«Казка, як засіб формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів»


Скачати 21.04 Kb.
Назва«Казка, як засіб формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів»
Дата17.12.2013
Розмір21.04 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
«Казка, як засіб формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів»

Одним з найголовніших завдань національної освіти є формування психічно, фізично та соціально здорової особистості.

Для того щоб під час навчально-виховного процесу не тільки зберегти, а й примножити фізичне, духовне, психологічне та соціальне здоров’я учнів, вчитель повинен шукати шляхи гармонізації та оптимізації діяльності своїх вихованців. Школяр успішно розвиватиметься коли повірить у свої сили.

На сучасному етапі викладання англійської мови провідну роль займає комунікативний підхід. Учитель готуючись до уроку змушений не лише створювати можливості для іншомовного спілкування школярів, а й продумувати вправи та завдання спрямовані на формування здоров’язберігаючої компетенції.

Використовуючи казки під час викладання уроків чи при підготовці позакласних заходів вчитель не лише сприятиме формуванню комунікативних та граматичних навичок; збагачуватиме словниковий запас; залучатиме дітей читання та опрацювання автентичних джерел; сприятиме мимовільному запам’ятовуванню матеріалу, як маленького так й великого обсягу, а й сприятиме розвитку компетентності, що сприяє соціальному здоров’ю учнів.

Під час підготовки до розігрування казки в учнів розвиваються навички ефективного спілкування. Учні вчаться слухати один одного, чітко висловлювати свої власні думки; уміння відкрито виражати свої почуття. Учні також навчаються оволодінню та використанню невербальної мови (жести, міміка, інтонація). Якщо в учнів, щось не виходить під час репетицій й вчителю треба внести певні корективи, він намагається не тільки пояснити учневі, що саме він виконує не так, а й навчити його адекватно реагувати на критику.

Постановка казки дуже зближує дитячий колектив, розвиває навички спільної діяльності та співробітництва (уміння бути «членом команди», уміння визнавати внесок інших у спільну роботу, уміння адекватно оцінювати свій внесок у спільну діяльність).

Використання казок при вивченні англійської мови також сприятиме не лише активізації пізнавальної діяльності з предмету, підвищенню інтересу до його вивчення, розвитку уваги, уяви та слухової пам’яті учнів, а й сприятиме розвитку психічного та духовного здоров’я учнів.

Під час постановки казки учитель вчить дітей відновлювати своє психічне здоров’я. Діти частіше посміхаються, радіють, відчувають задоволення.

Результатом роботи дітей над казкою є інсценізація її на учнівський загал. В цьому випадку учні отримують похвалу, оплески, нагородження грамотами, а це вчить учнів любити оточуючих та себе.

Казки також сприяють й розвитку духовного здоров’я учнів як на уроках так і в позаурочний час. Адже кожна казка містить в собі не лише сюжет, а й велику моральну цінність, що часом передається із покоління в покоління.

Загалом творчий підхід учителя, використання театралізації казок, розігрування інсценівок, читання казок у ролях та виконання завдань після прочитаного сприяє формуванню в учнів здоров’язберігаючої компетентності, бажання вести здоровий спосіб життя та дотримуватись правил безпечної поведінки.

Схожі:

НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
ВПРОВАДЖЕННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів на уроках основ здоров'я
Воно не повинно зводитися до інформування учнів з питань збереження здоров`я, а має передбачати формування стійкої мотивації щодо...
Формування соціально-емоційної компетентності молодших школярів
Л. В. Виготський). Емоції суттєво впливають на особистість, призводять до формування й закріплення певних емоційних рис, які позначаються...
Казка виходить на сцену
Мета: виховувати музичну культуру молодших школярів на зразках української народної творчості, розвивати музично-творчі здібності...
СИСТЕМА ПОЗАУРОЧНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ – ВАЖЛИВА УМОВА ФОРМУВАННЯ...
У статті проаналізовано сучасний стан позаурочної виховної діяльності дітей молодшого шкільного віку і виявлені труднощі, з якими...
І. М. ГЕРАСИМЕНКО, вчитель іноземної мови Смілянської ЗОШ І-ІІІ ступенів...
Стаття присвячена одному з важливих методів навчання іноземній мові – діалогу. Зокрема, в роботі наводиться алгоритм діяльності вчителя...
ПОСВЯТА У БАРВІНЧАТА молодших школярів
Увага! Лінійка, присвячена посвяті у барвінчата молодших школярів, оголошується відкритою
Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Машовець М. А В 43 Здоров'я дитини від родини
Теоретично обгрунтовано концептуальні засади формування здоров'язберігаючої свідомості у підростаючого покоління, розкрито шляхи...
Завідувач кабінету основ здоров’я та фізичної культури Черкаського...
Освіти є виховання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я й здоров’я оточуючих як до найвищої соціальної цінності,...
Дидактичний матеріал по формуванню здоров’язберігаючої компетентності...
Автор: Олена Миколаївна Рябко – вчитель української мови і літератури КЗ «Гуляйпільськи колегіум «Лідер» Гуляйпільської районної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка