Тема. Створення звичайних, підпорядкованих та пов'язаних форм за допомогою майстра. Використання форм для введення та аналізу даних


Скачати 47.44 Kb.
Назва Тема. Створення звичайних, підпорядкованих та пов'язаних форм за допомогою майстра. Використання форм для введення та аналізу даних
Дата 17.06.2013
Розмір 47.44 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Лабораторна робота № 4.


Тема.

Створення звичайних, підпорядкованих та пов'язаних форм за допомогою майстра. Використання форм для введення та аналізу даних.

Мета.

Формування вмінь та навичок створення форм за допомогою майстра для коригування та аналізу даних. Закріплення вмінь використання майстрів для формування об'єктів додатку. Вдосконалення навичок редагування даних. Усвідомлення ролі зв'язків між таблицями при створенні складних форм.

Теоретичні відомості


З одного боку, форми дозволяють користувачам вводити дані в таблиці бази даних без безпосереднього доступу до самих таблиць. З іншого боку, вони дозволяють виводити результати роботи запитів не у вигляді скупих результуючих таблиць, а у вигляді красиво оформлених форм. У зв'язку з таким розділенням існує два види формування структури форм: на основі таблиці і на основі запиту, хоча можливий і комбінований підхід, – це питання творчості.

На відміну від таблиць і запитів, які ми формували вручну, форми зручніше готувати за допомогою засобів автоматизації. Повністю автоматичними є засоби, названі автоформами. Існує шість видів автоформ: "у стовпець", вирівняні, стрічкові, табличні, зведені таблиці та зведені діаграми.

Автоформи "у стовпець" та вирівняна відображає всі поля одного запису – для введення і редагування даних. "Стрічкова" автоформа відображає одночасно групу записів. Таблична автоформа на вигляд нічим не відрізняється від таблиці, на якій вона заснована.

Слід звернути увагу на те, що автоформа базується тільки на одному об'єкті. Інші засоби створення форм дозволяють закладати в основу структури форми поля декількох таблиць або запитів. Якщо форма базується тільки на одному об'єкті, вона називається простою формою. Якщо ж форма базується на полях з декількох зв'язаних таблиць, то вона називається складною і є композицією з декількох форм.

Практичні завдання


Підготовчий етап

  1. Завантажте Access, відкрийте розроблену раніше БД ТуристичніМаршрути.

  2. Відобразіть область навігації зліва.

  3. Впорядкуйте область навігації за типом об’єктів. Відобразіть всі об'єкти. Перейдіть у цій області до назв форм.

  4. Забезпечте відображення форм у вигляді окремих вікон. Для цього на закладці Файл натисніть кнопку Параметры, перейдіть у вікні, що з'явиться на закладку Текущая база данных та у групі перемикачів Параметры окна документа встановіть перемикач Перекрывание окон і натисніть кнопку OK.

Створення та використання звичайних форм

  1. Створіть звичайну форму для редагування назв країн. Для цього

    1. Запустіть майстер створення форм, натиснувши на закладці Создание у групі Формы кнопку Мастер форм;

    2. Оберіть у списку Таблицы и запросы таблицю Країни та перенесіть зі списку доступних в список обраних полів поле НазваКраїни (поле КодКраїни переносити непотрібно, оскільки значення цього поля встановлюються автоматично, не редагуються і призначені для внутрішнього використання). Після формування списку обраних полів натисніть кнопку Далее

    3. На другому кроці майстра оберіть зовнішній вигляд форми в один столбец та натисніть кнопку Далее

    4. Введіть назву форми Країни1 та натисніть кнопку Готово.

  2. Відкоригуйте та доповніть список країн (5-7 записів). Чи дозволяє сформована форма переглянути відразу назви багатьох країн?

  3. Самостійно створіть за допомогою майстра форми Країни2, Країни3 та Країни4, обираючи відповідно на другому кроці майстра вигляди ленточный, табличный, выровненный. При перегляді стрічкової форми відсортуйте назви типів страв за зростанням. Чому у всіх формах відображаються однакові дані? Де зберігаються дані форм?

  4. Оскільки у таблиці Країни лише одне редаговане поле, то для введення даних у цю таблицю зручно користуватися формою Країни2 (вигляд ленточный). Формою з виглядом в один столбец зручно користуватися при кількості полів, що редагуються, не менше 4. Тому видаліть форми Країни1, Країни3, Країни4. Форму Країни2 перейменуйте на Країни.

  5. Створіть з допомогою майстра форму НаселеніПункти. Який і чому вигляд форми ви обрали на другому кроці майстра? Відкоригуйте та внесіть дані про 7-8 населених пунктів.

  6. Створіть з допомогою майстра форму ТуристичніПункти. Який і чому вигляд форми ви обрали на другому кроці майстра? Відкоригуйте та внесіть дані про 7-8 туристичних пунктів.

  7. Створіть з допомогою майстра форму ЦіниНаТури. Який і чому вигляд форми ви обрали на другому кроці майстра? Відкоригуйте та внесіть дані про 7-8 турів.

Створення та використання форми з підпорядкованою та форми з пов’язаною формою

  1. Створіть форму з підпорядкованою формою для відображення турів та туристичних пунктів через, які входять до даного туру. Для цього

    1. Завантажте майстер створення форм

    2. На першому кроці майстра в полі зі списком Таблицы и запросы виберіть таблицю Тури та перенесіть зі списку доступних в список обраних полів поля НазваТуру та Тривалість. Чому в список обраних полів не переноситься поле КодТуру?

    3. На тому ж кроці майстра додатково в полі зі списком Таблицы и запросы виберіть таблицю ТуристичніПунктиТурів та перенесіть зі списку доступних в список обраних полів поля КодТурПункту та ТривалістьПеребування. Чому в список обраних полів не переносяться поля КодТПТ та КодТуру? Після перенесення полів натисніть кнопку Далее

    4. На другому кроці встановіть перемикач Подчиненные формы та натисніть кнопку Далее

    5. На третьому кроці оберіть вигляд підпорядкованої форми ленточный. Самостійно завершіть створення форми. Чому на останньому кроці задаються назви двох, а не однієї форми?

  2. Заповніть дані, ввівши інформацію про 3-5 турів, а для кожного туру – по 3-4 його туристичних пункти.

  3. Створіть пов’язану форми для введення та відображення інформації про туристичні тури аналогічно пункту 12, але на другому кроці встановіть перемикач Связанные формы. Оцініть ефективність створеної форми.

Завершальний етап

  1. Самостійно, на основі форми Тури, створіть діаграму для відображення тривалостей турів. Для цього на закладці Создание у групі Формы з списку Другие формы використайте кнопку Сводная диаграмма.

  2. Стисніть створену БД.

  3. Збережіть резервну копію БД на власному флеш-носії.

  4. Завершіть роботу Access.

Контрольні запитання


  1. Як завантажити майстер створення форм?

  2. Які поля переносяться в список обраних полів на першому кроці майстра?

  3. Які варіанти вигляду форм пропонуються майстром на другому кроці? В яких випадках використовується кожен з цих варіантів?

  4. В яких випадках доцільно використовувати пов’язані, а в яких  підпорядковані форми?

  5. Звідки копіюються властивості полів при створенні форми?




Схожі:

“Створення та використання звичайних, підпорядкованих і пов'язаних форм”
В контекстному меню області переходів оберіть категорію подання об’єктів Тип объекта
Тема. Створення та використання звичайних запитів на вибірку даних
Формування вмінь та навичок створення запитів на вибірку даних в режимі конструктора для аналізу даних таблиць. Усвідомлення послідовності...
Тема: Настроювання властивостей форм, моделювання зв’язків за допомогою...
Мета. Ввести поняття форми. Навчитися створювати найпростіші об’єкти форми та вносити дані у БД за допомогою форм
УРОКУ Тема: Лінійні бази даних. Створення баз засобом введення даних...
Тема: Лінійні бази даних. Створення баз засобом введення даних в таблицю та з використанням форм
Тема: Лінійні бази даних. Створення баз засобом введення даних в таблицю та з використанням форм

Тема. Комплексне використання форм, запитів та звітів для автоматизації...
Формування вмінь та навичок комплексного використання форм, запитів та звітів. Закріплення вмінь та навичок створення вільних форм,...
Тема. Публікація статичної та динамічної інформації з БД в локальних...
Рінок різних типів засобами СУБД MS Access. Закріплення вмінь і навичок використання запитів для аналізу інформації БД. Усвідомлення...
Урок 1 Тема: Шаблон документа, створення документа за допомогою майстра. Друк документів
Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями шаблон документа, створення документа за допомогою...
Тема. Створення звітів за допомогою майстра
Систематизація та застосування знань стосовно джерела даних, рівнів групування, порядку сортування даних, формування зовнішнього...
Тема. Створення звітів за допомогою майстра
Систематизація та застосування знань стосовно джерела даних, рівнів групування, порядку сортування даних, формування зовнішнього...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка