|
Скачати 105.37 Kb.
|
Додаток 2 до рішення міської ради Порядокзалучення коштів пайової участі на розвиток інфраструктури міста Синельникового Розділ 1. Загальні положення1.1. Порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Синельникове (далі - Порядок) встановлює порядок та умови участі замовників у розвитку інфраструктури міста Синельникове та визначає:- коло суб’єктів, які залучаються до пайової участі у розвитку інфраструктури міста Синельникове;- об’єкти, при будівництві яких забудовник зобов’язаний взяти пайову участь у розвитку інфраструктури міста Синельникове;- розмір пайової участі.1.2. Порядок діє на всій території міста Синельникове і є обов’язковим для всіх замовників, незалежно від їх форми власності, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, інших організацій, незалежно від форми власності і відомчої підпорядкованості. Розділ 2. Визначення термінівТерміни, що вживаються в Порядку, мають таке значення: Пайова участь (внесок)- сума коштів, що підлягає відрахуванню замовником в міський бюджет для забезпечення створення і розвитку інфраструктури міста Синельникового; Замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву; Забудова територій - діяльність замовника (забудовника), що полягає в розміщенні та здійсненні будівництва нових об'єктів, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, впорядкування існуючих об'єктів містобудування, розширення та технічного переоснащення підприємств (далі - будівництво). Намір забудови (земельної ділянки, території)- заява (клопотання) фізичної або юридичної особи, подана в встановленому законодавством порядку щодо забудови земельної ділянки або певної території із зазначенням призначення будівлі, споруди та орієнтовних характеристик забудови. Об’єкт містобудування - будівля, чи споруда з інженерним обладнанням, інженерні мережі та комунікації або частина такої будівлі чи споруди, а також комплекси з певними будівельними та виробничими показниками і призначеннями, відкриті майданчики, зокрема: літні майданчики, автостоянки, склади, ринки, виставки та інші, на будівництво (розширення, реконструкцію, капітальний ремонт або консервацію) якого складається окремий проект (самостійний кошторис) та надається дозвіл на будівництво. Інженерно-транспортна інфраструктура – комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій. Будівля – споруда, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несуче-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для проживання або перебування людей, розміщення устаткування, тварин, рослин, а також предметів. Споруда – будівельна система, пов’язана з землею, яка створена з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання в результаті виконання різних будівельно-монтажних робіт. Мала архітектурна форма – невелика споруда декоративного, допоміжного чи іншого призначення, що використовується для покращення естетичного вигляду громадських місць і міських об’єктів, організації простору та доповнює композицію будинків, будівель, їх комплексів. Тимчасова споруда торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Соціальне житло – житло всіх форм власності(крім соціальних гуртожитків),із житлового фонду соціального призначення, що безплатно надається громадянам України, які потребують соціального захисту, на підставі договору найму на певний строк. Нове будівництво – будівництво основних та допоміжних будівель та споруд або їх комплексів з заданими техніко-економічними показниками та призначенням, що споруджуються по єдиному проекту у першу та наступні черги, на визначених для цього нових площах, або тих, що звільнені від наявних будівель. Розширення – будівництво додатково до існуючих приміщень, будівель, споруд, що будуються у рамках єдиного комплексу по окремим проектам, що веде до збільшення будівельних габаритів об’єкту, або покращенню його техніко-економічних показників. Реконструкція – комплекс будівельних робіт, пов’язаних з поновленням або покращенням експлуатаційних показників, або з використанням об’єкту по новому призначенню, в межах існуючих будівельних габаритів. Капітальний ремонт - комплекс будівельних робіт, пов’язаних з поновленням або покращенням експлуатаційних показників, з заміною або поновленням несучих та огороджуючи конструкцій та інженерного обладнання без зміни будівельних габаритів об’єкту та його техніко-економічних показників. Реставрація – повне або часткове поновлення пошкоджених або втрачених будівельних та художніх характеристик об’єктів у первинному або відновленому вигляді. Консервація - комплекс будівельних робіт, направлених на збереження об’єкту, по якому припинено або не проводиться будівництво, на певний час. Перепланування - комплекс будівельних робіт, пов’язаних з поновленням або покращенням експлуатаційних показників, без заміни або поновленням несучих та огороджуючи конструкцій та інженерного обладнання, без зміни будівельних габаритів об’єкту та його техніко-економічних показників, (зміна дверних та віконних шибок, облаштування тимчасових не несучих перегородок, тощо). Розділ 3. Залучення і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста. 3.1. Замовник, який має намір здійснити будівництво об'єкта на території міста, зобов'язаний взяти пайову участь у створенні і розвитку інфраструктури міста Синельникове (далі – інфраструктура міста), крім випадків, передбачених пунктом 3.5. цього Порядку. 3.2. Замовники залучаються до участі у розвитку інфраструктури міста на підставі договору про пайову участь. 3.3. Пайова участь замовника у розвитку інфраструктури міста полягає у відрахуванні замовником, до прийняття об'єкта в експлуатацію, коштів (без урахування ПДВ) до міського бюджету розвитку в порядку та у розмірі, встановленому цим Порядком, для створення і розвитку інфраструктури міста Синельникове. 3.4. Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інфраструктури міста згідно з цим Порядком. 3.5. До пайової участі у розвитку інфраструктури міста не залучаються замовники у разі здійснення будівництва: - об'єктів будь-якого призначення на замовлення органів державної влади або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів; - будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла; - будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення; - індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках; - об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів; - об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури; - об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру; - об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів. Розділ 4. Розмір пайової участі. 4.1. Розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста з урахуванням інших передбачених законом відрахувань, встановлений міською радою, не може перевищувати граничного розміру пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, визначеного діючим законодавством України. 4.2. Розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста Синельникове становить: - 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для не житлових будівель та споруд; - 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків. 4.3. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. 4.4. Величина пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста визначається у договорі (відповідно до встановленого цим Порядком розміру пайової участі), укладеному із міською радою, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, без урахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. 4.5. У випадку будівництва у житловому будинку вбудовано-прибудованих не житлових приміщень його загальна кошторисна вартість має визначатись з урахуванням кошторисної вартості таких приміщень, а величина пайової участі - з урахуванням відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для не житлових будівель та споруд. 4.6. У випадку внесення змін до законодавства щодо граничного розміру пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста для всіх об'єктів на території міста Синельникове встановлюється на рівні граничного розміру пайової участі, встановленого законодавством для відповідних об'єктів. 5. Договір про пайову участь5.1. Пайова участь у розвитку інфраструктури міста здійснюється на підставі договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Синельникове (далі – договір про пайову участь), який укладається між міською радою та замовником. 5.2. Договір про пайову участь укладається не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію. 5.3. Договір про пайову участь від імені міської ради підписує міський голова. 5.4. Істотними умовами договору про пайову участь є: - розмір пайової участі; - терміни (графік) оплати пайової участі; - відповідальність сторін. 5.5. Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста. 5.6. Розрахунок величини пайової участі, належного замовником до оплати у відповідності з цим Порядком, проводиться відділом містобудування та архітектури не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. 5.7. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста перераховуються замовником у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування на рахунок, зазначений у договорі про пайову участь, та сплачується в повному обсязі до прийняття об’єкта в експлуатацію єдиним платежем. Оплата здійснюється замовником виключно у грошовій формі і не може здійснюватися у вигляді надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та не житлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу). 5.8. Договором може бути визначена можливість сплати коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста частинами лише у разі прийняття міською радою відповідного рішення, для чого замовник має звернутися із відповідною заявою на ім'я міського голови. У такому випадку кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста сплачуються частинами за графіком, про що укладається відповідна додаткова угода. 5.9. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста перераховуються у терміни, встановлені договором про пайову участь, але до прийняття об'єкта в експлуатацію. 5.10. Замовники мають право на відстрочення сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста. Підставою для відстрочення є відповідна заява замовника, подана не пізніше ніж за 15 робочих днів до настання терміну сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста, на ім'я міського голови, у якій має міститись інформація про суму, термін відстрочення та причину неможливості сплати у визначений договором про пайову участь термін. Рішення про відстрочення сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста приймається міською радою, про що укладається відповідна додаткова угода з визначенням терміну сплати. 5.11. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються у комунальну власність. 5.12. У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, Синельниківська міська рада приймає рішення щодо можливості відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста, що підтверджується відповідним висновком відділу містобудування та архітектури. 5.13. Довідка про повну сплату пайової участі видається замовнику міським фінансовим управлінням виключно після остаточного розрахунку по укладеним договорам про пайову участь. Копія довідки надається замовником у 10 денний термін до юридичного відділу. 6. Заключні положення6.1. У разі не сплати або несвоєчасної сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста, передбаченої договором про пайову участь, замовник несе відповідальність згідно з умовами договору про пайову участь та відповідно до діючого законодавства. 6.2. Розмір несплаченої частки пайової участі замовника коригується відповідно до умов договору на величину штрафів, пені тощо та індекс інфляції від дати його розрахунку. 6.3. Відсутність довідки про повну сплату пайової участі є підставою для не продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки, яка знаходиться в користуванні у замовника для будівництва об’єкта. 6.4. Сплата замовником пайової участі у розвитку інфраструктури міста в повному обсязі є обов'язковою умовою для прийняття виконкомом Синельниківської міської ради рішення про видачу свідоцтва на право власності нерухомого майна. 6.5. Цей Порядок набирає чинності з дня опублікування рішення про його затвердження, дія його положень поширюється на всі об’єкти на території міста, будівництво яких розпочато, але які до дня набрання чинності Порядку не введено в експлуатацію у порядку встановленому діючим законодавством. 6.6. Спори, пов'язані з пайовою участю у розвитку інфраструктури міста, вирішуються у судовому порядку. |
Звіт про базове відстеження результативності проекту рішення сесії... Проект рішення сесії Бердянської міської ради „Про затвердження Порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової... |
ШОСТЕ СКЛИКАННЯ Керуючись пунктом 25 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України „Про регулювання містобудівної... |
Синельниківської міської ради Керуючись пунктом 25 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про регулювання містобудівної... |
МАКАРІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ШОСТОГО СКЛИКАННЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ РІШЕННЯ... ... |
До «Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток... ... |
Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної... Положення регулює організаційні та економічні відносини, пов’язані із залученням і використанням коштів замовників об’єктів містобудування... |
ЗВІТ про базове відстеження регуляторного акта – рішення міської... «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури... |
КБКД 24170000, рахунок №31510921700008, МФО 831019, банк одержувача Г ... |
Аналіз впливу регуляторного акту «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури... |
Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової... Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у м. Бердянськ, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної... |