|
Скачати 110.96 Kb.
|
Тема. Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел і обчислень виду 54 + 30, 54 + 3. Вимірювання довжини відрізків. Мета. Ознайомити із правилом додавання двоцифрових чисел виду 54 + 30, 54 + 3. Закріплювати вміння розв'язувати складені задачі. Удосконалювати вміння розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки, вимірювати та порівнювати довжини відрізків. Формувати обчислювальні навички, вміння аналізувати, порівнювати та вміння працювати в групі. Формувати предметні та ключові компетентності учнів. Розвивати логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу, спостережливість, пізнавальний інтерес. Виховувати інтерес до вивчення математики, працелюбність. Групи компетентностей, що формуються: предметна (математична), соціальна, полікультурна, інформаційна, комунікативна, продуктивної творчої діяльності, та саморозвитку. Учні повинні знати: принцип додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Учні повинні вміти: розкладати числа на розрядні доданки, додавати круглі десятки, додавати одноцифрові числа без переходу через десяток, додавати двоцифрові числа без переходу через десяток, розв'язувати складені задачі. Очікуваний результат: самостійне розв'язання учнями прикладів даного виду та задач, сформованість компетентностей учнів відповідно до мети уроку. Тип уроку. Урок формування навичок і вмінь. Використані методи: словесні, проблемно – пошукові, інтерактивні, репродуктивні, наочні, практичні. Обладнання: картки з частинками вислову, таблиця для зорового диктанту, зразок для каліграфічної хвилинки, картки для диференційованої роботи, короткий запис задачі, план розв'язування задачі, індивідуальні «краплинки меду», підручник «Математика. 2 клас» (М. В. Богданович. – Київ. Освіта, 2002). Хід уроку І. Організація класу. Сядьте, діти,всі рівненько, усміхніться всі гарненько. Настрій на урок візьмемо, й працювати розпочнемо. Посміхнімося ще раз, Бо у нас найкращий клас! - Закрийте очі. Давайте подумки побажаємо успіхів всім людям планети, побажаємо всього найкращого. У нас незвичний день, і щоб він не минув марно, побажаємо успіхів один одному, самому собі. - Подаруйте мені свої гарні, милі, світлі усмішки і почнемо урок. ІІ. Перевірка домашнього завдання.
77 39 46 15 5 (Слайд 1)
- Нелегко було вам готувати домашнє завдання. Складаючи приклади і задачі, ви мислили. Є така народна мудрість: «Красива та людина, яка думає». Я впевнена, що ви в мене не тільки красиві зовні, а й тому що думаєте. Можете ви себе назвати мудрими? - Хто такі «мудреці»? - Яку людину називають мудрою? МУДРЕЦЬ - глибоко розуміє, багато знає, вміє мислити, знає життя, має великий розум. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.. - У класі зібралися мудреці! Давайте проведемо урок мудрості! Будемо ділитися один з одним своїми знаннями, спробуємо пізнати самих себе. - Ми дуже любимо працювати. Недаремно для свого класу обрали назву «Бджілки». Тож побудемо сьогодні у ролі бджілок. Ми будемо виконувати різноманітні завдання і впродовж уроку за правильні відповіді ви отримуватимете краплинки смачного і надзвичайно корисного меду. А збирати мед ми будемо на ось цій казковій галявині.(Слайд 2). А також спробуємо відшукати дерево мудрості, яке росте на цій галявині. За кожне правильно виконане завдання я відкриватиму по одному слову з вислову, який зможемо скласти і прочитати у кінці уроку. Подивіться уважно, що чекає нас на уроці. План уроку.(на квітах) 1.Домашня робота. (Перевірка домашнього завдання.) 2. Вправні рученята. (Каліграфічна хвилинка.) 3. «Я сам» ( математична розминка.) 4. «Разом до істини» (Зоровий диктант.) 5.Дерево пізнання (Вивчення нового матеріалу) 6. Гра «Допоможи бджілкам» 7.Групова робота. 8. Дерево мудрості (Підсумок уроку) - Тож відправляємось на галявину. - Діти, а яке сьогодні число?(29 листопада) 1.каліграфічна хвилинка. - До яких чисел ми віднесемо це число?(До двоцифрових) - Скільки у ньому десятків?(два) - А одиниць(двадцять дев’ять) - А окремих одиниць?(Дев’ять) - Яке найбільше двоцифрове число можна утворити з даних чисел?(92) - Напишіть каліграфічно рядок чисел 29 та 92 почергово. 2.Математична розминка. 1. Запиши число, в якому: 5 дес. 7 од.; 2 дес. 4 од.; 1 дес. 8 од.,3 дес.5 од. 2. «Ланцюжок» (записати тільки відповідь) До 5 додати 7, отримане число збільшити на 32; отримане число плюс 13; отримане число – це перший доданок, 22 – другий доданок, знайдіть суму. Відповідь: 79 Перевірка всіх завдань. Який рядочок чисел утворився?(57, 24, 18,35, 79.) (Слайд 3). - Під силу видалось завдання мудрецям? Як ви вважаєте на даний момент яке найбільше для вас багатство?(знання) Тож можемо відкрити одне зі слів. НІХТО - Отримуйте знання. Навчайтеся – будете найбагатшими!
3.Зоровий диктант, коментовано з місця. (Слайд 4). 36 + 42 87 + 11 23 + 54 61+2= 61 + 20 - Діти, чи виконували ми такі приклади.(Ні). Вони для вас нові. ІV. Оголошення теми і мети уроку. - Зверніть увагу як затріпотіли листочки на Дереві пізнання, як заграли вони. Давайте наблизимось до нього. Може воно нам допоможе. - Чи здогадались ви, яка тема нашого уроку? - Сьогодні на уроці ми будемо вчитися обчислювати приклади виду 54 + 30, 54 + 3, вимірювати довжини відрізків. 1. Вправа «Очікування» - Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку ?(Відповіді дітей) V. Сприйняття і осмислення нового матеріалу. Робота в парах. - Пропоную обговорити розв'язання прикладів 61 + 20 та 61+2 в парах. Хто спробує пояснити? 2. Пояснення нового матеріалу вчителем за № 360 (колективна робота). 1.Робота з підручником. 54 + 30 = ... 50 4 30 – кругле число. 54 – це 50 + 4. 1 крок: додаємо десятки до десятків. 50 + 30 = 80 2 крок: до десятків додаємо одиниці. 80 + 4 = 84 Отже 54 + 30 = 84.
Пам’ятай! Якщо один із доданків – кругле число, то десятки додають до десятків і до знайденого результату додають одиниці. 54 + 3 = … 50 4 54 – це 50 + 4. 1 крок: додаємо одиниці до одиниць. 4 + 3 = 7 2 крок: до десятків додаємо одиниці. 50 + 7 = 57 Отже 54 + 3 = 57. (Слайд 6). Пам'ятай! Додаючи двоцифрове число до одноцифрового, одиниці додають до одиниць і знайдений результат додають до десятків. VІ. Фізкульхвилинка Прийшов час бджілкам крильця розім’яти. На квітучому лужку Гудуть бджілки:»Жу-жу-жу». Разом з ними політаєм. Крилечками помахаєм. Покрутились вліво, вправо, Глянули, де кращі трави. Пошукали квіточок, Щоб зібрати з них медок. VІІ. Первинне застосування нових знань. 1.Гра «Допоможи бджілкам»( До котрої квіточки підлетить бджілка? З поясненням.)
- Дякую за допомогу. Хто працював візьме собі по краплинці меду. А ми можемо відкрити ще одне слово. НАВЧИВСЯ 2. Групова робота - Для виконання наступного завдання пропоную розділитись на три групи. У кожного з вас є діжечки з відповідним медом та завданням. Перша група буде збирати травневий мед. (Доречі травневий мед — найсолодший. Володіє цінними лікувальними властивостями. З успіхом застосовується при простудних захворюваннях, кашлі, при головному болі, при перевтомах. Корисний для зміцнення волосся.) Друга група буде збирати квітковий мед. (Квітковий мед містить в собі цілющі властивості багатьох медоносів, тому корисний як загальнозміцнюючий засіб. Рекомендується при захворюваннях органів дихання, простудних захворюваннях, головного болю і безсоння) Третя група буде збирати гречаний мед.(Гречаний мед – містить багато вітамінів та мікроелементів, білків та заліза. Використовується при лікуванні захворювань серця, печінки ,гіпертонії, корі, скарлатини.) Травневий мед. Квітковий мед. Гречаний мед. Розв’язати приклади: Розв’язати приклади: Розв’язати приклади: 35+ =38 35+ =65 22+2= 53+20= 63+30= 45+2= 48+ =49 48+ =88 34+3= 45+50= 60 5 Перевіряємо. (Слайд 7). Відкриваємо ще одне слово. НЕ
VІІІ. Розвиток математичних знань. - Продовжуємо нашу прогулянку. - Отож, уважно слухайте, точно, лаконічно висловлюйтесь. 1. Робота над задачею (Слайд 8). Подивіться на екран і прочитайте задачу.
Одна бджолина сім'я наносила за день 20 кг меду, а друга - 30 кг. Пасічники викачали 40 кг меду. Скільки кілограмів меду пасічники залишили бджолам на зиму?
МУДРИМ 1. Робота з геометричним матеріалом. - Як називається будиночок для бджіл?(Вулик) - З яких геометричних фігур збудовано вулики.(Прямокутники та коло) - Виміряйте довжину у - На скільки сантиметрів перший відрізок коротший від другого?(на 6 см) - А другий відрізок коротший від третього?(на 1 см) - Відкриваємо ще одне слово. ВРОДИВСЯ, ІХ. Підсумок уроку. - Як ви думаєте, важко чи легко жити серед мудреців? Мої маленькі бджілки, подивіться на слова, які ми зібрали на галявині. А чи впорались ми з планом уроку? Ось і дійшли ми до дерева мудрості. Тож з поданих слів спробуйте утворити речення. МУДРИМ НІХТО НЕ ВРОДИВСЯ, А НАВЧИВСЯ. - Ось вони:золоті слова, які повинна розуміти кожна людина. - Як ви розумієте цей вислів? Рефлексія(Слайд 9). – Чи виправдались ваші очікування? (Слайд)
- Підрахуйте свої краплинки. А за працю на уроці ті дітки які отримали найбільше краплинок меду отримують і від мене подаруночки. Х. Домашнє завдання. -А для мене найкращим подарунком буде правильно виконане вами домашнє завдання. Пропоную на вибір: № 365, № 366, скласти схожі завдання і виконати їх. Ось закінчився урок, І дзвенить для вас дзвінок! Працювали добре друзі, Відпочиньте по заслузі! – Дякую за співпрацю! (Слайд 10). |
10. Формування понять, вмінь та навичок. Формування понять інформатики.... Формування понять, вмінь та навичок. Формування понять інформатики. Особливості методики введення нових понять інформатики. Формування... |
Створення звітів та корегування їх властивостей в режимі конструктора.... Формування вмінь та навичок створення звітів та елементів керування звітів в режимі конструктора. Закріплення вмінь та навичок використання... |
Тема. Комплексне використання форм, запитів та звітів для автоматизації... Формування вмінь та навичок комплексного використання форм, запитів та звітів. Закріплення вмінь та навичок створення вільних форм,... |
Урок формування вмінь і навичок (із використанням інноваційних технологій) Тема. Г. Ф. Квітка-Основ’яненко. «Конотопська відьма». Іронія і сатира у ній, поєднання реалізму і фантастики |
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.» Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок) |
Тема. Створення звичайних, підпорядкованих та пов'язаних форм за... Формування вмінь та навичок створення форм за допомогою майстра для коригування та аналізу даних. Закріплення вмінь використання... |
Тема. Створення таблиць засобами СУБД MS Access Формування вмінь та навичок створення, редагування та обробки даних таблиць БД різними способами. Вдосконалення навичок використання... |
Урок формування вмінь і навичок (із використанням інноваційних технологій) Тема. Література українського романтизму, його ідейно-художні особливості. Життя і творчість поетів-романтиків. П. Гулак-Артемовський.... |
УРОК 129. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета Мета. Узагальнити знання учнів про відсотки та масштаб, завершити формування вмінь і навичок розв'язування задач на застосування... |
Тема. Створення локальної мережі з використанням пристроїв комутації Формування вмінь і навиків створення локальної мережі з використанням зовнішніх пристроїв комутації. Закріплення вмінь і навиків... |