Овочі та фрукти


Скачати 87.16 Kb.
Назва Овочі та фрукти
Дата 15.12.2013
Розмір 87.16 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Тема: Овочі та фрукти

Мета: Повторити лексику теми «Овочі та фрукти».

Ввести та активізувати нову лексику.

Розвивати артикуляційний апарат, діалогічне мовлення, навички читання,

уміння використовувати знання і навички у житті, уміння працювати в парах і групах.

Закріплювати лексико-граматичний матеріал.

Виховувати прагнення вести здоровий спосіб життя і харчування,

розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби

користування нею як засобом спілкування.

Обладнання: технічні засоби навчання, презентація «Fruits and vegetables», запис на дошці, тематичні малюнки, конверти з завданнями, магніти, контейнери зі шматочками овочів та фруктів, дидактичні матеріали.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Форми роботи: групова, в парах, індивідуальна.

Методи роботи: за джерелом передачі та сприймання навчальної інформації, за характером пізнавальної діяльності учнів, методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності, методи контролю, інтегровані.

Хід уроку:

  1. Початок уроку

  1. Організаційний момент. Привітання.

T: Stand up, please! Good morning, children!

Ps: Red, yellow, green and blue

Hello, Tim. How are you?

Red, yellow, green and blue

Hello, Pat. How are you?

Red, yellow, green and blue

Hello, … . How are you?

T: Sit down! Get ready for the lesson.

Сьогодні в нас цікава гра –

Змагатиметься дітвора

В умінні міркувати,

А деколи й хитрувати,

Уважним бути, не зітхати,

А правильно відповідати.

Зберіть усі знання і сили,

Згадайте все, що ми учили.

У гру із друзями вступайте,

І в чесній грі перемагайте.


  1. Повідомлення теми і мети уроку.

T: Тема нашого уроку «Повторення і закріплення лексики «Овочі та фрукти»»

Ми будемо повторювати та закріплювати лексику, поповнювати свій словниковий запас новими словами, будемо розвивати свій артикуляційний апарат, читати діалоги, працювати в парах і групах, грати.


  1. Основна частина уроку

  1. Перевірка домашнього завдання

а) Два – три учні отримують індивідуальне завдання на картках на повторення лексики. Гра «Віднови слово» (див. дод. №1)
б) Народна пісня – гра «Ходить гарбуз по городу»

Ходить гарбуз по городу,

Питається свого роду:

  • А чи живі, чи здорові

Всі родичі гарбузові?

I am pumpkin

Обізвалась жовта диня,

Гарбузова господиня:

  • Іще живі, ще здорові

Всі родичі гарбузові.

I am melon

Обізвались огірочки

Гарбузові сини й дочки:

- Іще живі, ще здорові

Всі родичі гарбузові?

We are cucumbers

Обізвалася морквиця,

Гарбузовая сестриця:

- Іще живі, ще здорові

Всі родичі гарбузові.

I am carrot

Обізвались буряки,

Гарбузові свояки:

- Іще живі, ще здорові

Всі родичі гарбузові.

We are beets

Обізвався старий біб:

Я піддержав увесь світ!

- Іще живі, ще здорові

Всі родичі гарбузові.

I am bean.


(Учні працюють ланцюжком Р1 Р2, Р2 Р3…)


  1. Повторення лексики теми уроку

  1. Презентація «Fruits and vegetables» (Див. дод. №1)

T: What is its name?

P1: …

T: All words are familiar to you? (Чи всі слова вам знайомі?)
(Визначення незнайомих слів для учнів)
T: Listen as fruit or vegetable is called. Repeat and remember its name. (Послухайте як правильно називається цей фрукт/ овоч. Повторіть та запам’ятайте це слово.)

(Після презентації)
2) Активізація нової лексики. Гра «Словничок - рятівничок»

T: So what words will get to you to the dictionary? Who will recollect?

( Так які слова потраплять до вашого словника? Хто згадає? )
3) Закріплення нової лексики

  • Make word-combinations and offers with these words. (Складіть з цими словами словосполучення та речення.)


( Учні зачитують свої складені словосполучення та речення)


  • Гра «Так чи ні?». Робота за підручником.

Виконання вправи 1, сторінка 152.
(Учні складають речення за зразком, поданним у вправі. Усно)


  • Гра «Асоціативний кущ»





T: What association is caused in you by these drawings? ( Яку асоціацію у вас викликають ці малюнки?)


  1. Фонетична розминка, с. 151.

T: Before working with the text we will do phonetic warm-up (Перед тим як працювати з текстом ми проведемо фонетичну розминку)
T: Listen and repeat after me
(Учні слухають потім повторюють і читають слова за вчителем)


  1. Робота з текстами.

T: Work with texts will pass in groups. Each group has the text. The leader of each group take an envelope №1 and read the task. All the task is clear?

I will work with groups «Berries».

Група «Greenery» працює з текстом, в якому потрібно вставити вищеподані слова.

Pizza is a very tasty dish from Italy. To cook it, you need..., ... and some ... . Also you may put green or black... and ... . Pizza is even for dessert. It is with fruit... or ....
Група «Fruits працює з текстом, в якому назви деяких овочів та фруктів заміненні малюнками.
Vegetables and Fruits

The food we like to eat that grows
On vines and bushes and ,
Areand, my friend,
Like,, and.

,and oranges and peaches are fruits,
And so are tangerines.
Lettuce and , are vegetables,
Like squash and lima beans.
Група «Vegetables» складає малюнок з пазлів, де на зворотній стороні є текст, який потрібно прочитати.


People eat because they can’t live without food and water.

They eat vegetables, fruits, meat, fish and many different food. Vegetarians eat only vegetables and fruits. They don’t eat meat and fish. People like eating cucumbers, potatoes, tomatoes, apples, pears and other fruits and vegetables. Vegetarians cook vegetable soup and salad, porridge and mushrooms. They drink tea, coffee and fruits juice.
(Перевірка: «Berries», «Fruits», «Vegetables», «Greenery»)


  1. Робота в зошитах. Гра «Збери урожай»



(Plum, cherry, peach, pear, kiwi; tomato, eggplant, beet, rаdish, cabbage)
На корзинках написані слова. Корзинка1- з назвами овочів, а корзинка2 – фруктів. В корзинку покласти ті магніти-малюнки, назви яких записані на корзинці.
T: Find will answer pictures with the words of given on a basket. Write down them through a comma. (Знайдіть відповідність малюнків зі словами. Запишіть ці слова через кому.)


  1. Смаковий диктант

T: I have containers with the pieces of vegetables and fruit. Student to which I ladies to try to liking determines him, that it. names a word and dictates in English language. all students write down him. if a student does not know this word English, names him Ukrainian. (У мене є контейнери зі шматочками овочів та фруктів. Учень, якому я дам скоштувати його, за смаком визначає що це. Hазиває слово і диктує на англійській мові. Bсі учні записують його. Якщо учень не знає цього слова англійською, то називає його українською). Допомога класу.
(Два учні біля дошки пишуть диктант, всі останні в своїх зошитах)
(Взаємоперевірка)


  1. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання.

Т: To learn new words, repeat studied.(Вивчити нові слова, повторити вивчені)

Exercice 6, page 153 (Група «Greenery», Група «Fruits).

Exercise 3, page 154 (Група «Vegetables», група «Berries»).


  1. Підведення підсумків уроку. Гра «Кухар»

T: You on school desks have sheets with the names of foods, which need to be prepared. Write down English those green-stuffs and fruit which are needed for preparation. you have two minutes. (У вас на партах є листки з назвами страв, які потрібно приготувати. Запишіть англійською ті овочі та фрукти, які необхідні для приготування. Ви маєте дві хвилини.)
(Перевірка за схемою «Berries» - «Vegetables», «Fruits» - «Greenery»)
Оцінювання кожного члена групи проводить лідер за таблицею, яка лежить на парті. Дані заносяться у таблицю за кількістю значків-малюнків(, ,, )


T: You are fine fellows, beautifully managed with the work. (Bи молодці, гарно справились зі своєю роботою).


№п/п

Прізвище, ім’я учня

Етапи уроку
















1.



















2.



















3.



















4.



















5.



















6.




















(Така загальна таблиця може бути розташована на дошці, за якою можна

підвести підсумок роботи всіх груп).

№п/п

Група

Етапи уроку
















1.



















2.



















3.



















4.





























Схожі:

ПЕРЕЛІК нових надходжень нормативних документів (НД) у фонд ДП ”Житомирстандартметрологія”...
ФРУКТИ, ОВОЧІ ТА ПРОДУКТИ ПЕРЕРОБЛЯННЯ. Ареометричний метод визначання вмісту розчинних сухих речовин
За поезією українських авторів та українською народною казкою "Кривенька качечка"
Під мелодію вальсу до зали заходить Осінь з кошиком у руці. В кошику овочі, фрукти, колоски, гриби і т. ін
Велична і чарівна красуня Осінь
Сцена оформлена у вигляді лісової галявини: картини – горобина, калина, ялина кругом осіннє листя, букети осінніх квітів. На столах...
Технологічно – інструкційна карта Найменування страви: Суп з крупою
У киплячу воду закладають підготовлену крупу (с. 58), за 10-15 хв до її готовності додають пасеровані овочі
Солі нітратної кислоти, їх застосування. (10 клас)
Обладнання: виставка літератури «Їх величність нітрати!», рефератів учнів, набори реактивів, інтерактивна дошка, проектор, ноутбук,...
Технологічно – інструкційна карта Найменування страви: Суп з макаронними виробами
У киплячу воду кладуть макарони і варять 10-15 хв, потім додають пасеровані овочі, томатне пюре і варять суп до готовності. Локшину...
Характеристика і обробка плодових овочів Гарбузові овочі
С, мінеральні, азотисті і пектинові речовини. Вони мають ніжну м`якоть, оскільки в ній мало клітковини. Огірки, кабачки, патисони...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка