|
Скачати 37.68 Kb.
|
ЗРОБИ СВІЙ ВИБІР НА КОРИСТЬ ЗДОРОВ'Я Молодіжна данс-акція Мета акції: актуалізувати проблему здорового способу життя, сформувати у підлітків свідоме ставлення до власного здоров'я. Акцію проводиться під час дискотеки, заповнюючи танцювальною музикою перерви між епізодами програми. Хід програми Зал, де проходить акція, розділено на три сектори крейдою чи кольоровим скотчем. Ведучий акції проводить інтерактивну анкету для всіх її учасників. Учасникам пропонується вибрати один із трьох варіантів відповідей на запитання анкети. Свій вибір вони демонструють переходом у відповідний сектор майданчика (перший, другий або третій). І. Запитання «живої» анкети 1. Людина, яка дотримується здорового способу життя, — це... • нерозумна людина; • людина, що не знаходить цікавішого заняття; • «просунутий» тип з нормальними поглядами на життя. 2. Якщо у вас виникло бажання щось довідатися про здоровий спосіб життя, ви... • почитаєте журнал «Здоров'я»; • проконсультуєтеся з лікарем; • станете учасником нашої акції. 3. Якщо ви прийшли на нашу акцію, то ви... • стоятимете осторонь; • будете посміхатися з будь-якого приводу; • візьмете участь у конкурсах, що вам запропонують під час акції. 4. Чи готові ви позбутися деяких шкідливих звичок і зробити свій спосіб життя здоровішим? • Ні, мені це ні до чого. • Якщо мої друзі так зроблять, то і я теж. • Саме цим я і займаюся. Ведучий (коментує результати тестування). Якщо ви частіше опинялися в секторі № 1 — ви недостатньо піклуєтесь про своє здоров'я і, швидше за все, не дотримується здорового способу життя. Якщо найчастіше ви обирали сектор № 2 — ви іноді замислюєтесь над станом власного здоров'я і позитивно ставитесь до здорового способу життя. Ті ж з вас, хто постійно обирав сектор № З, є активними прихильниками здорового способу життя і дійсно здоровими людьми! ІІ. Профілактичні епізоди Ведучий пропонує публіці детальніше розглянути різноманітні аспекти здорового способу життя. Пояснює правила подальших дій. У кожному епізоді ведучий пропонує учасникам акції поділитися на групи, залежно від їх ставлення до певної ситуації, і перейти у відповідні сектори. Ті учасники, що опиняться у секторі 1, отримують певні значки. Це свідчить про те, що у запропонованій ситуації вони обрали сектор здорового способу життя. У рамках кожного епізоду ведучий повідомляє певну профілактичну інформацію, а також пропонує ігри, що відповідають тематиці епізоду.) Епізод «Профілактика куріння» Групи: 1) ті, хто негативно ставиться до куріння; 2) ті, хто позитивно ставиться до куріння; 3) ті, хто не визначився із власним ставленням. Ігри: танець на цигарках і сигаретних пачках; надування на швидкість повітряної кульки (визначення продуктивності роботи легень курця і людини, що не курить). Епізод «Профілактика вживання алкоголю» Групи: 1) ті, хто вважає неприйнятним для себе вживання алкоголю; 2) ті, хто вважає допустимим вживання алкоголю; 3) ті, хто не має з цього приводу власних переконань. Ігри: аукціон безалкогольних напоїв; «Чи знаєте ви, які органи людини вражає алкоголь?» (слово — крок). Епізод «Профілактика наркоманії» Групи: 1) ті, хто негативно ставиться до вживання наркотиків; 2) ті, хто позитивно ставиться до вживання наркотиків; 3) ті, хто не визначився. Ігри: «зйомка» ролика соціальної реклами антинаркотичної спрямованості. Епізод «Пропаганда занять фізкультурою і спортом» Групи: 1) ті, хто займається фізкультурою і спортом; 2) ті, хто взагалі не займається фізкультурою; 3) ті, хто робить це нерегулярно. Ігри: розробити комплекс вправ для обох груп; гра «Ігротренажер» (виконання фізкультурних вправ з уявним спортивним інвентарем: гантелями, еспандером, обручем, набивним м'ячем — по черзі, а потім одночасно). Епізод «Пропаганда здорового харчування» Групи: 1) ті, хто вважає, що харчується правильно; 2) ті, хто вважає, що харчується неправильно; 3) ті, хто не звертає на це уваги. Ігри: скласти меню збалансованого харчування для табірної їдальні. Епізод «Пропаганда регулярного медичного огляду» Групи: 1) ті, хто регулярно відвідує лікаря з профілактичною метою; 2) ті, хто звертається до лікаря тільки у випадку особливої необхідності; 3) ті, хто ніколи не був на прийомі у лікаря. Ігри: гра «Мені подобається, що ви хворі не мною...» (заміна слів жестами). ІІІ. Підсумки. Ведучий акції підбиває підсумки акції — визначає тих, хто набрав найбільшу кількість значків. Цей учасник проголошується «найздоровішим» мешканцем табору. Відбувається нагородження «найздоровіших» призами. IV. Після закінчення ігрової програми — дискотека. |
Зроби свій вибір Закріпити обчислювальні навички учнів та вміння знаходити дріб від числа та числа за його дробом |
ТРЕНІНГ «ЗРОБИ СВІЙ ВИБІР» для учнів 9-10 класів ... |
Сучасні підходи до формування позитивної мотивації дітей та учнівської... Міркування про здоров’я знаходимо у творах таких всесвітньо відомих філософів як Платон та Арістотель, Гіппократ та Ібн Сена (Авіценна).... |
Новожиттівський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний... Пізнай свій край…себе, свій рід, свій нарід, свою землю — і ти побачиш свій шлях у життя… |
Трищук Мирослава Дмитрівна Мета: узагальнити знання дітей про основні умови збереження здоров’я; формувати валеологічний світогляд, емоційно-пізнавальну активність... |
Методика «Сходинки» Кожна сходинка має, тим самим, певну змістову характеристику. Дитина повинна поставити себе на одну зі сходинок і обґрунтувати свій... |
Професійне здоров’я молодого вчителя. Як його зберегти Тільки педагог, який усвідомлює цінність цілеспрямованої роботи над своїм здоров’ям, може передавати свій досвід учням, створювати... |
Вибір професії – вибір долі Підготовка до диспуту. За тиждень до диспуту вивішується оголошення про диспут із переліком запитань і літератури. В якості гостей... |
1. Здоров'я, хвороба й профілактика Мета заняття: Ознайомити студентів з поняттям «здоров'я», компонентами здоров'я, концепціями здоров'я, поняттям хвороба, факторами,... |
Уроках математики Звичайно, немає жодної дорослої людини, яка б не мріяла бути здоровою, бо «здоровому кожен день свято». Незаперечним є той факт,... |