|
Скачати 79.98 Kb.
|
Тема. Як досягти успіху. Мета. Навчальна: обговорити складові успіху; на прикладах відомих людей показати шлях до успіху; до здійснення мети; розширити знання учнів про видатних людей. Розвивальна: розвивати вміння аналізувати і робити висновки; розвивати навички пошукової активності; розвивати пізнавальний інтерес. Виховна: виховувати працьовитість, наполегливість; виховувати бажання доводити задумане до кінця. Обладнання. Мультимедійна презентація, пам’ятка «Правила роботи в групах», пам’ятка «Оцінюємо повідомлення», картки з завданнями для роботи в групах, картки-пелюстки «Складові успіху», тлумачний словник, словник синонімів, підручник Т.М.Байбара, Н.М.Бібік «Я і Україна» 4 клас. Формування вмінь і навичок. Організаційні: працювати швидко і зосереджено; користуватися довідковою літературою; цінувати час – власний та інших людей; тримати в порядку своє робоче місце та навчальне приладдя. Загальномовленнєві: розповідати чітко, послідовно; міркувати взаємопов’язаними судженнями в ході монологічного повідомлення, встановлення зв’язку між відомим і новим матеріалом; спілкуватися під час виконання групових і колективних навчальних завдань. Загальнопізнавальні: класифікувати й групувати вивчений матеріал; доводити правильність певного судження та власної думки. Контрольно-оцінні: оцінювати якість навчальної роботи; висловлювати оцінні судження. Хід уроку І. Орг. момент. ІІ. Етап передбачення теми, покладання мети. Мотивація навчання.
Знайти у словнику значення слова «успіх», синоніми до слова «успіх».
Слайд 2 ![]()
(Колективне виведення мети за темою та опорними словами.) Пригадати ,що таке «успіх»,складові успіху. Дізнатися , як можна досягти успіху. про видатних людей, які досягли успіху. Розвивати вміння працювати в групі і парі. Виховувати працьовитість, наполегливість. Довести важливість знань, освіти, працелюбства у досягненні мети.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Син. – Тато, мені часто сниться, що я – космонавт! А що треба робити, щоб стати космонавтом? Батько. – Треба менше спати, сину.
Слайд 3, 4. ![]() ![]()
(Працелюбність, знання, освіта, наполегливість, бажання, натхнення,талант, інтуїція, досвід, дисципліна.) ![]()
Слайди 5 – 13. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Розповіді дітей. Оцінювання повідомлень учнями за пам’яткою.
ІV. Фізхвилинка. Слайд 14, 15. ![]() ![]()
Висновок. Усі професії важливі. Люди кожної професії повинні виконувати свої обов’язки добросовісно.
Слайд 16 ![]()
Слайд 17, 18 ![]() ![]()
Завдання для груп: виберіть поради, які б ви надали мрійникові-митцю, мрійникові-спортсмену, мрійникові-науковцю, мрійникові-учню. На роботу у групах 3 хвилини. У конвертах вміщено окремі поради для кожної групи. Поради мрійникові-учню
Поради мрійникові-спортсмену
Поради мрійникові-науковцю
Поради мрійникові-митцю
Слайд 19
Слайд 19, 20 ![]()
– Хто з вас зрозумів, що треба робити щоб досягти успіху? V. Закріплення. 1. Розгадування кросворда. - Поки малий ти ще на зріст, Аби ти добре спав і ріс. Мабуть, вже тисячі людей Подбали про життя твоє.
Слайд21 ![]()
Має булочну й пекарню, чи салон і перукарню.
Аби духмяним калачем ти смакувати міг.
Зчепились в класі хлопчаки – він їх розборонив.
2. Вправа «Мікрофон» - Хто хоче побути журналістом? Фотооператором? У кого візьмемо інтерв’ю? Діти: Ким ви мрієте бути? Що ви робите, щоб здійснити свою мрію? ![]() ![]() 3. Робота в парах. - Покажіть і розкажіть сусіду, ким ви мрієте бути і що потрібно для здійснення вашої мрії? VІ. Підсумок.
![]() ![]()
VІІ. Д/з. Прочитати казку «Про хлопчика Абихто» ІІ гр. – Пояснити, чому він став таким? І гр. – Складіть поради хлопчикові. Слайд 23. ![]() |
Тема: Шкідливим звичкам скажем – ні! Мета Обладнання: девіз уроку, написаний на дошці; малюнки дерев, роздоріжжя, камінь на роздоріжжі, прислів’я, написані на дошці; діаграма;... |
Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики ПК в середовищі PASCAL або ALGO, протестована для різних вхідних даних, а потім записана на аркуш разом із результатами тестів |
ІНВАРІАНТИ. РОЗФАРБУВАННЯ На дошці записано 11 чисел 6 нулів і 5... На дошці записано 11 чисел — 6 нулів і 5 одиниць. Дозволяється 10 раз виконати таку операцію: закреслити будь-які два числа і якщо... |
Уроку Обладнання: портрет Ду Фу, ілюстрації до віршів, запис теми та ідеї на дошці, дитячі презентації про життя та творчість Ду Фу, музичне... |
Уроку Обладнання: портрет Ду Фу, ілюстрації до віршів, запис теми та ідеї на дошці, дитячі презентації про життя та творчість Ду Фу, музичне... |
Уроку Обговорення розв'язування домашніх задач №42, 45 і 49 за записами, зробленими на дошці на початку уроку |
Уроку Перевірити правильність виконання домашніх задач №18, 23, 25 за допомогою записів на дошці, зроблених до початку уроку |
Григора Тютюнника «Климко» На окремій парті біля дошки розкладені видання творів Гр. Тютюнника. На переносній дошці записано |
Овочі та фрукти Обладнання: технічні засоби навчання, презентація «Fruits and vegetables», запис на дошці, тематичні малюнки, конверти з завданнями,... |
УРОК №55 Тема уроку ... |