ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ


Скачати 19.79 Kb.
Назва ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ
Дата 18.03.2013
Розмір 19.79 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ


  1. Поняття педагогічної творчості. Педагогіка творчості як галузь педагогічної науки, об’єкт вивчення, завдання.

  2. Історичний розвиток педагогічної творчості.

  3. Фактори, що зумовлюють зміни професійної діяльності вчителя.

  4. Педагогічна творчість вчителя.

  5. Основні поняття: творчість, творча діяльність, педагогічна творчість, творча педагогічна діяльність.

  6. Підсистеми творчої педагогічної діяльності (дидактична, виховна, організаційно-управлінська, самовдосконалення, громадсько-педагогічна).

  7. Рівні творчої педагогічної діяльності (репродуктивний, раціоналізаторський, конструкторський, новаторський).

  8. Критерії творчої педагогічної діяльності (бачення нової проблеми у зовнішнє знайомій ситуації, знаходження варіантних шляхів її вирішення; застосування науково-доказового вибору дій у конкретній педагогічній ситуації; проведення систематичного самоаналізу професійної діяльності, науково-дослідницької роботи з творчого узагальнення власного досвіду та досвіду колег; володіння формами і методами управління творчою навчальною діяльністю учнів з метою розвитку їх творчих можливостей; реалізація на практиці принципів педагогіки співробітництва; прояв гнучкості при виборі оптимального управлінського рішення у нестандартних (можливо, конфліктних) ситуаціях; оригінальне проектування / конструювання НПВ).

  9. Закони педагогіки творчості (педагогічної розвиваючої взаємодії, фасилітаційного режиму педагогічного впливу, взаємозумовленості розвитку суб’єктів педагогічного процесу, неперервної творчої реалізації та самореалізації особистості).

  10. Принципи педагогіки творчості (взаємозумовленості освіти і творчого розвитку особистості, самоорганізації, узгодження розвитку учнів з власними тенденціями розвитку).

  11. Принципи педагогічної творчості (діагностики, оптимізації, взаємозалежності, фасилітації, креативності, доповнення, варіантності, самоорганізаці).

  12. Нормативно-правова база.

  13. Авторські творчі технології педагогів-новаторів: Ш. Амонашвілі, І. Волкова, І. Іванова, Є. Ільїна, С. Лисенкової, В. Шаталова, М. Щетініна, В. Сухомлинського, О. Захаренка.

  14. Поняття обдарованість. Обдарована дитина.

  15. Концепція “вирощування” обдарованих дітей (У. Ешбі).

  16. Види інтелекту (лінгвістичний, музичний, логіко-математичний, просторовий, тілесно-кінестезичний, особистісний).

  17. Види обдарованості (за ступенем сформованості; за видом діяльності; за широтою проявлення; за формою; за віковими особливостями). Модель обдарованості (за Дж.Рензулі)

  18. Діагностика обдарованості.

  19. Прояви обдарованості.

  20. Технології навчання дітей з ознаками обдарованості: мета, характеристика, зміст та організація навчання.

  21. Стратегії та різновиди навчання обдарованих дітей в закладах середньої освіти.

Схожі:

Питання для підготовки до державного екзамену з навчальної дисципліни

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ «ПОЛІТОЛОГІЯ»
Соціальна політика української держави в сфері освіти і науки та напрями її здійснення
Питання до екзамену з дисципліни "Комп'ютерні мережі"
Зберігання реєстраційних даних користувачів в однорангових та ієрархічних мережах
ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЕКЗАМЕНУ
Місце наукового впорядкування, виробничої необхідності та можливості політичного вибору в еволюції соціального
Питання до екзамену по дисципліні “Системи радіозв’язку”
Принципи побудови та функціональні можловості систем частотно-територіального планування
Питання до екзамену
Основні напрямки та перспективи розвитку системи управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві
Питання до екзамену «Соціальна психологія» (доцент Яремчук О. В.)
Спрямованість особистості як одна із найважливіших боків (сторін), її соціально-психологічної характеристики
Орієнтовні питання для проведення
Серед різноманітних ігор та розваг належне місце займають літературні ігри, які є важливим засобом розумового розвитку дітей, пробудження...
Питання щодо підготовки до здачі екзамену з дисципліни "РАДІОВИМІРЮВАННЯ"...
Вимірювання коефіцієнта амплітудної модуляції амплітудномодульованного (AM) сигналу
ПИТАННЯ ДО СЕМЕСТРОВОГО ЕКЗАМЕНУ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Види та зміст роботи з розвитку зв’язного усного мовлення, його місце в системі мовної підготовки учнів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка