|
Скачати 96.34 Kb.
|
ЗАТВЕРДЖУЮ: Ректор ЛДАКМ _________В.Л.Філіппов РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ Денного відділення І півріччя 2012 – 2013 навчального року ІІІ курс ВІДДІЛЕННЯ КУЛЬТУРИ КОЛЕДЖУ ЛДАКМ
Директор Коледжу ЛДАКМ В.В.Колеснікова Завідувач відділенням культури Коледжу ЛДАКМ А.І. Сенчук Погоджено: Перший Проректор ЛДАКМ О.В.Россошанська |
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного... В новому навчальному році музичне виховання школярів буде здійснюватися через вивчення предметів «Музичне мистецтво» та «Мистецтво»... |
Уроку Вступ. Література як вид мистецтва і спосіб відображення дійсності Усна народна творчість |
Тема: «Учитель французьких просвітителів». (Творчість Вольтера. Філософська... Ттям і творчістю відомого французького просвітителя і письменника Вольтера; засвоїти поняття про філософську повість; з’ясувати ідейний... |
Народна кухня це така ж культурна спадщина українського народу, як... Народна кухня — це така ж культурна спадщина українського народу, як мова, література, мистецтво, це неоціненний здобуток, яким можна... |
Тема 1 Образотворче мистецтво Урок Художня культура Київської Русі : архітектура, монументальний живопис, ікони Київської Русі за межами України |
Старобабанівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Уманської... України та світу, аргументувати власну позицію щодо культурної значущості творів мистецтва; виховувати шанобливе і толерантне ставлення... |
Тема. Життя та творчість Т. Г. Шевченка Мета. Закріпити та розширити знання учнів з теми «Життя та творчість Т. Г. Шевченка», сприяти розвитку пам»яті, допитливості, пізнавальних... |
Впроваждення ідей національного виховання на уроках української літератури України активні настанови національного менталітету. Потрібно виховувати національний характер українця. І в цьому процесі найбільше... |
Декоративно-ужиткове мистецтво. Різновиди: вишивка, ткацтво, килимарство,... Вдосконалювати вміння розпізнавати види і жанри декоративно- ужиткового мистецтва |
Курсова робота з художньої культури Шляхи формування творчої особистості засобами мистецтва в процесі викладання інтегрованого курсу «Художня культура» |