття літературної мови та літературної норми. Визначте... Українська мова – слов’янська мова. Вона є національною мовою українського народу. Українська національна мова існує |
Віталій КОНОНЕНКО. Проблема гуманізації викладання літератури (на... Віталій КОНОНЕНКО. Проблема гуманізації викладання літератури (на матеріалі творчості Олеся Гончара) // Українська мова та література... |
Intel® Навчання для майбутнього Гречанюк С. День повернення М. Хвильового // Українська мова і література в школі. – 1987. – №12. – С. 17-26 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №1 Творчий переказ тексту «Відпочинок на морі» Державний Гімн України. Мова — жива скарбниця історії народу. Мова і мовлення. Збагачення мови новими словами. Утворення нових слів.... |
Особливості роботи за підручником «Українська мова. 2 клас» (автор... Віту, вирішення життєво важливих завдань)» (Програма, с. 10), уможливлює зміст навчально-методичного комплекту, до якого входять:... |
УКРАЇНСЬКА МОВА Українська мова: навч посіб для студ ф-ту післядипломн освіти / Нар укр акад., [каф українознав.; упоряд. Г. В. Купрікова]. – Х.... |
Про підсумки обласного туру Всеукраїнського конкурсу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2009» у період з 10 по 13 лютого цього року проведено обласний тур названого конкурсу професійної... |
Реферат студентки ІІ курсу спеціальність «Українська мова та література» Гребінки у контексті декабристської літератури, історичної белетристики Г. Квітки-Основ’яненка та поетичного доробку Т Шевченка |
Методичні рекомендації та тематика практичних занять (3-5 семестри) «Українська мова як компонент професійної компетенції. Нормативно-стильові основи професійного спілкування» слід починати зі з’ясування... |