НАКАЗ


Скачати 409.64 Kb.
Назва НАКАЗ
Сторінка 1/2
Дата 15.06.2013
Розмір 409.64 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
  1   2




Чернівецька обласна державна адміністрація

Департамент освіти і науки, молоді та спорту

прямая соединительная линия 1

НАКАЗ


23.05.2013 м. Чернівці № 526


Про удосконалення системи психолого-

педагогічного діагностування дітей

з девіантною поведінкою

системи освіти Чернівецької області у 2013/2014 н.р.
На виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27.07.2011 №1/9-532 «Про посилення профілактичної роботи в інтернатних закладах», на виконання пп. 7,9 наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації від 29.12.2012 №503 «Про затвердження заходів щодо посилення роботи з профілактики бездоглядності, злочинності та правопорушень серед учнів шкіл-інернатів області та вихованців КЗ «Оршівський дитячий будинок» та з метою підвищення якості соціально-психологічних послуг в системі освіти науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області здійснено експертизу психодіагностичного та психокорекційного інструментарію, що застосовується працівниками психологічної служби навчальних закладів інтернатного типу у роботі з дітьми, схильними до девіантної поведінки.

Встановлено, що банк психодіагностичного інструментарію працівників психологічної служби закладів інтернатного типу (набір опитувальників, тестів, анкет, за допомогою яких здійснюються дослідження соціально-психологічних характеристик соціальної групи або окремого індивіда для встановлення психологічного аналізу, висновку) з питань виявлення асоціальних проявів поведінки, схильності до правопорушень складає 55 методик. Натомість банк психокорекційного інструментарію з питань корекції асоціальних проявів поведінки складає 23 програми.

Результати статистичного аналізу показників використання експортованого психодіагностичного інструментарію у роботі з дітьми, схильними до девіантної та делінквентної поведінки дали змогу визначити методичні комплекси, які застосовуються в навчальних закладах інтернатного типу. Найповніший комплекс сформовано психологічною службою інтернатних закладів м.Чернівців, до складу якого увійшли 32 методики. Діагностичний комплекс методик КЗ «Вижницька загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів імені Назарія Яремчука» складає 20 методик, КЗ «Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №1» та КЗ «Хотинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №2» – 10 методик, КЗ «Карапчівська спеціальна ЗОШ-інтернат» – 6 та діагностичний комплекс працівників психологічної служби в роботі з дітьми з девіантною поведінкою Буковинського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою м.Новодністровськ складає 6 методик.

При здійсненні якісного аналізу психодіагностичного інструментарію закладів освіти обласного підпорядкування визначено домінуючу спрямованість методик у рейтинговому порядку: 28% (16 методик) методик, які спрямовані на виявлення дітей «групи ризику», схильності до неадекватної поведінки, рівня вихованості; 21 % (12 методик) – інструментарій, спрямований на виявлення схильності до фізичної агресії, непрямої агресії, дратівливості, негативізму, уразливості, підозрілості, вербальної агресії, тривожності та інших психічних станів; 15% (8 методик) – інструментарій, спрямований на вивчення характерологічних особливостей поведінки (акцентуації характеру, тип темпераменту, рівень самооцінки) та психічних процесів; 10% (5 методик) використовується з метою діагностики труднощів адаптації дитини в навчальному закладі; 15% (8 методик) – інструментарій, спрямований на вивчення міжособистісних стосунків; 5 % (2 методики) – стосунків школяра із вчителями, однолітками, батьками; 5% (2 методики) – професійні нахили, здібності; 5% (2 методики) – застосовують інструментарій щодо вивчення потреб, мотивації. Варто зазначити, що при організації психолого-педагогічного супроводу учнів з девіантною поведінкою, працівники психологічної служби закладів інтернатного типу включили до діагностичного комплексу методики (вивчення акцентуації характеру за С.І. Подмазіним, вивчення рівня агресивності за Басса-Дарки, визначення міжособистісних стосунків школяра за Рене Жилем, дослідження міжособистісних взаємин дітей у сім’ї «Казки Дюса (Десперт)» та вивченні особистісних якостей, характеристик учня за допомогою тесту «Неіснуча тварина») рекомендовані науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи. Разом з тим, існує потреба у поновленні інструментарію щодо вивчення професійних інтересів учнів та їх зайнятості в гуртках, секціях, психологічного клімату сім’ї, а також інструментарію щодо визначення особистісно-зорієнованої взаємодії педагогів з дітьми.

Спрямованість корекційно-розвивального та відновлювального впливу виглядає наступним чином: 50 % (11 програм) банку програм, складають технології, які спрямовані на зниження рівня агресивності, тривожності, корекції важковиховуваності, емоційних станів; 25% (6 програм) технологій – на розвиток адаптивних механізмів та 25% (6 програм) – на розвиток навичок здорового способу життя. Разом з тим, працівники психологічної служби не застосовують у роботі з девіантними та деліквентними дітьми корекційно-відновлювальний інструментарій з розвитку самопізнання, пошуку адекватної самореалізації, формування життєво важливих цінностей, навичок здійснювати життєвий вибір.
Враховуючи вищезазначене,
НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити:

  1. Перелік психодіагнностичного інструментарію для застосування в роботі з дітьми, схильними до девіантної та делінквентної поведінки, що додається.

  2. Перелік корекційно-розвивальних програм для застосування в роботі з дітьми з девіантною та делінквентною поведінкою, що додається.

  1. Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області:

  1. Узагальнити до 01.12.13 кращий досвід роботи працівників психологічної служби закладів інтернатного типу з дітьми, схильними до девіантної поведінки.

  2. Розмістити до 20.06.2013 на сайті ІППОЧО психодіагностичний та психокорекцій інструментарій для виявлення та усунення асоціальних проявів поведінки учнів.

  3. Ознайомити до 01.09.2013 із технологіями психолого-педагогічного супроводу учнів з девіантною поведінкою працівників психологічної служби системи професійно-технічної освіти.

  1. Начальникам органів управління освітою, сім’єю, молоддю та спортом райдержадміністрацій, міських рад, начальнику відділу фахової освіти, ліцензування та акредитації:

  1. Зобов’язати працівників психологічної служби застосовувати в роботі з дітьми схильними до девіантної поведінки психодіагностичний та психокорекцій інструментарій, затверджений п.1 цього наказу.

  2. Забезпечити належну психолого-педагогічну підтримку, корекцію життєво важливих цінностей, розвиток самопізнання та потреби у адекватній самореалізації учням загальноосвітніх навчальних закладів, шкіл інтернатного типу, професійно-технічних навчальних закладів, що мають ризиковану поведінку (40 годин на особу).

  3. Заборонити практику використання працівниками психологічної служби психодіагностичного та психокорекційного інструментарію, який не пройшов експертизу в обласній Експертній комісії науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

  4. Вивчити до 01.11.2013 стан застосування психодіагностичних методик, рекомендованих науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, в роботі з учнями групи-ризику.

  5. Посилити з 01.09.2013 контроль за веденням психологами індивідуальних психодіагностичних карток учнів в яких зазначати: короткий результат, висновки та рекомендації кожного діагностичного заміру.

  6. Розробити та подати на експертизу психодіагностичний комплекс для здійснення експертної оцінки діяльності адміністрацій та педагогічних колективів навчальних закладів в конфліктних ситуаціях до 01.12.2013.

  7. Розробити та затвердити до 01.09.2013 типову інструкцію про дотримання конфіденційності педагогами щодо результатів психологічних досліджень в закладах освіти.

  8. Про виконання п.3 цього наказу повідомити Департамент освіти науки молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації та Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області до 01.0.2014.

  1. Наказ розмістити на інформаційних сайтах Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації та Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.

  2. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Тарангул Л.М.


Директор Департаменту

освіти і науки, молоді та спорту М.Й.Бауер

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління

освіти і науки облдержадміністрації

23.05.2013 № 526
Перелік псиxoдіагностичного інструментарію в роботі з дітьми

з девіантною та делінквентною поведінкою

(анкети, тести, опитувальники, методики)

№ п/п

Назва методики /

автор

Мета / на що

спрямована /

що визначає

методика

Цільова

група /

вікова

категорія

Джерело / назва посібника,

журналу із зазначенням

сторінок, упорядника

Дата та номер протоколу засідання

обласної Експертної Комісії, вченої Ради ІППОЧО



Методика визначення схильності до адиктивної, агресивної, деліквентної поведінки (А.Н.Орел)

Вивчення схильності до подолання норм і правил, схильності до адиктивної (залежної) поведінки, схильність до самоушкоджуючої і саморуйнівної поведінки, схильності до агресії та насильства, вольовий контроль емоційних реакцій, схильності до делінквентної поведінки

10 – 15 р.

Фетискин Н. П., Козлов В.В., Мануйлов Г. М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. ― М. : Психотерапия. 2009. ―362―370 с.


Протокол № 19

від 25 листопада 2011 року



Діагностика стану агресії (опитувальник Басса-Дарки)

Вивчення ступеня вираженості фізичної агресії, непрямої агресії, дратівливості, негативізму, уразливості, підозрілості, вербальної агресії, почуття провини

10 – 15 р.

Диагностика эмоционально-нравственного развития. Ред. и сост. Дерманова И.Б. ― СПб., 2002. ― С.80―84.

Протокол № 19

від 25 листопада 2011 року



Тест «Дім–дерево– людина» (ДДЛ,

Автор ДЖ. Бек)

Визначення симптокомплексів, почуттів незахищеності, тривожності, невпевненості в собі, почуття неповноцінності, ворожості до оточуючих, наявність конфліктних ситуацій в житті дитини,; труднощі в спілкуванні та встановлення контактів; депресивні тенденції.

з 10 р.

  1. Основи дитячої патопсихології Н. Ю Максимова, К. Л Мілютіна, В. В Піскун.―

Київ ,1996.― 263―282 с.

  1. Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / [уклад. : М. В. Лемак, В. Ю.Петрище].―Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2011.­― 512―516 с.

Рекомендовано Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи

Схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол №9 від 29.12.2010р.)



Проективний графічний тест «Кінетичний малюнок сім’ї» КМС

Визначення об’єктивних переживань дитиною сімейної ситуації:ставлення дитини до членів сім’ї; думка дитини про своє місце в структурі сімейних стосунків та особливості тієї структури, які викликають тривогу у дитини та конфлікти

10 - 16 р.

  1. Основи дитячої патопсихології Н. Ю. Максимова, К. Л. Мілютіна, В. В. Піскун. ― Київ: 1996.― 263―282 с.

  2. Методика «Кінетичний малюнок сім’ї»/ Ю. Пачковський, І. Корнієнко// Психолог.― 2004.―№8(лютий). ― C. 26―30.

Протокол №22 від 1.11.2012р.




Проективний графічний тест «Неіснуюча тварина»

Визначення емоційного стану дитини: наявності тривоги, страху

10 -16 р.

  1. Основи дитячої патопсихології Н. Ю. Максимова, К. Л. Мілютіна, В. В Піскун

Київ:1996.― 263―282 с.

  1. Психологу для роботи: діагностичні методики. [збірник]. ― [укл. М. В. Лемак В. Ю. Петрище.] ― 516 с.

Рекомендовано до використання НМЦППСР



«Сходинки

Самооцінок». (автор: Дембо -Рубінштейн, модифікація Т. Габріял).

Дослідження самооцінки, з’ясувати ціннісні орієнтації дитини, дана методика дає можливість виявити компенсаторні якості, наявність конфліктності та суперечності в самооцінці підлітка

10 до 16 р.

Основи дитячої патопсихології Н. Ю.Максимова, К. Л. Мілютіна, В. В Піскун.― Київ, 1996.― 263―282 с.

Рекомендовано до використання УНМЦППСР



Кольоровий тест Люшера

Вивчення функціонального стан психіки дитини, провідні потреби, домагання та побоювання, а також стійкі риси особистості

10 до 16 р.

Основи дитячої патопсихології Н. Ю.Максимова, К. Л. Мілютіна, В. В Піскун

Київ, 1996.― 263―282 с.

Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / [укл. М. В.Лемак, В. Ю.Петрище.] ― Ужгород, 2012. ―516 с.

Рекомендовано до використання НМЦППСР



Тест «Виявлення агресивності»/ Семенко Ю.В.

Виявлення рівня агресивності в поведінці учня

з 14 р.

Сайт ОІППЧО

Протокол № 18 від 23 лютого 2011 року



Методика «Виявлення групи ризику»

Дослідження та аналіз таких показників: відносини в сім’ї, агресивність, недовіра до людей, невпевненість, тип акцентуації.

з 14 р.

Психологу для роботи: діагностичні методики. ― [збірник] ―. [укл. Лемак М. В.,

Петрище В. Ю.] ― Ужгород, 2012.―127 с.

Рекомендовано до використання УНМЦППСР



Методика первинної діагностики та виявлення дітей «групи ризику»

(М.І.Рожков, М.А. Ковальчук)

Визначення ступеня прояву показників:відносини в сім’ї, агресивність, недовіра до людей, невпевненість у собі, акцентуації

з 14 р.

  1. Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / [уклад.: М. В.Лемак, В. Ю.Петрище].―Ужгород:Видавництво Олександри Гаркуші, 2011.― 427― 433 с.

  2. Федосенко Е. В. Психологическое сопровождение подростков: система работы, диагностика, тренинги: Монография.―СПб. : Речь, 2008.

Протокол № 18 від 23 лютого 2011 року



Методика «Незакінчені речення»

Визначення особливостей внутрішнього світу: потреб, конфліктів,

тривоги тощо.

з 10 р.

  1. Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] /

[укл. Лемак М.В.,

Петрище В.Ю.].― Ужгород:Видавництво Олександри Гаркуші, 2011.― 363 с.

  1. Проблемы насилия над детьми и пути их преодоления / [под ред. Е.Н. Волковой]. ― СПб.: Питер, 2008. ― С. 203.

  2. Самооцінка учня / [упоряд.:С.Максименко, Н.Шевченко, О.Главник].―К.: Главник, 2004.―112с.― (Психол.інструментарій).

Протокол №19 від 25.11.2011р.




Вивчення акцентуації у підлітків за допомогою методики Леонгарда – Шмішека

Визначення типу акцентуацій характеру підлітків

з 12 р.

Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / [уклад.: М. В.Лемак, В. Ю.Петрище].―Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2011.―427―433 с.


Рекомендовано Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи

Схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол №9 від 29.12.2010р.)



Визначення рівня шкільної тривоги за методом Філіпса

Визначення характеристики чинників (синдромів) тривожності

з 10 р.

Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / [уклад.:М. В.Лемак, В. Ю.Петрище]. ― Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2011.― 90―94 с.

Протокол №18 від 23 лютого 2011 року



Методика прямого оцінювання учнів середніх та старших класів (Прихожан)

Визначення рівня самооцінки та домагань учнів

11-15 р.

Практикум з психології: [навчальний посібник] / Рудюк Н. Г., Дубчак Г. М. [2-ге видання.] ― Чернівці: Книги, 2009.― 60 с.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів ВНЗ(лист №1,4/18-Г-2920 від 30.12.2008 року



Діагностика структури навчальної мотивації школяра

Визначення мотивів навчальної мотивації школяра

з 10 років

Социально-психологическая диагностика развития личности и малых груп. Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. М.: Изд-во Института Психотерапии, 2002. ― 107 с.

Рекомендовано Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи

Схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол №9 від 29.12.2010р.)



Методика

визначення типу важковиховуваності

Вивчення характерологічних особливостей поведінки та спілкування дитини та визначення типу важковиховуваності

10 – 14 р.

Стратегії соціально-психологічного супроводу учнів з девіантною поведінкою: [методичний посібник] /

Романовська Д.Д., Боярин Л.В. ― Чернівці, 2012.―126 с.

Протокол засідання Вченої ради ІППОЧО № 2 від 14.06.2012р.



«Карта спостережень» Д. Стотта

Діагностика труднощів адаптації дитини в школі

7 – 12 р.

Стратегії соціально-психологічного супроводу учнів з девіантною поведінкою: [методичний посібник] /

Романовська Д.Д., Боярин Л.В. ― Чернівці, 2012.―126 с.

Протокол засідання Вченої ради ІППОЧО № 2 від 14.06.2012р.



Діагностична карта вихованості класу

Дослідження рівня сформованості

якостей учнів

7 – 18 р.

Стратегії соціально-психологічного супроводу учнів з девіантною поведінкою: [методичний посібник] /

Романовська Д. Д., Боярин Л. В. ― Чернівці, 2012.―126 с.

Протокол засідання Вченої ради ІППОЧО № 2 від 14.06.2012р.



Діагностика сімейного мікроклімату

Виявлення неблагополучних факторів у сім'ях




Стратегії соціально-психологічного супроводу учнів з девіантною поведінкою: [методичний посібник] /

Романовська Д. Д., Боярин Л. В. ― Чернівці, 2012.―126 с.

Протокол засідання Вченої ради ІППОЧО № 2 від 14.06.2012р.



Анкета вивчення стану вживання учнівською молоддю наркотичних речовин, алкоголю, тютюнокуріння

Виявлення раннього узалежнення школярів

7 – 12 р.

Стратегії соціально-психологічного супроводу учнів з девіантною поведінкою: [методичний посібник] /

Романовська Д. Д., Боярин Л. В. ― Чернівці, 2012.―126 с.

Рекомендовано до використання УНМЦППСР



Визначення психічних станів за Айзенком (Методика діагностики темпераменту Г. Айзенка)

Вивчення рівня психічних станів: тривожності, фрустрації, агресивності ригідності, особливості темпераменту.

з 12 р.

Рекомендовано

ЦППІСР

Протокол №8 від 23 лютого 2011 року



Методика «Соціометрія»

Вивчення міжособистісних стосунків у класі, з педагогами

з 9 р.

  1. Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / М. В.Лемак, В. Ю.Петрище.― Ужгород, 2011.

  2. Максименко С. Д., Забродський М. М. / Технологія спілкування. ― Київ: Главник, 2005(С.ПІ).

Протокол засідання Вченої ради ІППОЧО № 2 від 14.06.2012р.



Тест «Визначення особистісної

адаптованості школярів»

А.В.Фурмана «Наскільки адаптований ти до життя?»


Вивчення рівня особистісної

адаптованості школярів


з 12 р.

Психологічні стратегії формування позитивного мікроклімату в навчальному закладі: [методичний посібник] / [автори-упорядники: Д. Д. Романовська, О. В. Ілащук. ― Чернівці, 2012.

Рекомендовано Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи

Схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол №9 від 29.12.2010р.)



Методика визначення

міжособистісних стосунків школяра Р.Жиля


Вивчення

міжособистісних стосунків школяра

з 9 р.

Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / М. В.Лемак, В. Ю.Петрище. ― Ужгород, 2012.

Рекомендовано Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи та

схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол №9 від 29.12.2010р.)



МПДО Подмазін

Визначення акцентуацій характеру

з 14 р.

Гурлєва Тетяна. Відповідальність підлітка. ― К. : Главник, 2008. ­― с.128. (серія «Бібліотечка соціального працівника»). ― 99―111 с.

Протокол №18 від 23 лютого 2011 року



Методика експертної діагностики соціально-педагогічної занедбаності дітей

(Р. В. Овчарова).

Дослідження властивостей самосвідомості, спілкування, навчальної діяльності, загальної тривожності, виховного мікросоціуму, гідності дитини, соціально-педагогічної занедбаності педагогом і психологом.

11-14р.

Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. ― М. : Психотерапия. 2009

Протокол №19 від 25 листопада 2011 року



Багаторівневий особистісний опитувальник «Адаптивність» (МЛО – АМ )

Дослідження адаптивних здібностей, нервово – психічної стійкості, комунікативних особливостей, моральної нормативності

з 14 р.

Лісова О. С. Психологія суїцидальної поведінки. ― Чернівці, 2004. ― 234 с.)


Протокол № 20 від 16 лютого 2012 року



Опитувальник самоставлення

В. Століна


Дослідження емоцій, станів: фізичної агресії, непрямої агресії, дратівливості, негативізму, уразливості, підозрілості, вербальної агресії, почуття провини.



з 14 р.

Серія «Психологічний інструментарій». ― К. : Главник, 2004―2006.)


Протокол №18 від 23 лютого 2011 року



Методика вивчення рівня самооцінки



Визначення самооцінки

з 14 р.

Самооцінка учня. – К. : Главник, 2004 (Серія «Психологічний інструментарій»)

Протокол №20 від 16 лютого 2012 року



Анкета «Соціометрія»

Визначення соціометричного статусу кожного учня в системі міжособистісних стосунків у класному колективі


13-17 р.

Психологічні стратегії формування позитивного мікроклімату в навчальному закладі : [Методичний посібник] / [автори-упорядники: Д. Д. Романовська, О. В Ілащук.] ― Чернівці, 2012


Протокол № 18 від 23 лютого 2011 року




Методика раннього виявлення важковиховуваності учня

Визначення наявності конструктивних показників особистості

13-17 р.

Стратегії соціально-психологічного супроводу учнів з девіантною поведінкою: [методичний посібник] / [Д. Д Романовська., Боярин Л. В.] ― Чернівці, 2012

Протокол засідання Вченої ради ІППОЧО №2 від 14.06.2012р.



Методика «Аналіз сімейних взаємостосунків»

Вивчення взаємостосунків батьків та дітей

13-17 р.

Стратегії соціально-психологічного супроводу учнів з девіантною поведінкою: [методичний посібник] / [Д. Д Романовська., Боярин Л. В.] ― Чернівці, 2012

Протокол засідання Вченої ради ІППОЧО № 2 від 14.06.2012р.



Методика діагностики вад особистісного розвитку (ДВОР)

(за З. Карпенко)


Діагностика вад особистісного розвитку

11-15 р.

Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / М. В.Лемак, В. Ю.Петрище. ― Ужгород, 2011

Протокол №4 від 23.09.2009р.



Методика виявлення схильності до неадекватної поведінки


Виявлення схильності до неадекватної поведінки


14-15 р.

Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / М. В.Лемак, В. Ю.Петрище.― Ужгород, 2011

Рекомендовано Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи та

схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського (Протокол №9 від 29.12.2010р.)



Тести Р. Сільвер

Оцінка когнітивної та емоційної сфер

11-16 р.

Сайт НМЦППСР

Рекомендовано до використання НМЦППСР



Тест-опитувальник особистісної адаптованості школярів

Оцінка рівня адаптованості школярів до зовнішнього та внутрішнього світу, адаптація до школи та внутрішніх сфер життя

6-12 р.

Психологія. Науково-методичний збірник.― [Вип.41].―1993

Рекомендовано до використання НМЦППСР



Анкета з вивчення розуміння учнями проблеми насильства/

Машина Г. М.

Вивчення ставлення учнів до насильства

9-11 р.

Вовчук І. С., Ю.О Петік. Батьківський всеобуч.― Х.: Основа, 2011

Протокол №19 від 25 листопада 2011 р.



Опитувальник «Емоційний стан дитини» /

О. Захарова 

Дослідження емоцій

8-10 р.

Робота психолога з молодшими школярами: методичний посібник // [за ред. С. Коробко, О. Коробко.]― 2008

Протокол № 17 від 20 жовтня 2010р.






Анкета «Як я проводжу свій вільний час» /

Семенчук Н. В.

Вивчення проблеми дозвілля молоді

з 14 р.

Авторська методика

Протокол № 17 від 20 жовтня 2010р.






Методика первинної діагностики та виявлення дітей «групи ризику»

(М.І.Рожков, М.А. Ковальчук)

Визначення ступеня прояву показників:відносини в сім’ї, агресивність, недовіра до людей, невпевненість у собі, акцентуації

з 14 років

Сайт ОІППЧО

Протокол № 18 від 23 лютого 2011 року






Методика діагностики темпераменту Г. Айзенка

Вивчення рівня психічних станів: тривожності, фрустрації, агресивності ригідності, особливості темпераменту.

з 12 р.

Психологу для роботи: діагностичні методики: [збірник].―

[укл. Лемак М.В.,

Петрище В. Ю].― Ужгород, 2011.― с.127

Протокол № 18 від 23 лютого 2011 року






Методика «Референтометрія»



Виявлення основних референтних груп особистості

з 7р.

Л. М. Фридман. Изучение личности учащихся и ученических коллективов. ― М.: Просвещение,1989

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Вивчення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (увага, мислення, пам’ять)

Дослідження вмінь дитини, рівеня розвитку психічних процесів, таких як: пам’ять, увага, мислення

6-10 р.

Сайт ІППОЧО

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Методика «Виключення зайвого»

Дослідження вміння дитини узагальнювати і абстрагувати, виділяти суттєві ознаки

6-10 р.

Сайт ІППОЧО

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Методика «Послідовність подій»

Дослідження логічного мислення

6-10 р.

Сайт ІППОЧО

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Методика «Хто ким буде»

Визначення у дитини пошук логічних зв´язків

6-10 р.

Сайт ІППОЧО

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Дослідження рівня полі комунікативної емпатії педагога (за І. Юсуповим)

Визначення у педагога рівня емпатії

Педагоги

Психологічні стратегії формування позитивного мікроклімату в навчальному закладі: [методичний посібник] / [Автори-упорядники: Д. Д.Романовська, О. В.Ілащук]― Чернівці, 2012

Протокол вченої ради ІППОЧО №2 від 14.06.2012.






Методика «Механічна пам’ять»

Вивчення рівня механічної пам’яті в учнів

6-10 р.

Сайт ІППОЧО (Д.Федоров «Психодіагностика особистості в системі диференціації»)

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Дослідження професійних інтересів учнів за диференційно-діагностичним опитувальником інтересів ДДО (Клімов)

Визначення професійних інтересів учнів

13-15 р.

Сайт ІППОЧО

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Анкета з проблеми насильства та нехтування правами дітей


Вивчення обізнаності учнів з проблеми насильства

14-15 р.

Сайт ІППОЧО

Анкета НМЦППСР






Тест «Здібності учня»

Виявлення схильності учня до того чи іншого роду занять,рівень творчого розвитку,соціальні здібності

11-17 р.

Сайт ІППОЧО

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Методика вивчення уваги (Таблиці Шульте-Горбова)

Вивчення рівня уваги

5-10 р.

Стратегії соціально-психологічного супроводу учнів з девіантною поведінкою: [методичний посібник] / [Д. Д Романовська., Боярин Л. В.] ― Чернівці, 2012

Рекомендовано до використання НМЦПСР






Діагностика типових способів поведінки в конфліктних ситуаціях (тест Томаса)

Виявлення домінуючих стилів поведінки в конфліктних ситуаціях

14-17 р.

Психологу для роботи. Діагностичні методики: [збірник] / М. В.Лемак, В. Ю.Петрище. ― Ужгород, 2011


Рекомендовано Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи та

схвалено до друку науково-методичною радою Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (Протокол №9 від 29.12.2010р.)






Анкетування «Ти і твої вчителі» та ін.


Вивчення міжособистісних стосунків у класі, з педагогами

з 9 р.

Психологічні стратегії формування позитивного мікроклімату в навчальному закладі:[методичний посібник] / [автори-упорядники: Д.Д.Романовська, О.В.Ілащук.]― Чернівці, 2012

Протокол вченої ради ІППОЧО №2 від 14.06.2012






Методика Шуберта «Діагностика ступеня готовності до ризику»

Діагностика ступеня готовності до ризику

14-17 р.

Лісова О. С. Психологія суїцидальної поведінки.― Чернівці, 2004.―234 с.

Протокол №20 від 16 лютого 2012 року





  1   2

Схожі:

РОЗКЛАДЗАНЯТ Ь
Наказ ГУ МНС №200 від 14. 06. 06р. „ Про затвердження Положення про мобільну оперативну групу ГУ МНС України в Миколаївській області...
РОЗКЛАДЗАНЯТ Ь
Наказ ГУ МНС №200 від 14. 06. 06р. „ Про затвердження Положення про мобільну оперативну групу ГУ МНС України в Миколаївській області...
С.І. Черніков майор вн служби
ЛІТЕРАТУРА: “БСПО”, “Довідник керівника гасіння пожежі” 1987р. П. П. Клюс, “Пожежна тактика” К. Ф. Кімстач, наказ МВС України №657...
Гасіння пожеж у навчальних закладах
ЛІТЕРАТУРА: “Тимчасовий статут дій у НС”, “Довідник керівника гасіння пожежі” 1987р. П. П. Клюс, “Пожежна тактика” К. Ф. Кімстач,...
Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності»
Наказ МОЗ України від 11. 07. 2012 р. №515''Наказ МОЗ України від 28. 02. 2012 р. №134'' '
НАКАЗ

Наказ Міністерства фінансів України

Наказ Міністерства фінансів України

Наказ Міністерства аграрної політики України

ФОРМА №9 мед ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ МНС

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка