Викладач-методист Вікулова І. Г Експрес-контроль Посібник для учнів ПТНЗ


Скачати 80.27 Kb.
НазваВикладач-методист Вікулова І. Г Експрес-контроль Посібник для учнів ПТНЗ
Дата27.12.2013
Розмір80.27 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи




.

Бердичівський професійний аграрний ліцей
Викладач-методист Вікулова І.Г
Експрес-контроль



Посібник для учнів ПТНЗ

(окремі теми без ТО)
2008 р.





Група _________ Прізвище, ім’я_________________________ОЦІНКА______

Тест №1. Основні відомості про трактори.

  1. Яке призначення трактора?

а) перевезення вантажів на причепах;

б) переміщення та привод в дію робочих органів мобільних машин і знарядь;

в) привод стаціонарних машин від вала відбору потужності або приводного шківа.

  1. Марка трактора – це позначення…

а) класу тяги трактора;

б) знакового скорочення позначення заводу фірми-виготовлювача;

в) номінального тягового зусилля.

  1. Що означає літера «К» в марці трактора Т-150К ?

а) виконує роботу з відповідними с/г-ми машинами;

б) виконує роботу у специфічних умовах;

в) тепличний трактор;

г) крутосхильний трактор;

ґ) колісний трактор.






Посібник містить тестові завдання, упорядковані згідно з вимогами державних стандартів професійно-технічної освіти з предмету «Трактори».
Мета посібника – допомогти викладачу швидко перевірити рівень знань учнів.



Викладач-методист Вікулова І.Г
Консультант – майстер в/н Залозна Н.І.
БПАЛ

2008 р.



4. Модифікації тракторів створюють на основі:

а) марки трактора;

б) базової моделі трактора;

в) номінального тягового зусилля

  1. Призначення ходової системи трактора:

а) джерело енергії;

б) пересування трактора;

в) комфортні умови роботи.

6. За типом ходової частини трактори поділяють на:

а) колісні;

б) гусеничні;

в) колісно-гусеничні;

г) спеціалізовані.

7. Яка частина (и) трактора створена для функціональної

заміни кінної тяги? Вкажіть ці функції.

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

______________________________________________________________




Група _________ Прізвище, ім’я_________________________ОЦІНКА______

Тест №2. Тракторні двигуни.

    1. Двигун – це…

а) машина, що виробляє енергію;

б) машина, що робить від згоряння паливної суміші;

в) машина, що перетворює теплову енергію від згоряння паливної

суміші на механічну роботу.

2. Призначення двигуна:

а) джерело енергії;

б) пересування трактора;

в) комфортні умови роботи.

3. Основні механізми ДВЗ

а) охолодження;

б) кривошипно-шатунний;

в) газорозподільний;

г) мащення.




4. За способом запалювання горючої суміші двигуни поділяються на:

а) двигуни з рідким пальним;

б) двигуни із зовнішнім сумішоутворенням;

в) двигуни із запаленням від стиску;

г) двигуни із примусовим запаленням від електричної іскри.

5. Літраж – це…

а) об’єм циліндра над поршнем, коли він розташований у НМТ (л);

б) об’єм циліндра над поршнем, коли він розташований у ВМТ (л);

в) об’єм, що звільнюється поршнем при переміщенні з ВМТ до НМТ (л);

г) сума робочих об’ємів усіх циліндрів двигуна (л).

6. Пальна суміш –це…

а) суміш повітря з киснем в певній пропорції;

б) суміш кисню з паливом в певній пропорції;

в) суміш повітря з паливом в певній пропорції.

____________________, позначається ___________

7. Потужність

____________________, позначається ___________

8. Потужність залежить від: ______________________________________

___________________________________________________________________

Група _________ Прізвище, ім’я________________________ОЦІНКА______

Тест №3. Кривошипно-шатунний механізм.

  1. Яке призначення КШМ ?

а) слугує основою для розміщення основних механізмів і систем дизеля;

б) полегшує прокручування колінчастого вала під час запуску холодного дизеля та регулювання його механізмів;

в) перетворює прямолінійний зворотно-поступальний рух поршня

на обертовий рух колінчастого вала.

  1. Рухомі деталі КШМ складається з:

а) циліндрів;

б) поршнів з кільцями та пальцями;

в) шатунів з підшипниками;

г) колінчастого вала;

ґ) маховика.

  1. Гільзи поділяються на групи «Б», «С», «М» за:

а) скороченим позначенням заводу фірми-виготовлювача;

б) зовнішнім діаметром;

в) внутрішнім діаметром.



4. Для чого двигун еластично кріпиться на рамі?

а) для надійності;

б) для зменшення спрацювання;

в) для зменшення вібрації.

  1. Шатун складається з:

а) пальця;

б) верхньої головки;

в) нижньої головки;

г) стержня.

  1. Для чого в шатунних шийках передбачено порожнини?

а) для відводки масла;

б) для зменшення маси;

в) для відцентрового очищення масла від металевих й мінеральних частинок.

  1. Чому вкладиші корінних підшипників не можуть бути взаємозамінними? _________________________________________________

____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________




Група _________ Прізвище, ім’я__________________________ОЦІНКА______

Тест №4.Газорозподільний механізм.

  1. Яке призначення газорозподільного механізму?

а) полегшує прокручування колінчастого вала під час запуску холодного дизеля та регулювання його механізмів;

б) перетворює прямолінійний зворотно-поступальний рух поршня на обертовий рух колінчастого вала.;

в) вчасно впускає в циліндр паливно-повітряну суміш або повітря та випускає з циліндра продукти згоряння.

  1. Для чого передбачено зазор між клапанами та коромислом?

а) для зменшення спрацювання;

б) для зменшення вібрації;

в) для забезпечення щільності.

  1. Чому впускні клапани виготовляють із хромонікелевої, а випускні з жаростійкої сталі?

а) для надійності клапанів (при негативному впливі газів і температури);

б) для забезпечення щільності (при впливі газів і температури);

в) для збереження механічних якостей клапанів (при негативному впливі газів і високого теплового навантаження)..



4. Чим утримується коромисло від поздовжнього переміщення по своїй осі?

а) валиком;

б) стопорними кільцями;

в) розтискними пружинами.

  1. Хто встановлює компенсаційний тепловий зазор між клапаном і коромислом?

а) водій;

б) слюсар-ремонтник станції ТО;

в) завод - виготовлювач.

  1. Процес стиснення повітря, газів до певного значення тиску…

а) називається декомпресія;

б) називається депресія;

в) називається компресія.

  1. Яке призначення декомпресійного механізму?

а) полегшує прокручування колінчастого вала під час запуску холодного дизеля та регулювання його механізмів;

б) перетворює прямолінійний зворотно-поступальний рух поршня на обертовий рух колінчастого вала.;

в) вчасно впускає в циліндр паливно-повітряну суміш або повітря та випускає з циліндра продукти згоряння.

Група _________ Прізвище, ім’я__________________________ОЦІНКА______

Тест №5. Система охолодження.

  1. Яке призначення системи охолодження?

а) слугує для очищення циліндрів та подачі в них палива і повітря;

б) забезпечує пуск основного двигуна;

в) підтримує нормальний температурний режим працюючого двигуна.

  1. За типом теплоносія системи охолодження поділяють на:

а) термосифонні;

б) рідинні;

в) повітряні.

  1. Що таке тверда (жорстка) вода?

а) вода, яка містить солі Магнію;

б) вода, яка містить солі Кальцію;

в) вода, яка містить солі Кальцію і Магнію.

  1. Теплопровідність накипу:

а) нижче, ніж у металів;

б) вище, ніж у металів;

в) така сама, як у металів.



5. При якій температурі води в системі спрацьовує термостат?

а) при 85 – 90º С;

б) менш 70º С;

в) більш 70º С.

  1. Антифриз – це…

а) суміш багатоатомного спирту гліцерину і дистильованої води;

б) суміш багатоатомного спирту етиленгліколю і дистильованої води;

в) дистильована вода.

  1. Що входить до складу антикорозійної присадки, яку додають до антифризу?

а) натрій гідрогенфосфат (фосфорнокислий натрій – Na2HPO4);

б) декстрин (продукт гідролізу крохмалю);

в) етиленгліколь.

  1. Яки переваги та недоліки системи повітряного охолодження?

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Схожі:

ПЛАНУВАННЯ І КОНТРОЛЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Опорний конспект лекцій з дисципліни «Планування і контроль на підприємстві» для студентів IV курсу/ Укл ст викладач кафедри економіки...
“ Я люблю Україну “
Експрес-контроль “Економічна і соціальна географія України”, 9 клас (Г. Д. Довгань)
Регламент 10 хв
Мащенко О. В., заступник директора з виробничого навчання, викладач вищої категорії, викладач-методист Канівського училища культури...
«Портрети українських письменників другої половини ХІХ – початку ХХІ ст.» Номінація
Автори: Заболотна А. Г., викладач української літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист
Мацько Л.І. Українська мова. Навчальний по- Якщо ви прагнете оволодіти...
Щоб уміти грамотно розмовляти, слід насамперед Навчальний посібник для самостійної роботи
Миколаєнко А.Є., Шевченко А. В. Інформатика. 9 клас: Експрес-контроль...
Рекомендовано Вченою радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів
«Плоскі черви» (8 клас)
Він допоможе вчителю здійснювати контроль навчальних досягнень учнів як в усній, так і письмовій формі. Запропоновані диктанти можуть...
УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
Мета. Здійснити контроль навчальних досягнень учнів з метою перевірки засвоєння учнями теми
«Азбука здоров’я» методичний посібник для вчителя
Григорович Віра Михайлівна, вчитель біології,спеціаліст вищої кваліфікації, вчитель – методист
ПТНЗ Повна назва ПТНЗ Адреса Телефон ПІБ керівника

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка