|
Скачати 0.51 Mb.
|
Тестові завдання до теми «Методика вивчення синтаксису».
………………………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................…………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...............................................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
1)…………………………………………………………………………………...................... 2)…………………………………………………………………………………….................. 3)…………………………………………………………………………………..................... 5. Які прийоми вивчення синтаксису ви знаєте? ………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………………………..........................................................................................................................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 8. Наведіть приклади завдань, які допомагають засвоїти поняття про будову словосполучення: 1)……………………………………………………………………………………....................................... 2)……………………………………………………………………………………..................................... 3)…………………………………………………………………………………….......................................
Запропонуйте шляхи усунення цих труднощів, проілюструйте самостійно дібраними прикладами. ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
1)………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2)……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3)………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….... 4)…………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 5)……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11. Яких умінь і навичок мають набути учні під час вивчення синтаксису складного речення? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 12. Усвідомленню різноманітних властивостей синтаксичних одиниць і системних зв'язків між ними сприяють синтетичні вправи — конструктивні й творчі. Наведіть приклади таких вправ. .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 13. Процес формування в учнів старшої школи дослідницьких умінь є ефективним за таких умов: .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. 14. Які прийоми дослідницького методу застосовуються для формування дослідницьких умінь старшокласників, активізації їхньої пізнавальної активності у процесі поглиблення й систематизації знань із синтаксису? 1)……………………………………………………………………………………. 2)……………………………………………………………………………………. 3)…………………………………………………………………………………… 4)…………………………………………………………………………………… 5)……………………………………………………………………………………. 6)…………………………………………………………………………………….. 7)…………………………………………………………………………………… 8).................................................................................................................................. 9)……………………………………………………………………………………. 10)………………………………………………………………………………….. 15. Прочитайте завдання. Визначте, який дослідницький метод застосовоно у пропонованій вправі. Порівняйте порядок слів у реченнях Таких ще вповні не з’ясованих питань постає чимало. – Таких питань ще вповні не з’ясованих постає чимало. Чи залежить пунктуація в цих реченнях від порядку слів? Відповідь обгрунтуйте……………………………………………………………………. 16. Реалізація принципу наступності та перспективності у вивченні синтаксису передбачає: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 17. Наведіть кілька ігрових проблемних ситуацій до теми «Синтаксис». ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 18. Засвоєння учнями загального поняття про складне речення перевіряється уміннями визначати: 1)………………………………………………………………………………….. 2)……………………………………………………………………………………. 3)…………………………………………………………………………………… 4)…………………………………………………………………………………… 19.Одним із ефективних шляхів вивчення синтаксичної теорії у школах нового типу названо використання у навчальному процесі великоблокових структур (блочного методу). Прокоментуйте переваги такого підходу. .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. 20.Наведіть приклад завдання «дослідження - реконструювання». …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 21. Засперечалися два учні. Один доводив, що речення День і ніч є простим, оскільки має одну граматичну основу, виражену двома однорідними підметами, а інший – складним, бо має дві граматичні основи. Яка ваша думка стосовно цієї суперечки? Якщо речення все ж таки є складним, то чому тоді між його частинами немає коми? ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 22. Наведіть приклад алгоритму вивчення теми «Синтаксис». …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. Удосконалення змісту і методів навчання української мови / Мельничайко В.Я. та ін. – К.: Рад.школа. – 1982. |
Методика вивчення дієслова в 6-му класі школи з російською мовою навчання. Виконав За програмою, дієслово вивчається в 6-му класі. На вивчення цілої теми «Дієслово» відводиться 20 навчальних годин. В рамках цієї... |
Переставна і сполучна властивості множення Даний посібник можуть використовувати вчителі математики при вивченні теми «Множення раціональних чисел» у 6 класі. До посібника... |
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ Розділ науки про мову, який вивчає будову та значення словосполучень і речень називається |
Рекомендації щодо оцінювання олімпіадних завдань Тестові завдання Бали за тестові завдання не нараховуються у випадках, коли відповідь неправильна або відсутня; відповідь обведена олівцем, а не ручкою;... |
Тестові завдання з української літератури за курс 5 класу до розділу «Світ фантазії, мудрості» Посібник містить тестові завдання, які допоможуть вчителям оцінити навчальні досягнення учнів, перевірити знання текстів, розвинути... |
Тестові завдання з курсу „Психологія спілкування” У вітчизняній психології виокремлюють такі періоди вивчення психології спілкування |
Міні-лекція із теми „Комп'ютерна презентація” Презентація”. На її вивчення відводиться 4 години. (Роздається план вивчення даної теми). Для оцінювання навчальних досягнень з даної... |
Завдання Тестові завдання з однією правильною відповіддю Елементарним об’єктом, який використовується в растровому графічному редакторі є |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |
Тестові контрольні завдання для проведення поточного контролю практичного... Завдання складається із запитання та чотирьох варіантів відповіді, серед яких потрібно вибрати один варіант |