|
Скачати 52.17 Kb.
|
Вимоги до заліку з дисципліни “практика усного та письмового мовлення” для студентів груп РП 5 семестрI. Загальна характеристика Дисципліна: практика усного та письмового мовлення Факультет: гуманітарний Кафедра: іноземних мов та перекладу Індекс групи: РП Семестр: V Заключна форма контролю: іспит Кількість модулів: 3 Викладачі: ст.викл. Міхно Н.А., ст.викл. Барабаш І.В. Укладач електронної версії: ст.викл. Барабаш І.В. ІІ. Структура екзаменаційного білета
ІІІ. Структура питань білета
Фонетичне читання,переклад (без словника) та переказ тексту (обсяг 2-2,5 сторінки) з виділенням основної думки. Кількість незнайомої лексики до 7%. Зразок тексту: див. пдручник “Практический курс английского язіка”, 3 курс, М., 1999, Unit Three, Text Three: “To Sir, With Love” by E.R. Braithwaite.
Перифраз або коментар 10 речень які містять лексичний матеріал який є засвоєним (див. розділи ‘Essential Vocabulary’ та ‘Speech patterns’ уроків І-ІІІ підручника ‘Практический курс английского языка’, 3 курс, М., 1999). Зразок картки:
3.Третє питання: Спонтанне висловлювання студента що до запропонованої ситуації, пов’язанної із тематичним матеріалом, який є засвоеним (до 5 хвилин). Перелік тем: Topic I. ‘Changing Patterns of Leisure’
Topic II. ‘Cinema’:
Topic III. ‘English Schooling’:
Зразок ситуації: As a critic you foresee an increasing popularity of the cinema. What are your grounds? 4. Четверте питання: Бесіда за змістом художнього твору, який було винесено на домашнє читання (див. ‘Theatre’ W.S. Maugham; Комплекс заданий по домашнему чтению по роману У.С. Моэма ‘Театр’, М., ПГТУ, 2000; розділ ‘Topics for discussion and oral composition’). IV. Рекомендовані навчально-методичні матеріали
Словники:
V. Критерії оцінки “Відмінно” – студент грамотно, в повному обсязі без помилок виконує письмові роботи,перекладає текст, додержуючись змісту та форми, передає зміст адекватними засобами рідної мови, вільно переказує текст і відповідає на всі запитання з домашнього читання, вживаючи при цьому вивчену активну лексику. “Добре” – студент грамотно, в повному обсязі виконує письмові роботи, правильно вибирає прийоми перекладу тексту, адекватно переказує текст і відповідає на всі запитання з домашнього читання, але мають місце незначні неточності та погрішності, які не вплинули на переклад чи переказ. “Задовільно” – завдання екзаменаційного білету виконані але є помилки чи погрішності, які вплинули на зміст відповіді. “Незадовільно” – завдання виконано не в повному обсязі, мають місце істотні помилки, які вплинули на виконання завдання і пов’язані з порушенням змісту при перекладі і переказі, допущено багато граматичних помилок при виконанні лексико-граматичного тексту. Іспит наприкінці семестру є необхідною ланкою в процесі навчання і не може заміняти окремі контрольні заходи щодо різних розділів (модулів) курсу. Як правило, тільки готуючись до іспиту, студент починає бачити дисципліну в цілому. Пропонується використовувати як заохочення іспит-автомат. На підготовку до іспиту студент має кілька днів, іспит провадиться у визначений час і у визначеній аудиторії. Екзаменаційна оцінка враховує рейтинг та екзаменаційний результат. Студент має можливість підвищити свій рейтинг на іспиті. 1.Визначається рейтингова оцінка студента з навчальної дисципліни за семестр. Максимальна кількість рейтингових балів (М) дорівнює загальному числу годин, відведених для дисциплін у учбовому плані. Викладач повинен так оцінити кожен вид контролю, щоб сума максимальних балів (М) кількісно дорівнювала числу годин дисциплін. 2.Пропонується наступна схема видів поточних контролів: а) відвідування занять – 10% б) письмові види КСРС – 40% в) усні види КСРС – 40% г) заохочувальні бали за сумлінність, творчість, науковість – 10%
|
ЛЕКЦІЯ ТЕМА : елементИ V А групи Загальна характеристика атомів елементів V А групи. Нітроген, Фосфор та Арсен, поширення їх у природі. Загальна характеристика простих... |
Лекція за змістовним модулем 1: «Загальна характеристика бухгалтерського... Змістовний модуль Загальна характеристика бухгалтерського обліку, його предмет і метод |
СЕМІНАРСЬКІ ЗАНЯТТЯ Семінар Загальна характеристика культури Середньовіччя. 2 год Високе (Класичне) Середньовіччя від X-XI століть до приблизно XIV століття. Характеристика періоду |
Скандинавські країни: загальна характеристика (історія, культура,... Чеська Республіка: загальна характеристика (історія, культура, економіка, суспільство, політична система) |
Перелік питань з АГРАРНОГО ПРАВА Загальна характеристика та особливості джерел аграрного права. Характеристика, види і юридична сила локальних актів |
Перелік дисциплін, які виносяться для вступу на освітньо-кваліфікаційний рівень магістра Види господарського обліку і їх характеристика. Предмет бухгалтерського обліку та головні його об’єкти. Загальна характеристика методу... |
Роль стафілококів у розвитку патології людини, патогенез спричинених... Еволюція коків, їх загальна характеристика. Стафілококи, біологічні властивості, класифікація, практичне значення |
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА |
Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем Мета Тема: Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем |
12. Загальна характеристика революцій у Німеччині, Австрії та Угорщині.... Всесвітня історія: Загальна характеристика революцій у Німеччині, Австрії та Угорщині. Особливості революції в Італії |