ПРОБНЕ ЗНО 2013 Частина 1 Українська мова


Скачати 180.86 Kb.
Назва ПРОБНЕ ЗНО 2013 Частина 1 Українська мова
Дата 10.11.2013
Розмір 180.86 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
ПРОБНЕ ЗНО 2013

Частина 1 Українська мова

Завдання 1—10 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді, позначте його в бланку А згідно з інструкцією.

1. На перший склад падає наголос у слові

А ожеледь Б деінде В перекис Г експерт

2. Літеру Е треба писати на місці обох пропусків у рядку

А в..сняне мар..во Б вир..нає сон..чко

В в..личезний п..ріг Г кр..шталеве дж..рело

3. Спільнокореневим до слова РОСА є

А зростати Б зрошувати В зросійщений Г обрости

4. Помилково вжито слово в рядку

А брати участь Б здавати іспит В додати води Г завдати шкоди

5. Не відмінюються всі слова в рядку

А бюро, журі, шитво Б кенгуру, турне, ательє

В графіті, вапно, жалюзі Г тире, інтерв'ю, вікно

6. Неповним є речення

А Згаяного часу і конем не доженеш.

Б По блакитному степу вороний вітер.

В Пахло колосом, стернями і волошками.

Г На прощання, милий брате, що сказать тобі?

Прочитайте текст і виконайте завдання 7—10.

(1) Ще над/вечір землю оповив холодний туман. (2) Значить, чекай на ніч морозну. (3) І ранній завчасний морозенко таки добре [...] протягом ночі: настелив трави, побілив памороззю засохлі дерева. (4) У/ранці листя без/упину опадало на землю, лягало покорченими долоньками до/гори наче все ще просило хоч краплиночку тепла. (5) Не було ні вітру, ні жодного поруху, (6) А листя падало й падало, зривалося з верховіття. (7) Здавалося, що проливається чорно-зелений сумний водограй.

7. Замість пропуску в третьому реченні може бути кожне з наведених слів, ОКРІМ

А похазяйнував Б потрудився В попорався Г полаявся

8. Окремо в тексті треба писати сполуку слів

А над/вечір Б у/ранці В без/упину Г до/гори

9. Вставне слово є в реченні

А другому Б четвертому В п'ятому Г сьомому

10. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А четвертому Б п'ятому В шостому Г сьомому

Завдання 11—23 мають по 5 варіантів відповіді, серед яких лише ОДИН правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді, позначте його в бланку А згідно з інструкцією.

11. Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка

А надзьобувати, юшечка, щасливець Б бджолосім'я, розмаїтість, обличчя

В єднання, сором'язливість, щирість Г джерельце, льодовий, щільний

Д зшивати, рум'янець, дзеркальце

12. Лексично правильне словосполучення утворить прикметник НАВЧАЛЬНИЙ з іменником

А заклад Б план В ефект Г досвід Д метод

13. Прочитайте уривок.

І радісн(1)о, що Київ наш осін(2) ій.

Хоч довгу путь у світі перейшов,

Весь у труді, в натхнен(3)і, у горін(4)і.

Весь на риштован(5)ях нових будов!

Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ

А 1 Б 2 В З Г 4 Д 5

14. Разом з НЕ треба писати слово у варіанті

А не/високо, а низько Б відповіді не/надано

В не/відчув підтримки Г не/сказавши й слова Д не/вже ми зустрілися

15. Через дефіс треба писати кожен прислівник у рядку

А по/нашому, в/нічию, ледве/ледве, сяк/так

Б з/рештою, врешті/решт, хтозна/куди, вряди/годи

В мало/помалу, віч/на/віч, по/третє, по/латині

Г десь/то, як/раз, по/сучасному, будь/коли

Д по/двоє, по/друге, десь/інколи, як/небудь

16. Суфікс -ЕВ- має прикметник, утворений від слова

А край Б груша В кущ Г кварц Д вечір

17. Відмінкову форму числівника вжито правильно в реченні

А Певніші й докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року

тисяча п'ятисот п'ятидесятого.

Б Якось у тисячу шістсот сорок сьомому році Чаплинський напав зі своїми гайдуками на Суботів.

