|
Скачати 443.75 Kb.
|
Дата________________ Група ______________ Методична тема: професійне спрямування уроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтеракивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План уроку теоретичного навчання № Тема за програмою Текстовий процесор Word Тема уроку: Системи обробки тексту. Інтерфейс процесора Word. (стор. 211, Гаэвський) Мета уроку: вивчити призначення текстових процесорів і видавничих систем, ознайомити як запускати текстові процесори, створювати нові документи, зберігати їх на диску та інформаційних носіях. Предмет : Компютерні технології Викладач: Масюк І.I. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Міжпредметні зв’язки: бухоблік, економіка, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція олопорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми :
ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку)
IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань) 1. Чим відрізняється текстовий процесор від текстового редактора? 2. Що таке настільна видавнича система і для чого вона призначена? 3. Як запускається програма Word? 4. Як запускається програма Word з автоматичним відкриттям документа? 5. Назвіть елементи вікна Word 6. Які додаткові елементи порівняно з Блокнотом є у вікні? 7. Для чого потрібні рядок стану та які елементи він містить? 8. Назвіть довідкові засоби пакета Microsoft Office. 9. Як викликати та вилучити помічника? 10. Які види допомоги надає вікно довідки? 11. Як викликати швидку довідку? VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Дата________________ Група ______________ Методична тема: професійне спрямування уроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтеракивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План уроку теоретичного навчання № Тема за програмою Текстовий процесор Word Тема уроку: Початок створення документа. Набір тексту.(стор. 217, Гаэвський) Мета уроку: вивчити принцип створення документа та навчитися набирати текст , ознайомити як запускати текстові процесори, створювати нові документи, зберігати їх на диску та інформаційних носіях. Предмет : Компютерні технології Викладач: Масюк І.I. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Міжпредметні зв’язки: бухоблік, економіка, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція олопорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми 1. Чим відрізняється текстовий процесор від текстового редактора? 2. Що таке настільна видавнича система і для чого вона призначена? 3. Як запускається програма Word? 4. Як запускається програма Word з автоматичним відкриттям документа? 5. Назвіть елементи вікна Word 6. Які додаткові елементи порівняно з Блокнотом є у вікні? 7. Для чого потрібні рядок стану та які елементи він містить? 8. Назвіть довідкові засоби пакета Microsoft Office. 9. Як викликати та вилучити помічника? 10. Які види допомоги надає вікно довідки? 11. Як викликати швидку довідку? ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку)
IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань)
VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Практикум. Набір тексту: Створіть новий документ, набравши у ньому текст першого абзацу пункту «Спеціальні символи». При цьому застосовуйте українську та англійську мови клавіатури та засоби вставки символів. Для виправлення помилок при наборі застосовуйте клавіші DELETE або BACKSPACE, а також засіб відміни дій. Дата________________ Група ______________ Методична тема: професійне спрямування уроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтеракивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План уроку теоретичного навчання № Тема за програмою Текстовий процесор Word Тема уроку: Завантаження документа. Зберігання, друкування та закриття документа.(стор. 220, Гаэвський) Мета уроку: вивчити завантаження документа та навчитися зберігати, друкувати та закривати документ, ознайомити як запускати текстові процесори, створювати нові документи, зберігати їх на диску та інформаційних носіях. Предмет : Компютерні технології Викладач: Масюк І.I. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Міжпредметні зв’язки: бухоблік, економіка, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція олопорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми
ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку)
IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань)
VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Практикум. Встановлення режиму автозберігання документів:Щоб періодично зберігати документ, установіть режим автоматичного зберігання. Для цього оберіть команду Сервіс – Параметри і відкрийте вкладку Сохранение. Установіть опцію Автосохранение каждые, а у лічильнику праворуч вкажіть часовий інтервал, через який потрібно виконувати автозберігання. Дата________________ Група ______________ Методична тема: професійне спрямування уроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтеракивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План уроку теоретичного навчання № Тема за програмою Текстовий процесор Word Тема уроку: Прийоми редагування.(стор. 224, Гаэвський) Мета уроку: вивчити прийоми редагування документу, ознайомити як запускати текстові процесори, створювати нові документи, зберігати їх на диску та інформаційних носіях. Предмет : Компютерні технології Викладач: Масюк І.I. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Міжпредметні зв’язки: бухоблік, економіка, інформатика КМЗ: опорний конспект, підручник, програма, поурочний та поурочно-тематичний план, картки-завдання. Хід уроку І. Організацій момент 1. Організація учнів до уроку 2. Перевірка присутніх учнів ІІ.Відтворення і кореляція олопорних знань учнів: перевірка знань учнів з теми
ІІІ. Мотивація навчання: (повідомлення теми, навчальної мети, план уроку)
IV. Формування нових знань (вказати метод, план)
V. Узагальнення та систематизація знань (вказати метод, форму, додати перелік питань, завдань)
VI. Підсумки уроку
VII. Домашнє завдання
Вправи
Дата________________ Група ______________ Методична тема: професійне спрямування уроків професійно-практичної підготовки направлене на активізацію пізнавальної діяльності учнів, формування активної життєвої позиції і поведінки. Використання інтеракивних технологій при використанні основ технічного редагування тексту План уроку теоретичного навчання № Тема за програмою Текстовий процесор Word |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Упровадження в текстовий документ... МЕТА: навчитись створювати та редагувати в текстовому документі математичні формули й організаційні схеми і діаграми |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Робота з текстовими фрагментами та графічними об’єктами МЕТА: навчитися виконувати дії з фрагментами тексту, застосовуючи наявні в MS Word технології, використовувати буфер обміну Office,... |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Способи введення та редагування тексту. Перевірка правопису МЕТА: навчитись працювати з текстовим процесором Microsoft Word, встановлювати параметри роботи програми, створювати найпростіші... |
Конспект з предмета «Інформатика» тема «Текстовий процесор» Для запуску редактора необхідно вибрати з пункту „Программы" головного меню Windows ярлик „Microsoft Office Word 2003" |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Створення таблиць. Обчислення в... МЕТА: навчитись створювати в текстовому документі таблиці, виконувати необхідні обчислення, будувати діаграми на основі табличних... |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Текстовий редактор MS WORD» Обладнання: персональні комп’ютери, програмне забезпечення MS WORD, комп'ютерна презентація, картки з завданнями |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Форматування документів. Застосування... МЕТА: сформувати поняття про рівні форматування тексту в документі та елементи форматування кожного рівня, сформувати навички виконання... |
ТЕМА: Текстовий процесор MS Word. Технологія створення списків, виносок,... МЕТА: сформувати лабораторні навички створення списків, виносок, приміток, закладок, гіперпосилань і колонтитулів |
Робота з таблицями в MS Word Мета Мета: Продовжувати формувати знання про текстовий редактор MS Word, його можливості і переваги над іншими редакторами. Формувати... |
ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ Текст має відповідати вимогам ВАК України (постанова № 7-65/1 від 15. 01. 2003 р.), шрифт 14, мова українська, текстовий редактор... |