|
Скачати 47.73 Kb.
|
Фізкультурне свято «Козацькому роду – нема переводу» (вихователь Кротович Г.Ц.) Мета: продовжувати розвивати фізичні якості дітей: силу, спритність, витривалість, швидкість, вчити самостійно демонструвати власні успіхи у лазінні, пролізанні, стрибках, бігу. За допомогою усної народної творчості закріпити знання дошкільнят про рідний край, про його історичне минуле. Виховувати любов до українського народу та його звичаїв. Формувати організованість і дружні стосунки. Хід: На середину зали виступають Отаман та Писар (дорослі). Отаман: А пам’ятаєш, пане-товаришу, як ми місяць тому з турками воювали? Писар: Еге ж, батьку, турків тоді багато полягло. Та й наших хлопців чимало загинуло... Отаман: Та що там казати... Де зараз знайти таких хлопців? У супроводі народної пісні «Ой на горі женці жнуть» заходять діти в українських костюмах. Вітаються. Отаман: Здорові були, люди добрі! А хто ж ви такі? Дитина 1: Всі ми –діти українські, Хлопці та дівчата, Хоч слабкі ще наші руки, Та душа завзята. Дитина 2: Бо козацького ми роду, Славних предків діти. Як один усі вчимося Рідний край любити. Дитина 3: Між собою всі ми друзі, Ми-одна родина І шануємо, як матір, Рідну Україну. Отаман: Чого ж вам тут треба? Дитина: Ми прийшли до пана-отамана, щоб записали нас до свого війська. Писар: А як я вас запишу,коли нікого не знаю? Може, ви ледарі чи неуки якісь? Дитина: Та ні, ми всі як орли! (Стають, випнувши груди) Й говорити можемо славно,як у нас це усі вміють. (Діти розповідають прислів’я, приказки.) Козак з біди не заплаче. До булави треба голови. Козак не боїться ні тучі,ні грому. Де козак,там і слава. Хліб та вода-козацька їда. Що там холоди, коли козак молодий. Козак усім народам друг, міцний, лицарський у нього дух. Отаман: Ой-ой-ой! Зовсім заговорили! А навіщо ви дівчат із собою привели? Хіба не знаєте, що на Січ жінок не пускають? Дівчинка: Пане-отамане, дозвольте нам подивитись на козацькі випробовування. А якщо наші хлопці вам не підійдуть, ми їх додому заберемо. Отаман: Хо-хо-хо! Гаразд. Не осоромтеся ж, хлопці! Заходьте всі, сідайте - в ногах правди нема. Чи готові до першого випробування? Розділимось на 2 команди та привітаймо один одного. Команда «Жваві» Девіз: Козачата – хлопці браві,у змаганнях дуже жваві! Команда «Дужі» Девіз: Ми із спортом дружимо - виростаєм дужими! Отаман: Козацьке товариство обирало за отамана самого чесного, сміливого та витривалого козака. У цьому конкурсі вони покажуть витривалість і силу. Конкурс «Отамани» Учасники сплітають пальці правих рук, опираючись ліктем, міряються силою. Писар: Попід гору доріженька веде, доріжкою отаман іде. Отаманчик попереду іде, козаченьків за собою веде. Отамани, отаманчики наші, покажіть, Як слухають вас козаченьки ваші. Гра «Хвостач» Учасники, взявшись за руки, стають в дві шеренги по обидві сторони отамана. Отаман намагається так розкрутити шеренги, щоб від неї відірвались гравці. Отаман: Молодці, хлопці, дружні ви малята. Зараз побачимо, хто не злякається високих стін, глибокого рову й зможе взяти приступом турецьку фортецю. Змагання «Штурм фортеці» 1.Ходьба по похилій дошці, покладеній на куб. 2.Стрибки в глибину з куба. 3.«Бій з семиголовим змієм» (діти тиснуть на кульки, щоб лопнули) Писар: Поки хлопці-козачки брали штурмом фортецю,тим часом дівчатка-козачки готують їсти та накривають на стіл,чекаючи на переможців. Конкурс «Хто швидше накриє стіл» Для цього конкурсу потрібно: 2 стола,8 ложок,2 миски,8 стільців. Отаман: Бувало, що козаки потрапляли у полон до ворога. Але вони вміли непомітно, долаючи перешкоди, втекти на волю. Естафета «На волю» 1. Переправа з обручем. 2. «Тунель» (гравець повинен пролізти через довгий мішок) 3. Стрибки в мішках. Писар: В той час, коли козаки захищали землю, козачки хазяйнували вдома та лікували поранених. Конкурс «Перев’яжи пораненого» На двох стільчиках сидять два козаки – «поранені». Дві дівчинки – козачки перев’язують руку пораненому. Отаман: Кінь – вірний товариш козака. Козаки дуже любили своїх коней, купали їх, розчісували їм гриви та хвости. Сивка – бурка, стань переді мною Як лист перед травою. Забігає кінь (двоє дорослих у костюмі коня). Естафета «Напої коня» Діти стають по обидві сторони коня у шеренги, останні учасники беруть відра з водою та передають один одному, аж поки не напоять коня. Писар: Рівно в полудень з фортечної гармати лунав постріл. За цим сигналом козаки йшли обідати. А що вони їли, знаєте? Діти: Куліш із салом або олією, галушки, юшку з риби, козацьку кашу. Гра «Козацька каша» Дітям зав’язують очі, годують одне одного кашею. Отаман: Набрались сили козаки та вийшли на змагання. Бачу, добрі козаки Українські парубки! Силою усі зведіться, У змаганні покажіться! «Перетягування бука, каната» Отаман: Після обіду лунали козацькі пісні. Яке б то було життя козаків без веселої, жартівливої, милозвучної, а часто хвилюючої пісні. Пісня «Ой на горі женці жнуть» Отаман: Для того, щоб бути сильними і відважними, козаки кожен день вправлялися. Часто робили це під музику. З того часу і живуть завзяті українські танці. Танок «Козачок» Хлопчики запрошують на танок дівчаток. Отаман: Після довгих випробувань бачу, що ви гідні бути в козацькій громаді. А чи ви готові добре дбати про неньку – Україну і шанувати свою Батьківщину? Усі діти встають. Козачата разом промовляють «присягу» Присягнемо край наш милий Над усе любити. Народ рідний захищати Та для нього жити. Отаман: З давніх-давен в Україні після довгої служби ватажок щедро винагороджував своїх козаків за лицарські справи. Тож вручаю вам знак козацької звитяги - козацький прапор. Бережіть його, шануйте нашу Україну, бо ви – українці. Хай кожен з вас своїми добрими вчинками та справами доведе, що козацькому роду – нема переводу! |
Козацькому роду – нема переводу ” Жовтень 2012 рік Мета: Формувати національну свідомость учня-патріота, виховувати почуття патріотизму, любові до Батьківщини, формувати почуття взаємодопомоги,... |
Козацькому роду нема переводу Між нас живуть: Нейздіймишапка і Покиньборода, Непийпиво і Святодух, Небийпідколіно і Молибога, Сороксобак Донедавна був і носій... |
Урок з футболу «Козацькому роду нема переводу!» Розвиток в учнів загальної витривалості, спираючись на кращі традиції українського народу. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення... |
„Козацькому роду – нема переводу” Дати елементарні поняття про умови життя козаків, розкрити значення оборонно-визвольної боротьби для українського народу. Виховувати... |
В. О. Сухомлинський стверджував: "Сім'я це джерело, водами якого... Сформувати в молодого покоління знання та відчуття роду важливе завдання педагогічної праці. Саме через відчуття роду і завдяки йому... |
Любі друзі! Хоч маленькі Ми вже добре знаєм, Що зовемся українці... Ми з вами всі — український народ, який складається з родин великих і малих, дружних і працьовитих. Родина — це не тільки родичі... |
Павло Глазовий народився ЗО серпня 1922 року в так званому історичному... Новоскалювата (тодішня Кіровоградщина) Миколаївської області у родині хлібороба. Його предки носили козацьке прізвище Окань. Але,... |
Василь Королів-Старий Дячиха Євпраксія поралася біля печі. Вона гнівалася. Вже давно перестояла вечеря, час би й спати лягати, а дяка Оверка нема та й... |
Як в нації вождів нема, тоді вожді її поети Тема: Як в нації вождів нема, тоді вожді її – поети ( «Празька поетична школа». Є. Маланюк) |
Д.І. Давиденко, В. П. Муляр МННІ ОНУ ім. І.І. Мечникова, м. Миколаїв Вони одразу стали широко застосовуватися для обслуговування та прискорення процесу реалізації продукції, а також для пришвидшення... |