В Найперші відомості про козаків записані в хроніках і літописах уже в тисяча чотирьохсот дев'яносто другому році.

Г Богун виявив талант полководця під час Берестецької битви в червні тисяча шістсот п'ятдесят першого року.

Д Запорозька Січ до останніх днів свого існування, тобто до тисячу семисот сімдесят п'ятого року, залишалася острівцем волі.

18. Граматичну помилку допущено в рядку

А найвідоміші скульптури Б більш цікавіший сюжет

В тонший від паперу Г найменш привабливі ціни

Д зрозуміліше пояснення

19. У формі наказового способу вжито всі наведені дієслова, ОКРІМ

А вези Б пішли В кажи Г бери Д кричи

20. Прочитайте речення.

Фігуристка, [...] хворобу, блискуче виконала складний стрибок.

Замість пропуску можуть стояти всі слова, ОКРІМ

А незважаючи на Б не дивлячись на

В забувши про Г подолавши Д попри


21. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А Тут усе: і повітря, і тиша, і дерева - сповнене якоїсь загадкової сили.

Б Учитель - це три світи: теперішній, минулий і майбутній.

В Море й озеро, синій берег і широкий степ - усе залите гарячим маревом.

Г На все осінь щедра: на кавуни, і на дощі, і на холодні роси.

Д У наших ріках водяться різні породи риб: а саме щука, лин, лящ, сом.

22. Відокремленою обставиною можна замінити підрядне речення в рядку

А Де б хор не виступав, скрізь його радо вітали.

Б Коли приїхали з лісу додому, було вже зовсім темно.

В Як купуєте товар, вимагайте від продавця чек.

Г Відколи знаю Оксану, вона дивує мене своєю терплячістю.

Д Якщо виходите з кімнати, світло автоматично вимикається.

23. Складнопідрядне речення з підрядним часу утвориться, якщо до частини «Я буду згадувати свої шкільні роки...», додати

А бо були вони щасливими.

Б щоб ненадовго повернутися назад.

В хоч і швидко вони промайнули.

Г доки буду топтати ряст.

Д дарма що вони були дуже давно.

У завданнях 24—28 до кожного з чотирьох рядків інформації, позначених цифрами, виберіть ОДИН правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. Поставте позначки в таблицях відповідей до завдань у бланку А на перетині відповідних рядків (цифри) і колонок (букви).
24. Замініть фразеологізм одним словом.

Фразеологізм

Значення

1 скреготати зубами

2 уривати терпець

3 тягти жили

4 задирати носа

А визискувати

Б дратувати

В бундючитися

Г гніватися

Д бити


25. Визначте синтаксичну роль виділеного дієслова в реченнях.

Синтаксична роль

Приклади


1 підмет

2 компонент складеного дієслівного присудка

3 обставина

4 додаток

А Звичай робити писанки виник в Україні ще

з дохристиянських часів.

Б Поет не міг написати рядка без вогненного перевтілення в образи.

В Він мені казав вивчити напам'ять про Каїна та Авеля.

Г На колишній Гетьманщині на Водохреще парубоцтво сходилося на лід помірятися силами.

Д Співати - це обов'язково, як дихати.



26. Доберіть приклад до кожного виду речення.

Вид речення

Приклад

1 означено-особове

2 неозначено-особове

3 узагальнено-особове

4 безособове

А Місто робітників, славне, величне, молоде душею...

Б Любіть Україну, як сонце любіть...

В Брехнею далеко не заїдеш.

Г Для мене без тебе і життя нема.

Д Задзвонили в усі дзвони по всій Україні.


27. Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.

Випадок уживання тире

Приклад

1 перед узагальнювальним словом

2 між підметом і присудком

3 при відокремленій прикладці

4 у безсполучниковому реченні

А Дмухнув вітрець – і мрії ті пропали.

Б Мемуари, щоденники, листи - усе це джерела для вивчення історії.

В Соловей співає – серце завмирає.

Г У будь-якій ситуації залишатися Людиною – ось єдина умова життя.

Д Часом над горами встає веселка – різнобарвний стовп світла.



















28. Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Місяць (1)усе (2)більше заворожує ліси, і вони, як (3)принишкле море, стоять під тихим світлом, (4) чекаючи весни.

А прикметник Б дієприкметник (форма дієслова)

В дієприслівник (форма дієслова) Г прислівник Д частка
Читання й аналіз тексту

Завдання 29—36 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді, позначте його в бланку А згідно з інструкцією.

Прочитайте текст (цифри в дужках позначають номери рядків) і виконайте завдання 29—36.

Олена Теліга

(1-5) У її елегантно-карбованих віршах, названих критикою «приватними листами світові», вимальовується яскравий образ людини, відданої ідеям національного відродження, морального максималіста, апологета загальнолюдських цінностей. У цьому й полягав сенс життя поетеси- антифашистки, розстріляної німецькими окупантами в Бабиному Яру.

(6-13) Світогляд Олени Теліги формувався поступово. То була довга «одіссея», що починалася в Петербурзі. Тут, у сім'ї інженера-гідротехніка професора Івана Шовгенева, і народилася Олена 1907 року. Потужні хвилі визвольних змагань, що охопили Україну після Лютневої революції 1917 року, повернули родину Шовгеневих до Києва, де дочка міністра УНР Олена навчалася в гімназії. Під час більшовицького наступу 1919 року Центральна Рада змушена була залишити Київ. Разом із нею виїхали й Шовгеневи. Згодом оселилися в Чехії, де батько працював ректором Української господарської академії.

(14-20) У ті часи відбувся різкий злам у психіці майбутньої поетеси. Усвідомивши себе українкою та непримиренним ворогом великодержавництва, майбутня поетеса вступає до Українського педагогічного інституту в Празі. Вона товаришує з Євгеном Маланюком, Олегом Ольжичем та іншими письменниками «празької школи». У ліриці поетеси панує вічний бунт, протест проти безбарвної «нудоти життя», її погляд знаходить «у тьмі глибокій блискавок фанатичні очі, а не місяця мрійний спокій».

(21-26) Власне, ідеться про неоромантизм, що об'єднує «празьку школу», проявляючись у доробку кожного поета неповторними гранями: коли для Юрія Клена це був певний нюанс, то для Маланюка, Ольжича, а ще більше для Теліги - рідна стихія, поривання «кресати вогонь із кремнів». Героїзм як найвища чеснота, як взірець людської гідності – то визначальний орієнтир її життя і творчості, тісно пов'язаних із боротьбою за національне визволення рідного народу.

(27-31) Олена Теліга розвивала кращі традиції української літератури, передовсім Лесі Українки. Як прихильник суворих ритмів, вона ніколи не втрачала жіночих інтонацій. Роль жінки в житті нації – одна з головних тем лірики Теліги. Це не квола істота, не рабиня, це дружина й помічник чоловіка-воїна, це новий тип особистості – вольової, внутрішньо дисциплінованої натури, невтоленного життєлюба.

(32-41) Цей тип постав з особливостей національного духу української еміграції, яка почала активно готуватися до відновлення історичної справедливості в рідному краї, охопленому більшовицькими репресіями, розчленованому сусідніми країнами. Це прискорило об'єднання розпорошених угруповань в ОУН. Обмежуватися лише естетичними питаннями видавалось би за таких обставин неприпустимою розкішшю.

Водночас поети-емігранти, прихильники високої духовності, не дозволяли собі перетворювати мистецтво на агітку. Про це, зокрема, писала Теліга в статті «Прапори духа», пафос якої спрямовувався проти зловживання плакатністю, що не має нічого спільного з лірикою. Головна мета, що її ставила поетеса в запальних публіцистичних виступах, як і в ліриці, – будити національну свідомість.

(42-51) Розкол ОУН, що стався 1940 року внаслідок тактичних і персональних розходжень, тяжко дався взнаки під час світової війни, послабив організовану боротьбу українського народу проти німецьких окупантів. Це відчула на собі й Олена Теліга, яка разом з Уласом Самчуком нелегально перейшла кордон між Польщею та Галичиною. А 22 жовтня – вона вже в омріяному напівзруйнованому Києві, де засновано Українську національну раду. Теліга як член референтури культурної комісії створила «Спілку письменників». Водночас вона перебирає редагування додатка «Література і мистецтво» при газеті «Українське слово» і готує його під свіжою, бойовою назвою «Литаври». Тут друкувалися талановиті твори українських письменників, знищених сталінізмом, і письменників-емігрантів.

(52-60) Сіючи зерна національної самосвідомості в окупованому Києві, Теліга не опублікувала жодного панегірика гітлерівцям, із презирством ставилася до одописців: «Це, мабуть, ті ж самі писаки, що й Сталінові так щедрували». Певна річ, це не могло не викликати підозри фашистів, які після невдалих спроб приборкання «Литаврів» на початку 1942 року їх закрили. Ольжич намагався переконати Телігу виїхати з міста, але вона категорично відмовлялася: «Я з Києва вдруге не поїду». Знаючи про масові арешти українців і про те, що гестапо влаштувало засідку в приміщенні Спілки письменників, вона пішла на чергове зібрання, де й була заарештована.

(61-62) За свої 35 років поетеса не встигла видати жодної власної книжки, усі вони вийшли посмертно; більша частина її віршів загубилася.

За Ю. Ковалевим, 605 слів
29. Розповідаючи про Олену Телігу, автор уживає слово ОДІССЕЯ (рядок 6), підкреслюючи, що

А все своє життя вона подорожувала світом у пошуках нових вражень

Б формування її світогляду супроводжувалося постійними шуканнями

В вона мала неабияку схильність до авантюризму й ніколи не пасла задніх

Г вона з дитинства готувала себе до письменницької діяльності, багато читала

30. За стильовими ознаками текст є

А науково-популярним Б офіційно-діловим

В художнім Г розмовним

31. Слово ПЕРЕБИРАЄ (рядок 48) у тексті означає

А бере до рук одне за одним Б виявляє нерішучість, діє обережно

В послідовно обдумує, зважує Г бере на себе відповідальність

32. Називаючи О. Телігу МОРАЛЬНИМ МАКСИМАЛІСТОМ, автор уважає, що вона

А не здатна на компроміси із совістю

Б віддана національній ідеї

В прагне бути прикладом для інших

Г не вміє пристосовуватися до інших

33. Основну думку тексту виражає речення

А У ліриці поетеси панує вічний бунт, протест проти безбарвної «нудоти життя», її погляд знаходить «у тьмі глибокій блискавок фанатичні очі, а не місяця мрійний спокій» (рядки 18-20).

Б Героїзм як найвища чеснота, як взірець людської гідності – то визначальний орієнтир її життя і творчості, тісно пов'язаних із боротьбою за національне визволення рідного народу (рядки 24-26).

В Головна мета, що її ставила поетеса в запальних публіцистичних виступах,

як і в ліриці, – будити національну свідомість (рядки 40-41).

Г За свої 35 років поетеса не встигла видати жодної власної книжки, усі вони вийшли посмертно; більша частина її віршів загубилася (рядки 61-62).

34. У переносному значенні вжито слово, виділене в реченні

А Потужні хвилі визвольних змагань, що охопили Україну після Лютневої революції 1917 року, повернули родину Шовгеневих до Києва, де дочка міністра УНР Олена навчалася в гімназії (рядки 8-10).

Б Під час більшовицького наступу 1919 року Центральна Рада змушена була

залишити Київ (рядки 10-11).

В Це не квола істота, не рабиня, це дружина й помічник чоловіка-воїна, це новий тип особистості – вольової, внутрішньо дисциплінованої натури, невтоленного життєлюба (рядки 29-31).

Г Тут друкувалися талановиті твори українських письменників, знищених сталінізмом, і письменників-емігрантів (рядки 50-51).

35. Засобом міжфразового зв'язку першого та другого речень тексту (рядки 1-5) є

А лексичний повтор Б займенник В вставне слово Г прислівник

36. Судячи зі змісту тексту, авторський задум полягає в тому, щоб

А розповісти про основні віхи життєвого та творчого шляху О. Теліги

Б дати розгорнутий аналіз поетичної творчості О. Теліги

В проаналізувати причини, які спонукали О. Телігу до еміграції

Г розкрити передумови формування поетичного таланту О. Теліги

Частина 2

Українська література

Завдання 37—56 мають по п'ять варіантів відповіді, серед яких лише ОДИН правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді, позначте його в бланку А згідно з інструкцією.

37. Рядки

Сонце низенько, вечір близенько,

Вийди до мене, моє серденько!

Ой вийди, вийди, та не барися,

Моє серденько, розвеселися

узято з

А родинно-побутової пісні Б календарно-обрядової пісні

В історичної пісні Г балади Д думи

38. «Билися день, билися другий: третього дня під полудень упали стяги» героя «Слова про похід Ігорів»

А Всеволода Б Святослава В Кончака Г Ігоря Д Ярослава

39. «Все для тебе стерплю, все для тебе зроблю, і коли мені Бог поможе осушити твої сльози, то я найщасливіша буду на світі», - говорить матері

А Маруся Дрот Б Леся Черевань В Наталка Полтавка

Г Катря Гримач Д Галя Ґудзь

40. У рядках

Розумненький був чоловік,

Нехай не вадить, як не чує,

Та в давній дуже жив він вік.

Не так тепер і в пеклі стало,

Як в старину колись бувало

І як покійник написав

ідеться про

А Гомера Б Вергілія В Овідія Г Софокла Д Горація

41. «А такий був: нехай тільки станеться кому з нашого села пригодаголовою ляже, а вирятує: нехай зачепить хто чужий, то й не збудеться лиха: налетить, як той вихор нагальний, дощенту викорчує. Колись шляхтич да заняв козаче поле, то він і хату його спалив, і попіл розвіяв, і самого протурив за Дніпро. Коли жив, то, може, й досі пам'ятає, які нагайки-дротянки плелися в пана ...»

А Наума Дрота Б Мартина Борулі В Максима Гримача

Г Омелька Кайдаша Д Івана Дідуха

42. Слова «Вона довго терлась коло панів і набралась од їх трохи панства. До неї прилипла якась облесливість в розмові й повага до панів. Вона любила цілувати їх у руки, кланятись, підсолоджувала свою розмову з ними» характеризують

А Марійку Федорчук Б Меланію Черевань В Настю Дрот

Г Явдоху Ґудзь Д Марусю Кайдашиху

43. «Я ж вам гармати слів повиставляв!

Я ж ніс за вас камінного хреста.

Аж захлиналась у сльозах земля!» - писав Іван Драч про

А Михайла Коцюбинського Б Панаса Мирного

В Василя Стефаника Г Івана Нечуя-Левицького

Д Пантелеймона Куліша

44. «Повість начебто умовно поділена навпіл. З одного боку (перша частина)жива природа, жива Марічка. З другого (друга частина)чорний ліс. Марічка-нявка. У центріІванСвітове дерево», - сказано про твір

А «Лісова пісня» Б «Земля» В «Кайдашева сім'я»

Г «Камінний хрест» Д «Тіні забутих предків»

45. На плакаті часів Другої світової війни є цитата з твору

А «До Основ'яненка» Б «Катерина» В «Гайдамаки»

Г «Заповіт» Д «Мені однаково»



46. Образи Мойсея і Єгови наявні у творі

А Івана Франка Б Євгена Маланюка В Павла Тичини

Г Лесі Українки Д Тараса Шевченка

47. Поезія «Ви знаєте, як липа шелестить...» перегукується з віршем

А «Лебеді материнства» Б «Чари ночі» В «Пісня про рушник»

Г «Українське альфреско» Д «Молюсь і вірю...»

48. «Не можна любити народів других,

Коли ти не любиш Вкраїну! ..»переконаний

А Володимир Сосюра Б Василь Симоненко В Андрій Малишко

Г Василь Стус Д Павло Тичина

49. У рядках

Моя любов чолом сягала неба,

А Гриць ходив ногами по землі

провідним художнім засобом є

А антитеза Б епіфора В анафора Г тавтологія Д епітет

50. «Я сам для своїх речей вигадав назву «усмішки», і це слово я люблю куди більше, ніж слово «фейлетон», - писав

А Олександр Кандиба Б Іван Лозов'ягін В Микола Фітільов

Г Павло Губенко Д Іван Тобілевич

51. На тлі жовто-блакитноґо, чорного та червоного прапорів розгортаються події твору

А «Україна в огні» Б «Я (Романтика)»

В «Тигролови» Г «Маруся Чурай» Д «Подвійне коло»

52. Розв'язкою твору «Мина Мазайло» є

А приїзд до Харкова тьоті Моті

Б звільнення Мини Мазайла з роботи

В зміна прізвища Миною Мазайлом

Г примирення Мини Мазайла з Мокієм

Д промова дядька Тараса

53. Під враженням пісні «Летіла зозуля через мою хату...» написано твір

А Ліни Костенко Б Андрія Малишка В Олександра Довженка

Г Григора Тютюнника Д Олеся Гончара

54. «Як добре те, що смерті не боюсь я»,заявляє ліричний герой поезії

А Євгена Маланюка Б Василя Стуса В Івана Драча

Г Павла Тичини Д Максима Рильського

55. Образ-символ вогнедишного дракона з'являється на початку твору

А Ліни Костенко Б Олеся Гончара В Олександра Довженка

Г Миколи Куліша Д Івана Багряного

56. Літературу українського постмодернізму представляє

А Іван Драч Б Олесь Гончар В Юрій Андрухович

Г Василь Стус Д Євген Маланюк

У завданнях 57—60 до кожного з чотирьох рядків інформації, позначених цифрами, виберіть один правильний, на Вашу думку, варіант, позначений буквою. Поставте позначки в таблицях відповідей до завдань у бланку А на перетині відповідних рядків (цифри) і колонок (букви).


57. Установіть відповідність між назвою твору та висловлюванням про нього.

Назва твору

Висловлювання

1 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

2 «Земля»

3 «Чорна рада»

4 «Енеїда»



А «Це люди, здатні голими руками взяти розпечене ядро, вони з презирством ставляться до фізичного болю, умруть, але не стануть рабами...»

Б «Головні герої історичного екскурсу в романі – Мирон Гудзь та його онук Максим. Їхні біографії – втілення боротьби козацького світогляду з селянським світом...»

В « Персонажі твору окреслені чітко, змальовуючи події, письменниця не виходить за вузькі межі одного села, щоб дати широку картину культурного рівня буковинського народу...»

Г «З серії кумедних подій виростає реальна і трагічна за своєю суттю картина життя селянства, яке потрапило з кріпосницького ярма у безвихідь нових пореформених відносин...»

Д «Це була досить на той час смілива думка – дати українською мовою історичний роман, а надто після гоголівського «Тараса Бульби»...»

58. Установіть відповідність між назвою твору та літературним напрямом.

Назва твору

Літературний напрям

1 «Камінний хрест»

2 «Мартин Боруля»

3 «Маруся»

4 «Максим Гримач»


А романтизм

Б експресіонізм

В імпресіонізм

Г сентименталізм

Д реалізм


59. Установіть відповідність між персонажами того самого твору.

Персонаж

Персонаж

1 Іван Брюховецький

2 Дідона

3 Мартин Пушкар

4 Килина

А Турн

Б Петро Шраменко

В Мина Мазайло

Г Гриць Бобренко

Д Лукаш

60. Установіть відповідність між назвою твору та цитатою з нього

Hазва твору

Цитата з твору

1 «Різдво» А

2 «Українське альфреско» Б ' "«««ип, раь.ц ..,.,,„/>,, ч

3 «Лебеді материнства»

4 «Балада про соняшник»

А «Він бігав наввипередки з вітром...»

Б «Остання в світі казка сидить під образами...»

В «Темряву тривожили криками півні...»

Г «У долоні у Марії місяць – золотий горіх...»

Д «І рушник вишиваний на щастя дала...»


Частина З

Власне висловлення

61. Прочитайте наведений текст.

На життєвому шляху ми набуваємо і друзів, і ворогів.

Чаєте можна почути: «Удаваний друг гірший за підступного ворога».

Як маємо чинити, щоб, зустрічаючись у житті з різними людьми, безпомилково визначати хто твій справжній друг, а хто лише зветься таким, a насправді байдужий до твоєї долі, а то й приховує свою ворожість?
Викладіть Ваш погляд на цю проблему.
Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, що найкраще підтвердять Вашу думку. Проілюструйте Ваші міркування посиланнями на приклади з художньої літератури чи інших видів мистецтва (зазначте автора й назву твору, укажіть проблему, порушену митцем, художній образ, через який проблему розкрито, наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. Не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної характеристики образів. Сформулюйте висновки.
Роботу запишіть на бланку Б. У разі потреби використовуйте чернетку.
Орієнтовний обсяг роботи 1 сторінка (200-250 слів). Текст обсягом до 100 слів екзаменатори не перевірятимуть.
ВІДПОВІДІ ПРОБНЕ ЗНО 2013


1 А

2 А

3 Б

4 Б

5 Б

6 Б

7 Г

8 В

9 А

10 А

11 В

12 Г

13 А

14 Д

15 В

16 Б

17 Г

18 Б

19 Б

20 Б


21 Д

22 В

23 Г

24 1Г 2Б 3А 4В

25 1Д 2Б 3Г 4В

26 1Б 2Д 3В 4Г

27. 1Б 2Г 3Д 4В

28. 1Д 2Г 3Б 4В

29 Б

30 А

31 Г

32 А

33 Б

34 А

35 Б

36 А

37 А

38 Г

39 В

40 Б

41 В

42 Д

43 В

44 Д

45 Г

46 А

47 Б

48 А

49. А

50. Г

51.Д

52 Б

53.Г

54. Б

55.Д

56.В

57 - 1 Б, 2 В, 3 Д, 4 А

58 - 1 Б, 2 Д, 3 Г, 4 А

59 - 1 Б, 2 А, 3 Г, 4 Д

60 - 1 Г, 2 Б, 3 В, 4 А







Схожі:

УКРАЇНСЬКА МОВА
Українська мова: навч посіб для студ ф-ту післядипломн освіти / Нар укр акад., [каф українознав.; упоряд. Г. В. Купрікова]. – Х....
Абітурієнти зможуть скласти ЗНО-2013 з 4 предметів
У 2013 році учасники зовнішнього незалежного оцінювання зможуть скласти до 4 тестів з 11 навчальних предметів на вибір. До переліку...
Н73 Новий довідник: Українська мова. Українська література. — К.: ТОВ «КАЗКА», 2008. т— 864 с
М. Радишевсъка — старший учитель, учитель-методист, відмінник народної освіти (автор розділу «Українська мова»)
Розкрийте поняття літературної мови та літературної норми. Визначте...
Українська мова – слов’янська мова. Вона є національною мовою українського народу. Українська національна мова існує
Урок розвитку зв’язного мовлення №1 Творчий переказ тексту «Відпочинок на морі»
Державний Гімн України. Мова — жива скарбниця історії народу. Мова і мовлення. Збагачення мови новими словами. Утворення нових слів....
Особливості роботи за підручником «Українська мова. 2 клас» (автор...
Віту, вирішення життєво важливих завдань)» (Програма, с. 10), уможливлює зміст навчально-методичного комплекту, до якого входять:...
Какие тесты ЗНО нужны для поступления?
Утвержденный перечень тестов ЗНО (вступительных экзаменов) и творческих конкурсов для поступления в вузы Украины в 2013 году
Методичні рекомендації та тематика практичних занять (3-5 семестри)
«Українська мова як компонент професійної компетенції. Нормативно-стильові основи професійного спілкування» слід починати зі з’ясування...
О. Л. Плетнєва Українська мова за професійним спрямуванням
Українська мова за професійним спрямуванням / О. Л. Плетнєва. – Збірник вправ та завдань для практичних занять і контрольних робіт....
План: Предмет і завдання курсу "Ділова українська мова". Українська...
Функціональні стилі мовлення. Художній і розмовний стилі, жанри, мета і сфера спілкування, мовні засоби
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка