|
Скачати 90.56 Kb.
|
Тема: Історія моєї вулиці Мета: Закріплювати та поглиблювати знання дітей про Україну та рідний край. Продовжувати вчити розуміти зміст понять «Батьківщина», « маленька батьківщина»,«краса рідного краю». Формувати в учнів уявлення про рідне місто і вулицю. З’ясувати історико-етнографічні назви свого міста, вулиці. Викликати інтерес до пізнання рідного краю. Розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, почуття патріотизму та національної гідності. Виховувати почуття любові та поваги до малої батьківщини. Тип уроку: урок-подорож Обладнання:
«Виростай, дитино, й пам’ятай: Батьківщина – то найкращий край» Д. Павличко Хід уроку
Зараз, люба дітвора, В нас цікава буде гра. І дівчатка, і хлоп’ятка Дуже люблять мандрувати. Вирушаємо ми нині В подорож по Україні. ( Розглядається карта України) 2. Гра «Мікрофон». Вчитель: Діти, подумайте, чому так відповів журавель і продовжіть міркування: «Батьківщина - це...» - Батьківщина походить від слова батько. - Батьківщина - це земля, на якій я народився, де народилися мої батьки, усі ми. - Батьківщина - це рідна мова, якої навчили мене тато і мама. - Батьківщина у нас єдина, як мати. - Батьківщина - це казки, які розповідала мені бабуся, це зелена травичка і блакитна річка Дніпро. - Батьківщина - це моє рідне місто, вулиця і будинок, в якому я живу. Батьківщина - це труд і свято, -Батьківщина - це мама й тато, це твої найщиріші друзі, це бджола у веснянім лузі. - Батьківщина - це рідна мова, це дотримане чесне слово.
Буває часом сліпну від краси. Спиняюсь, не тямлю, що воно за диво , Оці степи, це небо, ці ліси Усе так гарно, чисто, незрадливо. Усе, як є, - дорога, явори, Усе моє - все, все що зветься Батьківщина. - У кожної людини є свій рідний куточок на землі - це край, де вона народилася, живе. І називається він Батьківщина. Наша мала Батьківщина - це місто Донецьк. Наш рідний край -Донеччина. Кожна людина повинна знати минуле свого рідного краю. Дізнавшись про історичне минуле Донецьку ви зрозумієте, що це місто не тільки промислове, а й прекрасне. І всі пам'ятки, споруди створили люди, які тут жили і проживають у наш час. Нам є чим пишатися, є що берегти, є де вчитися.
ВІКТОРИНА:
Г вул. героїв Панфіловців ра «Знайди свою вулицю» ( робота в групах) вул. Купріна вул. Каменярів нророоооььКкКаменярівКаменярів вул. Рєчна вул. Обільна пр.-т Миру На дошці розташовані таблички з назвами вулиць Донецька. Кожна група знаходить назви вулиць відповідної категорії.
4.3.1.Проблемна ситуація. Розгадування кросворда.
4.3.2. Усний журнал. Виступ дітей за такими сторінками:
5. Підсумок. «Пройди лабіринт» - А тепер підіб’ємо підсумок усього сказаного, написаного, прочитаного. Якщо правильно пройдете лабіринт, то переконаєтесь у цьому.
Є дивні міста, та проте люблю своє місто я вірно і ніжно, навіки для мене святе. Лунає запис пісні « Донецьк, Донецьк» Історія моєї вулиці Розробка першого уроку Підготували: МО вчителів початкових класів Донецького навчально –виховного комплексу «Гармонія» Донецьк – 2010 р. Список літератури
|
Історія моєї родини. Предки, нащадки ТВОЇМ ПОДВИГОМ МИ ЖИВЕМО! (Кучер Павло Вікторович: виконуючи заповіт і наказ матері – зберегти історію нашого роду). РЕКОМЕНДУЮ,... |
До Генерального консульства Прошу зареєструвати народження моєї дитини та видати свідоцтво про народження моєї дитини |
Основні правила поведінки учнів на вулиці і дорозі. Дитячий дорожньо-транспортний... Діти, історія трапилася дуже неприємна. А як ви вважаєте, чому Гриць потрапив до лікарні? Правильно, тому що був дуже неуважний.... |
1. Дайте визначення предмету "Історія України", вкажіть на основні... Ого поселення, а також історію його предків, від найдавніших часів до сьогодення. Це історія українських земель, історія території,... |
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України Авторські права на текст програми «Історія України. Всесвітня історія, 5–12 кл.» належать Міністерству освіти і науки України та... |
Про вивчення історії у 2009/2010 навчальному році У 2009/10 н р учні 5 – 9 класів навчатимуться за програмою 12-річної школи “Історія України. Всесвітня історія. 5 – 12 класи” (Київ,... |
Про вивчення історії у 2010/2011 навчальному році У 2010/11 навчальному році учні 5 – 9 класів навчатимуться за програмою 12-річної школи “Історія України. Всесвітня історія. 5 –... |
«ІСТОРІЯ КРАЇН СВІТУ (ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ)» |
Конспект лекцій Вся історія розвитку світової цивілізації – це історія налагодження контактів, відносин, зіткнення інтересів різних цивілізацій,... |
З правилами перебування моєї дитини у центрі ознайомлений(на) Забороняється залишати територію центру без дозволу вихователя або директора центру |