|
Скачати 75.72 Kb.
|
Основні правила поведінки учнів на вулиці і дорозі. Дитячий дорожньо-транспортний травматизм. Мета. Розширити поняття дітей про правила безпечної поведінки на вулицях і дорогах. Розвивати навички дотримування правил дорожнього та вуличного руху у повсякденному житті. Виховувати увагу і бажання попередити дорожньо-транспортний травматизм. Обладнання. Картки, набір дорожніх знаків, макет світлофора, жезл для регулювання дорожнього руху, кольорові олівці. Форма проведення. Урок-гра Хід уроку
Всі почули ми дзвінок, Він покликав на урок. Кожний з нас приготувався, На перерві постарався. Зараз сядуть лиш дівчата, А за ними і хлоп`ята.
Гриць на вулиці гуляє, Ні на що він не зважає, Хоч машини зліва й справа, Все одно він ловить гави. Навпростець кудись іде. Хтось сигналить. Щось гуде. Та для Гриця те дарма, В нього страху, бач, нема. Й раптом стукнуло умить – Вже в лікарні Гриць лежить. Діти, історія трапилася дуже неприємна. А як ви вважаєте, чому Гриць потрапив до лікарні? Правильно, тому що був дуже неуважний. Цікаво, а серед вас є такі діти, як Гриць? А ось зараз це перевіримо. І ми з вами відправляємось на прогулянку по одній з вулиць (уявній) нашого міста. Зараз ми станемо пішоходами. А для пішоходів існують правила. І в кінці нашої зустрічі ми складемо пам`ятку для пішохода. І учень Для чого правила учить? Для чого їх нам знати? ІІ учень А щоб в безпеці завжди жити, В біду не потрапляти. ІІІ учень Бо на дорогах тих пригод – Не можна всі злічити. Звільнити себе від перешкод І буде легше жити. IV учень А перешкода – незнання, Це завжди заважає. Іти по світу навмання Погано. Кожен знає. V учень Дівчинка в костюмі «Азбуки» читає вірш. Місто, в якому З тобою живем, Можна по праву Зрівнять з букварем. Азбуку вулиць, Розкривши для нас, Місто уроки Дає повсякчас. Ось вона, азбука, - Треба всю знать, - Вздовж тротуару, Глянь – знаки висять. Азбуку міста Завчи до ладу, Щоб не потрапити Раптом в біду.
П О Т В І А Л Ж О А Ф Й В О С Р (поважай світлофор) Мозковий штурм І зараз мова піде про друга і помічника усіх пішоходів і водіїв – світлофора. Пере вами 3 картки. Вам треба правильно зафарбувати око і колір світлофора за моїм завданням. І картка. Пішоходи стоять, а машини їдуть. Як повинні пішоходи поводитись при такому сигналі? ІІ картка. Машини і пішоходи стоять. Що означає цей сигнал для пішоходів і транспорту? ІІІ картка. Машини стоять, пішоходи переходять дорогу. Що означає цей сигнал для пішоходів? Учитель. А хто знає чому саме зелений колір каже: «Шлях вільний. Ід спокійно». Жовтий – застерігає: «Приготуйся», а червоний – «Зупинись негайно». Довідка. Зелений колір – колір весни, колір молодого листя, здавна вважалося кольором радості, життя, надії. Древні лікарі при нервових захворюваннях радили хворим довго дивитися на зелень, носити одяг зеленого кольору, фарбувати стіни у зелене. Це колір росту. Ми часто любимо дивитися на рослини, які ростуть. Жовтий – несамостійний. Додати трошки червоного – буде оранжевий, додати синього – стане зеленим. І в світлофорі несамостійний, каже чекати, поки засвітиться зелений або червоний. Червоний – колір небезпеки і перестороги. Гра «Сигнали світлофора». Вчитель по черзі «включає» кольори: Червоний – крок назад; Жовтий – стояти; Зелений – крок вперед. Читання вірша учнем. Світлофор. Як переходиш вулицю, На розі зупинись І перш за все уважно На мене подивись. Я шлях вкажу надійний, Де небезпек нема. Трикольорове око Я маю недарма. Нехай воно і мружиться, Ніколи я не сплю, З малими дітьми в хованки Я гратись не люблю. Дивлюсь червоним оком – Велю спинитись я, Адже мені потрібно – Це витримка твоя. А блисне жовте око, Іти не поспішай, Бо жовтий – не зелений Потрапиш під трамвай. Увага – і зелений Привітно замигтів. Він колір найдобріший, Щасливої путі! Р. Скучайте Учитель. Зустріч з чудесними вогниками відбулась, але ще є й впливова паличка. Що це за паличка? Проста дерев`яна паличка яскраво розфарбована в чорні і білі смужки. Називається «жезл». Заходить постовий. Постовий став на нашій мостовій. Швидко руку простягнув, Паличкою враз махнув: І за мить усе змінилось, Всі машини зупинились, Три ряди завмерли вряд І чекають на наказ. Гра «Жести регулювальника» Учитель. Зараз наказувати буде регулювальник, а ви підніматимете кружечки того кольору, якому відповідає жест регулювальника. Червоний – стоїть спиною або грудьми до пішоходів; Жовтий – стоїть спиною або грудьми до пішоходів, права рука піднята вверх; Зелений – стоїть боком до пішоходів. Робота в групах «Впізнай знак» (3 групи)
ІІ група попереджувальні; ІІІ група вказівні і пояснити значення значків. Тренінг. Поміркуй! Як я поступлю? Робота в парах по карткам.
-Перейду дорогу на зелене світло світлофора, коли буде безпечно.
Усі діти дуже люблять різні ігри. Вони влаштовують їх скрізь, і все для гри підходить. І тоді діти забувають про всі застереження. Я вам пропоную поміркувати і вибрати правильну відповідь.
Транспорт – це чудовий засіб пересування, він друг людини, але до того часу, коли людина виконує всі правила. Вивчає Правила дорожнього руху, досконало їх знає і чітко виконує. Користуйтеся пам`яткою, яку ми сьогодні склали, бажаю вам безпечної дороги, здоров`я і всього найкращого. |
Безпека руху безпека життя Мета: поглибити знання учнів про правила дорожнього руху; повторити основні правила пішоходів, велосипедистів, мотоциклістів, пасажирів,... |
Конспект уроку з ОБЖ у 4 класі Тема: БЕЗПЕКА РУХУ ПІШОХОДІВ Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху, про світофори та їх призначення; вчити розпізнавати сигнали регулювальника;... |
ВИХОВНА ГОДИНА «ПРО КУЛЬТУРУ ПОВЕДІНКИ» Мета: повторити і закріпити відомі правила поведінки, вивчити ще невідомі правила, показати красу культурної поведінки і непривабливість... |
ВИХОВНА ГОДИНА «ПРО КУЛЬТУРУ ПОВЕДІНКИ» Мета: повторити і закріпити відомі правила поведінки, вивчити ще невідомі правила, показати красу культурної поведінки і непривабливість... |
Тема : Наші вірні друзі „Правила дорожнього руху” Мета: Закріплення знання, які діти отримали на уроках. Виховувати обережність, культуру поведінки на вулиці, дисциплінованість, прагнення... |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками |
Уроку з Охорони праці. Тема: Правила та заходи щодо попередження нещасних випадків і аварій Мета: навчити учнів дотримуватися правила безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях |
Виховна година «Правила руху завчи доладу, щоб не потрапити раптом в біду» Мета: виховувати вміння обережно поводитися на вулиці, берегти своє здоров’я, розвивати пам’ять мислення, кмітливість, розширити... |
Правила безпеки дорожнього руху, правила поведінки на дорозі Двадцять... Чергова річниця незалежності України – це не тільки час, коли треба підбити підсумки пройденого країною, але й дата, коли належить... |
Тема Що вивчає предмет інформатики. Правила поведінки в кабінеті інформатики Мета: ознайомити учнів з предметом інформатика і можливостями комп’ютера; ознайомити із правилами поведінки та технікою безпеки в... |