|
Скачати 16.12 Kb.
|
Створення консольних програм Консольна програма не має інтерфейсу користувача. Такі програми використовуються для розробки системних програм, автоматизованих модульних тестів та інших програм без інтерфейсу користувача. Наступний приклад демонструє технологію створення і використання консольної програми на мові C#. ОПИС Технологія створення консольної програми на мові C#. 1. Запустіть Visual Studio 2. В головному меню виберіть пункт File|New|Project, задайте шаблон проекту ConsoleApplication і назву, наприклад, ConsoleApp1. 3. Напишіть код програми, який реалізує алгоритм обчислень. Приклад 1. Програма шукає корені алгебраїчного рівняння 6x4-3x3+8x2-5=0 на відрізках [0,1] та [-1,0] методом дихотомії (бісекції) і Ньютона Результати виводяться на консоль. Лістинг 1. Код програми using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace bicection { class Program { //6x4-3x3+8x2-5=0 //x1=0.74213 //x2=-0.6365 static double f(double x) { //рівняння, для якого шукаємо корені double y=6 * Math.Pow(x, 4) - 3 * Math.Pow(x, 3) + 8 * Math.Pow(x, 2)-5; return y; } // ------------------------------------------------------------------- static double df(double x) { //перша похідна рівняння double y = 24 * Math.Pow(x, 3) - 9 * Math.Pow(x, 2) + 16 * x; return y; } // -------------------------------------------------------------------- static double bicect(double left, double right) { //метод бісекцій double eps=0.00001; double center=0; while (right - left > eps * 2) { center = (right - left) / 2 + left; if (f(center)* f(left)> 0) left = center; else right = center; } return center; } // ---------------------------------------------------- static double newton(double x0) { //метод Ньютона double root = x0 - f(x0)/ df(x0); double old_root = x0; double t = 0; double eps = 0.00001; while (Math.Abs(old_root - root) > 2 * eps) { t = old_root; old_root = root; root = t - f(t) / df(t); } return root; } // ---------------------------------------------------- static void Main(string[] args) { //метод бісекцій double x1 = bicect(0, 1); double x2 = bicect(-1, 0); Console.WriteLine("Метод бісекцій"); Console.WriteLine("x1={0},x2= {1}", x1, x2); // метод Ньютона Console.WriteLine("Метод Ньютона"); double r1 = newton(0.7); double r2 = newton(-0.6); Console.WriteLine("r1={0},r2= {1}", r1, r2); Console.ReadKey(); } } } |
Тема. Створення програм лінійної структури Формування вмінь і навиків роботи в середовищі мови програмування Object Pascal. Систематизація та застосування знань структури лінійних... |
Тема Створення та реалізація програм з розгалуженням Мета Навчитись складати та виконувати програми з використанням вказівок розгалуження |
Тема. Створення та реалізація програм, що містять звернення до підпрограм Змінні, що використовуються в підпрограмах, поділяються на глобальні та локальні |
ТЕМА: Операційні системи Windows. Робота з вікнами програм та діалоговими вікнами МЕТА: засвоїти основні методи роботи з типовими вікнами програм та діалоговими вікнами; набути навички переміщення вікон, зміни розміру... |
Тема. Створення та реалізація програм опрацювання двовимірних масивів Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку |
Практична робота №5. Створення та реалізація програм опрацювання одновимірних масивів. Мета Масивом називається скінченний набір даних одного типу, пронумерованих в певному порядку |
Чим інформація відрізняється від даних? Які підходи використовують для створення програм? Які особливості кожного з цих підходів? |
Дата: 14. 11. 12 “Створення, редагування та тестування програм у... Навчальна: Навчитися сторювати, редагувати та тестувати програми у консольному режимі |
Повноваження у сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку Підготовка програм соціально-економічного та культурного розвитку сіл, селищ, міст, цільових програм з інших питань самоврядування,... |
Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного... Творення зображення із застосуванням графічного редактора; продовжувати формувати вміння: створювати й редагувати зображення в документах;... |