|
Скачати 70.2 Kb.
|
Перша книжечка Драконеняти Му Му їде до Європи Viktoriya Kolp Катеринi, Мартi, Оленцi, Мiгелю, Димитросу, Евангелiсту, Омеру, Вестеру, Алессандро, Сiлвii, Франчесцi, Сигурду, Андрію, Агнезi, Джинтi, Валентинi, Луiзi, Здравко, Айдану, Евелiнi, Інні, Бiнгу та Ро – iх друзям, батькам, дiтям, внукам 1 На височенній горі, у величезному дереві жило драконеня Му разом зi своїми мамусею і татусем. 2 Воно мало яскраву синьо-зелену ліску. Його рожеві крила переливалися всiма кольорами райдуги, а його пазурі були чорними, як ебенове дерево. 3 Його матуся, Ро, була напрочуд гарною: вона мала золотисту шкіру й крила пурпурового кольору, а його татусь, Бінг, мав дивовижні червоні крила й чудову шкіру в крапинку. 4 Му був порядним драконеням. Він сам собі мив крила й зрізав пазурі. 5 Зазвичай, він не був перебірливим у їжі, окрім випадків, коли вона йому зовсім не подобалася. 6 Також і Драконеня Му навчилося не підпалювати людей та дерева полум’ям зі своїх ніздрів. 7 Його мамуся й татусь пишалися ним, і сварилися, зовсім трошки, лише коли він бавився у грязюці. 8 Кожного ранку драконеня Му сідало до зеленого шкільного автобуса, щоб їхати до школи. 9 Драконеняті Му подобалося ходити зі своїми друзями до школи та гратися з ними у «Бронтозаврів» й у «Салтопосукуса», а, інколи, й у «Тіранозавра Рекса». 10 Гойдалки були надзвичайно гарною розвагою: Му міг швидко–швидко махати крилами й підійматися високо-високо вгору, майже до самого неба! 11 Му подобалося вивчати драконячу мову, і він мав гарний рівний почерк. 12 На жаль, значно гірше були справи з драконячою арифметикою. Частенько Му плутав полосатих ящірок з гіганськими бабками. 13 Йому подобалася географія. Він з великим задоволенням читав про далекі гори та моря, де жили дракони інших кольорів. 14 Але більш за все Му любив історію. 15 Він завжди дуже уважно слухав розповіді про могутніх драконів минулого: Тінга Сміливого і величного короля Монга. Він читав і перечитував історію видатної драконші Ту, яка власною хитрістю врятувала Драконію від ворогів. 16 Му вірив, що ось і він одного дня стане таким же сильним та хоробрим, як Тінг і Монг, й таким же швидким та розумним, як Ту. Він мріяв про славне драконяче майбутнє! 17 Одного дня Му повернувся зi школи до свого величезного дерева й побачив, що Ро та Бінг збирають валізи. Здивованому Му матуся Ро й татусь Бінг пояснили, що вони на цiлий рік мають перебратися до далекого краю, який зветься Європою. 18 Маленький Му мав дізнатися зі свого шкільного підручника, де ж знаходиться ця незнайома йому Європа? 19 Ро і Бінг замкнули дерево, й вся родина драконів вирушила до свого нового далекого дому. 20 На диво, в Європі не знайшлося такого величезного дерева, в якому могла б жити ціла родина драконів. Отож, їм довелося орендувати будинок. У маленького Му тепер була власна кімната. Вона не мала форму дерева, що здавалося Му досить дивним, а була абсолютно…квадратною! 21 На щастя, пiсля дощу в садку було повно грязюки. 22 Тепер Ро і Бінг анi трохи не сердилися, коли Му бавився у грязюці. Звичайно, вони ж розуміли – він так сумує за Драконією! 23 В Європі до школи Му їздив жовтим автобусом. 24 Як i Му, його нові однокласники прибули сюди з різних частин країни. 25 Луїза і Здравко приїхали з Болгарії, Франческа, Алессандро й Сильвія - з Пізи. Мігель і Єлена виросли у Бельгії, хоча їх батьки походять з Іспанії та Італії. Оленка жила й у Польщі, й у Німеччині, і в Грузії. Сіджі народився в Ісландії. Димитріс приїхав з Греції, а Айдан – з Ірландії. Як же вони розуміли один одного?! 26 Му, насправді, мав дуже багато вчитися, щоб опанувати географію. 27 Він мав навчитися додаванню груш та яблук. 28 Іноді він плутав навіть їх! 29 Му досить швидко вивчив нові літери, а потім й слова. От тепер він зрозумів, що його нові друзі розмовляли різними видами однієї й тієї ж європейської мови! 30 У Драконії розмовляли лише однією драконячою мовою, і кожного дня всі маленькі драконенята відповідали своїм вчителям “Бо, Кік” або “Бо, Нак”, що означало “так, пані драконша” або ж “Так, Пане Дракон”. 31 Але тепер Му чув, як його друзі говорили “Сі” та “Ві”, “Не” та “Я”. 32 І всі ці слова означали “Бок”. 33 А інколи вони казали “Ноу” і “Нєт”, і “Нон”, і “Найн”, і всі ці слова означали “Сер”. 34 Й на уроках історії Му був дуже спантеличеним. В Європі ніхто не знав ні про Тінга, ні про Монга і, навіть, про видатну драконшу Ту. 35 Його однокласники вже знали оповiдi про Річарда Лев’яче Серце, про Наполеона й Гарібальді, про Колумба й Ніала, про Альфонсо Мудрого й Aспазiю, про Пугачова і короля Крумa. Але Му нічого не чув про жодного з них! 36 Після уроків, бавлячись у грязюці, він частенько плакав. 37 Одного дня друзі попросили Му розказати про його далеку Драконію. Він з задоволенням розповів їм про будинки у величезних деревах на високій горі і про зелений шкільний автобус; він показав їм, як писати драконячою мовою і навчив їх казати “Бок” і, навіть, “Сер”, що означало “Ні”. А потiм з захопленням переповiв друзям й історію Тінга і Монга, а також знамениту легенду про видатну драконшу Ту. 38 Його друзі були так здивовані! Вони навіть й не уявляли, що далеко-далеко існує така країна, яка зветься Драконією, і що там ніхто не знає ні про Наполеона, ні про Ніала, а ні про короля Крума. Отож, вони й вирішили, що мають більше дізнатися один про одного. 39 Маленьке драконеня Му навчило своїх друзів гратися у “Бронтозаврів” й у “ Салтопосукуса ”. Потім воно з гордістю показало їм, як дракони розважаються на гойдалках. 40 Франческа, Оленка, Сильвія, Алессандро, Мігель, Димитріс, Айдан і всі інші однокласники Драконеняти теж хотіли, щоб у них були такі гарні, сильні рожеві крила, як у Му! 41 Тепер маленький Му був справді щасливим. На перервах учні його класу гралися у “Бронтозаврів” і у “Ковбоїв”, а також у “Схованку”, або ж у “Хатинку на дереві”. 42 Одного разу маленький Му сказав своїм друзям, що через деякий час він має повернутися додому і хотів би, щоб всі вони завітали до нього. Матуся Ро й татусь Бінг з радістю погодилися з цією думкою. 43 Але, перш ніж повернутися до Драконії, родина Му вирішила провести деякий час в іншій частині Європи. Отож, Му попрощався зі своїми друзями і запросив їх у гості. 44 Через декілька місяців нові друзі приїхали до Му. Він був такий задоволений! Давно вони так не розважалися! 45 А куди ж поїхали Му та його родина? Чому б і тобі не спробувати вгадати? 46 Звідси почнеться новий розділ у житті маленького драконеняти Му. 47 Чи не хотів би написати його ти? |
Тема: Країни Західної Європи Позначте на контурній карті Європи кордони та столиці країн, які входять до «великої сімки» |
Тема: Країни Західної Європи Позначте на контурній карті Європи кордони та столиці країн, які входять до «великої сімки» |
ДЕНЬ ЄВРОПИ в уКраїні День Європи – це символ започаткування нової успішної моделі мирної співпраці між державами, що ґрунтується на спільних цінностях... |
Починаючи з XVII століття європейці починають активно проникати на... Піонерами європейської колонізації були португальці, але з XVII ст. їх потіснили Англія, Голландія, Франція. Португальцям залишилось... |
Регіональних мов або мов меншин Держави члени Ради Європи, які підписали цю Хартію, враховуючи, що метою Ради Європи є досягнення більшого |
Тема: Країни Центральної Європи Нанесіть на контурну карту країни Центральної Європи, населення яких переважно сповідує католицизм |
Переклад Михайла Литвинця Зміст Дійові особи Хорнада перша Сцена перша Сцена друга Сцена третя З одного боку заросла лісом гора, з іншого вежа, підніжжя якої править за в’язницю Сехисмундо. Двері, що навпроти глядача, прочинені.... |
Проект Концепція... Ради Європи, зокрема Конгресу місцевих і регіональних влад Ради Європи щодо розвитку місцевої демократії з метою визначення засад... |
Інтерактивний урок із всесвітньої історії з теми «Країна Західної Європи в 1950-2004 рр.» Урок Особливості суспільно-політичного та економічного розвитку країни Західної Європи в 1950-2004 рр |
Лекція Тема. Економічна географія Центрально-Східної Європи Країни Східної (Центральної) Європи як соціально-політичну й економічну цілісність почали виокремлювати у 90-ті роки XX ст. Пов'язано... |