Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя Це Положення регулює організаційні та


Скачати 248.77 Kb.
Назва Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя Це Положення регулює організаційні та
Дата 09.04.2013
Розмір 248.77 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Додаток 1

до рішення міської ради

від «____»___________ 2012р.

№ ________________

П О Л О Ж Е Н Н Я

 

про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя
Це Положення регулює організаційні та економічні відносини, пов’язані із залученням і використанням коштів замовників об’єктів містобудування на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя у зв’язку з будівництвом та реконструкцією будь-яких об’єктів на території міста.

  1. Загальні положення

 1.1. Положення розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

1.2. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

 комплексна забудова території – здійснюється з метою забезпечення реалізації громадських інтересів і спрямовується на попереднє проведення інженерної підготовки, спорудження зовнішніх інженерно-транспортних мереж, об'єктів соціальної сфери, житлових будинків, інших об'єктів будівництва, на благоустрій території, а також може здійснюватися шляхом комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду одним або кількома інвесторами;

технічні умови – комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об'єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам, зокрема щодо водо-, тепло-, енерго- і газопостачання, каналізації, радіофікації, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод, телефонізації, телекомунікації, диспетчеризації, пожежної та техногенної безпеки;

будівництво – спорудження нових об’єктів громадського, виробничого та іншого комерційного призначення, їх реконструкція, реставрація, розширення (прибудова), капітальний ремонт.

реконструкція –  перебудова існуючих об’єктів і споруд цивільного або виробничого призначення з метою поліпшення умов проживання, експлуатації, надання послуг, збільшення і покращення якості продукції тощо, пов’язані зі зміною геометричних розмірів, функціонального призначення (в т.ч. житлових приміщень на нежитлові), заміною окремих конструкцій та їх елементів, зміною основних техніко-економічних показників;

об’єкти будівництва – окремий будинок або споруда (з усім устаткуванням, яке до них відноситься, інструментом і реманентом, галереями, естакадами, внутрішніми інженерними мережами водопостачання каналізації, газопроводу, теплопроводу, електропостачання, радіофікації, підсобними і допоміжними надвірними будівлями, благоустроєм та іншими роботами і витратами), на будівництво, реконструкцію яких повинні бути складені окремо проект і кошторис;
інженерно-транспортна інфраструктура – комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій;

соціальна інфраструктура – об’єкти соціального та культурно-побутового обслуговування населення, призначені для забезпечення стійкого розвитку та функціонування населеного пункту (установи освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення, спортивні та фізкультурно-оздоровчі установи, установи культури і мистецтва, установи житлово-комунального господарства);

розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури – нове будівництво, реконструкція, реставрація, розширення, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

замовник – фізична особа-підприємець, юридична або фізична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) у місті Нікополі і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву;

пайова участь замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя – внесок замовника у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя, який полягає у перерахуванні замовником до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію до міського бюджету (цільовий фонд) коштів пайової участі замовника для забезпечення розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя (далі – пайова участь);

кошти пайової участі замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя – кошти пайової участі замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя, які залучаються на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя на пайовій участі (далі – кошти пайової участі);

договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя – договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя, укладений міською радою із замовником (далі – Договір);

розрахунок розміру пайової участі до договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя – розрахунок розміру пайової участі, який є невід’ємною частиною Договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя у грошовому виразі відсоткового значення від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта на підставі документів, що підтверджують вартість будівництва об’єкта з техніко-економічними показниками без врахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій (далі Розрахунок); 

будинки житлового фонду соціального призначення – житло всіх форм власності (крім соціальних гуртожитків) житлового фонду соціального призначення, що безоплатно надається громадянам України, які потребують соціального захисту, на підставі договору найму на певний строк;

 доступне житло – збудовані і ті, що будуються за державної підтримки, житлові будинки (комплекси) громадянам, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов, а також об’єкти, які будуються згідно з Програмою будівництва (придбання) доступного житла у Дніпропетровській області;

 об’єкт самочинного будівництва – житловий будинок (окрім індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках), будівля, споруда, інше нерухоме майно, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, яка не була відведена для цієї мети, а також без відповідних дозвільних документів, передбачених законодавством, чи з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

проектно-кошторисна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва.

1.3. Дія цього Положення поширюється на всіх замовників, незалежно від форми власності, які здійснюють будівництво (реконструкцію) на території міста Нікополя, за винятком тих, що перелічені у п.1.5. 

1.4. Встановлений міською радою для замовників розмір пайової участі не може перевищувати граничний розмір пайової участі, встановлений згідно чинного законодавства.

 Граничний розмір пайової участі з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати:

  • 10 (десять) відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для нежитлових будівель та споруд;

  • 4 (чотири) відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта – для житлових будинків.

 1.5. До пайової участі не залучаються замовники у разі будівництва з дотриманням вимог чинного законодавства:

 1.5.1. об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

 1.5.2. будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення незалежно від джерел фінансування будівництва таких об’єктів та їх форм власності;

 1.5.3. будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;

 1.5.4. індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;

 1.5.5. об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;

 1.5.6. об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;

 1.5.7. об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру.

Замовники будівництва підтверджують приналежність об’єкта будівництва до зазначених видів будівель шляхом надання підтверджуючих документів, в яких буде зазначено код будівлі відповідно до Державного класифікатора будівель і споруд ДК 018-2000, затвердженого наказом Держкомстандарту України від 17.08.2000 №507, на рівні її підкласу (за п’ятим знаком), за яким будівля класифікується в системі статистичних спостережень. Такими документами можуть бути – Декларація про готовність об’єкта до експлуатації, Акт готовності об’єкта до експлуатації або інший документ, завірений у встановленому порядку.

1.5.8. перепланування житлових приміщень (квартир) у багатоповерхових житлових будинках (гуртожитках) без зміни призначення з метою покращення житлових умов.

1.5.9. Звільняється від сплати коштів пайової участі Замовник будівництва, якщо окрім будівництва об’єкта основного призначення на відведеній йому під таке будівництво земельній ділянці одночасно з будівництвом об’єкта споруджує на цій земельній ділянці об’єкт соціальної інфраструктури, який призначений для обслуговування мешканців відповідного мікрорайону – дошкільний чи навчальний заклад, заклади медичного чи оздоровчого призначення, центри соціальної реабілітації чи соціальної допомоги, інтернати, будинки пристарілих, соціальні аптеки, будівлі побутового обслуговування, громадського харчування тощо, які замовник погоджується збудувати добровільно за погодженням із органом місцевого самоврядування в рамках планового забезпечення відповідної території мікрорайону необхідним елементом соціальної інфраструктури згідно з відповідною затвердженою містобудівною документацією (генеральний план, план зонування території, детальний план території).

1.6. Замовники, що здійснюють житлове будівництво, мають право на відстрочення сплати пайових внесків на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста Нікополя на підставі письмової заяви, відповідно до частини 5 статті 3 Закону України від 25.12.2008 № 800-VI «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва».

1.7. При сплаті коштів за набуття права оренди земельної ділянки шляхом аукціону (конкурсу) замовник не звільняється від пайової участі.

1.8. У разі придбання у власність об’єкта незавершеного будівництва не комунальної власності, з метою його добудови (без зміни цільового призначення) та за умови не укладення Договору попереднім Замовником та/або невиконання ним умов Договору щодо сплати пайової участі, з новим Замовником має бути укладено або переукладено Договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя до переукладання договору оренди землі.

1.9. За умови добудови об’єкта незавершеного будівництва (без зміни цільового призначення) Розрахунок пайової участі виконується від загальної кошторисної вартості будівельних робіт, необхідних для введення об’єкта в експлуатацію.

1.10 У разі якщо після укладення договору відбувається зміна замовника будівництва, то рішення виконавчого комітету міської ради про зміну замовника приймається після укладення нового договору із замовником у порядку, передбаченому порядком, з врахуванням сум пайового внеску, сплачених попереднім замовником. Сплачені попереднім замовником суми пайового внеску не повертаються, а зараховуються при укладенні договору.

2. Порядок залучення коштів замовників на розвиток

інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя
2.1. Пайова участь Замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя полягає у перерахуванні Замовником до міського бюджету – міського цільового фонду (призначення платежу «На розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури») коштів для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя, згідно з Договором.

2.2. Величина пайової участі визначається у Розрахунку, який є невід’ємною частиною Договору, укладеному з Нікопольською міською радою (відповідно до встановленого розміру виконавчим комітетом міської ради пайової участі у розвитку інфраструктури) з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій.

У разі якщо загальна кошторисна вартість не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

2.3. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва Замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та/або об’єкти передаються у комунальну власність міста.

У разі, якщо кошторисна вартість будівництва інженерних мереж та/або об’єктів інженерної інфраструктури перевищує розмір пайової участі Замовника у розвитку інфраструктури міста, Нікопольська міська рада, за зверненням Замовника, приймає рішення про відшкодування Замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі Замовника у розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста Нікополя.

2.4. Кошторисна документація розробляється на підставі вимог ДБН Д.1.1-1- 2000 «Правила визначення вартості будівництва». Якщо загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта не визначена згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених виконавчим комітетом міської ради нормативів для одиниці створеної потужності на підставі прогнозних середньорічних показників опосередкованої вартості спорудження об’єктів житлового будівництва за регіонами України, затверджених Міністерством регіонального розвитку та будівництва України станом на момент звернення про виконання Розрахунку.

2.5. Розмір пайової участі замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя визначається у відповідності до пунктів 2.2. і 2.3. цього Положення і становить у разі будівництва (реконструкції):

 2.5.1. нежитлових будівель та споруд (за винятком тих, що перелічені у п. 1.5. цього Положення) – 10 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта;

2.5.2. житлових будинків (за винятком тих, що перелічені у п. 1.5. цього Положення) – 4 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта;

2.5.3. житлових будинків з вбудовано-прибудованими об’єктами комерційного призначення та/або об’єктів комерційного призначення з вбудовано-прибудованими чи надбудованими житловими квартирами (за винятком тих, що перелічені у п. 1.5. цього Положення) - розмір коштів пайової участі визначається диференційовано, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта (будівництво об’єкта комерційного призначення – відповідно до пункту 2.5.1., будівництво житлового будинку – відповідно до пункту 2.5.2.);

2.5.4. об’єктів самочинного будівництва – 10 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта (за винятком об’єктів, які за рішенням суду підлягають знесенню та індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках).

2.6. При будівництві об’єктів соціальної інфраструктури міста або об’єктів відповідно до Програми соціально-економічного розвитку м. Нікополя, за зверненням Замовника або поданням відповідного виконавчого органу Нікопольської міської ради, рішенням сесії міської ради може бути змінено відсоток для розрахунку розміру пайової участі або Замовник може бути звільнений від сплати коштів пайової участі, визначених Договором.

2.7. Якщо будівництво здійснюється на земельних ділянках, право оренди та право власності на які набуто на конкурсній основі, то пайова участь здійснюється в розмірі, який є різницею між встановленим цим Положенням розміром пайової участі та виконаними додатковими умовами конкурсу (сплата коштів до цільового фонду соціально-економічного розвитку, внесення матеріальних цінностей у розвиток міста тощо, що підтверджується відповідними документами).

2.8. У разі нульового або від’ємного результату різниці між встановленим згідно з  Положенням розміром пайової участі та виконаними додатковими умовами конкурсу замовник не сплачує кошти пайової участі.

2.9. Для об’єктів, введення в експлуатацію яких буде здійснюватись до 1 січня  2013 року, кошти пайової участі сплачуються після прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію, але до визнання виконавчим комітетом права власності на об’єкт нерухомого майна.

2.10. Для об’єктів, введення в експлуатацію яких буде здійснюватись з 1 січня  2013 року, кошти пайової участі сплачуються  до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

2.11. Кошти пайової участі сплачуються в повному обсязі єдиним платежем або частинами за графіком та у строки, що визначаються Договором, до цільового фонду міської ради м. Нікополя (призначення платежу: «На розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури»).

 2.12. У разі сплати Замовником коштів пайової участі, згідно з Договором, фінансове управління міської ради надає довідку про фактичне зарахування таких коштів до бюджету міста, в якій зазначається дата отримання коштів та сума коштів. Довідка є підтвердженням виконання умов Договору про внесок Замовника будівництва у розвиток інфраструктури міста для пред’явлення виконавчому комітету міської ради для оформлення права власності на об’єкт нерухомого майна.

2.13. Рішення про оформлення права власності приймається виконавчим комітетом міської ради виключно за наявності вказаної довідки із зазначенням повного виконання умов Договору.

  1. Договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної

та соціальної інфраструктури міста Нікополя

  1. Пайова участь у розвитку інфраструктури міста здійснюється на підставі Договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя, що укладається між Замовником та виконавчим комітетом міської ради в особі Нікопольського міського голови.

  2. Офіційним повідомленням Замовника будівництва про настання у нього зобов’язання фінансового характеру в частині сплати відповідної величини коштів пайової участі у розвитку інфраструктури міста та договірних зобов’язань в частині дотримання визначених строків є обумовлення (зобов’язання) в рішенні про надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, що перебуває у володінні чи користуванні такого Замовника, або у рішенні про відведення Замовнику відповідної земельної ділянки під забудову.

  3. До проекту рішення виконавчого комітету про надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки включається пункт щодо зобов’язання Замовника (крім Замовників об’єктів містобудування, зазначених у пункті 1.5 цього Положення) до реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на виконання будівельних робіт в інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області укласти договір та сплатити пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію.

3.4. Забудовник до того часу, як здійснити реєстрацію декларації чи одержати дозвіл на виконання будівельних робіт в інспекції ДАБК, та погодження  робочого проекту управлінням містобудування та архітектури, звертається до виконавчого комітету міської ради зі зверненням про виконання Розрахунку розміру пайової участі та встановлення розміру пайової участі у розвитку інфраструктури міста Нікополя для подальшого укладення Договору про пайову участь замовників у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя.

3.5. Замовник об’єкта будівництва зобов’язаний укласти Договір про пайову участь до подачі Декларації про початок будівельних робіт державному адміністратору.

Замовники, які зареєстрували декларацію чи одержали дозвіл на виконання будівельних робіт в інспекції ДАБК та розпочали будівництво до набрання чинності даного Положення договір укладають до прийняття об’єкта в експлуатацію.

3.6. Договір укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення (заяви) Замовника про його укладення (у зверненні щодо укладення договору про пайову участь вказується інформація про банківські реквізити – розрахунковий рахунок, банк, МФО), але до реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт або отримання дозволу на виконання будівельних робіт в Державній архітектурно-будівельній інспекції.

До заяви Замовником додаються:

  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копії установчого документа та свідоцтва про державну реєстрацію (копія паспорту фізичної особи та ідентифікаційного коду − для громадян);

  • рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради, яким для Замовника встановлюється розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста Нікополь;

  • розрахунок розміру пайової участі;

  • зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва (реконструкції) об’єкта містобудування, визначений згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами та затверджений Замовником.

  1. Підставою для укладення договору є відповідне рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради, яким для Замовника встановлюється розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста Нікополь.

  2. Юридичний відділ міської ради готує проект Договору та направляє його Замовнику для підписання.

Протягом 2 робочих днів Замовник повертає в юридичний відділ підписаний проект Договору.

3.9. Договір, укладений між міською радою та Замовником, підписується міським головою (за його відсутності – уповноваженою особою).

3.10. Істотними умовами Договору є:

- розмір пайової участі;

- строк (графік) сплати коштів пайової участі;

- відповідальність сторін.

  1. Встановлення розміру пайової участі замовника

4.1. Невід’ємною частиною Договору є Розрахунок розміру пайової участі. Розрахунок розміру пайової участі виконується управлінням містобудування та архітектури міської ради протягом десяти робочих днів з дня реєстрації звернення Замовника про встановлення розміру пайової участі та виконання Розрахунку пайової участі для подальшого укладення Договору у грошовому виразі відсоткового значення від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта на підставі доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об’єкта з техніко-економічними показниками.

4.2. Для виконання Розрахунку Замовник зобов’язаний надати:

  • виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або копії установчого документа та свідоцтва про державну реєстрацію (копія паспорту фізичної особи та ідентифікаційного коду − для громадян);

  • копію рішення виконавчого комітету міської ради про надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки;

  • виконану ліцензованою проектною організацією проектно-кошторисну документацію в повному обсязі;

  • зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва (реконструкції) об’єкта містобудування без врахування витрат на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій, визначений згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами та затверджений Замовником;

  • висновок проектної або іншої організації, що мають ліцензії, щодо кошторисної вартості будівництва інженерних мереж або об’єктів поза межами земельної ділянки Замовника (при необхідності);

  • копію відповідного розділу проектно-кошторисної документації, в якій визначені техніко-економічні показники об’єкта будівництва, затверджену Замовником;

  • копії технічних умов.

Замовник разом з генеральним проектувальником несуть повну відповідальність за достовірність наданих документів.

4.3. Розмір пайової участі визначається за формулою:

П = З × Б/100

де: П – розмір пайової участі у грошовому виразі, (грн.);

З – загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (реконструкції) об’єкта містобудування (грн.);

Б розмір відсотку.

Розрахований розмір пайової участі підлягає округленню до цілої гривні.

4.4. На підставі Розрахунку розміру пайової участі управління містобудування та архітектури готує проект рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради про встановлення розміру пайової участі Замовника, який вноситься для розгляду на найближче засідання виконавчого комітету Нікопольської міської ради.

5. Порядок використання коштів пайової участі розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя

5.1. Кошти, отримані як пайова участь замовників об’єктів будівництва, можуть використовуватися виключно для розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя.

5.2. Рішення щодо розподілу та цільового використання коштів, отриманих від замовників будівництва як пайова участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя, приймає Нікопольська міська рада.

6. Контроль за надходженнями пайових внесків

6.1. Контроль за підготовкою, збереженням Договорів та виконанням забудовниками їх умов покладається на:

6.1.1. за проведенням Розрахунку розміру пайової участі до Договору та підготовку проекту рішення виконавчого комітету міської ради про встановлення розміру пайової участі замовника – управління містобудування та архітектури;

6.1.2. за виконанням фінансових зобов’язань – юридичний відділ, фінансове управління;

6.1.3. за збереженням Договорів про пайову участь – юридичний відділ.

6.2. Інформація про кількість укладених договорів, розмір пайової участі, терміни сплати коштів пайової участі надається юридичним відділом щомісячно фінансовому управлінню та управлінню містобудування та архітектури.

6.3. Оперативний облік надходжень коштів фізичних та юридичних осіб на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста здійснюється фінансовим управлінням за кодами класифікації коштів бюджету 50110000.

Щомісячно до 7 числа місяця наступного за звітним, фінансове управління надає згруповану інформацію по надходженню коштів юридичному відділу для аналізу виконання договірних умов згідно чинного законодавства, а в разі порушення термінів сплати згідно укладених договорів на наступний банківський день.

Щокварталу до 7 числа місяця наступного за звітним, фінансове управління надає згруповану інформацію по надходженню коштів у цільовий фонд міської ради на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури та їх використання управлінню містобудування та архітектури для підготовки звітності.

7. Заключні положення

7.1. Забороняється вимагати від Замовника надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об’єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу).

7.2. Відповідальність за наявність довідки про пайову участь, яка додається до заяви на оформлення права власності на об’єкт нерухомого майна з відміткою про фактичне надходження коштів пайової участі на рахунок цільового фонду соціально-економічного розвитку міста Нікополя (на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури), при підготовці проекту рішення про оформлення права власності на об’єкт нерухомого майна покладається на Комунальне підприємство «Нікопольське міжміське бюро технічної інвентаризації».

7.3. Відповідальність за своєчасне надання проектно-кошторисної документації в повному обсязі для виконання Розрахунку та достовірність наданих документів покладається на Замовника.

7.4. У разі несплати або несвоєчасної сплати пайової участі у розвитку інфраструктури міста, передбаченої договором про пайову участь, Замовник несе відповідальність згідно з умовами договору про пайову участь та відповідно до діючого законодавства.

7.5. У разі невиконання Замовником умов договору щодо перерахування в повному обсязі коштів визначених у Розрахунку до договору, виконавчий комітет міської ради здійснює необхідні заходи щодо примусового стягнення вказаних коштів у судовому порядку.

7.6. Відсутність довідки про повну сплату пайової участі є підставою для не продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки, яка знаходиться в користуванні у Замовника, для будівництва об’єкта.

7.7. Якщо Договором про пайову участь, який укладений до набрання чинності Закону України «Про місцеве регулювання містобудівної діяльності» та затвердження цього Положення, передбачена сплата пайової участі Замовником будівництва (повністю або частково) в обсягах інших, ніж визначено цим Положенням, такий Договір підлягає переукладенню.

7.8. Спори, пов’язані з пайовою участю у розвитку інфраструктури міста, вирішуються у судовому порядку.

7.9. Це Положення набуває чинності з дня опублікування рішення про його затвердження. У випадку внесення змін в законодавчі акти України, що регулюють питання сплати пайової участі, це Положення продовжує діяти в частині, що не суперечить чинному законодавству.

Додаток 2

до рішення міської ради

від «____»____________2012р.

№ _______
Т И П О В И Й Д О Г О В І Р

про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної

та соціальної інфраструктури м. Нікополя


Нікополь «__»__________20___ року



м.

Нікопольська міська рада, в особі міського голови Токаря Р.І., який діє на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», з однієї сторони (далі – СТОРОНА 1), та Замовник – «____________________», в особі __________, який діє на підставі _________ (далі – СТОРОНА 2), а разом СТОРОНИ, уклали цей Договір про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя (далі – Договір ) про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Предметом цього Договору є визначення для СТОРОНИ 2, яка є Замовником об’єкту будівництва _________________________________________________________________, що знаходиться за адресою __________________________________________, розміру пайової участі Замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Нікополя, у відсотковому значенні - ____% від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта згідно зведеного кошторисного розрахунку, виконаного ______________________________, ліцензія -_______________, відповідно до Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя, затвердженого рішенням Нікопольської міської ради від «____»_____________2012 року №_____ «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя».
2. ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

2.1. СТОРОНА 2 зобов’язується взяти пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя.

2.2. СТОРОНА 2 зобов’язується перерахувати кошти пайової участі до міського цільового фонду м. Нікополя на рахунок міського бюджету; Код за ЄДРПОУ 38033121; р/р 31515931700029; УДКСУ в м. Нікополі; МФО 805012; код платежу 50110000 «Цільові фонди». Назва платежу: Цільовий фонд (призначення платежу «На розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури»):

- Єдиним платежем в сумі _________________ грн. до «__»_____________20__року

- Частинами -

____ % , в сумі ______________грн. до «__»_____________20__року;

____ % , в сумі ______________ грн. до «__»_____________20__року;

____ % , в сумі______________ грн. до «__»_____________20__року.
2.3. СТОРОНА 2, у випадку, якщо зміни й доповнення до проектної документації, виконані в ході будівництва, спричиняють зміни кошторисної вартості, зобов’язаний звернутися з заявою про внесення відповідних змін до даного договору.

2.4. За цим Договором, з моменту зарахування на рахунок міського цільового фонду м. Нікополя грошових коштів на пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя, СТОРОНА 2 передає право володіння, користування та розпорядження вказаними коштами СТОРОНІ 1 відповідно до їх цільового призначення та в порядку, передбаченому чинним законодавством України. З вказаного моменту вищезазначені кошти стають комунальною власністю територіальної громади м. Нікополя.

2.5. Кошти, отримані як пайова участь (внесок) замовників об’єктів містобудування, можуть використовуватися виключно на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя.

2.6. Об’єкти, майно та інші активи, придбані  або створені за рахунок коштів Фонду, є комунальною власністю територіальної громади м. Нікополя.

3. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

3.1. . Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання СТОРОНАМИ діє до повного ними виконання своїх зобов’язань за цим Договором.

4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

4.1. У разі не виконання СТОРОНОЮ 2 умов Договору про пайову участь у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Нікополя щодо перерахування в повному обсязі коштів, Нікопольська міська рада здійснює необхідні заходи щодо примусового стягнення вказаних коштів у судовому порядку.

4.2. СТОРОНА 2 у випадку несвоєчасної сплати внеску, передбаченого розділом 1 цього Договору сплачує пеню в розмірі 0,1% за кожний день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ від суми договору.

4.3. СТОРОНИ звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов`язань по цьому Договору, якщо це невиконання викликане обставинами форс-мажору.
5. ПОРЯДОК РОЗВ’ЯЗАННЯ СУПЕРЕЧОК

5.1. Спори, які можуть виникнути під час виконання Договору, вирішуються шляхом переговорів, а за відсутності згоди – у судовому порядку.

5.2. Взаємовідносини СТОРІН, не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України. 
6. ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ

6.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться в установленому законодавством порядку за згодою двох СТОРІН, шляхом укладання Додаткової угоди до Договору, яка є невід’ємною частиною цього Договору або у судовому порядку.

6.2. Одностороння зміна умов або одностороння відмова від цього Договору не допускається.
7. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

7.1. СТОРОНА 2 несе відповідальність за достовірність інформації щодо загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування.

7.2. До Договору додаються:

  • розрахунок розміру пайової участі СТОРОНИ 2 на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;

  • зведений кошторис вартості будівництва.

7.3. Цей Договір складено в двох примірниках, по одному для кожної із СТОРІН, кожен з яких має однакову юридичну силу.
8. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

СТОРОНА 1

Нікопольська міська рада,

Дніпропетровська область,

місто Нікополь,

вул. Електрометалургів, 3

Код за ЄДРПОУ 38033121

р/р 31515931700029

УДКСУ в м. Нікополі

МФО 805012

Код платежу: 50110000 «Цільові фонди»

Призначення платежу «На розвиток

інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури»
Міський голова ______________ Р.І. Токар

(підпис)

М.П.

СТОРОНА 2

Замовник _____________________

Юридична адреса ______________

р/р ___________________________

в _____________________________

МФО _________________________

Код __________________________

______________________________

Замовник __________

(підпис)

М.П.




Схожі:

ЗВІТ про базове відстеження регуляторного акта – рішення міської...
«Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури...
Аналіз впливу регуляторного акту
«Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури...
До «Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток...
...
Звіт про відстеження результативності регуляторного акту
Нікопольської міської ради від 27. 04. 2012 №49-19/VI «Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток...
КБКД 24170000, рахунок №31510921700008, МФО 831019, банк одержувача Г
...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про внесення змін та доповнень до Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної...
Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної...
України, іноземних держав, яка приймає рішення про вкладення власних, запозичених або залучених коштів в об'єкти будівництва та забезпечує...
Положення про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної...
Будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, розширення, технічне переоснащення, капітальний ремонт об’єктів громадського,...
Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової...
Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у м. Бердянськ, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка