Синельниківської міської ради


Скачати 220.63 Kb.
Назва Синельниківської міської ради
Дата 04.04.2013
Розмір 220.63 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Проект

УКРАЇНА

РІШЕННЯ

Синельниківської міської ради

шістнадцята сесія VІ скликання
Про залучення коштів

пайової участі у розвитку

інфраструктури міста

Синельникове
Керуючись пунктом 25 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», з метою впорядкування механізму залучення коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Синельникового, міська рада вирішила:
1. Затвердити Положення про цільовий Фонд соціально-економічного розвитку міста Синельникове згідно з додатком 1.

2. Затвердити Порядок залучення коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Синельникове згідно з додатком 2.

3. Затвердити Типовий договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Синельникове згідно з додатком 3.

4. Відділу комунального майна та земельних відносин управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради /Смірнова/ при підготовці проектів рішень Синельниківської міської ради про відведення замовникам будівництва відповідних земельних ділянок під забудову обумовлювати питання зобов’язань таких замовників щодо пайової участі в розвитку інфраструктури міста.

5. Юридичному відділу міської ради /Зімодро/ під час погодження проектів рішень виконавчого комітету Синельниківської міської ради про оформлення свідоцтва про право власності на об’єкти нерухомого майна що належать фізичним та юридичним особам міста Синельникового контролювати питання проплати коштів замовниками будівництва на розвиток інфраструктури міста.

6. Встановити, що це рішення Синельниківської міської ради вступає в силу з моменту його прийняття та поширюється на об’єкти, визначені в Законі України «Про регулювання містобудівної діяльності».

7. Договори щодо залучення коштів замовників (забудовників) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Синельникове укладені до набрання чинності Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» і не виконані замовниками у повному обсязі на момент прийняття цього рішення міської ради підлягають приведенню у відповідність із вищезазначеним законом.

8. Вважати таким, що діє тільки в частині розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (малих архітектурних форм) до встановлення окремого порядку центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури рішення Синельниківської міської ради від 25 грудня 2008 року №471-28/V «Про залучення коштів на соціально - економічний розвиток міста Синельникового».

9. Координацію роботи по виконанню даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради Шаркевича Г.І.

10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету і фінансів /Турченюк/.


Міський голова Д.І.Зражевський


Додаток 1

до рішення міської ради

ПОЛОЖЕННЯ

про цільовий фонд соціально-економічного

розвитку м. Синельникового

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Цільовий фонд соціально-економічного розвитку міста (надалі – Фонд) створюється у складі спеціального фонду бюджету територіальної громади міста Синельникового.

1.2. Фонд утворюється з метою формування фінансової основи для вирішення першочергових завдань економічного та соціального розвитку, створення умов для залучення інвестицій та новітніх технологій, реалізації інших стратегічних пріоритетів розвитку міста Синельникового.

1.3. Порядок формування і використання коштів Фонду регулюється чинним законодавством України, цим Положенням та іншими рішеннями міської ради.

1.4. До сфери регулювання цього Положення не входять питання, пов’язані з залученням та використанням коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Синельникове, які визначаються окремим порядком згідно з додатком 2.

2. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ

2.1. Зазначені нижче терміни вживаються у цьому Положенні в такому значенні:

2.1.1. Соціальна інфраструктура – комплекс закладів та інших об’єктів загального користування, призначених для задоволення соціальних, культурних, освітніх, медичних та інших потреб громадян;

2.1.2. Вартість будівництва – сума витрат на будівництво (розширення) Об’єкту або показник опосередкованої вартості спорудження 1м кв. об’єкту будівництва в Дніпропетровській області, який періодично встановлюється Міністерством регіонального розвитку та будівництва України, що множиться на загальну площу об’єкта будівництва;

2.1.3. Об’єкт нерухомого майна (нерухоме майно, нерухомість) – земельні ділянки, а також об’єкти, розташовані на земельній ділянці (будівля, споруда тощо), переміщення яких є неможливим без їх знецінення та зміни їх призначення;

2.1.4. Плата за право довгострокової оренди – кошти, що сплачуються переможцями конкурсів та аукціонів на набуття права оренди земельних ділянок та об’єктів нерухомого майна, що є комунальною власністю територіальної громади міста;

2.1.5. Плата за пріоритетне право забудови – кошти, що сплачуються переможцями конкурсів на визначення генерального підрядника щодо спорудження об’єктів, замовником за якими є виконавчі органи міської ради;

2.1.6. Реєстраційний внесок – кошти, що сплачуються покупцями земельних ділянок і об’єктів нерухомого майна, що є комунальною власністю територіальної громади міста, та спрямовуються на покриття витрат з організації і проведення конкурсу.
3. ЗАКОНОДАВЧА БАЗА

3.1. Фонд створений і діє відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України.
4. ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ ДОХІДНОЇ ЧАСТИНИ ФОНДУ

4.1. Дохідна частина Фонду формується за рахунок надходжень від суб’єктів господарювання та громадських організацій:

4.1.1. Добровільні та благодійні внески, гранти та дарунки від підприємств, організацій та фізичних осіб для виконання цільових заходів;

4.1.2. Сплата реєстраційного внеску за участь в конкурсах та аукціонах з продажу земельних ділянок чи об’єктів нерухомості, є обов’язковими умовами участі у відповідних конкурсах чи аукціонах. Реєстраційний внесок за участь у конкурсі (аукціоні) сплачується на розрахунковий рахунок організатора відповідного конкурсу (аукціону), а організатор конкурсу, за утримання 20 відсотків отриманої суми, перераховує його до Фонду.

4.2. Перерахування суб’єктами господарювання та фізичними особами коштів згідно цього Положення здійснюється за відповідними договорами на рахунок, відкритий в управлінні державного казначейства України в м. Синельниковому Головного управління Державного казначейства України у Дніпропетровській області.

4.3. Невикористані протягом року кошти Фонду вилученню не підлягають і переносяться на наступний бюджетний період.
5. ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ФОНДУ

5.1. Кошти Фонду мають цільовий характер та прогнозуються при складанні бюджету у бюджетний період у відповідності до укладених договорів або при внесенні змін до бюджету.

5.2. Видаткова частина Фонду спрямовуються на такі потреби:

5.2.1. Створення і розвиток інженерно-транспортної інфраструктури міста, в т.ч. придбання основних фондів;

5.2.2 Створення і розвиток соціальної інфраструктури міста

5.2.3 Надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення міста

5.2.4. Проведення робіт з благоустрою міста, впорядкування територій, ремонту доріг, інженерних мереж і споруд

5.3. Кошти, що надійдуть за цільовим призначенням витрачаються виключно на визначені цілі.

5.4. Розподіл коштів за основними напрямами використання та визначення головних розпорядників проводиться виходячи з фактично отриманих сум, враховуючи залишок коштів на початок року та кошторисів на їх використання.

5.5. Видатки з Фонду обліковуються на рахунку, відкритому в управлінні державного казначейства України в м. Синельниковому Головного управління Державного казначейства України у Дніпропетровській області.
6. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ

ПРО ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ ФОНДУ

6.1. Бухгалтерський облік надходжень і використання коштів Фонду здійснюється управлінням державного казначейства України в м. Синельниковому Головного управління Державного казначейства України у Дніпропетровській області у порядку, встановленим Міністерством фінансів України.

6.2. Бухгалтерський облік фінансово-господарських операцій Фонду за напрямами використання коштів здійснюється головними розпорядниками коштів, згідно з чинним законодавством..

6.3. Оперативний облік надходжень до Фонду та використання його коштів здійснюється фінансовим управлінням міської ради.

6.4. Річний звіт про використання коштів Фонду складається по закінченні календарного року і затверджується міською радою одночасно з розглядом звіту про виконання бюджету за відповідний рік.

6.5. Перевірки правильності використання коштів Фонду проводяться головним розпорядником за окремими дорученнями, іншими органами – за дорученням або згодою міської ради.

6.6. Контроль за використанням коштів Фонду здійснюють постійні депутатські комісії міської ради. Інформація про використання Фонду надається постійним депутатським комісія фінансовим управлінням один раз на квартал.

 

7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

7.1. Положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку міста, а також зміни і доповнення до нього затверджуються виключно Синельниківською міською радою.

7.2. Пропозиції про зміни і доповнення до Положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку міста мають право вносити виконавчий комітет Синельниківської , постійні комісії Синельниківської міської ради та депутати Синельниківської міської ради.

7.3. У випадку внесення змін до чинного законодавства відповідні зміни вносяться і до цього Положення.
Міський голова Д.І. Зражевський


Додаток 2

до рішення міської ради

Порядок


залучення коштів пайової участі на розвиток

інфраструктури міста Синельникового

Розділ 1. Загальні положення

1.1. Порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури міста Синельникове (далі - Порядок) встановлює порядок та умови участі замовників у розвитку інфраструктури міста Синельникове та визначає:

- коло суб’єктів, які залучаються до пайової участі у розвитку інфраструктури міста Синельникове;

- об’єкти, при будівництві яких забудовник зобов’язаний взяти пайову участь у розвитку інфраструктури міста Синельникове;

- розмір пайової участі.


1.2. Порядок діє на всій території міста Синельникове і є обов’язковим для всіх замовників, незалежно від їх форми власності, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, інших організацій, незалежно від форми власності і відомчої підпорядкованості.

Розділ 2. Визначення термінів


Терміни, що вживаються в Порядку, мають таке значення:

Пайова участь (внесок)- сума коштів, що підлягає відрахуванню замовником в міський бюджет для забезпечення створення і розвитку інфраструктури міста Синельникового;

Замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву;

Забудова територій - діяльність замовника (забудовника), що полягає в розміщенні та здійсненні будівництва нових об'єктів, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, впорядкування існуючих об'єктів містобудування, розширення та технічного переоснащення підприємств (далі - будівництво).

Намір забудови (земельної ділянки, території)- заява (клопотання) фізичної або юридичної особи, подана в встановленому законодавством порядку щодо забудови земельної ділянки або певної території із зазначенням призначення будівлі, споруди та орієнтовних характеристик забудови.

Об’єкт містобудування - будівля, чи споруда з інженерним обладнанням, інженерні мережі та комунікації або частина такої будівлі чи споруди, а також комплекси з певними будівельними та виробничими показниками і призначеннями, відкриті майданчики, зокрема: літні майданчики, автостоянки, склади, ринки, виставки та інші, на будівництво (розширення, реконструкцію, капітальний ремонт або консервацію) якого складається окремий проект (самостійний кошторис) та надається дозвіл на будівництво.

Інженерно-транспортна інфраструктура – комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій.

Будівля – споруда, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несуче-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для проживання або перебування людей, розміщення устаткування, тварин, рослин, а також предметів.

Споруда – будівельна система, пов’язана з землею, яка створена з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання в результаті виконання різних будівельно-монтажних робіт.

Мала архітектурна форма – невелика споруда декоративного, допоміжного чи іншого призначення, що використовується для покращення естетичного вигляду громадських місць і міських об’єктів, організації простору та доповнює композицію будинків, будівель, їх комплексів.

Тимчасова споруда торгівельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Соціальне житло – житло всіх форм власності(крім соціальних гуртожитків),із житлового фонду соціального призначення, що безплатно надається громадянам України, які потребують соціального захисту, на підставі договору найму на певний строк.

Нове будівництво – будівництво основних та допоміжних будівель та споруд або їх комплексів з заданими техніко-економічними показниками та призначенням, що споруджуються по єдиному проекту у першу та наступні черги, на визначених для цього нових площах, або тих, що звільнені від наявних будівель.

Розширення – будівництво додатково до існуючих приміщень, будівель, споруд, що будуються у рамках єдиного комплексу по окремим проектам, що веде до збільшення будівельних габаритів об’єкту, або покращенню його техніко-економічних показників.

Реконструкція – комплекс будівельних робіт, пов’язаних з поновленням або покращенням експлуатаційних показників, або з використанням об’єкту по новому призначенню, в межах існуючих будівельних габаритів.

Капітальний ремонт - комплекс будівельних робіт, пов’язаних з поновленням або покращенням експлуатаційних показників, з заміною або поновленням несучих та огороджуючи конструкцій та інженерного обладнання без зміни будівельних габаритів об’єкту та його техніко-економічних показників.

Реставрація – повне або часткове поновлення пошкоджених або втрачених будівельних та художніх характеристик об’єктів у первинному або відновленому вигляді.

Консервація - комплекс будівельних робіт, направлених на збереження об’єкту, по якому припинено або не проводиться будівництво, на певний час.

Перепланування - комплекс будівельних робіт, пов’язаних з поновленням або покращенням експлуатаційних показників, без заміни або поновленням несучих та огороджуючи конструкцій та інженерного обладнання, без зміни будівельних габаритів об’єкту та його техніко-економічних показників, (зміна дверних та віконних шибок, облаштування тимчасових не несучих перегородок, тощо).

Розділ 3. Залучення і використання коштів пайової

участі у розвитку інфраструктури міста.

3.1. Замовник, який має намір здійснити будівництво об'єкта на території міста, зобов'язаний взяти пайову участь у створенні і розвитку інфраструктури міста Синельникове (далі – інфраструктура міста), крім випадків, передбачених пунктом 3.5. цього Порядку.

3.2. Замовники залучаються до участі у розвитку інфраструктури міста на підставі договору про пайову участь.

3.3. Пайова участь замовника у розвитку інфраструктури міста полягає у відрахуванні замовником, до прийняття об'єкта в експлуатацію, коштів (без урахування ПДВ) до міського бюджету розвитку в порядку та у розмірі, встановленому цим Порядком, для створення і розвитку інфраструктури міста Синельникове.

3.4. Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інфраструктури міста згідно з цим Порядком. 

3.5. До пайової участі у розвитку інфраструктури міста не залучаються замовники у разі здійснення будівництва:

- об'єктів будь-якого призначення на замовлення органів державної влади або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

- будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

- будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;

- індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

- об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

- об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;

- об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;

- об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів.

Розділ 4. Розмір пайової участі.

4.1. Розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста з урахуванням інших передбачених законом відрахувань, встановлений міською радою, не може перевищувати граничного розміру пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, визначеного діючим законодавством України.

4.2. Розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста Синельникове становить:

- 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для не житлових будівель та споруд;

- 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків.

4.3. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.

4.4. Величина пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста визначається у договорі (відповідно до встановленого цим Порядком розміру пайової участі), укладеному із міською радою, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, без урахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

4.5. У випадку будівництва у багатоповерхових житлових будинках, одноквартирних житлових будинках приватного сектору вбудовано-прибудованих не житлових приміщень комерційного призначення, його загальна кошторисна вартість має визначатись з урахуванням кошторисної вартості таких приміщень, а величина пайової участі - з урахуванням відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для не житлових будівель та споруд.

4.6. У випадку внесення змін до законодавства щодо граничного розміру пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста для всіх об'єктів на території міста Синельникове встановлюється на рівні граничного розміру пайової участі, встановленого законодавством для відповідних об'єктів.

5. Договір про пайову участь


5.1. Пайова участь у розвитку інфраструктури міста здійснюється на підставі договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Синельникове (далі – договір про пайову участь), який укладається між міською радою та замовником.

5.2. Договір про пайову участь укладається не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

5.3. Договір про пайову участь від імені міської ради підписує міський голова.

5.4. Істотними умовами договору про пайову участь є:

- розмір пайової участі;

- терміни (графік) оплати пайової участі;

- відповідальність сторін.

5.5. Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста.

5.6. Розрахунок величини пайової участі, належного замовником до оплати у відповідності з цим Порядком, проводиться відділом містобудування та архітектури не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. 

5.7. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста перераховуються замовником у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування на рахунок, зазначений у договорі про пайову участь, та сплачується в повному обсязі до прийняття об’єкта в експлуатацію єдиним платежем. Оплата здійснюється замовником виключно у грошовій формі і не може здійснюватися у вигляді надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об'єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та не житлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу).

5.8. Договором може бути визначена можливість сплати коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста частинами лише у разі прийняття міською радою відповідного рішення, для чого замовник має звернутися із відповідною заявою на ім'я міського голови. У такому випадку кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста сплачуються частинами за графіком, про що укладається відповідна додаткова угода.

5.9. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста перераховуються у терміни, встановлені договором про пайову участь, але до прийняття об'єкта в експлуатацію.

5.10. Замовники мають право на відстрочення сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста. Підставою для відстрочення є відповідна заява замовника, подана не пізніше ніж за 15 робочих днів до настання терміну сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста, на ім'я міського голови, у якій має міститись інформація про суму, термін відстрочення та причину неможливості сплати у визначений договором про пайову участь термін. Рішення про відстрочення сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста приймається міською радою, про що укладається відповідна додаткова угода з визначенням терміну сплати.

5.11. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються у комунальну власність.

5.12. У разі якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, Синельниківська міська рада приймає рішення щодо можливості відшкодування замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста, що підтверджується відповідним висновком відділу містобудування та архітектури.

5.13. Довідка про повну сплату пайової участі видається замовнику міським фінансовим управлінням виключно після остаточного розрахунку по укладеним договорам про пайову участь. Копія довідки надається замовником у 10 денний термін до юридичного відділу.

6. Заключні положення


6.1. У разі не сплати або несвоєчасної сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста, передбаченої договором про пайову участь, замовник несе відповідальність згідно з умовами договору про пайову участь та відповідно до діючого законодавства.

6.2. Розмір несплаченої частки пайової участі замовника коригується відповідно до умов договору на величину штрафів, пені тощо та індекс інфляції від дати його розрахунку.

6.3. Відсутність довідки про повну сплату пайової участі є підставою для не продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки, яка знаходиться в користуванні у замовника для будівництва об’єкта.

6.4. Сплата замовником пайової участі у розвитку інфраструктури міста в повному обсязі є обов'язковою умовою для прийняття виконкомом Синельниківської міської ради рішення про видачу свідоцтва на право власності нерухомого майна.

6.5. Цей Порядок набирає чинності з дня опублікування рішення про його затвердження, дія його положень поширюється на всі об’єкти на території міста, будівництво яких розпочато, але які до дня набрання чинності Порядку не введено в експлуатацію у порядку встановленому діючим законодавством.

6.6. Спори, пов'язані з пайовою участю у розвитку інфраструктури міста, вирішуються у судовому порядку.

Міський голова Д.І. Зражевський

Додаток 3
Типовий договір

про пайову участь у розвитку

інфраструктури міста Синельникове
м. Синельникове “__”_______20__р.

Синельниківська міська рада, в особі міського голови Зражевського Дмитра Івановича , який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішення Синельниківської міської ради «Про залучення коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Синельникове» від ___ № ___, надалі «Сторона 1», з однієї сторони та замовник __________________________________________________________________________________,

(повна назва організації)

в особі __________________________________________________________________________,

(посада, прізвище,ім’я та по батькові )

що діє на підставі __________________________, надалі «Сторона 2», з іншої сторони, які надалі іменуються «Сторонами», уклали цей Договір про наступне:
1. Предмет Договору

1.1. Відповідно до даного Договору «Сторона 2» здійснює пайову участь у розвитку інфраструктури м. Синельникове шляхом перерахування коштів до міського бюджету розвитку, а «Сторона 1» приймає дані кошти на окремий рахунок.

2. Зобов’язання сторін

2.1. Сторона 1 зобов’язується:

2.1.1.Виконати розрахунок розміру пайової участі, належної до оплати замовником у відповідності до Порядку, затвердженого рішенням міської ради від ___ № ___.

2.1.2. Забезпечити видачу міським фінансовим управлінням довідки про повну сплату коштів пайової участі, перерахованої «Стороною 2» до бюджету розвитку.

2.1.3.Забезпечити можливість реалізувати проект будівництва «Сторони 2» відповідно до погодженої проектно-кошторисної документації з дотриманням державних будівельних норм і правил.

2.2. «Сторона 2» зобов’язується:

2.2.1.Здійснити будівництво об’єкта відповідно до погодженої проектно-кошторисної документації з дотриманням державних будівельних норм і правил.

2.2.2.Сплатити кошти пайової участі згідно з розрахунком величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста до бюджету розвитку не пізніше “___”___________20__р. до прийняття об’єкта в експлуатацію в сумі ____________________________________________________________________________грн. на

(сума прописом)

розрахунковий рахунок №_____________________________ у ___________________________________________________________________________________

(назва банку)

2.2.3.Забезпечити виконання відповідних технічних умов та зовнішнього благоустрою до введення об’єкта в експлуатацію.

2.2.4.Дотримуватися під час будівництва вимог проекту організації будівництва та Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку та додержання тиші в громадських місцях в м. Синельниковому.


3. Права сторін

3.1. «Сторона 1» має право:

- вимагати від Сторони 2 додержання вимог чинного законодавства з питань пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту;

- здійснювати перевірки додержання «Стороною 2» умов цього Договору;

- вимагати від «Сторони 2» своєчасної та у повному обсязі сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста.

3.2. «Сторона 2» має право:

- реалізувати свій проект будівництва відповідно до погодженої проектно-кошторисної документації з дотриманням державних будівельних норм і правил на території міста, відведеній для будівництва;

- вимагати від «Сторони 1» виконання зобов’язань за цим Договором, а також чинного законодавства з питань пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

3.4. Сторони також мають інші права, визначені законодавством України.

4. Відповідальність сторін

4.1. За невиконання або неналежне виконання Договору «Сторони» несуть відповідальність відповідно до діючого законодавства, цього Договору та Порядку, затвердженого рішенням міської ради від ___ № ___.

4.2. За несвоєчасну або неповну сплату коштів пайової участі «Сторона 2» сплачує пеню у розмірі 0,5 % облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу за кожний день прострочки.
5.Інші умови

5.1. Внесення змін та/або доповнень стосовно сплати коштів пайової участі частинами або відстрочення сплати пайової участі до даного Договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою «Сторін», шляхом внесення змін у вигляді додаткової угоди (договору про зміни), що буде невід’ємною частиною цього Договору. Згодою або запереченням «Сторони 1» на внесення змін та/або доповнень до цього Договору на пропозицію «Сторони 2», є відповідне рішення міської ради, прийняте в установленому законом порядку.

5.2. Всі суперечки між «Сторонами», з яких не було досягнуто згоди, вирішуються у судовому порядку згідно з чинним законодавством.

5.3. Даний Договір не може бути розірвано в односторонньому порядку.

5.4. Договір набирає чинності з моменту підписання його «Сторонами» та діє до виконання зобов’язань у повному обсязі. Договір припиняється також в інших випадках, передбачених діючим законодавством.

5.5. Даний Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.

5.6. Невід’ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури міста.
6. Юридичні адреси та банківські реквізити сторін

«Сторона 1» «Сторона 2»

_____________________ _____________________ _____________________ _____________________

_____________________ _____________________

7. Підписи сторін

«Сторона 1» «Сторона 2»

_____________________ _____________________ _____________________ _____________________

_____________________ _____________________

М.П. М.П.

Міський голова Д.І. Зражевський

Схожі:

Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Синельниківської міської ради, управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради, Комунальної установи...
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 1994 року №225, згідно з заявами керівництва відділу освіти Синельниківської міської...
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Синельниківської об’єднаної державної податкової інспекції, Дошкільного навчального закладу №11 “Дружба”, Синельниківської загальноосвітньої...
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
Про місцеве самоврядування в Україні”, рішенням Синельниківської міської ради від 04 вересня 2009 року №561-36/У, розглянувши лист...
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
З метою встановлення основних правил документування управлінської діяльності управлінь, відділів та інших структурних підрозділів...
Про план роботи виконавчого комітету Синельниківської міської ради
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши квартальні плани роботи структурних підрозділів міської...
Про план роботи виконавчого комітету Синельниківської міської ради
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, розглянувши квартальні плани роботи структурних підрозділів міської...
Структура Управління житлово-комунального господарства та комунальної...
Внести зміни до рішення міської ради від 25. 12. 2012 №451-28/VІ «Про структуру апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих...
П Л А Н роботи виконавчого комітету Синельниківської міської ради...
Питання, внесені на розгляд виконавчими органами міської ради Синельниківської міської ради
СТАТУТ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №4 СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Синельниківської міської ради та з метою створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на освіту, забезпечення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка