Керівництво поняття більш широке ніж управління. Управління є адміністративною функцією і передбачає реалізацію загальних функцій управління. Управління носить об’єктивний характер, а керівництво, яке здійснюється однією особою суб’єктивний характер


Скачати 25.6 Kb.
Назва Керівництво поняття більш широке ніж управління. Управління є адміністративною функцією і передбачає реалізацію загальних функцій управління. Управління носить об’єктивний характер, а керівництво, яке здійснюється однією особою суб’єктивний характер
Дата 27.03.2013
Розмір 25.6 Kb.
Тип Керівництво
bibl.com.ua > Культура > Керівництво
Керівництво – поняття більш широке ніж управління. Управління є адміністративною функцією і передбачає реалізацію загальних функцій управління. Управління носить об’єктивний характер, а керівництво, яке здійснюється однією особою – суб’єктивний характер.

- Директор ПТНЗ

- Заступник директора з навчально-виробничої роботи

- Заступник директора з виховної роботи

- Завідувач навчальною частиною

- Старший майстер

Чітке, конкретне планування навчально-виховної роботи в ПТНЗ є важливою умовою її успішної діяльності, оскільки воно забезпечує цілеспрямованість у роботі всіх підрозділів, створює умови для організованої роботи педагогічного та учнівського колективів, раціонального використання часу та інших можливостей і резервів.

Перспективне планування діяльності ПТНЗ. Завдання його полягає в забезпеченні цілеспрямованої діяльності керівництва ПТНЗ та педагогічного колективу, раціональному розподілі сил, уникненні повторення в річних планах одних і тих самих заходів.

Річне планування діяльності ПТНЗ. Планування на рік дає змогу поєднувати перспективні завдання з конкретними завданнями на семестр, місяць навчального року.

Поточне планування діяльності ПТНЗ. Воно визначає програму діяльності окремих підрозділів і виконавців на певні терміни упродовж навчального року.

Внутріучилищний контроль – систематична, цілеспрямована перевірка роботи вчителя, майстра виробничого навчання адміністрацією ПТНЗ.

Його мета полягає в забезпеченні оптимальної відповідності діяльності ПТНЗ державним стандартам. Внутріучилищний контроль планують заздалегідь.

Залежно від мети виокремлюють такі види внутріучилищного контролю:

1) класно-узагальнюючий контроль.

2) фронтальний контроль.

3) тематичний контроль.

4) персональний контроль.

5) оглядовий контроль.

Контроль є не лише перевіркою, а й наданням допомоги вчителям, майстрам виробничого навчання у поліпшенні навчально-виховної роботи в ПТНЗ.

Якість, результати навчально-виховного процесу ПТНЗ залежать передусім від учителя, майстра виробничого навчання, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

Підвищенню фахової підготовки педагогічних кадрів в ПТНЗ сприяє спеціальна методична робота, яка збагачує їх педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям, майстрам виробничого навчання оволодівати педагогічною майстерністю, підтримує в педагогічному колективі дух творчості, прагнення до пошуку.

Індивідуальна форма методичної роботи в ПТНЗ. Сутність цієї форми методичної роботи полягає у самостійній роботі педагога над підвищенням теоретичного рівня своїх знань, вдосконаленням методичної майстерності.
Колективні форми методичної роботи в ПТНЗ. Метою колективних форм методичної роботи є підвищення майстерності всіх учителів, майстрів виробничого навчання у процесі цілеспрямовано спланованих і реалізованих заходів.

Істотне значення у підвищенні педагогічної майстерності має взаємовідвідування вчителями, майстрами виробничого навчання уроків.

Важливим елементом загальної культури педагога, яка втілює у собі знання, вміння, навички та індивідуальні риси його особистості, є його педагогічний досвід.

Педагогічний досвід – сукупність знань, умінь і навичок, здобутих учителем, майстром виробничого навчання у процесі навчально-виховної роботи.

На основі педагогічного досвіду формується педагогічна майстерність учителя, майстра виробничого навчання.


http://bodybilding.rxfly.net/index.php?option=com_content&view=article&id=206:2011-06-22-11-21-18&catid=40:2010-09-29-17-55-02&Itemid=37

Схожі:

Поняття, зміст, принципи державного управління
...
Керівництво оглядом Загальне керівництво та проведення огляду здійснює...
Про проведення огляду-конкурсу виховної роботи в таборах відпочинку системи освіти
Тема Управління персоналом у системі менеджменту організацій
...
2 Керівництво Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами «Сприяння»
Керівництво Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами «Сприяння»
40. Нормативно-методичне забезпечення в управлінні персоналом Технологія...
Керівники і робітники підрозділів системи управління персоналом організації також вирішують питання оцінки діяльності підрозділів...
1. Поняття, зміст і значення суб’єктивної сторони злочину
П. С. Дагель, Г. А. Крігер). Деякі вчені розглядають вину як більш широке поняття, ніж суб’єктивна сторона злочину (Г. А. Злобін)....
ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ УПРАВЛІННЯ ПТНЗ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Це – проблема, яка потребує вирішення. Важливою передумовою є розвиток культури управління навчально-виховним процесом, всім багатогранним...
Львівський регіональний інститут державного управління Національної...
Особливості державного управління інституціями культури на прикладі (міста, області)
Керівництво користувача Зміст Режими та управління в системі 3 Режими...
«Карта» режим роботи з картою. Вікно карти є головним вікном системи. Використовується для пошуку об'єктів, планування маршрутів,...
Функції державних органів влади
Держава — це організація політичної влади домінуючої частини населення у соціальне неоднорідному суспільстві, з допомогою якої забезпечується...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка