Створення консольних програм


Скачати 16.12 Kb.
НазваСтворення консольних програм
Дата29.05.2013
Розмір16.12 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Створення консольних програм
Консольна програма не має інтерфейсу користувача. Такі програми використовуються для розробки системних програм, автоматизованих модульних тестів та інших програм без інтерфейсу користувача.

Наступний приклад демонструє технологію створення і використання консольної програми на мові C#.

ОПИС

Технологія створення консольної програми на мові C#.

1. Запустіть Visual Studio

2. В головному меню виберіть пункт File|New|Project, задайте шаблон проекту ConsoleApplication і назву, наприклад, ConsoleApp1.

3. Напишіть код програми, який реалізує алгоритм обчислень.

Приклад 1. Програма шукає корені алгебраїчного рівняння

6x4-3x3+8x2-5=0

на відрізках [0,1] та [-1,0] методом дихотомії (бісекції) і Ньютона

Результати виводяться на консоль.
Лістинг 1. Код програми

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Linq;

using System.Text;
namespace bicection

{

class Program

{

//6x4-3x3+8x2-5=0

//x1=0.74213

//x2=-0.6365

static double f(double x)

{

//рівняння, для якого шукаємо корені

double y=6 * Math.Pow(x, 4) - 3 * Math.Pow(x, 3) + 8 * Math.Pow(x, 2)-5;

return y;

}

// -------------------------------------------------------------------

static double df(double x)

{

//перша похідна рівняння

double y = 24 * Math.Pow(x, 3) - 9 * Math.Pow(x, 2) + 16 * x;

return y;

}

// --------------------------------------------------------------------

static double bicect(double left, double right)

{

//метод бісекцій

double eps=0.00001;

double center=0;

while (right - left > eps * 2)

{

center = (right - left) / 2 + left;

if (f(center)* f(left)> 0)

left = center;

else

right = center;

}

return center;

}

// ----------------------------------------------------

static double newton(double x0)

{

//метод Ньютона

double root = x0 - f(x0)/ df(x0);

double old_root = x0;

double t = 0;

double eps = 0.00001;
while (Math.Abs(old_root - root) > 2 * eps)

{

t = old_root;

old_root = root;

root = t - f(t) / df(t);

}

return root;

}

// ----------------------------------------------------

static void Main(string[] args)

{

//метод бісекцій

double x1 = bicect(0, 1);

double x2 = bicect(-1, 0);

Console.WriteLine("Метод бісекцій");

Console.WriteLine("x1={0},x2= {1}", x1, x2);

// метод Ньютона

Console.WriteLine("Метод Ньютона");

double r1 = newton(0.7);

double r2 = newton(-0.6);

Console.WriteLine("r1={0},r2= {1}", r1, r2);

Console.ReadKey();

}

}

}

Схожі:

Тема. Створення програм лінійної структури
Формування вмінь і навиків роботи в середовищі мови програмування Object Pascal. Систематизація та застосування знань структури лінійних...
Тема Створення та реалізація програм з розгалуженням
Мета Навчитись складати та виконувати програми з використанням вказівок розгалуження
Тема. Створення та реалізація програм, що містять звернення до підпрограм
Змінні, що використовуються в підпрограмах, поділяються на глобальні та локальні
ТЕМА: Операційні системи Windows. Робота з вікнами програм та діалоговими вікнами
МЕТА: засвоїти основні методи роботи з типовими вікнами програм та діалоговими вікнами; набути навички переміщення вікон, зміни розміру...
Тема. Створення та реалізація програм опрацювання двовимірних масивів
Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку
Практична робота №5. Створення та реалізація програм опрацювання одновимірних масивів. Мета
Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку
Чим інформація відрізняється від даних?
Які підходи використовують для створення програм? Які особливості кожного з цих підходів?
Дата: 14. 11. 12 “Створення, редагування та тестування програм у...
Навчальна: Навчитися сторювати, редагувати та тестувати програми у консольному режимі
Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку
Підготовка програм соціально-економічного та культурного розвитку сіл, селищ, міст, цільових програм з інших питань самоврядування,...
Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного...
Творення зображення із застосуванням графічного редактора; продовжувати формувати вміння: створювати й редагувати зображення в документах;...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка