Дата: 14. 11. 12 “Створення, редагування та тестування програм у консольному режим” Мета.   Навчальна: 


Скачати 36.91 Kb.
Назва Дата: 14. 11. 12 “Створення, редагування та тестування програм у консольному режим” Мета.   Навчальна: 
Дата 11.04.2013
Розмір 36.91 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Дата: 14.11.12

Створення, редагування та тестування програм у консольному режим”

Мета.  

Навчальна: Навчитися сторювати, редагувати та тестувати програми у консольному режимі.

Розвиваюча: Розвивати логічне та алгоритмічне мислення.

Виховна: Виховувати культуру оформлення

План

  1. Організаційний момент

  2. Актуалізація опорних знань

  3. Повідомлення теми й мети уроку.

  4. Подання нового матеріалу.

  5. Формування навичок і вмінь.

  6. Домашнє завдання.

Хід уроку

1. Організаційний момент.

2. Актуалізація опорних знань.

  1. Яка структура Basic-програми?

  2. Які ви знаете оператори введення?

  3. Оператори виведення.

  4. Що називають арифметичними виразами? Що він описує?

  5. Числові типи даних.

  6. Команда присвоєння.

  7. Арифметичні дії. 

3. Повідомлення теми й мети уроку.

Учитель:

Тема сьогоднішнього уроку: «Створення, редагування та тестування програм у консольному режим».

Мета: Навчитися сторювати, редагувати та тестувати програми у консольному режимі.

4. Подання нового матеріалу.

Учитель:

У візуальному середовищі розробки програмного забезпечення Visual Basic 2010 Express ми можемо створювати такі проекти:

  • Console Application (Консольні додатки);

  • Windows Forms Application (Стандартні Windows-програми);

  • Class Library (Бібліотека класів);

  • WPF Application (Веб-служби);

  • WPF Browser Application (Клієнти веб-служб).

З Windows Forms Application ми вже знайомі, а тепер давайте поговоримо про консольні додатки. Перед тим, як ми приступимо безпосередньо до розробки програм у консольному режимі давайте згадаємо що ж таке консольна програма.

Консольна програма це програма в якій взаємодія користувача з комп’ютером відбувається з використанням текстового (буквено-цифрового) режиму дисплея.

Консольна програма не має інтерфейсу користувача. Такі програми використовуються для розробки системних програм, автоматизованих модульних тестів та інших програм без інтерфейсу користувача.

Для створення консольної програми нам потрібно відкрити візуальне середовище розробки MS Visual Basic 2010 Express (Пуск - Все программы – Microsoft Visual Studio 2010 Express – Microsoft Visual Basic 2010 Express)



У вікні програми потрібно виконати: «File – New Project…»

Відкриється вікно «New Project» в якому потрібно обрати відповідний тип шаблону програми, в нашому випадку це - «Console Application».



Також в цьому вікні коли ви вибрали тип потрібно заповнити поле «Name:» щоб надати ім’я нашому проекту і натиснути «ОК».

Далі перед нами з’являється вікно з кодом програми.



В цьому вікні і відбувається безпосереднє створення програми. Наприклад програма що виводить напис «Helo World!!!» в консолі:

Module Module1
    Sub Main()
        Console.WriteLine("Helo World!!!")
        Console.ReadKey()
    End Sub
End Module

Після компіляції ми отримаємо вікно консолі з текстом «Helo World!!!».



5. Формування навичок і вмінь.

Учитель:

Для того щоб закріпити вивчений матеріал давайте виконаємо вправу:

Створити програму, яка попросить в користувача увести дату свого народження, після чого вирахує кількість прожитих користувачем днів.

Для цього вам потрібно оголосити та присвоїти відповідні значення трьом змінним: DateB-DateTime типу даних (дата народження) , DateNow- DateTime типу даних (сьогоднішня дата), countDays-TimeSpan типу даних (кількість прожитих днів користувачем). Потім відняти від сьогоднішньої дати дату народження користувача та присвоїти значення в відповідну змінну і в результаті ми отримаємо кількість прожитих днів користувачем.

6. Домашнє завдання.

Схожі:

Тема: Створення, редагування та тестування програми в консольному режимі
Мета: Навчитись створювати, редагувати та тестувати програми в консольному режимі
Тема: Створення і редагування складних документів у текстовому процесорі Microsoft Word 2010
Мета: Сформувати практичні навички щодо створення і редагування складних доку­мен­тів у Word 2010
План-конспект уроку №2 Тема
Навчальна мета: ознайомити з поняттям «база даних», проектування бази даних, ознайомити із системою управління базами даних Microsoft...
Створення рисунків з кривих і ламаних. Практична робота №9 “Використання...
Навчальна. Ознайомитися з можливостями створення малюнків з кривих і ламаних. Здобути навички створення малюнків, використовуючи...
Створення рисунків з кривих і ламаних. Практична робота №9 “Використання...
Навчальна. Ознайомитися з можливостями створення малюнків з кривих і ламаних. Здобути навички створення малюнків, використовуючи...
Тема: Використання текстових файлів для розв’язування задач у консольному...
Мета: Навчитись використовувати текстові файли для розв’язування задач у консольному режимі середовища програмування
Тема: Введення та редагування тексту
Мета: розглянути основні прийоми редагування текст: виділення, копіювання, переміщення, видалення
Т ема: Тестування накопичувачів інформації та оптимізація їх роботи. Мета
Мета: Узагальнення і систематизація теоретичних знань, формування практичних навичок тестування накопичувачів інформації та оптимізації...
Урок №47-48 Тема: Введення і редагування тексту. Практична робота...
Тема: Введення і редагування тексту. Практична робота №9 «Створення нового документа. Введення і редагування тексту»
Створення консольних програм
Консольна програма не має інтерфейсу користувача. Такі програми використовуються для розробки системних програм, автоматизованих...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка