I. Загальна характеристика


Скачати 52.17 Kb.
Назва I. Загальна характеристика
Дата 24.07.2013
Розмір 52.17 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи

Вимоги до заліку з дисципліни “практика усного та письмового мовлення” для студентів груп РП 5 семестр



I. Загальна характеристика

Дисципліна: практика усного та письмового мовлення

Факультет: гуманітарний

Кафедра: іноземних мов та перекладу

Індекс групи: РП

Семестр: V

Заключна форма контролю: іспит

Кількість модулів: 3

Викладачі: ст.викл. Міхно Н.А., ст.викл. Барабаш І.В.

Укладач електронної версії: ст.викл. Барабаш І.В.

ІІ. Структура екзаменаційного білета


  1. Prepare phonetic reading and literary translation of an appointed fragment of the text ‘To Sir, With Love’ by E.R. Braithwaite. Retell the text and speak on the problems touched in it.

  2. Paraphrase or comment on the suggested sentences.

  3. Speak on the situation suggested.

  4. Home-reading: speak on Jimmie Langton. What was special about him?



ІІІ. Структура питань білета


  1. Перше питання:

Фонетичне читання,переклад (без словника) та переказ тексту (обсяг 2-2,5 сторінки) з виділенням основної думки. Кількість незнайомої лексики до 7%.
Зразок тексту: див. пдручник “Практический курс английского язіка”, 3 курс, М., 1999, Unit Three, Text Three: “To Sir, With Love” by E.R. Braithwaite.


  1. Друге питання:

Перифраз або коментар 10 речень які містять лексичний матеріал який є засвоєним (див. розділи ‘Essential Vocabulary’ та ‘Speech patterns’ уроків І-ІІІ підручника ‘Практический курс английского языка’, 3 курс, М., 1999).
Зразок картки:

  1. My heart still resisted what my head was telling me.

  2. For the first time she was conscious of a second self, whose existence she had not suspected.

  3. Don’t get involved in the affair.

  4. The driver cracked his whip, and the horses raced off.

  5. Nobody could deny she had taste, though sometimes a little bizarre.

  6. The table was shaky, as one of its legs was broken.

  7. All the equipment necessary for the experiments was simple.

  8. We sat on the ground with our backs against the wall.

  9. He is quite a decent fellow.

  10. The stink of the stuff was unbearable. (pattern)


3.Третє питання:

Спонтанне висловлювання студента що до запропонованої ситуації, пов’язанної із тематичним матеріалом, який є засвоеним (до 5 хвилин).

Перелік тем:

Topic I. ‘Changing Patterns of Leisure’


  1. Hiking tour: its advantages and disadvantages;

  2. preparations to be taken;

  3. daily routine;

  4. backpacking.


Topic II. ‘Cinema’:

  1. Motion-picture directing.

  2. I.Bergman and his ideas.

  3. Motion-picture acting.

  4. Types of motion picture.

  5. Impact of the cinema. Impressions.

  6. Cinema Vs Literature and Theatre

  7. Animated cartoons.


Topic III. ‘English Schooling’:

  1. The system of secondary education in Great Britain (general overview).

  2. Types of schools (grammar, independent, secondary modern and comprehensives).

  3. Punishment in school.

  4. Formal Vs Informal education

  5. An ideal school.


Зразок ситуації:
As a critic you foresee an increasing popularity of the cinema. What are your grounds?
4. Четверте питання:

Бесіда за змістом художнього твору, який було винесено на домашнє читання (див. ‘Theatre’ W.S. Maugham; Комплекс заданий по домашнему чтению по роману У.С. Моэма ‘Театр’, М., ПГТУ, 2000; розділ ‘Topics for discussion and oral composition’).
IV. Рекомендовані навчально-методичні матеріали

  1. Обов’язкова література

  1. Аракин В.Д. Практический курс английского языка, 3 курс, М, 1999

  2. W.S. Maugham ‘Theatre’

  3. Комплекс заданий по домашнему чтению по роману У.С. Моэма ‘Театр’, ПГТУ, 2000

  4. МУ для аудирования и развития навыков устной речи по теме ‘Образование’, ПГТУ, 1998

  5. МВ до курсу ‘Практика усного та письмового мовлення’ на тему ‘Кіно’, ПГТУ, 2002


Словники:

  1. Большой англо-русский словарь под редакцией И.Г. Гальперина, 2 тома, М, Русский язык, 1987

  2. Oxford Thesaurus, Oxford University Press, 1994

  3. Oxford Advanced Learners Dictionary, Oxford University Press, 1999

  4. Oxford Dictionary of English Idioms, Oxford University Press, 1999

  5. Oxford Picture Dictionary, Oxford University Press, 1999




  1. Додаткова література

  1. L.S. Golovchinskaya ‘Oral Practice in Modern English’, M, 1983, III year

  2. N. Timonovskaya ‘Spotlight on English-speaking countries’, Тула, Автограф, 1999

  3. Joseph K. Dominik ‘The Dynamics of Mass Communication’, Graf-hill, USA, 1997

  4. Headway (Upper Intermediate, Advanced), Oxford University Press, 1999

  5. Handshake: a course in communication, Oxford University Press, 1997

  6. English (American) Streamline, Oxford University Press, 1998

  7. Газети: ‘Kiev Post’, ‘Digest’, ‘Moscow News’; журнали ‘Time’.




  1. Відео, аудіо та електронні засоби

  1. Headway Video (Upper Intermediate), Oxford University Press, 1999

  2. Headway video (Intermediate), Oxford University Press, 1997

  3. Headway Audio courses (Intermediate, Upper Intermediate, Advanced), Oxford University Press, 1997

  4. English (American) Streamline (Audio), Oxford University Press, 1998

  5. Ideas and Issues (Audio), Oxford University Press, 2000

  6. Conversation topics (Audio), Знання, Київ, 1998


V. Критерії оцінки

Відмінно” – студент грамотно, в повному обсязі без помилок виконує письмові роботи,перекладає текст, додержуючись змісту та форми, передає зміст адекватними засобами рідної мови, вільно переказує текст і відповідає на всі запитання з домашнього читання, вживаючи при цьому вивчену активну лексику.

Добре” – студент грамотно, в повному обсязі виконує письмові роботи, правильно вибирає прийоми перекладу тексту, адекватно переказує текст і відповідає на всі запитання з домашнього читання, але мають місце незначні неточності та погрішності, які не вплинули на переклад чи переказ.

Задовільно” – завдання екзаменаційного білету виконані але є помилки чи погрішності, які вплинули на зміст відповіді.

Незадовільно” – завдання виконано не в повному обсязі, мають місце істотні помилки, які вплинули на виконання завдання і пов’язані з порушенням змісту при перекладі і переказі, допущено багато граматичних помилок при виконанні лексико-граматичного тексту.

Іспит наприкінці семестру є необхідною ланкою в процесі навчання і не може заміняти окремі контрольні заходи щодо різних розділів (модулів) курсу. Як правило, тільки готуючись до іспиту, студент починає бачити дисципліну в цілому. Пропонується використовувати як заохочення іспит-автомат. На підготовку до іспиту студент має кілька днів, іспит провадиться у визначений час і у визначеній аудиторії.

Екзаменаційна оцінка враховує рейтинг та екзаменаційний результат. Студент має можливість підвищити свій рейтинг на іспиті.

1.Визначається рейтингова оцінка студента з навчальної дисципліни за семестр. Максимальна кількість рейтингових балів (М) дорівнює загальному числу годин, відведених для дисциплін у учбовому плані. Викладач повинен так оцінити кожен вид контролю, щоб сума максимальних балів (М) кількісно дорівнювала числу годин дисциплін.

2.Пропонується наступна схема видів поточних контролів:

а) відвідування занять – 10%

б) письмові види КСРС – 40%

в) усні види КСРС – 40%

г) заохочувальні бали за сумлінність, творчість, науковість – 10%


Навчальне

навантаження:

18

36

72

108

144




100%

1,8 бала

3,6

7,2

10,8

14,4

відмінно

90-80%

1,4

2,8

5,6

8,7

11,5

добре

79-60%

1 бал

2,1

4,2

6,5

8,6

задовільно

59-50%

0,6-0 балів

1,8

3,6

5,4

7,2

Незадовільно

Схожі:

ЛЕКЦІЯ ТЕМА : елементИ V А групи
Загальна характеристика атомів елементів V А групи. Нітроген, Фосфор та Арсен, поширення їх у природі. Загальна характеристика простих...
Лекція за змістовним модулем 1: «Загальна характеристика бухгалтерського...
Змістовний модуль Загальна характеристика бухгалтерського обліку, його предмет і метод
СЕМІНАРСЬКІ ЗАНЯТТЯ Семінар Загальна характеристика культури Середньовіччя. 2 год
Високе (Класичне) Середньовіччя від X-XI століть до приблизно XIV століття. Характеристика періоду
Скандинавські країни: загальна характеристика (історія, культура,...
Чеська Республіка: загальна характеристика (історія, культура, економіка, суспільство, політична система)
Перелік питань з АГРАРНОГО ПРАВА
Загальна характеристика та особливості джерел аграрного права. Характеристика, види і юридична сила локальних актів
Перелік дисциплін, які виносяться для вступу на освітньо-кваліфікаційний рівень магістра
Види господарського обліку і їх характеристика. Предмет бухгалтерського обліку та головні його об’єкти. Загальна характеристика методу...
Роль стафілококів у розвитку патології людини, патогенез спричинених...
Еволюція коків, їх загальна характеристика. Стафілококи, біологічні властивості, класифікація, практичне значення
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем Мета
Тема: Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем
12. Загальна характеристика революцій у Німеччині, Австрії та Угорщині....
Всесвітня історія: Загальна характеристика революцій у Німеччині, Австрії та Угорщині. Особливості революції в Італії
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка