|
Скачати 0.57 Mb.
|
Про внесення змін та доповнень до Цільової комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в м. Синельниковому до 2013 року Керуючись Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про фізичну культуру і спорт”, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2006 року № 1594 „Про затвердження Державної програми розвитку фізичної культури і спорту на 2007 – 2011 роки”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від12.03.2007 р.№78-р-07 „Про погодження змін та доповнень до Цільової комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в Дніпропетровській області до 2010 року”, Бюджетного кодексу України, міська рада вирішила :
5. Контроль покласти на постійну комісію з питань охорони здоров’я, освіти, соціального захисту населення, культури, молодіжної політики, фізичної культури та спорту. Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ Додаток 1 Цільова комплексна програма розвитку фізичної культури і спорту в м.Синельниковому до 2014 року Розділ 1. Проблеми та обґрунтування необхідності їх розв’язання Затвердження Цільової комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в м.Синельниковому до 2014 року (далі –Програма) зумовлено необхідністю впровадження дієвої системи фізкультурної просвіти населення, яка б сприяла формуванню традицій і культури здорового способу життя, престижу здоров’я, залученню громадян до активних занять фізичною культурою і спортом, забезпечення передових позицій у державному спортивному русі, піднесення міжнародного авторитету держави в світовому співтоваристві. У сучасних умовах в місті спостерігається складна ситуація зі станом здоров’я населення. Різко зросла захворюваність, несприятливі умови життя стали причиною зростання кількості хворих дітей. Майже 90 відсотків дітей, учнів мають відхилення у стані здоров’я, понад 50 відсотків – незадовільну фізичну підготовку, близько 70 відсотків дорослого населення – низький рівень фізичного здоров’я. Світовий досвід свідчить, що рухова активність людини протягом усього життя запобігає захворюванням та поліпшує стан здоров’я. За інтегральним показником здоров’я населення – середньоочікуваною тривалістю життя людини Україна займає одне з останніх місць у Європі. Значні проблеми розвитку галузі „Фізична культура та спорт”, зумовлені ними негативні соціальні наслідки не знайшли адекватного відображення в суспільній свідомості як проблеми загальносоціального значення, а тому сьогодні ще існують: невідповідність нормативно-правової бази сучасним вимогам; недосконалість інфраструктури у виробничій, навчально-виховній і соціально-побутовій сфері; низький рівень фінансового та матеріально-технічного забезпечення дитячо-юнацького і резервного спорту; недостатнє бюджетне фінансування, неефективне залучення коштів з інших джерел, незначний обсяг інвестицій; низький рівень заробітної плати, недостатня кількість інструкторів з фізкультурно-оздоровчої діяльності, розбалансованість у системі підготовки та підвищення кваліфікації фахівців; недостатнє пропагування серед широких верств населення здорового способу життя. Потребує нагального розв’язання проблема розвитку фізичної культури і спорту вищих досягнень та підготовка резерву для національних збірних команд. Звідси виникає гостра потреба у зміні програмних підходів та визначенні пріоритетних напрямів розвитку фізичного виховання, фізичної культури і спорту, які б забезпечували ефективне функціонування галузі в нових умовах. Ця Програма визначає необхідні зміни у підходах суспільства до зміцнення здоров’я людини як найвищої гуманістичної цінності та пріоритетного напряму державної політики і розрахована до 2012 року. Розділ 2. Мета Програми Головна мета Програми – створення умов для розвитку фізичної культури і спорту, забезпечення переорієнтації практичної діяльності галузі на розв’язання пріоритетної проблеми – зміцнення здоров’я населення засобами фізичного виховання, фізичної культури і спорту, розвитку видів спорту. Розділ 3. Шляхи та засоби розв’язання проблем Серед основних шляхів та засобів розв’язання проблем, що накопичилися: формування нових підходів до фізичного виховання і спорту, виходячи з існуючих соціально-економічних реалій; визначення пріоритетів у діяльності органів виконавчої влади щодо забезпечення здоров’я дітей, учнівської молоді, робітників, службовців та інших працівників; запровадження ефективності моделі фінансування потреб галузі в умовах переходу до ринкової економіки; впровадження ефективних форм, методів і засобів фізкультурно-спортивної діяльності та видів спорту з урахуванням місцевих і районних особливостей, традицій, економічних факторів, умов праці та вільного часу населення; реформування організаційних основ фізкультурно-спортивного руху, стимулювання створення широкої мережі фізкультурно-спортивних клубів, які забезпечували б належне проведення фізкультурно-оздоровчої роботи; визначення та задоволення загальнодержавних і регіональних потреб у кваліфікованих кадрах; підготовка нового покоління спеціалістів, підвищення їх професійності на рівнях діяльності у сфері фізичного виховання, фізичної культури і спорту; забезпечення збереження наявної матеріально-технічної бази, поліпшення умов її функціонування, визначення стратегічних напрямів подальшого розвитку; удосконалення системи підготовки збірних команд міста, спортивного резерву, підвищення якості функціонування дитячо-юнацької спортивної школи, науково-методичного та медичного забезпечення діяльності відповідних структур, проведення спортивних заходів; надання державної підтримки становленню і впровадженню ефективних форм організації реабілітаційної, спортивної роботи з особами, які мають уроджені та набуті вади фізичного і розумового розвитку. Розділ 4. Перелік завдань та заходів Програми Основними завданнями Програми є: проведення фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в усіх навчальних закладах, за місцем проживання, роботи і у місцях масового відпочинку громадян, а також фізкультурно-оздоровчої та реабілітаційної роботи серед інвалідів; забезпечення розвитку олімпійських, параолімпійських, дефолімпійських та неолімпійських видів спорту шляхом підтримки дитячого, дитячо-юнацького, резервного спорту, спорту вищих досягнень, спорту інвалідів, спорту ветеранів, проведення міських та забезпечення участі збірних команд в обласних та державних змаганнях з видів спорту, які визнані в Україні; підвищення рівня нормативно-правового, кадрового, матеріально-технічного, фінансового, науково-методичного, медичного, інформаційного забезпечення. Перелік заходів Програми додається. Розділ 5. Строки виконання Програми Строки виконання – до 31 грудня 2014 року. Програма виконується в один етап ( 6 років). Розділ 6. Організація управління та контролю за ходом виконання Програми Організацію управління та контроль за ходом виконання Програми здійснює відділ у справах сім’ї, молоді та спорту . Замовник міської Програми (відділ у справах сім’ї, молоді та спорту ) надає звіт до обласного управління у справах фізичної культури та спорту облдержадміністрації щоквартально до 10 числа місяця, що настає за звітним. Розділ 7. Очікувані кінцеві результати виконання Програми Виконання Програми дасть змогу: створити до 10 додаткових робочих місць у сфері фізичної культури і спорту, забезпечити престижність відповідних професій, підвищити рівень підготовки та кваліфікації фахівців; підвищити рівень забезпечення населення фізкультурно-спортивними залами та спортивними майданчиками (з розрахунку на 10 тис. осіб); збільшити до 10 відсотків від загальної чисельності населення кількість громадян, залучених до фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи; збільшити до 10 відсотків від загальної чисельності кількість школярів, що відвідують спортивну школу; поліпшити результати виступів провідних спортсменів міста у державних змаганнях та у складі національних збірних команд Розділ 8. Фінансове забезпечення виконання Програми Фінансування Програми здійснюється за рахунок міського бюджету, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством. Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ Додаток 2 Перелік заходів і завдань Цільової комплексної програми розвитку фізичної культури і спорту в м.Синельниковому до 2014року Замовник програми – відділ у справах сім’ї, молоді та спорту
|
ПРОГРАМА відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків в м. Синельниковому на період 2012-2017 рр Розділ Проблеми та обґрунтування необхідності їх розв’язання програмним методом |
ПРОГРАМА відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків в м. Синельниковому на період 2012-2017 рр Розділ Проблеми та обґрунтування необхідності їх розв’язання програмним методом |
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради Цільова комплексна Програма розвитку фізичної культури і спорту в м. Синельниковому реалізується з 2007 року. Заходи, передбачені... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Цільова комплексна Програма розвитку фізичної культури і спорту в м. Синельниковому реалізується з 2007 року. Заходи, передбачені... |
Програма розвитку малого підприємництва в місті Синельниковому на 2011 2020 роки Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання шляхом розроблення і виконання Програми |
Програма розвитку малого підприємництва в місті Синельниковому на 2011 2020 роки Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання шляхом розроблення і виконання Програми |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Цільова комплексна Програма розвитку фізичної культури і спорту в м. Синельниковому реалізується з 2007 року. Заходи, передбачені... |
Програма захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання у... Склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв'язання шляхом розроблення і виконання Програми |
Проект ПРОГРАМИ відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків в м.... Розділ Проблеми та обґрунтування необхідності їх розв’язання програмним методом |
Програма розвитку культури в м. Синельниковому на 2011-2016 роки... «Про позашкільну освіту», «Про освіту», «Про бібліотеки і бібліотечну справу», «Про народні художні промисли», «Про музеї та музейну... |