Зміст дисципліни розкривається в темах


Скачати 276.78 Kb.
Назва Зміст дисципліни розкривається в темах
Дата 22.02.2016
Розмір 276.78 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи



Дисципліна вільного вибору студента

Курс

Анотація

1

Конфліктологія

1

Мета: набуття студентами знань щодо конфлікту та конфліктної поведінки людини, психологічних особливостей конфліктних ситуацій та особливостей практичної роботи викладача ВНЗ з конфліктними ситуаціями; оволодіння практичними навичками врегулювання конфліктів різних рівнів та видів, включаючи наслідки стресу, як побічного явища конфліктних взаємовідносин.

Завдання: надання студентам знань теоретичних положень щодо конфлікту, причин виникнення конфліктів, функцій та видів конфліктів, етапів розвитку конфліктів; оволодіння технікою роботи з конфліктними ситуаціями; набуття навичок діагностики конфліктної ситуації та визначення причин конфліктів; оволодіння прийомами саморегуляції в конфліктній ситуації, технікою посередництва в роботі з конфліктними ситуаціями.

Предмет: особливості людини, яка знаходиться в конфліктній ситуації, способи прогнозування, профілактики, попередження та подолання конфліктних ситуацій.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

1. Вступ до психології конфліктів (сутність конфлікту, об’єкт та предмет психології конфлікту; конфлікт як тип важкої життєвої ситуації; структура, функції й типологія конфліктів).

2. Міжособистісні конфлікти (структура, функції, причини, динаміка конфліктів).

3. Внутрішньоособистісні конфлікти (основні теоретичні підходи до дослідження внутрішньоособистісних конфліктів, ставлення до конфліктних та кризових ситуацій).

4. Міжгрупові конфлікти (загальна характеристика між групових конфліктів, теоретичні підходи до дослідження між групових конфліктів, структурні зміни в групах під час ескалації конфліктів);

5. Сімейні й подружні конфлікти.

6. Технології вирішення конфліктів.

7. методи дослідження та роботи з конфліктом (методи дослідження та діагностики конфліктів та конфліктної поведінки, медіація в роботі з конфліктами, технології роботи з конфліктами)

2

Історія світової культури

1

Метою викладання курсу «Історія світової культури» є вивчення світоглядних та стильових особливостей культурних епох розвитку людства.

Предметом курсу «Історія світової культури» є специфіка та закономірності еволюції світової культури на основні етапах її розвитку.

Після вивчення курсу «Історія світової культури» студент повинен знати:

  • умови виникнення, світоглядні та стильові особливості культури народів світу в різні історичні епохи;

  • основні риси та прояви мистецьких стилів;

  • тенденції розвитку сучасної світової культури.

Студент повинен уміти:

  • оцінювати ступінь впливу на формування культури різних історичних періодів суспільних, політичних, ідеологічних, економічних факторів;

  • порівнювати прояви однакових культурних епох у регіонах світу, знаходити спільні та особливі риси;

  • формувати власне ставлення до процесів та стилів світової культури та висловлювати власну думку з цього приводу.

Орієнтовна структура курсу

1. Культура первісної доби.

2.Культура народів Стародавнього Сходу.

3. Антична культура – колиска європейської цивілізації.

4. Світова культура епохи Середньовіччя.

5. Культура епохи Відродження.

6. Тенденції розвитку європейської культури ХVІІ ст.

7. Культура епохи Просвітництва.

8. Особливості світової культура ХІХ ст.

9. Основні тенденції розвитку світової культури в ХХ – ХХІ ст

3

Релігієзнавство

1

Метою викладання курсу «Релігієзнавство» є вивчення світових релігій через розкриття специфіки релігійних традицій, взаємодії релігійного та світського чинника в історичній ретроспективі та сучасності.

Предметом курсу «Релігієзнавство» є релігія, як складова соціально-культурного та політичного розвитку народів світу.

Після вивчення курсу «Релігієзнавство» студент повинен знати:

  • основні положення теорії релігії;

  • передумови виникнення, структуру, світоглядні та культові особливості релігій світу;

  • вплив релігійного чинника на політичну, культурну та соціально-економічну еволюцію країн світу;

  • місце і роль релігії в сучасному світі, правові аспекти регулювання діяльності релігійних організацій.

Студент повинен уміти:

  • оцінювати ступінь впливу релігійного чинника на розвиток народів світу в різні історичні періоди;

  • аналізувати тенденції та перспективи функціонування релігії в сучасному світі;

  • толерантно ставитися до проблем релігійного змісту в професійній та повсякденній діяльності.

Орієнтовна структура курсу

  1. Релігія як суспільно-культурне явище.

  2. Релігійні культи у первісному суспільстві.

  3. Політеїстичні релігії народів світу.

  4. Християнство.

  5. Буддизм.

  6. Іслам.

  7. Національні релігії.

4

Українська література

1

Мета дисципліни – надати студентам знання про основні закономірності розвитку української літератури та навчити їх визначати домінуючі аспекти творчості видатних представників різних літературних напрямів, висвітлити основні поняття теорії літератури як засобу кращого розуміння й міцнішого засвоєння художніх творів і явищ літературного процесу, що забезпечує належний рівень літературної освіти.
Завданнями вивчення дисципліни є:

розгляд української літератури як певного національно-історичного типу культурної творчості;

висвітлення літературного процесу як взаємодії усталеності й мінливості, спадкоємності й новаторства;

виявлення прояву національних традицій в українській літературі та її орієнтації на загальноєвропейський культурний контекст й універсальність його гуманістичної програми;

вивчення своєрідності української літератури на різних історичних етапах;

простеження еволюції літературних течій, напрямків і шкіл у зв’язку з їх впливом на художню творчість;

– аналіз життєвого і творчого шляху видатних письменників та оцінка їх внеску в соціально-культурний розвиток України;

– удосконалення навичок аналізу змістового рівня художнього тексту в площині морально-етичної оцінки, співвіднесення його ідей, проблем, мотивів, характеру та вчинків героїв із життям, свідомістю, почуттям читача та з урахуванням індивідуального стилю автора.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є художні твори видатних представників різних стилів та течій української літератури. Значна увага приділяється вивченню творчої індивідуальності майстрів слова та їх внеску в національну і світову літературу в контексті суспільно-політичного та літературно-мистецького життя епохи. Окремим предметом вивчення є поняття з теорії літератури.
Зміст навчальної дисципліни

Тема 1. Культурно-історичні передумови розвитку української літератури кінця ХІХ – початку ХХ століття

Тема 2. Шляхи розвитку української літератури 20 – 30-х років
ХХ століття


Тема 3. “Краса і сила” творчості Володимира Винниченка

Тема 4. Валер’ян Підмогильний – автор українського модерністичного роману

Тема 5. Життя і творчість Івана Багряного

Тема 6. Українська драматургія та кінодраматургія

Тема 7. Загальна характеристика творчості “шістдесятників”

Тема 8. Вселюдські мотиви творчості Григора Тютюнника

Тема 9. Історична та національна пам’ять у творчості О. Гончара. Особливості світобачення та громадянська позиція Валерія Шевчука

5

Фінансове право

1

Мета: вивчення студентами правових засад фінансової діяльності держави, отримання ними навиків роботи з фінансово-правовими актами та вміння практичного їх застосування.

Завдання: вивчення сутності та функцій фінансового права, навчити студентів самостійно аналізувати фінансово-правові акти та давати правову характеристику щодо конкретних ситуацій, що виникають в сфері реалізації фінансових правовідносин.

Предмет: фінансова діяльність держави та органів місцевого самоврядування з приводу мобілізації, розподілу та використання централізованих і децентралізованих фондів держави та органів місцевого самоврядування

Зміст дисципліни розкривається в темах:

  1. Сутність фінансово права

  2. Повноваження державних органів в сфері фінансової діяльності

  3. Особливості фінансово-правових норм та фінансово правових відносин

  4. Бюджетні відносини

  5. Податкові відносини

  6. Банківські відносини

  7. Валютне регулювання


6

Регіональна економіка

1

Мета: формування знань студентів щодо сучасного стану та напрямів регіонального розвитку економіки, а також екологічних знань, мислення й свідомості.

Завдання: засвоєння наукових засад регіональної економічної політики; оволодіння знаннями про територіальну і галузеву структуру господарського комплексу України та її регіонів; засвоєння понять про екологічний моніторинг, екологічні нормативи і стандарти.

Предмет: теоретичні, методичні та організаційно-економічні аспекти регіональної економічної політики та розміщення продуктивних сил.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

1. Закономірності, принципи і фактори розміщення продуктивних сил та формування економіки регіонів

2. Економічне районування та територіальна організація господарства

3. Регіон у системі територіального поділу праці

4. Сутність, мета і завдання регіональної економічної політики

5. Механізм реалізації регіональної економічної політики

6. Господарський комплекс України, його структура і трансформація в ринкових умовах

7. Природний та трудоресурсний потенціал України

8. Міжгалузеві господарські комплекси та регіональні особливості їх розвитку і розміщення

9. Економіка України як єдність регіональних соціально-економічних систем

10. Економіка регіонів України: стан та перспективи розвитку

11. Наукові засади раціонального природокористування

12. Екологічний моніторинг і система екологічної інформації

7

Основи маркетингу

1

Мета: формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

Завдання: вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Предмет: загальні закономірності розвитку маркетингу в ринкових умовах, система маркетингу підприємства.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

1. Сутність маркетингу та еволюція його концепцій

2. Маркетингове середовище компанії

3. Маркетингова інформація та маркетингові дослідження

4. Поведінка споживачів та процес прийняття ними рішень на ринку

5. Сегментування ринку та позиціювання товару

6. Маркетингова товарна політика

7. Ціноутворення в маркетингу

8. Маркетингова політика комунікацій

9. Маркетингові канали та управління маркетингом

8

Методика економічних досліджень

1

Мета: формування знань щодо теоретичних і практичних засад методики економічних досліджень.

Завдання:

засвоєння теоретичних аспектів методики економічних досліджень та набуття практичних навичок її застосування,

вивчення сутності економічних досліджень,

систематизація методів економічних досліджень.

Предмет: економічні дослідження.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

Тема 1. Сутність економічних досліджень

Тема 2. Методи економічних досліджень

Тема 3. Інформаційна база економічних досліджень

Тема 4. Етапи економічних досліджень та їх організація

9

Етика бізнесу

1

Метою є формування системи знань з порівняльного історико-психологічного аналізу розвитку етики на основі вивчення моральних стандартів досвіду різних країн; формування уміння орієнтуватись у сфері економічних відносин з метою використання практичних принципів для вирішення сучасних проблем.

Завданням є вивчення основних категорій етики бізнесу; формування уявлення щодо зміни форм етики на сучасному етапі; формування організаційної поведінки, професійної етики, та розв’язання етичних проблем в економічних відносинах.

Предметом є сукупність практичних форм взаємовідносин людей у професійній сфері, їх ціннісний зміст і значимість, процеси чуттєвого пізнання дійсності, комерційний етикет в організаційній поведінці, економіці, фінансах, обліку, маркетингу.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

Тема 1. Етика – підґрунтя сучасного бізнесу

Тема 2. Бізнес-етика: сутність, правила

Тема 3. Стиль і манери бізнесмена

Тема 4. Культура поведінки поза службою

Тема 5. Етичні норми ділового спілкування

Тема 6. Невербальні засоби спілкування та діловий етикет

Тема 7. Корпоративна культура та адміністративна етика

Тема 8. Етика рекламної діяльності

Тема 9. Етика та етикет у міжнародних ділових відносинах

10

Основи споживчих знань

1

Мета дисципліни: сформувати у майбутніх фахівців основи знань про споживні властивості харчових продуктів та непродовольчих товарів, уявлення про найпростіші методи визначення якості товарів й застосування їх у практиці діяльності.

Завдання дисципліни: формування знань й умінь щодо розпізнавання харчових продуктів та непродовольчих товарів й уміння визначати якість товарів органолептичними методами.

Предметом дисципліни є споживна вартість та споживна цінність товару.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

Змістовий модуль 1. Товарознавча характеристика непродовольчих товарів та інформаційні відомості про них

Тема 1. Товари із пластмас

Тема 2. Силікатні побутові товари

Тема 3. Силікатні побутові товари

Тема 4. Металогосподарські товари

Тема 5. Меблеві товари

Тема 6. Будівельні товари

Тема 7. Папір, картон та вироби з них

Тема 8. Шкільно-письмові та канцелярські товари

Тема 9. Музичні товари

Тема 10. Іграшки

Тема 11. Спортивні товари

Тема 12. Ювелірні товари

Тема 13. Текстильні товари

Тема 14. Одяг

Тема 15. Шкіряне взуття

Тема 16. Хутряні товари

Змістовий модуль 2. Товарознавча характеристика продовольчих товарів та інформаційні відомості про них

Тема 17. Зерноборошняні товари

Тема 18. Плодоовочеві товари

Тема 19. Крохмаль, цукор, кондитерські вироби

Тема 20. Смакові товари

Тема 21. Рослинні олії

Тема 22. Харчові жири

Тема 23. Молоко та молочні товари

Тема 24. М’ясо та м’ясні товари

Тема 25. Pибa тa рибні тoвapи


11

Світовий ринок товарів та послуг

1

Мета: дослідження сфери торговельно-економічних відносин між країнами, які беруть участь y міжнародному поділі праці, кооперуванні та економічному інтегруванні світової економіки y процесах інтернаціоналізації всесвітнього господарського життя

Завдання: формування y студентів сучасного економічного мислення в умовах ринку, формування професійних знань майбутніх спеціалістів у галузі міжнародних аспектів розвитку сучасних товарних ринків, оволодіння методикою аналізу кон’юнктури світових цін, маркетингових програм з метою створення економічних умов інтеграції України у світове господарство, її входження у сучасний ринок товарів і послуг

Предмет: закономірності та методологічні основи формування оцінки сучасних ринків товарів та послуг

Зміст дисципліни розкривається в темах:

  1. Теоретико-методологічні засади розвитку міжнародної торгівлі.

  2. Форми міжнародної торгівлі та міжнародне регулювання світового товарного ринку.

  3. Торговельно-економічна інтеграція країн у межах СОТ.

  4. Торгівля сировинними товарами.

  5. Світовий ринок непродовольчих товарів.

  6. Світовий ринок продовольчих товарів народного споживання.

  7. Теоретичні основи аналізу світового ринку послуг.

  8. Світовий ринок туристичних та транспортних послуг

  9. Міжнародний ринок інформаційних, рекламних, інжинірингових та фінансових послуг.

12

Математичні та статистичні пакети прикладних програм для обробки економічної інформації




Метою є формування системи знань з використання сучасними методами математичної и статистичної обробки економічних даних і трактуванні отриманих результатів аналізу для вирішення реальних практичних завдань менеджменту і маркетингу. Завдань, що виникають в медицині, економіці, психології та інших галузях людської діяльності прикладної статистики на прикладі спеціалізованого статистичного пакету "STATISTICA v.6.0.". Особливу увагу приділяється змістовної трактуванні використовуваних статистичних методів з метою ефективного використання теоретичного матеріалу для вирішення практичних завдань, виникаючих в медицині, економіці, психології та інших галузях людської діяльності

Завданням є отриманні основних навичок використання інструментів сучасних математичних та статистичних пакетів прикладних програм для аналізу та інтерпретації результатів інтелектуального обробки великих масивів економічної інформації.

Предметом є сучасні методи і інструменти математичної и статистичної обробки великих масивів даних.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

Тема 1. MathCAD. Освоєння основних режимів роботи.

Тема 2. MathCAD. Графічні побудови.

Тема 3. MathCAD. Оператори і директиви символьних операцій

Тема 4. STATISTICA: Дані. Основи статистичного аналіз даних. Підготовка даних до аналізу.

Тема 5. STATISTICA: Графіки. Загальноматематичні та спеціальні статистичні графіки. Способи їх побудови і редагування.

Тема 6. STATISTICA: Статистика / Базова статистика і таблиці. Підрахунок вибіркових характеристик, побудова гістограми.

Тема 7. Gephi: Аналіз соціальних мереж. Побудова графа друзів

Тема 8. Gephi: Аналіз спільнот в соціальних мережах (Facebook)

13

Практичний курс другої іноземної мови (іспанської)

1

Мета навчальної дисципліни ”Практичний курс другої іноземної мови (іспанської)” є комплексною і передбачає практичне формування у студентів навичок та вмінь вільного іспаномовного спілкування у соціально-побутовій сфері, соціально-культурній, сфері суспільної діяльності, видовищно-масовій не нижчим ніж володіння ними на рівні ALTE B1, що відповідає рівню міжнародного тесту-іспиту DELE Nivel B1.

Завдання:

  1. Розвиток у студентів навичок та вмінь вільного спілкування іспанською, володіння відповідним мовним та мовленнєвим матеріалом на рівні, що може бути зіставленим і має тенденцію до наближення до рівня ALTE B2. Такий рівень має бути сформованим у всіх 4 видах мовленнєвої діяльності (говоріння, аудіювання, читання, письмо) і забезпечувати вільне спілкування у наступних сферах комунікації: суспільної діяльності, соціально-побутовій, соціально-культурній, видовищно-масовій.

  2. Такий рівень опанування іспанської мови після закінчення курсу дисципліни, щоб студенти були у змозі (за умовою короткострокової додаткової підготовки) скласти з високими результатами міжнародні тести-іспити на одержання сертифікату про рівень володіння нею: DELE : Diploma de Español como lengua extranjera

  3. Крім практичних завдань, наведених вище, загальна мета навчання включає пізнавальні, загальноосвітні, розвиваючи та виховні завдання (підцілі).

Предмет: Предметом вивчення навчальної дисципліни «Практичний курс другої іноземної мови (іспанської)» є обсяг лексики та граматики іноземної мови (іспанської), що дає можливість здійснювати повсякденне спілкування та одержати необхідну інформацію з іноземних видань.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

1. Увідно-фонетичний курс

2. Біографія. Сімя. Професія

3. Мій робочий, вихідний день. Хобі.

4. Дім моєї мрії.

5. Навколишній світ. Погода

6. Подорожі: транспорт, готель, перебування закордоном.

7. Національна кухня, ресторан.

8. Шопінг.

9. Географія, історія, культура іспаномовних країн.

10. Мистецтво в Іспанії (кіно, живопис)

11. Здоровя та спорт.

12. Освіта в Іспанії й Україні

14

Основи психології та педагогіки (англомовний курс)

1

Мета дисципліни - головною метою викладання курсу «Психологія і педагогіка» є засвоєння студентами знань з теорії та практики психології, пізнання закономірностей своєї психічної діяльності, формування потреби в особистісному розвитку, виявлення психологічних особливостей як своєї особистості, так і інших людей, навчання побудови позитивних стосунків з оточенням, керування своїми емоційно-вольовими процесами та досягнення індивідуальних цілей у процесі навчання.

Завдання - основними завданнями вивчення дисципліни ” Психологія і педагогіка” є ознайомлення студентів та засвоєння ними основних педагогічних характеристик людської особистості, людського спілкування та психолого-педагогічних закономірностей людського навчання.

Наприкінці курсу студент знатиме:

  • ключові положення теорії психології та педагогіки, основні категорії та поняття;

  • основи системи знань, що розкривають психологічну сутність людини, особливості психологічних явищ;

  • закономірності розвитку психічних властивостей особистості, фактори, що впливають на її формування та розвиток;

  • основи взаємодії та спілкування;

  • основи процесу цілеспрямованого розвитку особистості в умовах навчання і освіти.

  • методи педагогічного впливу на особистість;

  • інноваційні процеси в освіті;

психолого-педагогічні умови ефективності спілкування.
Студент вмітиме:

  • застосовувати психологічні закономірності аналізу проблем, пов`язаних з функціонуванням психіки, психічних процесів та станів;

  • аналізувати психологічні особливості;

  • впливати на процес організації свого навчання та освіти.

використовувати знання з педагогіки в організації навчання.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

  1. Психологія як наука та її предмет, галузі психології та її провідні сучасні теорії

  2. Психологія мислення, свідомість та несвідомість, психологічні настанови, психологія творчості

  3. Психологія пам’яті, запам’ятовування та забування

  4. Психологія емоцій та почуттів, мотивація

  5. Психологія людської діяльності та людського навчання. Сприймання, увага та уявлення

  6. Психологічні закономірності побудови особистих відносин з довкіллям та іншими людьми для досягнення особистісних цілей

  7. Педагогіка як наука, її об’єкт та предмет, галузі педагогіки і її провідні сучасні теорії

  8. Дидактичні принципи

Організація власного навчання для досягнення найкращих результатів

15

Ділове спілкування та адміністрування

1

Метою навчальної дисципліни «Ділове спілкування та адміністрування» є: формування системи понять та положень стосовно ділового спілкування; формування вмінь ділового спілкування в трудовому колективі, з представниками преси, інших підприємств; створення сприятливого психологічного клімату в колективі.

Предметом є сукупність практичних форм взаємовідносин людей у професійній сфері, їх ціннісний зміст і значимість, процеси чуттєвого пізнання дійсності, комерційний етикет в організаційній поведінці, економіці, фінансах, обліку, маркетингу.

Основними завданнями курсу є:

  • засвоєння принципів ділового спілкування; основних категорій та понять з психології спілкування;

  • розвивати комунікативну компетентність майбутніх управлінців;

  • формування умінь публічного виступу з використанням психологічних прийомів взаємодії з аудиторією;

  • навчити саморегуляції внутрішнього стану особистості в процесі ділового спілкування і професійної діяльності;

  • засвоєння технології самопрезентації в діловому спілкуванні;

  • виховання культури спілкування майбутніх управлінців.

Тема 1. Ділове спілкування та адміністрування як галузь гуманітарного знання. Етика ділового спілкування.

Тема 2. Структура та функції ділового адміністрування. Ділове адміністрування як процес комунікації

Тема 3. Ділове спілкування як взаємодія. Види та рівні спілкування

Тема 4. Стилі та моделі ділового спілкування

Тема 5. Вербальні засоби спілкування та мовленнєвий етикет

Тема 6. Невербальні засоби спілкування

Тема 7. Форми ділового спілкування. Ділова бесіда

Тема 8. Форми колективного обговорення ділових проблем

Тема 9. Діловий етикет

16

Технологія роботи у дитячому оздоровчому таборі

1

Мета: набуття студентами знань щодо організації роботи у дитячому оздоровчому закладі, їх виховних можливостей, методик та технологій роботи в загоні дитячого оздоровчого закладу.

Завдання: надання студентам знань щодо нормативно-правових основ, функцій та обов’язків вожатого і вихователя ДОЗ, документації, яка регламентує планування та виконання роботи вожатого ДОЗ.

Предмет: особливості організації процесу оздоровлення та відпочинку дітей в умовах сучасних дитячих оздоровчих закладів.

Зміст дисципліни розкривається в темах:

1.Загальна характеристика процесу оздоровлення та відпочику у дитячому озоровчому закладі.

2.Методика планування роботи в літньому оздоровчому таборі.

3.Врахування вікових особливостей дітей при організації їх літнього відпочинку та оздоровлення.

4.Нормативно-правові основи роботи вожатого ДОЗ.

5.Прогнозування труднощів у виховній роботі вожатого та їх усунення.

6.Використання ігрових методів як провідний напрямок організації дозвілля в ДОЗ.

7.Сучасні ігрові технології у ДОЗ.

17

Економічні основи поведінки покупців та продавців

1

Мета дисципліни – сформувати у студентів знання щодо передумов поведінки економічних суб’єктів у ринковому середовищі та надати їм інструменти для прийняття обґрунтованих економічних рішень.

Предмет дисципліни – моделі прийняття рішень покупцями та продавцями товарів в умовах обмеженості ресурсів та ринковоїконкуренції.

Завдання дисципліни:

  • ознайомитись з моделями поведінки споживача на ринку кінцевих товарів та послуг;

  • виявити головні напрямки оцінки та використання параметрів ринкового попиту на товари та послуги;

  • засвоїти головні принципи аналізу виробничої ситуації виробником продукції, що постачається на ринок;

  • дослідити основні принципи ціноутворення та формування ринкової пропозиції продавцями в залежності від конкурентної ситуації.

Зміст дисципліни розкривається у наступних темах:

  1. Основи раціональності ринкової поведінки.

  2. Теоретичні основи поведінки споживача.

  3. Поведінка покупця на ринку товарів.

  4. Ринковий попит та його еластичність.

  5. Теорія виробництва.

  6. Витрати та випуск.

  7. Поведінка конкурентної фірми.

  8. Поведінка монополіста.

  9. Ціноутворення на ринку монополістичної конкуренції.

  10. Олігополістичний ринок.




Схожі:

Призначення політології для суспільства розкривається в її функціях. Пізнавальна функція
Пізнавальна функція полягає у дослідженні багатогранності політичних явищ з метою отримання знання про їхню сутність, зміст і закономірності...
Тема речення розпадається на кілька мікротем. Мікротема розкривається...

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
Додаток А. Титульний аркуш 18 Додаток Б. Завдання до дипломного проекту 19 Додаток В. Реферат (приклад оформлення) 21 Додаток Г....
ЛИСТ ОПИТУВАННЯ Національних Координаторів, учасників та гостей ЧЕТВЕРТОГО З’ЇЗДУ ВГОРУ по темах
ПОТРЕБА само/проголошення українських рідновірів «Споконвічною Корінною Етнічно-Національною Спільнотою України» (далі – УР-СКЕНСУ)...
Питання для самоконтролю з дисципліни «Управління інноваціями»
Розкрити зміст терміну "інновація" різними науковцями (Й. Шумпетер, Т. Пітерс, Б. Санто, Р. Фатхутдінов, С.Ільєнкова та ін.)
Питання, що охоплюють зміст дисципліни
Особливості міждержавних фінансових організації як складової міжнародних фінансових відносин
Тестові завдання для перевірки рівня навчальних досягнень учнів по...
А. Перевищення доходів держави над її видатками. Б. Збільшення видатків держави
1. Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни
...
Теми рефератів з дисципліни
Міжнародні відносини США у роки Другої світової війни: сутність та зміст. Роль США у розгромі фашизму
Паламар Л. М., Кацавець Т. М. Мова ділових паперів: Практ пос
Чому мова є першоосновою будь-якого суспільства, як це розкривається через роботу функцій мови?
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка