|
Скачати 64.28 Kb.
|
«Початкова школа – своєрідна перша нота шкільного життя». (Заступник директора з навчально – виховної роботи Полтавської гімназії №31 Міщенко Інна Петрівна (вчитель початкових класів, вища кваліфікаційна категорія, вчитель – методист) У сучасних умовах розвитку освіти надзвичайно актуальним є реалізація інноваційної освітньої діяльності, основних напрямків Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту». З огляду на це, метою освітнього процесу стає розвиток особистісних можливостей учня, формування його компетентностей, власних здатностей вирішувати практичні завдання та діяти в нестандартних ситуаціях. Досягнення такої мети можливе завдяки втіленню у сферу освіти великої кількості інновацій, а саме: перехід до активної педагогічної діяльності, забезпечення якісних змін системи освіти, способів формування вмінь і навичок учнів самостійно працювати з великими обсягами інформації (знаходити її, аналізувати, робити узагальнення, зіставляти з аналогічним), критично і творчо мислити, бути комунікабельним. Головним напрямком роботи нашого методичного об»єднання є раннє виявлення нахилів і здібностей учнів, надання можливостей кожній дитині максимально реалізуватися, забезпечити її індивідуальну траєкторію розвитку на всіх етапах навчання. Якою має бути початкова школа XXI століття? Ми її бачимо: С – самодостатньою У – успішною Ч – чистою морально й екологічно А – активною С – свідомою Н – національною О – особистісно орієнтованою Ю – юридично захищеною. У початковій школі Полтавської гімназії №31 навчається 393 учні у 13 класах; працюють 16 вчителів та 3 вихователя груп продовженого дня. Творча педагогічна діяльність учителів початкових класів нашої гімназії, рівень їх кваліфікації, постійний професійний розвиток, індивідуальний стиль викладання підтверджується комплексною оцінкою професійної діяльності нашого педагогічного колективу. На кафедрі початкових класів:
Аналізуючи свою роботу в плані підвищення власного професіоналізму, а також стан якості викладання, знань, вмінь і навичок учнів, ми прослідковуємо зв»язок: самоосвіта – якість викладання – якість знань учнів, від творчого вчителя до творчого учня. Методичне об»єднання вчителів початкових класів нашої гімназії - колектив талановитих педагогів з високим рівнем науково – теоретичної та методичної підготовки, що активно впроваджують у навчально – виховний процес сучасні інноваційні форми і методи роботи з учнями. Характерним для нашого колективу є прагнення кожного вчителя до професійного зростання та розвитку. Робота над єдиною методичною проблемою «Створення умов для максимальної самореалізації особистості дитини» реалізується в розробленні вчителями індивідуальних методичних тем. «Ядром інновації є нові освітні ідеї, шляхом реалізації – експериментальна діяльність, носієм – творча особистість»… Вчителі початкових класів Полтавської гімназії №31 впроваджують у навчально – виховний процес:
Модель сучасного вчителя початкових класів включає в себе професійну компетентність, педагогічну майстерність і методичну культуру вчителя. Методична робота в нашій гімназії сприяє розвитку сучасного стилю педагогічного мислення, відпрацюванню професійних навичок, формуванню готовності вчителя до професійної самоосвіти, самовдосконалення. Тому вчителями початкової школи нашої гімназії було презентовано методичні посібники:
З метою творчої співпраці та педагогічної самореалізації ми проводимо презентації зростання вчителів:
Вчителі початкової школи Полтавської гімназії №31 дбають про те, щоб школа була школою радості для учні; школою творчості для вчителя; школою спокою для батьків. …А в ідеалі школа має бути такою, щоб на кожному кроці виникала мотивація, щоб навчання і виховання було не метою вчительських завдань і учнівського виконання їх, а чимось зовсім іншим. Щоб це була захоплива для учня дія. І щоб реалізувати це завдання, ми проводимо: * з учнями: - предметні конкурси: «Юний ерудит», І етап Всеукраїнського конкурсу з української мови ім..П.Яцика; І етап регіонального конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу»; «Кенгуру»; «Соняшник»; - конкурс «Поетичний вернісаж»; - конкурс «Учень року»; - родинні свята «Тато, мама, я – інтелектуальна сім»я»; «Свято разом»; - Тиждень початкової школи; - рейтингове оцінювання підсумків навчальної діяльності учнів за підсумками семестру, року; - День відкритих дверей для майбутніх першокласників; - свято День книги; - конкурс «Зелений затишок»; - клуб театрального мистецтва «Дитячий світ чудес»; - створені тематичні кабінети «Наші славетні земляки»; * з батьками: - родинні свята, сімейні вітальні; - усний журнал для батьків «Виховання – це…» - фоторепортажі «Нам цікаво разом жити», «Зустрічай, Україно, нове покоління!». Особливі досягнення ми маємо в нашій роботі з обдарованими учнями. Протягом останніх двох років наші учні 3-4 класів посідають призові місця на міських та обласних інтелектуальних конкурсах для учнів школи І ступеня. 2010 – 2011 навчальний рік: * І місце на міському математичному конкурсі «Юний ерудит» (учень 4 класу Мамай Сергій, вчитель Федотова І.І.); * І місце в міському та І місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу з української мови ім..П.Яцика (учень 3 класу Однорог Олег, вчитель Чуб Л.М.); * ІІ місце в міському етапі Всеукраїнського конкурсу з української мови ім..П.Яцика 9учень 4 класу Кельса Данило, вчитель Собакар С.І.); * І місце в Регіональному конкурсі на «Найкращий відгук про сучасну дитячу прозу» (учениця 4 класу Праведник Анастасія, вчитель Собакар С.І.) 2011 – 2012 навчальний рік: * І місце в міському та І місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу з української мови ім..П.Яцика (учениця 3 класу Піскунова Тетяна, вчитель Соломатіна Н.Є.); * ІІІ місце в Регіональному конкурсі на «Найкращий відгук про сучасну дитячу прозу» (учень 4 класу Ґудзь Ігор, вчитель Чуб Л.М.). 2012 – 2013 навчальний рік: * ІІ місце в міському етапі Всеукраїнського конкурсу з української мови ім.П.Яцика (учениця 3 класу Виженко Юлія, учитель скубій Ю.В.) * ІІ місце в міському етапі Всеукраїнського конкурсу з української мови ім.П.Яцика (учениця 4 класу Піскунова Тетяна, учитель Соломатіна Н.Є.) * IV місце на міському математичному конкурсі «Юний ерудит» (Шпортун Євген, учитель Піддубна Л.В.) Арістотель сказав: «Учень – це не судина, яку треба наповнити, а факел, який треба запалити». І тому наш творчий колектив прагне розділити з нашими учнями радість пізнання світу, допомогти їм зберегти і розвинути свій творчий потенціал. |
Гриценчук О. О. Початкова школа в системі середньої освіти Нідерландів... Гриценчук О. О. Початкова школа в системі середньої освіти Нідерландів // Початкова школа. 2002. №10. – С. 47-49 |
Методичні рекомендації Зміст Початкова школа – початкова ланка формування екологічної культури, екологічного мислення, засвоєння екологічних знань |
Завідувач лабораторією дошкільної та початкової освітиЧеркаського обласного інсититуту Початкова школа у новому навчальному році починає працювати в умовах оновлення змісту освіти. Основна суть запропонованих змін у... |
Перша долікарська допомога це комплекс простих термінових дій, спрямованих... Своєчасно надана та правильно проведена перша долікарська допомога не лише рятує життя потерпілому, а й забезпечує подальше успішне... |
Найвищим органом шкільного учнівського самоврядування є загальні учнівські збори Загальні учнівські збори проводяться не рідше одного разу на рік і вирішуються поточні важливі справи шкільного життя |
Заняття ПОЧАТКОВА СТАДІЯ РОЗРОБКИ БІЗНЕС-ПЛАНУ Початкова стадія розробки бізнес-плану – це стадія, на якій закладаються основи майбутнього бізнесу та здійснюється розробка концепції... |
Навчальний план Ріпкинської гімназії на 2012-2013 н р. Початкова школа Додаткові години на предмети інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації |
Початкова школа Типовими навчальними планами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 29. 11. 2005р. №682. Додаткові години... |
Методичні рекомендації до 201 Початкова школа у 2015-2016 навчальному році вступає у 4-рік роботи за оновленим Державним стандартом початкової загальної освіти,... |
Л. Н. Добровольська К.: Початкова школа, 2006; Навчальні програми (система Ельконіна-Давидова): 1-4 класи. Харків: Центр психології і методики розвивального... |