№
з/п
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
Організаційно-
методичні вказівки
|
І.Підготовча частина (12 хв.)
|
1.
|
Шикування, привітання, повідомлення мети та завдань уроку.
- Сьогодні ми з вами будемо подорожувати країною футболу, нам необхідно зібрати карту футбольної країни. За правильність виконання вправ та дотримання дисципліни ви будете отримувати бонуси і частини карти з якої ми дізнаємося країну футболу.
|
2 хв.
|
В одну шеренгу. Нагадати про дотримання правил техніки безпеки. Звернути увагу на важливість вміння володіти технікою м’яча.
|
2.
|
Вимірювання ЧСС за 10 с.
|
30 с.
|
Виділити учнів з підвищеною ЧСС (120 уд./хв. і більше) і дати їм для виконання дихальні вправи
|
3.
|
Стройові та організуючі вправи на місці
|
30 с.
|
Повороти праворуч, ліворуч, перешикування з однієї шеренги у дві. Звернути увагу на чітке виконання поворотів.
|
4.
|
Ходьба:
звичайна;
на носках;
на п’ятах;
на зовнішньому боці стопи;
на внутрішньому боці стопи.
|
1 хв.
|
У колону по одному, дистанція два кроки. Звернути увагу на дотримання правил техніки безпеки. Темп середній, підборіддя припідняте, стежити за правильною поставою.
|
5.
|
Спортивна ходьба, рівномірний біг, ходьба з відновленням дихання.
|
1 хв.
|
Поступове прискорення темпу. Під час ходьби темп повільний.
|
6.
|
Комплекс загально розвиваючих вправ у русі
1.Відведення рук.
В.п. руки на поясі 1-руки до плечей , 2-вгору, 3- до плечей, 4-В.п.
2.Відведення рук.
В.п.- Ліва рука у горі.
1-2-крок, два кроки з пружним відведенням рук назад; 3-4-те саме, права вгорі.
3.Відведення рук.
В.п- руки перед грудьми.
1-2 відведення зігнутих рук назад;
3-4 те саме.
4.Повороти тулуба.
В.п.-руки за голову.
1- крок лівою ногою, поворот тулуба ліворуч;
2- крок правою, поворот тулуба праворуч.
5. Нахили.
В.п.- права рука на поясі.
1-ліва рука тягнеться до правого носка.
2- В.п.(змінюємо руку)
3-права рука тягнеться до лівого носка.
4- В.п
6.Випади.
В.п.-руки на поясі.
1- випад лівою ногою, поворот праворуч;
2- випад правою ногою, поворот праворуч.
|
3 хв.
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
6-8 разів
|
Стежити за правильністю постави й чіткістю виконання вправ.
Дистанція два кроки.
Збільшити амплітуду рухів.
Руки на рівні плечей
Темп повільний
Ноги в коліному суглобі не згинати.
Спину тримати прямо.
|
7.
|
Спеціальні бігові підготовчі вправи футболіста:
біг з високим підніманням стегон;
біг із закиданням гомілок назад, у сторони з торканням руками стоп;
біг «змійкою»;
прискорення.
|
2 хв.
|
Поточний метод.
Вправи виконують по доріжці спортивного залу.
Нагадати про техніку безпеки
Дистанція 4-6 кроків.
|
8.
|
Ходьба , вправи на відновлення дихання:
1-4- руки дугами назовні вгору –схресно, вдих;
5-8- руки через сторони вниз- схресно, видих.
|
1 хв.
|
Темп повільний.
|
9.
|
Перешикування
|
30 с
|
У дві шеренги.
|
ІІ. Основна частина (28 хв)
|
1.
|
Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи з обведенням на в проти стоячого партнера.
|
3 хв.
|
Звернути увагу на точність передачі. Виконують почергово учні обох шеренг.
|
2.
|
Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи до навпроти стоячого партнера, залишаємо м’яч у нього повертаємося назад спиною вперед.
|
3 хв
|
Змагальний метод.
Відзначити найкращих(бонус)
|
3.
|
Ведення м’яча «змійкою»
|
6 разів
|
З обведенням партнерів з іншої шеренги.
|
4.
|
Попади в ціль
|
3 рази
|
Удари між ногами партнера , з імітуванням ударів по воротам.
|
5.
|
Естафети з м’ячем:
Ведення м’яча , обведення стійки, передача м’яча партнеру.
Ведення м’яча « змійкою»
Ведення м”яча «змійкою» з влученням у ворота.
|
1 р
1 р
1 р
1 р
|
Точність ведення м’яча, передача партнеру з зупинкою.
Обводимо стійки «змійкою», назад ведемо м’яч по прямій.
Враховується не тільки швидкість , а й влучність ударів по воротах.
Перший учасник веде м’яч до стіки, залишається там , та робить передацу наступному учаснику з місця стійки.
|
6.
|
Вимірювання ЧСС за 10 с
|
30 с
|
Перевірити реакцію організму на навантаження
|
7
|
Двостороння гра у футбол
|
8 хв
|
Звернути увагу на використання вивчених технічних прийомів під час гри
|
8.
|
Теоретичні запитання з футболу:
1. Яка довжина футбольного поля?
а) 40-50 м;
б) 55-60 м;
в) 90-110 м. +
2. Скільки гравців беруть участь у грі?
а) 5;
б) 11;
в)12.
3. Яка тривалість гри у футбол?
а) 2 тайми по 60 хв.
б) 4 четверті по 30 хв.
в)2 тайми по 45 хв.
4. З якого місця починається гра?
а) з бічної лінії;
б) ударом ногою від воріт
в)з центру поля.
Г) з будь якої точки поля.
5.Коли призначають штрафний удар?
(запитати у учнів ) за кожну правильну відповідь бонус.
6.Чи можна під час гри оскаржувати рішення судді:
а) так;
б) ні;
в) лише у письмовій формі.
|
|
На запитання відповідають учні не задіяні у грі.
Відзначити найбільш технічних гравців( бонусами), і тих , хто дав найбільше правильних відповідей на запитання.
|
ІІІ.Заключна частина( 5 хв)
|
1.
|
Ходьба з виконанням вправ на відновлення дихання
|
30 с
|
У колону по одному.
Темп середній.
|
2.
|
Шикування в одну шеренгу
|
30 с
|
На швидкість
|
3.
|
Вимірювання ЧСС за 10 с
|
30 с
|
Визначити ступінь відновлення .
|
4.
|
Підбиття підсумків уроку
Нагородження команд.
|
1 хв
|
Визначення кращих учнів за бонусами
|
5.
|
Домашнє завдання
|
30 с
|
Виконання вправ з м”ячем вдома
|
6.
|
Прощання й організований вихід із залу.
|
30 с
|
Пройти коло пошани на майданчику
|