|
Скачати 70.97 Kb.
|
Аналіз впливу регуляторного акту: проекту рішення міської ради «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя» Проблема – законодавчо не врегульовано залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста Нікополя, що передбачено статтею 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». 1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання. Даний проект регуляторного акту підготовлено з метою забезпечення виконання статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста вимагає комплексного рішення багатьох проблем, пов’язаних з поліпшенням її технічного стану та подальшим оновленням. Будівництво (реконструкція) об’єктів соціальної сфери і житлово-комунального господарства, проведення робіт з благоустрою міста фінансується за рахунок коштів міського бюджету. Пайові внески інвесторів (замовників) за право реалізувати проект будівництва на території міста дадуть можливість зменшити витрати бюджету міста на відтворення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Оскільки Нікопольською міською радою не розроблявся порядок залучення та використання коштів забудовників, визначений Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», виникла необхідність прийняття положення, яке б передбачало узагальнюючий порядок визначення розміру, порядку формування та використання пайової участі (внесків) замовників (забудовників) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Також слід зазначити, що діючими рішеннями Нікопольської міської ради не врегульовано механізм залучення до цільового фонду бюджету міста коштів фізичних та юридичних осіб на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, через що виникають наступні проблеми:
2. Цілі державного регулювання Метою цього регулювання є реалізація державної політики у сфері регулювання містобудівної діяльності. Основними цілями державного регулювання є:
3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей Державне врегулювання залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста впроваджується на підставі ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Іншої альтернативи законодавством для участі інвесторів (забудовників) у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста не передбачено. Запропоноване регулювання забезпечить диференційований порядок залучення коштів замовників будівництва для участі у розвитку інфраструктури міста із дотриманням вимог чинного законодавства. Виходячи із викладеного таке регулювання вбачається оптимальним. 4. Механізми та заходи, які пропонується застосувати для розв'язання проблеми Механізмом досягнення цілей регулювання є:
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта Впровадження цього Рішення буде сприяти додатковим надходженням коштів до міського бюджету; стимулювати фізичних та юридичних осіб – інвесторів (забудовників) до раціонального та ефективного використання об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста; створювати рівні, чітко визначені умови для різних категорій суб’єктів господарювання. Залучення замовників будівництва (реконструкції) до пайової участі у розвитку інфраструктури міста дозволить створити нові та проводити реконструкцію діючих об’єктів міської інфраструктури, а також буде сприяти рівномірному розвитку інфраструктури по всій території міста. Крім того, запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя. Впровадження вимог даного регуляторного акта не потребує додаткових витрат з бюджету, немає необхідності створювати нові робочі місця оскільки здійснюється в межах повноважень відповідних органів. 6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта Впровадження порядку залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя забезпечить застосування прозорого організаційно-економічного диференційованого механізму визначення розмірів внесків забудовників та контролю по їх сплаті . Для визначення очікуваних результатів від прийняття даного регуляторного акта застосовуємо метод аналізу вигод і витрат. Враховуємо інтереси наступних цільових груп: - місцева влада; - замовники на будівництво ( реконструкцію, реставрацію); - населення міста. Таблиця вигод та витрат
7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта: Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений у зв’язку з можливістю внесення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства, інших необхідних випадках. 8. Показники результативності регуляторного акта:
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта планується використання лише статистичних показників Здійснення повторного відстеження результативності регуляторного акта буде проведено не раніше ніж через рік після набрання ним чинності. Періодичне відстеження результативності буде здійснюватися через три роки після проведення повторного відстеження. Розробник АРВ : В.о. начальника управління містобудування та архітектури С.М. Токар |
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кременчуцької міської ради Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11. 03. 2004 р. №308,... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Нікопольської міської... Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» від 11. 09. 93р. №1160 та з урахуванням... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Синельниківської міської ради Законів України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", "Про місцеве самоврядування в Україні",... |
Аналіз впливу регуляторного акту: проекту рішення виконавчого комітету... ... |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради Про орендну... В зв’язку з прийнятим Законом України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін в деякі законодавчі акти України»... |
Аналіз регуляторного впливу Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу... |
Аналіз впливу регуляторного акта: проекту рішення виконавчого комітету... Механізм дії запропонованого регуляторного акту спрямований на усунення перешкод при здійсненні господарської діяльності комунального... |
Аналіз регуляторного впливу Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |
П ро внесення змін до рішення міської ради від 30. 11. 2007 р Аналіз розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської... |
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання |