|
Скачати 20.13 Kb.
|
Самоосвіта педагога - свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуально неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості. Самоосвітня діяльність включає: Методи самоосвіти:
Ніколи не залишайте Вашої самоосвітньої роботи і не забувайте, що, скільки би Ви не вчились, скільки би не знали, знанням та освіті немає ні кордонів, ні меж. |
Портфоліо педагога Перспективи розвитку навчального закладу значною мірою залежать від професійної компетентності педагога |
ПЛАН РОБОТИ школи молодого педагога Мета «Школи молодого педагога» – надати молодим вчителям методичну допомогу в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів,... |
Навчально – методичні кабінети Доречно оформити стенди або папки: " Здобутки педагогів закладу", "Заняття. Яким йому бути?", "На діагностичній основі", "3 досвіду... |
Роль ментальної візуалізації у процесі професійного саморозвитку педагога «Проектування життєвого шляху» або «Проектування професійної кар’єри педагога»), занять мистецвом (малювання, ліплення, танець),... |
ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ В.І. Андреев, Т. С. Альтшуллер, В. А. Канвалик, Н. В. Кузьміна, В. А. Моляко та ін.) та на практиці в працях (Ш. О. Амонашвілі, А.... |
ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ як шлях формування професійної компетентності педагога Створення моделі професійно компетентного педагога сучасної освітньої установи, розробка моделі індивідуального маршруту професійної... |
Стаття ««Готовність до інноваційної професійної діяльності як важлива... Стаття ««Готовність до інноваційної професійної діяльності як важлива професійна якість педагога» |
Багато професій у сучасному світі. Кожна з них водночас і складна,... Проте одна з найгуманніших і найвідповідальніших професій – професія педагога, класного керівника, якого по праву можна вважати митцем... |
Рекомендації із написання творчих проектів слухачами курсів підвищення кваліфікації при ІППОЧО Ої роботи, є стимулом самоосвіти, орієнтує педагогічні кадри на відбір певного змісту неформальної освіти. Самоосвіта, самостійна... |
Зміст ВСТУП Розділ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА Розділ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА |