Тестові завдання з курсу „Психологія спілкування”


Скачати 196.15 Kb.
Назва Тестові завдання з курсу „Психологія спілкування”
Дата 06.04.2013
Розмір 196.15 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Тестові завдання з курсу „Психологія спілкування”

2012 – 2013 навчальний рік

І рівень

1. У вітчизняній психології виокремлюють такі періоди вивчення психології спілкування:

  1. три

  2. один

  3. три

  4. шість

  5. два

2. Процес спілкування не був об’єктом самостійного дослідження у:

  1. Бехтерева

  2. Виготського

  3. Леонтьєва

  4. Ананьєва

  5. Ломова

3. Ідея опосередкованості системи відносин людини до буття, її відносин з іншими людьми отримує обґрунтування в працях:

  1. Леонтьєва

  2. Бехтерева

  3. Виготського

  4. Ломова

  5. Ананьєва

4.Спілкування починає вивчатися як самостійна галузь психологічного дослідження в…

  1. 70-ті роки

  2. 60-ті роки

  3. 50-ті роки

  4. 40-ві роки

  5. 30-ті роки

5. Характерною особливістю сучасного етапу вивчення проблеми спілкування є:

  1. збільшення кількості прикладних робіт

  2. аналіз лиш результативної сторони впливу спілкування на психічні процеси

  3. одна з форм життєдіяльності

  4. філософсько-теоретичне обгрунтування відношення з іншими людьми.

  5. процес спілкування — не об’єкт самостійного дослідження

6. О. О. Леонтьєв трактував спілкування як:

  1. діяльність

  2. навчання

  3. виховання

  4. інформацію

  5. активність

7. У єдиному процесі спілкування зазвичай виокремлюють:

  1. 3 сторони

  2. 2 сторони

  3. 1 сторону

  4. 4 сторони

  5. 5 сторін

8. Безсумнівний зв’язок спілкування з:

  1. діяльністю

  2. навчанням

  3. вихованням

  4. пасивністю

  5. активністю

9. Діяльність — це

  1. сторона спілкування

  2. предмет діяльності

  3. процес спілкування

  4. суспільні відносини

  5. взаєморозуміння.

10. Психологія спілкування – це розділ:

A. загальної психології

B. соціальної психології

C. загальної педагогіки

D. філософії

E. соціології

11. Специфічна форма взаємодії людей у процесі їхньої пізнавально-трудової діяльності це:

А. комунікація

В. спілкування

С. діяльність

D. активність

Е. взаємодія

12. ,,Діяльність є звичайною активністю психіки’’, - стверджував

А. Д.Н. Узнадзе

С.Л. Рубінштейн

С. А.В. Петровський

D. О.О. Леонтьєв

Е. Л.С. Виготський

13. ,,Діяльність є внутрішньою і зовнішньою активністю людини, яка регулюється свідомою метою’’, - стверджував:

А. А.В. Петровський

Л.С. Виготський

В. С.Л. Рубінштейн

С. Д.Н. Узнадзе

Е. О.О. Леонтьєв

14. ,,Діяльність людини завжди соціальна’’, - стверджував:

А. О.О. Леонтьєв

Л.С. Виготський

В. С.Л. Рубінштейн

D. А.В. Петровський

Е. Д.Н. Узнадзе

15. Мовленнєва діяльність може трактуватися як:

А. соціальна взаємодія

В. процес

С. активність

D. форма

Е. зміст

16. Неодмінним учасником спілкування, крім мовця, є:

А. слухач

B. телевізор

С. радіо

D. автомобіль

Е. телефон

17. ,,Діяльність - специфічна предметно та соціально-детермінована організація’’ - стверджував:

А. С.Л. Рубінштейн

В. О.О. Леонтьєв

С. А.В. Петровський

D. Л.С. Виготський

Е. Д.Н. Узнадзе

18. Соціалізація досягається через:

А. комунікацію

В. оратора

С. лектора

D. співака

Е. гумориста

19. У понятті «спілкування» наголос робиться на взаємному обміні:

А. інформацією

В. книгами

С. речами

D. деталями

Е. олівцями

20. У понятті «комунікація» наголошується на передачі:

А. інформації

В. речей

С. деталей

D. книг

Е. олівців

21. Універсальна потреба людського буття – це:

А. спілкування

В. мовлення

С. суб'єкт

D. об'єкт

Е. мова

22. Найперша та найхарактерніша ознака людини – це:

А. спілкування

В мова

С. комунікація

D. мовлення

Е. діяльність

23. Потреба у спілкуванні не природжена, а формується в процесі взаємодії з:

А.. дорослими

В дітьми

С. тваринами

D. рослинами

Е. речами

24. У перші дні після народження діти не виявляють потреби у спілкуванні з:

А. дорослими

В. дітьми

С. тваринами

D. рослинами

Е. речами

25. Потреба в дорослій людині виникає в дитини на:

А. другому місяці життя

В. першому місяці життя

С. третьому місяці життя

D. четвертому місяці життя

Е. п'ятому місяці життя

  1. Зміст спілкування реалізується за допомогою:

A.вербального і невербального спілкування

B.вербального спілкування

C.невербального спілкування

D.взаємодії

Е. перцепції

28. Метою спілкування є:

  1. обмін думками, інформацією,індивідуальним досвідом

  2. обмін думками

  3. обмін інформацією

  4. індивідуальним досвідом

  5. обмін речами

29. Інформація може передаватися:

  1. за допомогою органів чуття ,мови,знакових систем

  2. за допомогою органів чуття

  3. за допомогою мови

  4. за допомогою знакових систем

30. Основними компонентами спілкування є:

  1. об’єкти, засоби, потреби, мотивація, мета, способи взаємодії

  2. об’єкти та засоби

  3. потреби, мотивація

  4. мотивація, мета

E.  способи взаємодії

31. .Засіб спілкування,мислення ,передання і засвоєння життєвого досвіду особистості-це

  1. мовлення

  2. стиль

  3. функція

  4. вид

  5. форма

32. Функції спілкування (за Максименком)-це

  1. комунікативна, інтерактивна, перцептивна

  2. C. комунікативна

  3. інтерактивна

  4. перцептивна

  5. координаційна

33. Семиченко характеризує спілкування як:

  1. головну умову виживання , навчання, виховання

  2. мовну одиницю

  3. інтелектуальне збагачення

  4. моральне збагачення

  5. взаємодію

34. Інформаційна функція (за Семиченко) - це

  1. обмін інформацією

  2. зміна стану, поведінки

  3. стимул,спрямування активності

  4. встановлення комунікації

  5. взаємна орієнтація на узгодження дій

35. Амотивна функція (за Семиченко)-це

A.цілеспрямоване викликання емоцій

B.взаємна орієнтація на узгодження дій

C.обмін інформацією

D.зміна стану поведінки

E.стимул, спрямування активності

36. За змістом спілкування може бути:

  1. когнітивне, кондиційне, мотиваційне, діяльнісне

  2. когнітивне

  3. кондиційне

  4. мотиваційне

  5. діяльнісне

    1. Інформація, яка висловлюється у формі наказу, прохання, інструкції, поради?

A. спонукальна

B. констатуюча

C. ретіальна

D. аксіальна

E. діюча

  1. Інформація, яка виступає у формі повідомлення?

A. констатуюча

B. спонукальна

C. ретіальна

D.аксіальна

E.діюча

  1. Інформація, яка спрямовує свої сигнали до окремого її отримувача?

A. аксіальна

B. констатуюча

C. ретіальна

D. спонукальна

E.діюча

  1. Інформація, яка має своїм адресатом багатьох реципієнтів, великі соціальні групи?

A. ретіальна

B. констатуюча

C. спонукальна

D.аксіальна

E.діюча

  1. Комунікація, у якій у ролях як комунікатора, так і реципієнта виступають окремі індивіди називається:

A. міжособистісна

B. констатуюча

C. ретіальна

D. спонукальна

E. аксіальна

  1. Специфіка міжособистісної комунікації полягає в тому, що цей процес є:

A. інтерсуб’єктивним (S-S)

B. закритим

C.прихованим

D. діючим

E. відкритим

  1. Психологічна перепона будь-якого походження називається:

A. комунікативний бар’єр

B. домінантний співрозмовник

C. мобільний співрозмовник

D. ригідний співрозмовник

E. інтровертований співрозмовник

44.Огріхи в процесі передачі інформації, фонетичне нерозуміння називається

A. бар’єр взаєморозуміння

B. семантичний бар’єр

C. стилістичний бар’єр

D. логічний бар’єр

E. бар’єр авторитету

45. Барє’р, у якому учасники спілкування використовують різні значення слів називається:

A. семантичний

B. взаєморозуміння

C. стилістичний

D. логічний

E. авторитету

46.Бар’єр, який виникає за невідповідності стилю мови того, хто говорить і ситуації спілкування:

A. стилістичний

B. взаєморозуміння

C. семантичний

D. логічний

E. соціально-культурний

47.Бар’єр, який виникає в тих випадках, коли логіка міркування того, хто говорить, занадто складна:

A. логічний

B. взаєморозуміння

C. стилістичний

D. семантичний

E. соціально-культурний

48. Соціально-культурні відмінності між партнерами:

A. соціально-культурного

B. взаєморозуміння

C. стилістичного

D. логічного

E. семантичного

49.Сприйняття партнера спілкування як особи певної професії, національності, статі і віку спричинює бар’єр:

A. авторитету

B. семантичний

C. взаєморозуміння

D. стилістичний

E. логічний

50.Психологічний компонент вербальної комунікації, метод декодування і сприйняття інформації – це:

A. слухання

B. говоріння

C. заучування

D. зазубрювання

E. мислення

51.Вміння промовляти, виголошувати інформацію, будувати речення – це:

A. говоріння

B. слухання

C. заучування

D. зазубрювання

E. мислення

  1. Автором теорії обміну є:

A. Дж. Хоманс

B. З.Фрейд

C. Е.Гофман

D. Дж. Мід

E. Г. Блумер

53. Напрям, який отримав назву «символічний інтеракціоналіз» пов'язаний з ім’ям:

A. Дж. Міда

B. Б.Гофмана

C. З.Фрейда

D. Дж. Хоманса

E. Е.Берна

54. Дж. Мід виділяв у взаємодії:

A. два типи дій

B. один тип дій

C. три типи дій

D. чотири типи дій

E. п’ять типів дій

55. У концепції Е.Берна одиниця спілкування називається:

A. трансакцією

B. стимулом

C. реакцією

D. позицією

E. комунікацією

56. Тип зв’язків, що є дуже коротким за своїм часом, називається:

A. контактом

B. мотивом

C. стимулом

D. позицією

E. комунікацією

57. Спонукання до діяльності, що пов’язано із задоволенням потреби, -це:

A. мотив

B. інтерес

C. зацікавленість

D. потреба

E. обмін

58. Взаємодію поділяють на:

A. співробітництво і суперництво

B. суперництво

C. співробітництво

D. комунікацію

E. монолог

59. Метод свідомого та організаційного впливу на психіку індивіда через звернення до його критичного судження – це:

A. переконання

B. навіювання

C. стихійність

D. мотив

E. суперництво

60. Форма стандартизованої масової поведінки людей, що виникає стихійно під впливом настроїв, смаків, захоплень, які домінують у суспільстві, це –

A. мода

B. наслідування

C. навіювання

D. переконання

E. заперечення

61. Вислів «читати іншу людину» належить:

A. С. Рубінштейну

B. Я. Коменському

C. З.Фрейду

D. В.Сухомлинському

E. Е.Берну

63.Кінесика-це спосіб комунікації за допомогою:

А рухів тіла і жестів

В жестів

С рухів тіла

Д мовлення

Е плачу

64.Видами такесичних засобів спілкування є:

А усі вище зазначені

В поплескування

С поцілунки

Д міміка

Е динамічні дотики

65.Невербальним називають спілкування:

А без допомоги мовлення

В за допомогою технічних засобів

С за допомогою мовлення

Д за допомогою листування

Е за допомогою інтернету

66.Міміка належить до такого способу спілкування:

А візуального

В такесики

С акустичного

Д ольфакторного

Е проксеміки

67.Рухи тіла називають:

А жестикуляцією

В мімікою

С пантомімою

Д мовою глухонімих

Е вираженням емоцій

68.Рухи обличчя називають:

А мімікою

В мовою глухонімих

С жестикуляцією

Д невербальною мовою

Е вираженням емоцій

69.Жести відкритості- це:

А «розкриті руки», «розстібання піджака»

В «руки, схрещені на грудях»

С «рука біля щоки»

Д «збирання ворсинок з костюма»

Е «закладання рук за голову»

70.Чинниками,що впливають на формування мімічного вираження емоцій,є:

А усе вищезазначене

В завчені засоби прояву почуттів

С індивідуальні особливості мімічних рухів

Д рухи,що відповідають певним мімічним станам

Е уроджені мімічні рухи

71.Дослідження мімічного вираження емоцій почалися:

А більше 100 років

В більше 60 років

С більше 70 років

Д більше 80років

Е більше 50 років

72.Американські психологи виділили такі види дистанцій між партнерами:

А усе вищезазначене

В особиста

С соціальна

Д публічна

Е інтимна

73.Зіткнення протилежно спрямованих цілей, інтересів, позицій, думок, поглядів опонентів чи суб`єктів взаємодії – це :

A.конфлікт

B.мода

C.потреба

D.мотив

E.взаємодія

74.Автором висловлювання про те, що « у Вашому житті немає конфліктів, перевірте, чи є у вас пульс» був :

A.Ліксон

B.Сухомлинський

C.Макаренко

D. Фрейд

E. Ломов

75.Поведінка, яка провокує конфлікт, називається:

Aконфліктогенна

B.синтонна

C.демонстративна

D.агресивна

E.провокаційна

  1. Конфлікти,в основі яких – зіткнення економічних суперечностей, - це :

A.економічні

B.психолого-педагогічні

C.належності

D.соціально-побутові

E.сімейно-побутові

77.Конфлікти, що ґрунтуються на суперечностях, які виникають у навчально-виховному процесі, - це:

A. психолого-педагогічні

B.соціально-побутові

C.економічні

D.сімейно-побутові

C.соціально-педагогічні

78.Заключним етапом динаміки конфлікту є :

Aвирішення

B.розростання

C.ескалація

D.інцидент

E. мотив

79.У динаміці конфлікту, у його реалізації розрізняють:

A.чотири стадії

B.одну стадію

C.дві стадії

D.три стадії

E.п`ять стадій

80.А. Маслоу поділяє потреби на :

Aп`ять типів

B.чотири типи

C.три типи

D.два типи

A.один тип

81.Певні стратегії поведінки в конфліктній ситуації розрізняли:

A.Р. Блейк і Дж. Моутон

B.А. Маслоу

C.Ч. Ліксон

D.Б. Гофман

E. З. Фрейд

82. Сутність стилю компромісу полягає у:

A.частковому задоволенні інтересів

B. пристосованні до ситуації

C.ухилянні розв`язати проблеми

D.розв`язанні конфлікту власним способом

E.захисту власних інтересів

83. Професія лікаря належить до типу професій:

А. «людина-людина»

B. «людина-техніка»

C. «людина-тварина»

D. «людина-природа»

E. «людина-знакова система»

84. Визначальну сторону комунікативної компетентності лікаря становить компетентність у:

A. суб’єкт – суб’єктивному спілкуванні

B. суб’єкт – об’єктному спілкуванні

C. стилі спілкуванні

D. манері спілкуванні

E. типі спілкування

85. Вивчення психологічних основ медичного спілкування полягає у вмінні пізнати:

A. пацієнта і себе

B. технічні засоби

C. навколишній світ

D. функції спілкування

E. сторони спілкування

86. Морально-етичні якості лікаря:

A. чесність, порядність

B. готовність допомагати

C. комунікабельність

D. витримка

E. вміння планувати свою роботу

87. Комунікативні якості лікаря:

A. особиста привабливість

B надійність

C. впевненість у собі

D. готовність допомогти

E. ініціативність

88. Вольові якості лікаря:

A. впевненість у собі

B. надійність

C. спостережливість

D. безкорисливість

E. уважність

89.Організаційні якості лікаря:

A. вимогливість до себе та оточуючих

B. надійність

C. впевненість

D. спостережливість

E. уважність

90. Професійна необхідність полягає у спілкуванні лікаря з:

A. з пацієнтом

B. технікою

C. природою

D. твариною

E. знаками

91. Лікар мусить уміти грати як:

A. актор

B. музикант

C. художник

D. футболіст

E. шахіст

92. Зовнішній вигляд лікаря має бути:

A. естетично виразним

B. сценічним

C. спортивним

D. робочим

E. ексклюзивним

93. Найбільше впливає на пацієнтів:

A. вираз обличчя лікаря

B. самопочуття

C. настрій лікаря

D. власний стан душі

E. хода лікаря

94. Здібності, що визначають можливість проникнення лікаря в індивідуальну своєрідність особистості пацієнта, є

A. перцептивно-рефлексивними

B. набутими

C. гуманітарними

D. математичними

E. природженими

95. Здібності, які пов’язані з умінням діяти на іншу людину, є

A. проективними

B. рефлексивними

C. перспективними

D. математичними

E. природженими

96.У вустах умілого лікаря слово:

А лікує

В ранить

С дає надію

Д принижує

Е надихає

97.Комунікативна компетентність є професійно значимою характеристикою:

А усе вищезазначене

В медичної сестри

С психолога

Д соціального працівника

Е лікаря

98.Типами установки на сприйняття людини людиною є:

А позитивна,негативна,адекватна

В негативна

С адекватна

Д позитивна

Е неадекватна

99.Л. Коузер розподілив конфлікти на:

А реалістичні і нереалістичні

В нереалістичні

С реалістичні

Д ідейні

Е безідейні

100.Суть конфліктів у системі лікар-пацієнт полягає в зіткненні:

А усе вищезазначене

В поглядів

С ідей

Д інтересів

Е думок

101.Ефект «ореолу» характеризується:

А усе вищезазначене

В виводить залежність суджень про людину

С позитивна обстановка опосередковується деякими зовнішніми факторами

Д прийомами, що дозволяють правильно будувати розмову з пацієнтом

Е формуванням думки про особисті властивості

102.Основним видом спілкування лікаря з пацієнтом, є:

А бесіда

В монолог

С рефлексія

Д лекція

Е диспут

103.Основних аспектів бесіди:

А сім

В чотири

С п’ять

Д шість

Е три

104.Прийомами ,що дозволяють правильно будувати розмову з пацієнтом є:

А заохочення, пояснення, рефлексія, співпереживання, конфронтація, інтерпретація

В рефлексія

С пояснення

Д співпереживання

Е заохочення

105.Прийом,який полягає в тому,що лікар спонукає хворого повідомити додаткові подробиці:

А рефлексія

В пояснення

С співпереживання

Д конфронтація

Е інтерпретація

106.Якості лікаря, які оцінюються пацієнтом на одному рівні чи вище, є:

А співчуття, співпереживання, терпимість

В безвідповідальність

С охайність

Д вірність

E доброта

107.Співпереживання-це:

А вираження співчуття хворому

В інтерпретація

С конфронтація

Д рефлексія

Е заохочення

108.Маніпулятивне спілкування спрямоване на:

А на вигоду співрозмовника

В на те,щоб поділитися будь-якою інтимною проблемою

С замість знання особистості співрозмовника, обходяться знанням його соціальної ролі

Д на співчуття, співпереживання

Е на використання звичної маски (ввічливості, чемності, скромності)

109.Основними аспектами бесіди є:

А усе вищезазначене

В надання пацієнтові психологічної підтримки у тяжких ситуаціях

С надання пацієнтові необхідної інформації

Д самостійність пацієнта в прийнятті рішень

Е повага особистості пацієнта

110.Спілкування, яке відбувається в рамках маніпулятивного спілкування, є:

А маніпулятивне

В формально-рольове

С духовне міжособистісне

Д «контакт масок» (формальне)

Е примітивне

111.Спілкування,що враховує особливості особистості,- це:

А ділове

В духовне міжособистісне

С формально-рольове

Д маніпулятивне

Е примітивне

112.Спілкування,яке має на меті можливість торкнутися в бесіді будь-якої теми,- це:

А духовне

В маніпулятивне

С формально-рольове

Д примітивне

Е ділове

113.Прийом, який використовує лікар,щоб уточнити,чи правильно він зрозумів пацієнта, називається:

А інтерпретація

В конфронтація

С співпереживання

Д пояснення

Е рефлексія

114.Прийом, який полягає в тому,що лікар своєю мімікою,поведінкою,словами спонукає повідомити більше, не конкретизуючи сказане, це:

А заохочення

В співпереживання

С пояснення

Д інтерпретація

Е рефлексія

115.Прийом, використовуючи який, лікар, повторюючи слова,сказані хворим,спонукає його повідомити додаткові відомості:

А рефлексія

В заохочення

С пояснення

Д співпереживання

Е конфронтація

116.Професія лікаря передбачає насамперед любов до:

A. пацієнта

B. тварин

C. землі

D. місяця

E. сонця

117.Великого значення потрібно надавати:

A. самопочуттю лікаря

B. одягу

C.настрою

D. працездатності

E. діяльності

118.Підсвідомо лікар завжди налаштовується на образ пацієнта

A. ідеального

B. екстернала

C. інтернала

D. тривожного

E. недовірливого

119.Пацієнти, які звернені більше до зовнішнього світу, комунікабельні, називаються:

A.екстернали

B. тривожні

C. недовірливі

D. показні

E. невротичні

120.Пацієнти, для яких більший інтерес відіграє їх внутрішній світ називаються:

A.інтернали

B. екстернали

C. недовірливі

D. показні

E. невротичні

121.Пацієнти, поведінка яких відзначається підвищеною тривогою, яка нічим не обґрунтована

A. тривожні

B. екстернали

C. недовірливі

D. показні

E. невротичні

122.Пацієнти, які намагаються привернути до себе увагу як лікарів, так і інших називаються:

A. показні

B. теоретичні

C. тривожні

D. недовірливі

E. депресивні

123.Пацієнти, поведінка яких відрізняється підвищеною недовірливістю до лікаря і його особистості називаються:

A. недовірливі

B. невротичні

C. показні

D. тривожні

E. депресивні

124.Лікарі ретельні, добре технічно кваліфіковані, акуратно виконують усі доручення – це:

A. лікар-робот

B. лікар-солдат

C. лікар-мати

D. лікар-експерт

E. «нервовий лікар»

125.Лікар рішучий, безкомпромісний, наполегливий, миттєво реагує на найменші порушення «дисципліни»

A. лікар-солдат

B. лікар-робот

C. лікар-мати

D. лікар-експерт

E. «нервовий лікар»

126.Вузький спеціаліст – це лікар:

A. лікар-експерт

B. лікар-солдат

C. «нервовий лікар»

D. лікар-мати

E. лікар-робот

127.Лікар, який емоційно нестійкий, запальний, дратівливий, називається:

A. «нервовий лікар»

B. лікар-експерт

C. лікар-солдат

D. лікар-робот

E. лікар-мати
128.Хворі, які пригнічені, ізольовані від оточуючих, відмовляються від розмови з іншими пацієнтами і персоналом, погано розкривають свій внутрішній світ – це:

A. депресивні

B. тривожні

C. показні

D.показні

E. недовірливі

129.Пацієнт, який надмірно уважний до свого здоров’я, цікавиться аналізами всіх лабораторних досліджень, читає спеціальну літературу називається:

A. невротичний

B. показний

C. тривожний

D. депресивний

E. екстернал

130.Стиль мовлення притаманний повсякденному спілкуванню:

Aпобутовий

B. художній

C. діловий

D. науковий

E. офіційний

131.Стиль мовлення застосовується в літературних творах:

Aхудожній

B побутовий

C діловий

D науковий

E офіційний

132.Стиль мовлення характерний для наукової діяльності:

Aнауковий

B. публіцистичний

C. художній

D. діловий

E. офіційний

133.Мова, яку ми використовуємо в повсякденному використанні:

Aрозмовна

B. літературна

C. штучна

D. усна

E. письмова

134.Мова, яка відповідає певним нормам і є свідченням мовної культури:

Aлітературна

B. штучна

C. розмовна

D. письмова

E усна

135.Мова глухонімих, азбука Морзе, шифри-це:

Aштучна

B усна

C письмова

D. літературна

E. розмовна

136.Різновид мовлення, що сприймається іншими співрозмовниками на слух:

A. Усна

B. Розмовна

C. Письмова

D. Штучна

E. Літературна

137.Мова, зафіксована на папері за допомогою спеціальних графічних знаків:

A. письмова

B. усна

C. штучна

D розмовна

E. літературна

138.Мовлення, яким ми користуємося, коли щось обмірковуємо:

A.внутрішнє

B.зовнішнє

C.письмове

D.усне

E.діалог

139.Форма мовлення, за допомогою якої відбувається безпосереднє спілкування двох суб’єктів:

A.зовнішнє

B.письмове

C.діалог

D.внутрішнє

E.усна

140. Мовлення, у якому безпосередньо взаємодіють дві особи:

A.діалог

B.усне

C.внутрішнє

D.зовнішнє

E. письмове

Схожі:

Тема 11. Психологія спілкування
Поняття спілкування, форми, функції, рівні, засоби спілкування, види психологічних бар’єрів, особливості спілкування в підрозділах...
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ»
Конспект лекцій з курсу «Психологія» (для студентів 2 курсу денної форми навчання спец.: 092100 – «Промислове та цивільне будівництво»,...
1. Психологія як наука. Її предмет і завдання Зміст понять «психологія»,...
Предмет, функції психологічної науки і практики в суспільному розвитку. Історія розвитку психологічної науки. Галузі психології....
Дитяча психологія, психологія підлітка, психологія юнацького віку,...
Психологія – наука, яка вивчає загальні закономірності розвитку людини, її психічні процеси, стани та властивості. ( вчення про душу...
Рекомендації щодо оцінювання олімпіадних завдань Тестові завдання
Бали за тестові завдання не нараховуються у випадках, коли відповідь неправильна або відсутня; відповідь обведена олівцем, а не ручкою;...
Тестові завдання з української літератури за курс 5 класу до розділу «Світ фантазії, мудрості»
Посібник містить тестові завдання, які допоможуть вчителям оцінити навчальні досягнення учнів, перевірити знання текстів, розвинути...
Тестові завдання для семінарських занять та екзаменів з курсу Історії України. Семінар В-1
До остаточного занепаду античних міст-колоній в Північному Причорномор’ї призвела навала
Тестові завдання з курсу „Загальна географія” 6 клас тема: „Гідросфера”
Завдання 1-30 мають по чотири варіанти відповідей. У кожному завданні лише ОДНА ПРАВИЛЬНА відповідь. Оберіть правильну відповідь...
Переставна і сполучна властивості множення
Даний посібник можуть використовувати вчителі математики при вивченні теми «Множення раціональних чисел» у 6 класі. До посібника...
План Спілкування і комунікація. Функції спілкування. Поняття ділового...
Абрамович С. Д., Чікарьова М. Ю. Мовленнєва комунікація: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури. – 472 с
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка