|
Скачати 79.98 Kb.
|
Тема. Як досягти успіху. Мета. Навчальна: обговорити складові успіху; на прикладах відомих людей показати шлях до успіху; до здійснення мети; розширити знання учнів про видатних людей. Розвивальна: розвивати вміння аналізувати і робити висновки; розвивати навички пошукової активності; розвивати пізнавальний інтерес. Виховна: виховувати працьовитість, наполегливість; виховувати бажання доводити задумане до кінця. Обладнання. Мультимедійна презентація, пам’ятка «Правила роботи в групах», пам’ятка «Оцінюємо повідомлення», картки з завданнями для роботи в групах, картки-пелюстки «Складові успіху», тлумачний словник, словник синонімів, підручник Т.М.Байбара, Н.М.Бібік «Я і Україна» 4 клас. Формування вмінь і навичок. Організаційні: працювати швидко і зосереджено; користуватися довідковою літературою; цінувати час – власний та інших людей; тримати в порядку своє робоче місце та навчальне приладдя. Загальномовленнєві: розповідати чітко, послідовно; міркувати взаємопов’язаними судженнями в ході монологічного повідомлення, встановлення зв’язку між відомим і новим матеріалом; спілкуватися під час виконання групових і колективних навчальних завдань. Загальнопізнавальні: класифікувати й групувати вивчений матеріал; доводити правильність певного судження та власної думки. Контрольно-оцінні: оцінювати якість навчальної роботи; висловлювати оцінні судження. Хід уроку І. Орг. момент. ІІ. Етап передбачення теми, покладання мети. Мотивація навчання.
Знайти у словнику значення слова «успіх», синоніми до слова «успіх».
Слайд 2
(Колективне виведення мети за темою та опорними словами.) Пригадати ,що таке «успіх»,складові успіху. Дізнатися , як можна досягти успіху. про видатних людей, які досягли успіху. Розвивати вміння працювати в групі і парі. Виховувати працьовитість, наполегливість. Довести важливість знань, освіти, працелюбства у досягненні мети.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Син. – Тато, мені часто сниться, що я – космонавт! А що треба робити, щоб стати космонавтом? Батько. – Треба менше спати, сину.
Слайд 3, 4.
(Працелюбність, знання, освіта, наполегливість, бажання, натхнення,талант, інтуїція, досвід, дисципліна.)
Слайди 5 – 13.
Розповіді дітей. Оцінювання повідомлень учнями за пам’яткою.
ІV. Фізхвилинка. Слайд 14, 15.
Висновок. Усі професії важливі. Люди кожної професії повинні виконувати свої обов’язки добросовісно.
Слайд 16
Слайд 17, 18
Завдання для груп: виберіть поради, які б ви надали мрійникові-митцю, мрійникові-спортсмену, мрійникові-науковцю, мрійникові-учню. На роботу у групах 3 хвилини. У конвертах вміщено окремі поради для кожної групи. Поради мрійникові-учню
Поради мрійникові-спортсмену
Поради мрійникові-науковцю
Поради мрійникові-митцю
Слайд 19
Слайд 19, 20
– Хто з вас зрозумів, що треба робити щоб досягти успіху? V. Закріплення. 1. Розгадування кросворда. - Поки малий ти ще на зріст, Аби ти добре спав і ріс. Мабуть, вже тисячі людей Подбали про життя твоє.
Слайд21
Має булочну й пекарню, чи салон і перукарню.
Аби духмяним калачем ти смакувати міг.
Зчепились в класі хлопчаки – він їх розборонив.
2. Вправа «Мікрофон» - Хто хоче побути журналістом? Фотооператором? У кого візьмемо інтерв’ю? Діти: Ким ви мрієте бути? Що ви робите, щоб здійснити свою мрію? 3. Робота в парах. - Покажіть і розкажіть сусіду, ким ви мрієте бути і що потрібно для здійснення вашої мрії? VІ. Підсумок.
VІІ. Д/з. Прочитати казку «Про хлопчика Абихто» ІІ гр. – Пояснити, чому він став таким? І гр. – Складіть поради хлопчикові. Слайд 23. |
Тема: Шкідливим звичкам скажем – ні! Мета Обладнання: девіз уроку, написаний на дошці; малюнки дерев, роздоріжжя, камінь на роздоріжжі, прислів’я, написані на дошці; діаграма;... |
Завдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики ПК в середовищі PASCAL або ALGO, протестована для різних вхідних даних, а потім записана на аркуш разом із результатами тестів |
ІНВАРІАНТИ. РОЗФАРБУВАННЯ На дошці записано 11 чисел 6 нулів і 5... На дошці записано 11 чисел — 6 нулів і 5 одиниць. Дозволяється 10 раз виконати таку операцію: закреслити будь-які два числа і якщо... |
Уроку Обладнання: портрет Ду Фу, ілюстрації до віршів, запис теми та ідеї на дошці, дитячі презентації про життя та творчість Ду Фу, музичне... |
Уроку Обладнання: портрет Ду Фу, ілюстрації до віршів, запис теми та ідеї на дошці, дитячі презентації про життя та творчість Ду Фу, музичне... |
Уроку Обговорення розв'язування домашніх задач №42, 45 і 49 за записами, зробленими на дошці на початку уроку |
Уроку Перевірити правильність виконання домашніх задач №18, 23, 25 за допомогою записів на дошці, зроблених до початку уроку |
Григора Тютюнника «Климко» На окремій парті біля дошки розкладені видання творів Гр. Тютюнника. На переносній дошці записано |
Овочі та фрукти Обладнання: технічні засоби навчання, презентація «Fruits and vegetables», запис на дошці, тематичні малюнки, конверти з завданнями,... |
УРОК №55 Тема уроку ... |