|
Скачати 65.08 Kb.
|
Автор : Дика Олена В’ячеславівна Вчитель початкових класів Калинівська ЗОШ I-III ступенів № 2 Васильківського району Предмет. Я і Україна. Природознавство Клас 3 Розділ Людина – живий організм Навчальний проект з природознавства Тема. Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення ! Мета: формувати елементарні поняття: травлення, органи травлення( їх розташування в організмі, значення ), уявлення про взаємозв’язок органів однієї системи, про гігієну харчування і догляд за зубами; учити правильно харчуватися та доглядати за зубами; узагальнювати й робити висновки, доводити власну думку; розвивати вміння висувати проблему, шукати шляхи її розв’язання; спостереження та обробляти одержані результати; вчити дітей працювати самостійно, в групах; виховувати бережливе ставлення до свого організму, прагнення берегти здоров’я. Обладнання: підручник « Я і Україна », таблиця « Органи травлення », ПК та мультимедійна дошка, презентації. Тип – за складом учасників: груповий - за результатом діяльності: ознайомлювально – інформаційний - за тривалістю: середньостроковий. Вид проекту: творчо-пошуковий. Провідна проблема: ознайомити як відбувається живлення людини, навчити берегти своє здоров’я. Спосіб розв’язання проблеми: збір інформації про органи травлення та засоби збереження здоров’я людини. Форма захисту: інформаційно-пізнавальне навчальне заняття з презентацією творчих робіт учнів. Кінцевий продукт: портфоліо учнів класу з теми: « Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення! ». Керівник проекту: вчитель. Учасники проекту: учні 3 класу. План виконання проекту: 1. Обговорення ідеї проекту в класі. 2. Формування робочих груп. 3. Визначення шляхів виконання завдань, пошук інформації. 4. Розподіл обов’язків між членами груп. 5. Аналіз та обробка зібраних матеріалів у групах. 6. Оформлення результатів. 7. Захист проектів та колективний аналіз. Підготовка до створення проекту ( стислий опис ). Починаючи працювати над проектом « Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення! » учні об’єдналися в 3 групи і подорожують зупинками. У кожній групі було розподілено обов’язки, стосовно реалізації проекту: - група « Науковці » презентує наукову інформацію, ознайомлює з новим матеріалом; - група « Еврика » презентує свою додаткову цікаву інформацію; - група « Перлина » презентує літературознавчо-етнографічну інформацію ( вірші, прислів’я, приказки, ігри, ребуси ). Очікуванні результати: - зацікавленість учнів проектною діяльністю; - розвиток пізнавальних інтересів; - набуття учнями навичок пошукової роботи; - виховання самостійності та відповідальності; - розвиток життєвих компетенцій дітей; - формування навичок правильного харчування та здорового способу життя. Презентація проекту. Урок – подорож. Хід уроку. I. Організація класу. 1.Вітання з гостями. Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Він незвичайний і цікавий Гостей багато завітало. Повернемося обличчям до гостей І лагідно промовимо: « Добрий день! ». Зараз сядуть лиш дівчатка, А за ними і хлоп’ятка, Сядьте зручно, усміхніться. І на мене подивіться. Зробимо в науку крок – Починаємо урок. 2. Заохочення до плідної праці. А зараз повторимо наш девіз: « Думати швидко, виконувати чітко, точно працювати, щоб усе нам знати! ». 3. Спостереження за погодою. Учень: Добрий день, квітень – друже! За квіточки ми вдячні дуже. Частіш надворі граємо За погодою спостерігаємо. Сьогодні _______ квітня, температура повітря _______ , стан неба _______ , інші явища _______ . / Позначили у щоденнику спостережень, с.___ /. II. Перевірка домашнього завдання. Гра « Так чи не так ». / Відповіді фішками /.
III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
Про це ми дізнаємося подорожуючи по нашому організму в міні капсулі разом із їжею. На уроці ви ознайомитеся з органами травлення. Дізнаєтеся, якими шляхами проходить їжа і як перетравлюється, а також поговоримо про те, як захистити органи травлення від захворювання, як і коли саме потрібно чистити зуби. Сьогодні у нас не звичайний урок. Презентація проекту «Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення !» Я думаю, ви гідно представите результати своїх досліджень. «Очікувані результати»
IV. Вивчення нового матеріалу.
Зупинка «Інформаційно-наукова» . Прес-конференція.
Зупинка «Цікава інформація».
Раз - підняли руки в гору Два – нагнулися до долу Три – повернулися вправо, вліво На чотири – раз присіли Похитали головою Ще й притупнули ногою Пальчиками повертіли І за парти тихо сіли.
V . Узагальнення та систематизація знань.
«Очікування результатів» Цей проект мене навчив Візьміть свої картки і пригадайте чого ви очікували від проекту. Чи справдилися ваші сподівання?
Дарунки за презентацію. |
Боровинська Олена Вікторівна Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових класів, вчитель-методист Донецької спеціалізованої загальноосвітньої... |
Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових... |
Вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського... Укладач: Корженко Валентина Анатоліївна, вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського району |
Автор: вчитель початкових класів Сидоренко Олена Олександрівна Парні числа жили праворуч, а непарні – ліворуч. Посередині мешкав Нулик. Він був такий гарненький, кругленький, чепурненький і дуже... |
Математичний ранок Підготувала вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 м. Шостки Ярош Надія Петрівна |
Формування навичок діалогічного мовлення у молодших школярів Борисенко Валентина Григорівна, учитель початкових класів Бобровицької ЗОШ І- ІІІ ступенів №1 Чернігівської області |
Активізація пізнавальних інтересів колективного навчання молодших школярів Т. А. Луценко – вчитель – методист вищої категорії початкових класів, відмінник освіти України Старосинявської загальноосвітньої... |
Адреси передового педагогічного досвіду Чеканюк Лідія Григорівна, вчитель фізики Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №8 Уманської міської ради, Щерба Алла Андріївна,... |
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ... Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ... |
Підготувала вчителька початкових класів Михайлюцької ЗОШ І – ІІІ ступенів Прозар Г. І Обладнання: каса букв, алфавіт, предметні малюнки, макет хмаринки з краплями – літерами, силуетний малюнок дзвіночка, демонстраційна... |