Дидактичний матеріал по формуванню здоров’язберігаючої компетентності на уроках української мови в 6-му класі


Скачати 171.51 Kb.
Назва Дидактичний матеріал по формуванню здоров’язберігаючої компетентності на уроках української мови в 6-му класі
Дата 18.12.2013
Розмір 171.51 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Право > Урок



2012

Твоє

здоров’я



Твоє

здоров’я

Дидактичний матеріал по формуванню здоров’язберігаючої компетентності на уроках української мови в 6-му класі


2012 р.

Автор: Олена Миколаївна Рябко – вчитель української мови і літератури КЗ «Гуляйпільськи колегіум «Лідер» Гуляйпільської районної ради Запорізької області, спеціаліст вищої категорії
ВСТУП
Проблема збереження і зміцнення здоров’я населення й особливо молоді залишається однією з найбільш актуальних для держави. Про це свідчать закони та постанови уряду. В Конституції України, “Основах законодавства України про охорону здоров’я“, програмі “Діти України“ наголошується на необхідності збереження та зміцнення здоров’я молоді. В Концепції фізичного виховання в системі освіти України відзначається різке погіршення стану здоров’я і фізичної підготовки молоді. На початок 90- х років фізичний стан дітей досяг критичної межі та щороку погіршується. 90 % учнів мають хронічні захворювання і фізичні відхилення в розвитку. З усією гостротою перед державою постає проблема боротьби за збереження здоров’я людей.

Мета даного посібника - формування вмінь і навичок володіння рідною мовою в усіх видах мовленнєвої діяльності (слухання, читання, говоріння, письмо), сприйняття української мови як державної, відповідального ставлення учнів до свого здоров’я, уміння підтримувати його протягом усього життя; виховання свідомого ставлення до необхідності збереження власного здоров’я та здоров’я оточуючих; любові до життя, до навколишнього світу, людей.

У додатку подано зразки фізкультхвилинок, які можна використати під час проведення уроків.
Повторення вивченого в 5-му класі


  • Прочитайте текст. Визначте його тему, ідею. Дайте засовок.

  • Спишіть. Знайдіть сполучникове й безсполучникове поєднання однорідних членів речення.

  • Зробити словотвірний аналіз та розбір за будовою виділеного слова.

У кожного з нас є три вірних помічники: свіже повітря, сонце і вода. Вони допомагають стати менш залежними від примх погоди, захищають від застуди та грипу. Процедури оздоровлення за допомогою повітря, сонця і води називають загартовуванням. До процедур загартовування належать повітряні і сонячні ванни, умивання та обливання холодною водою, ходіння босоніж тощо.

  • Що ви знаєте про загартування? Розкажіть, що ви робите для профілактики застуди і грипу?



  • Прочитайте. Визначте «відоме» і «нове» у тексті.

  • З’ясуйте тип і стиль мовлення поданого висловлювання.

  • Обґрунтуйте вживання розділових знаків.

Американська асоціація ендокринологів запропонувала простий тест для перевірки щитовидної залози у домашніх умовах. Станьте навпроти дзеркала, закиньте голову назад і зробіть ковток води. Під час ковтання зверніть увагу на ділянку шиї, яка знаходиться між адамовим яблуком і ключицями (не плутайте щитовидну з адамовим яблуком, вона розташована нижче, ближче до ключиць). Якщо ви помітили потовщення або гулю, відвідайте лікаря.

(З календаря)

  • Виконайте синтаксичний розбір першого речення.

  • Виділені слова розберіть за будовою.



  • Спишіть. Підкресліть головні та другорядні члени речення.

Під режимом харчування розуміють чіткий розподіл окремих вживань їжі протягом доби. Здоровим школярам слід їсти чотири рази на добу з інтервалом у чотири години. Під час їжі будь зосередженим, добре пережовуй їжу. Не слід їсти в проміжках між їжею, бо від цього порушується робота залоз органів травлення, знижується апетит.

  • Завдання. І варіант - фонетичний аналіз слова їжею; ІІ варіант - словотвірний аналіз слова розподіл, ІІІ варіант - морфологічний розбір слова харчування.

  • Складіть діалог на тему «Мій режим дня».



  • Списати, розкриваючи дужки і вставляючи пропущені букви та розділові знаки.

Чудовими (з, с)цілителями є і плоди саду. Багатьох людей наприклад діймає повнота. Вони (з, с)мушені вдаватися до дієти голодувати. Поміж тим варто до свого щоден..ого меню ввести а(г, ґ)рус, і від ож..рін..я можна себе убе(з, с)печити.

При серцево-судин..их захворюван..ях лікарі р..комендують вживати персики і сун..иці. Абр..коси посилюють зір. Виноград, вишні, сливи зміцнюють організм славляться як протизапальн..і засоби. Ці найпошир..н..іші плоди медики рекомендують вживати при захворюван..ях кровоносної системи й органів виділен..я.

  • Склади усний твір-мініатюру «Чудодійна сила природи».


Лексикологія


  • Подані слова розмістити за алфавітом.

  • Дібрати до слів іншомовного походження українські відповідники, скориставшись довідкою.

Терапія, аномалія, конфуз, аромат, масивний, візит, кредо, оказія, тріумф, фортуна.

Довідка. Успіх, доля, лікування, вада, пахощі, ніяковість, дебелий, нагода, відвідини, світобачення.

  • Зі словами терапія, аромат скласти речення про лікувальні рослини.



  • Поясніть значення поданих словосполучень. Спишіть, вставляючи пропущені букви.

Р..жим дня, ранкова заря..ка, здоровий сон, відмова від шкідливих звичок, прав..льне харчуван..я.

  • За допомогою поданих словосполучень утворити асоціативний кущ «Здоров’я».


РЕЖИМ ДНЯ
Очікуваний результат:


ЗАНЯТТЯ СПОРТОМ



ЗДОРОВИЙ СОН




ВІДМОВА ВІД ШКІДЛИВИХ ЗВИЧОК




ЗДОРОВЯ




РАНКОВА ЗАРЯДКА

КОРИСНА ЇЖА



ЗАГАРТОВУВАННЯ



  • Прочитайте текст. Визначте тему та основну ідею. До якого стилю та типу мовлення належить подане висловлювання?

Пийте соки правильно!

Не варто вживати соки під час їжі, а також змішувати їх з водою. При хронічному захворюванні органів травлення соки (особливо багаті на вуглеводи) під час і після вживання їжі можуть викликати посилення бродильних процесів у кишечнику й спровокувати загострення патологічного процесу.

Найчастіше при пониженій і нормальній кислотності фруктово-ягідні та овочеві соки п’ють за 30-40 хвилин до сніданку, при надмірному утворенні соляної кислоти в шлунку – через годину-півтори після того, як поснідали. Звичайно використовують два режими застосування соків: розвантажувальні дні (1,5-2 л соку на добу) і повсякденне профілактичне вживання.

У розвантажувальні дні соки швидко знижують вагу, очищають організм. Профілактичне вживання соків у невеликих кількостях діє нешвидко, зате надійно.

Профілактика соками має проводитися систематично протягом одного-двох тижнів, іноді, пересвідчившись, що дана комбінація соків не досягає мети, її змінюють. Як правило, для виявлення ефекту потрібно не менше 2-5 днів.

(З журналу)

  • Виписати з тесту слова-терміни. Про що свідчить їх наявність?

  • Чи вживаєте ви соки? Як саме ви це робите?



  • Перекладіть поданий текст українською мовою.

Алкоголь вносит глубокие изменения в организм человека. Долгое время они ничем себя не проявляют, и человеку кажется, что алкогольный дурман легок и приятен, он создает видимость веселья и хорощего настроения. И вот уже тянет к крепким напиткам, а потом так хочется чувствовать себя взрослым. А алкоголь тем временем уже вершит свою страшную работу в печени, желудке, сердце. Но самое страшное происходит в мозгу.

  • А як ви ставитися до вживання алкоголю? Складіть діалог.



  • Прочитайте. Чи дізналися ви щось нове з тексту?

  • Чи є в тексті власне українські слова? Доведіть.

  • Тлумачним словником з’ясуйте значення малозрозумілих для вас слів з тексту.

Загадка лівого мізинця

Для підвищення загального тонусу і гармонійної роботи внутрішніх органів та точку з внутрішнього боку пальця приклеювали насіння яблука або яскравий бісер. Чим спокійніший і флегматичніший був пацієнт, тим яскравішу бусинку закріплювали на його мізинці.

Давній Схід – батьківщина манікюру. Східні лікарі вважали, що червоний колір лаку сприяє легкому посиленню енергії, а зелений робить сильнішою тонізуючу дію. Вони радили фарбувати ніготь на мізинці у червоний колір будь-якого відтінку – це допомагало уникати стресу.

Медики попереджають модниць: жовтий лак на нігтях знижує стійкість психіки, а блакитний, синій і чорний просто небезпечні, бо «притягують» нові хвороби.

Тим, хто не фарбує нігті, рекомендувалося носити на мізинці золотий перстень. Щоправда, лікувальні персні мали особливу форму: вони не були замкнуті, тобто мали невеликий розріз. Власник персня був завжди бадьорий, веселий, упевнений у своїх силах. Такий перстень здоров’я сприятливо впливав на печінку і поліпшував роботу підшлункової залози. Чоловіки носили його на мізинці правої, а жінки – лівої руки.

(З календаря)

  • Випишіть з тексту прикметники. Чи всі вони подані в прямому значенні? Додайте до них такі іменники, щоб пряме значення стало переносним.

Наприклад. Золотий перстень – золоте серце.

Морфологія. Загальна характеристика частин мови. Орфографія


  • Прочитайте. Доберіть до тексту заголовок.

  • Спишіть. Визначте частину мови кожного слова, надписавши над ним код (див. додаток).

Душ очищає шкіру від бруду й природних продуктів діяльності потових та сальних залоз. Як правило, після прийняття душу поліпшується самопочуття й настрій, зникає втома. За звичайних умов приймати душ один раз на день цілком достатньо. Для нормальної і жирної шкіри застосовують туалетне мило або гель для душу, а для сухої шкіри – м’яке дитяче мило.

Однак не варто надто захоплюватися миючими засобами, бо вони змивають природний жировий покрив шкіри. Сальні залози не встигають його відновлювати, а це може бути шкідливим для шкіри голови.

  • Чому не слід захоплюватися шампунями? Які корисні поради ви дали б з використання продукції для волосся, тіла з урахуванням новинок на нашому ринку?

  • Додаток. Коди частин мови: 0 – іменник, 1 – прикметник, 2 – займенник, 3 – числівник, 4 – дієслово, 5 – прислівник, 6 – прийменник, 7 – сполучник, 8 – частка, 9 – вигук.



  • Прочитайте уважно. Визначте тему, основну думку тексту.

  • Спишіть. Визначте частину мови кожного слова у перших двох реченнях, надписавши над ним код.

  • Обґрунтуйте використані орфограми.

Не випадково, що однією з міфічних повелительок, якій поклонялися горді елліни, була Гігієна – донька всемогутнього бога зцілення Аксенія. Ім’я цієї улюблениці давніх греків походило від слова «гігієнос» - «здоровий». Та мешканці Еллади не лише високо шанували красу людського тіла, а й дбали про неї. Вони ввели закон Лікурга, який зобов’язував кожного громадянина чітко дотримуватися правил, що забезпечували гармонійний розвиток кожного, високу працездатність та військову готовність, гарне самопочуття. Такі правила з часом стали називатися іменем улюбленої богині – гігієнічними.

  • А що ти знаєш про гігієну?



  • Прочитайте.

  • Прочитайте уважно. Доберіть назву.

  • З’ясуйте тип, стиль мовлення поданого тексту.

  • Випишіть приклади таких орфограм: 1) велика буква в іменниках; 2) -ере, -еле-; 3) е, и в коренях слів іншомовного походження; 4) подовження приголосних в іменниках.

Її можна зустріти і на болотах Полісся, і на гірських схилах та рівнинах. Вона захищає землю від руйнування, зберігає повноводність і чистоту рік, очищає повітря від шкідливих домішок. Чим вища температура і сильніше пригріває сонце, тим більше виділяє сосна летких ароматичних речовин – фітонцидів, котрі вбивають шкідливі мікроорганізми, хвороботворні бактерії. Гіппократ ще у Vст. До н.е. лікував легеневі хвороби тривалим перебуванням у сосновому лісі.

Сосна – унікальне дерево-аптека. В науковій і народній медицині використовуються хвоя і живиця, а також продукти, які одержують внаслідок сухої перегонки деревини. Ефірну олію з хвої добували для потреб парфумерної промисловості і медицини перегонкою з водою або водяним паром. Хвоя – невичерпне джерело вітамінів, аскорбінової кислоти, мікроелементів, білків. У ній вітамінів у шість разів більше, ніж у лимонах чи апельсинах. Важко назвати галузь народного господарства, яка б могла обійтися без живиці або продуктів її переробки. Наші пращури добували із соснових полін дьоготь, вугілля і смолу, переганяли соснову деревину на каніфоль і скипидар. Медицина використовує останній як бактерицидний, антисептичний і дезінфікуючий засіб, для інгаляції.

(З календаря)


  • Прочитайте текст. З’ясуйте тип, стиль мовлення поданого висловлювання. Придумайте до тексту заголовок.

  • Випишіть з тексту іменники. Визначте рід, число, відмінок кожного, назви істот і неістот.

За свідченням давньогрецького письменника Плутарха, філософ Сократ для «загострення думки» постійно ходив босий і вимагав цього від своїх учнів, римський філософ Сенека ніколи не носив взуття, а поета Горація, тяжко хворого, вилікували, примусивши ходити босоніж по гострому камінню.

Нині це знайшло наукове пояснення: згідно з гіпотезою академіка А.Мікуліна, іоносфера через атмосферу відбирає у людини негативно заряджені іони. Зарядження статичною електрикою відбувається безпосередньо від земної кори через ноги. Однак взуття, особливо на гумовій або пластмасовій підошві, ізолює людину від землі, від «підживлення» її силами, є своєрідною ізоляцією. Внаслідок цього розвивається «електронне голодування» організму, що призводить до низки хвороб.

Ходіння босоніж викликає у людини внутрішнє піднесення, позитивні емоції – на душі веселішає, поліпшується настрій, хочеться співати. Постійне утворення в корі мозку домінантних вогнищ позитивних емоцій у наш час особливо важливе, тому що причинами хвороб віку – стенокардії, гіпертонії і їх супутників інсультів та інфарктів – є саме негативні емоції. Отже, ходіння босоніж можна вважати профілактикою і цих хвороб, а не тільки застуди та грипу.

(З журналу)

  • Напишіть стислий переказ тексту.

  • Випишіть приклади з тексту до орфограм: 1) подвоєння внаслідок подовження; 2) власні назви; 3) складні слова; 4) прийменники з іменниками окремо; 5) м’який знак.



  • Спишіть, вставляючи, де треба, пропущені букви.

1. Дев’ять д..сятих нашого щас..я залежить від здоров..я (А.Шопенгауер). 2. Гімнаст..ка, фізичні вправи повинні міцно увійти в повсякденне жит..я кожного, хто хоче зберегти прац..здатність, здоров..я, повноцінне і радісне жит..я (Гіппократ). 3. Важко уявити ті благотворні зміни, які відбулися б у всьому людському жит..і, якщо б люди перестали одурманювати і отруювати себе горілкою, в..ном, тютюн..ом і опіумом (Л.М.Толстой). 4. Змінити здоров..я людини в дитинстві, не допустити, щоб дитина вступила в юн..ість кволою і млявою, - це означає дати їй всю повноту життєвих радо..ів (В. Сухомлинський). 5. Якщо людина сама стежить за власним здоров..ям, то важко знайти лікаря, який знав би, що краще й корисніше для її здоров..я, ніж вона сама (Сократ).

  • Визначте відмінки іменників.

  • Запишіть 2-3 висловлювання видатних людей про здоров’я.




  • Утворити і записати словосполучення. Визначити відмінки іменників.

Відпочивати …(….в.), купатися … (….в.), дивитися …(….в.), летіти …(….в.), сидіти …(….в.), пливти …(….в.), захворіти … (….в.), лікуватися …(….в.)

  • Три словосполучення ввести в речення.



  • Записати під диктовку. Пояснити правопис поданих слів.

Доброякісний, антистресовий, роз’ятрити, прегіркий, прадавній, людиноподібний, сприятливий, розведений, жовтогарячий, здоров’язберігаючий, цілющий, профілактично-лікувальний, кисло-солодкий, фітотерапевтичний.

  • Використовуючи подані слова, скласти висловлювання про лікувальні можливості рослин.



  • Прочитайте текст. З’ясуйте тип, стиль мовлення поданого висловлювання. Придумайте до тексту заголовок.

  • Спишіть, знімаючи риску.

  • Підкресліть прикметники, визначте групи за значенням.

Алое (столітник) – багато/річна вічно/зелена рослина родини лілейних з великим, товстим, соковитим листям, оздобленим по краю шипами. Квіти циліндричної дзвонико/подібної форми, червоні або жовті, зібрані в гроно/подібні суцвіття. Алое часто вирощують у кімнатах. На Чорноморському узбережжі Кавказу та в Середній Азії спеціально культивується дерево/подібне алое. Із листя одержують лікарську речовину сабур, яка є проносним засобом. Сік з листя алое застосовують зовнішньо при лікуванні гнійних ран, при запалювальних захворюваннях шкіри, а також приймають всередину при проносах та гастритах. З алое виготовляють екстракт, яким лікують захворювання очей.

(З календаря)

  • Складіть твір-опис рослини алое.



  • Прочитайте. Як ви ставитеся до куріння?

Кожного року мільйони людей набувають різних захворювань через куріння. Та не зважаючи на це, інші люди починають палити. У кожної людини досвід першого знайомства з тютюном свій. Під час першої спроби запалити можливі кашель, спазм у горлі, загальне збудження або гальмування і навіть втрата свідомості. Ступінь прояву цих ознак залежить від особливостей організму.

  • Випишіть з тексту займенники, визначте їх групи за значенням.



  • Прочитайте. Визначте стиль і тип мовлення тексту. Придумайте заголовок.

  • Випишіть числівники, заміняючи цифри словами.

Ця широковідома рослина надійно захистить ваш город від листоїдів, комах-сисунів, капустяних шкідників. Відвар готуйте з 1 кг добре пров’яленої подрібненої трави. Кип’ятіть її у невеликій кількості води 10-15 хв. Як прохолоне, процідіть і розведіть відвар у 10 л води. Й обприскуйте.

Ще ефективніший для цієї мети відвар полину в суміші з настоєм курячого посліду. Візьміть його 1-1,5 кг, настоюйте 2 доби в невеликій кількості води. Потім перецідіть і додайте насті до відвару полину. Цю суміш розведіть з таким розрахунком, щоб отримати 10 л розчину. Обприскуйте рослини перший раз двічі. Потім з інтервалом у 7 днів до повної загибелі гусениці.

(З календаря)

  • Запишіть подані числівники як кількісні та порядкові.

  • Провідміняйте числівник 1,5.

  • З’ясуйте синтаксичні функції поданих у тексті числівників.



  • Прочитайте виразно.

  • Спишіть, записуючи числа словами.

  • Обґрунтуйте орфограми, вжиті у тексті.

Червона горобина

У плодах горобини містить багато мікроелементів, зокрема, заліза та марганцю. За кількістю каротину її плоди переважають деякі сорти моркви. У ягодах червоної горобини каротину більше, ніж у плодах чорної.

У медицині горобина звичайно цінується як вітамінний засіб. Рекомендують пити полівітамінний чай із плодів горобини та шипшини (навпіл): 0,5 ст. ложки подрібненої суміші заливають 2 склянками окропу, гріють на водяній бані 10 хв., залишають на 1 добу в закритому посуді, додають цукор або мед і п’ють по 1/4 склянки 3-4 рази на день.

Плоди горобини звичайно мають сечогінні, жовчогінні, потогінні, м’які проносні, кровоспинні властивості. Вони знижують рівень холестерину в крові, підвищують апетит. Ягоди горобини з успіхом застосовують при атеросклерозі, гіпертонії та нирковокам’яній хворобі.

  • Доберіть епітети до слова горобина.



  • Прочитайте уважно.

Лікує… абрикос

Рід абрикос утворився в Східній Азії, в горах Тибету, Гімалаїв, Паміру в Приморському краї, Маньчжурії, Кореї. Нараховує 8 видів, але в Україні зростає лише 5 із них.

Плоди сушать, в’ялять, коптять, перетирають на борошно для абрикосових млинців та киселів, маринують, солять, роблять компоти, соки, напої, вина, пюре, варення, джеми, желе, мармелад, пасту, цукати.

А ще плоди абрикос – смачні і приємні ліки. За біохімічними властивостями вони настільки цінні, що рослину називають «оранжевим цілителем», «коморою здоров’я». стиглі плоди містять від 4,7 до 27% цукру, пектинових речовин, яблучну, лимонну та винну органічні кислоти, вітаміни В, Р, РР, багато каротину, солі калію, натрію, магнію, кальцію, заліза, фосфору, сірки, кремнію.

Завдяки великому вмісту каротину абрикоси слід їсти дітям для кращого росту та людям, які перенесли операцію, для швидкого одужання. Калій, що міститься в сушених абрикосах, необхідний при серцево-судинних захворюваннях, гіпертонії, аритмії, інфарктах. Великий вміст заліза дає змогу лікувати анемію, гіпо- та авітамінози. Цінується абрикосовий плід у дерматології та косметиці.

  • Назвіть однорідні члени речення.

  • Випишіть якісні прикметники.

  • З’ясуйте відміни всіх іменників у тексті.

  • Доберіть антоніми до слів: зростає, смачні, необхідний, великий.

  • Що нового ви дізналися про абрикоси?


Додаток

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА №1

Валеопауза для тренування зору

1. Міцно закрити очі на 3-5 сек., відкрити і повторити ще 6-8 разів.

2. Швидко блимати очима протягом 1-2 хв.

3. Дивитися далеко вперед 2-3 сек.

4. Голову тримати нерухомо. Очі підняти вверх, опустити вниз,

повернутивправо, вліво. Повторити це 3-4 рази.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА№2

Валеопауза для язика та правильного дихання

1. Промовляти скоромовки.

2. Правильне чергування вдиху та видиху:

а) вдих через ніс, видих – через рот;

б) короткий глибокий вдих – повільний видих;

в) повільний глибокий вдих – короткий різкий видих;

г) на одному видиху посилити звук:--ж-ж-ж, --з-з-з, --р-р-р, --с-с-с.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА №3

Валеопауза для профілактики шийного остеохондрозу,

вправи для хребта

1. Стати на ципочки, підняти руки вверх, витягнувши тулуб вверх.Тягнутися вище й вище, не зводячи очей з кінчиків пальців.

2. Нахилятися вперед, назад, в боки.

3. Повільно обертати головою в різні боки, руки зціплені над головою.

4. Повільно обертати головою, нахилившись назад (у грудинній частині хребта), руки в боки.

5. Стоячи прямо, повертати головою, дивитися на п’яти.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА №4

Валеопауза для роботи центральної нервової системи.

  1. Руки вперед, ліва торкається лівого плеча, потім права – правого плеча, ліва рука вверх, права – вверх, по черзі все повертається назад (5-6 разів).

  2. Встаньте, зігніться, розслабте м’язи спини, плечей. Потім повільно піднімайте своє тіло (плечі, груди) і відкиньте його назад і вниз. Спина стала міцною, рівною, а руки, шия – вільними, легкими (5-6 разів).

  3. Сидячи, закрити очі і уявити собі красиву природу, берег теплого моря, тишу.



ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА №5

Валеопауза для поліпшення пам’яті, уваги.

  1. Перерахувати 4 слова, не пов’язані між собою за смислом (олівець, парта, сонце, зерно). До вищеназваних додати ще одне (... + молоко) і повторити, потім ще одне, ще одне до тих пір, поки учні не зможуть повторити.

  2. Вказівним пальцем правої руки доторкніться до носа і скажіть «ніс», повторіть кілька разів. Потім сказати «щока», а доторкнутися до носа, учні ж повинні торкатися щоки.


ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА №6

Валеопауза для пальців

1. «Миємо» руки.

2. Сильно тремо долоні до відчуття тепла, надавлюючи на кожен палець.

3. Фалангами пальців однієї руки тремо по нігтям іншої.


Схожі:

На уроках української мови
Посібник "Дидактичний матеріал з розвитку мовлення на уроках української мови у 4 класі"
НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
ВПРОВАДЖЕННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів на уроках основ здоров'я
Воно не повинно зводитися до інформування учнів з питань збереження здоров`я, а має передбачати формування стійкої мотивації щодо...
На уроках української мови
У процесі вивчення української мови в початковій школі здійснюється початкова мовна освіта молодших школярів, їх розумовий і мовленнєвий...
Дидактичний матеріал з української мови
Лариса Анатоліївна, учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії комунального закладу «Комсомольський...
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ( СИНТАКСИ C ПРОСТОГО РЕЧЕННЯ)...
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ( СИНТАКСИC ПРОСТОГО РЕЧЕННЯ) ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ НА МАТЕРІАЛІ РОМАНУ ЛІНИ КОСТЕНКО «ЗАПИСКИ...
М.І. Паніна Вивчення іменника як частини мови на уроках
Дана робота складається з теоретичного та практичного блоку. Вона допоможе молодим спеціалістам з української мови талітератури застосувати...
Дидактичний матеріал з української мови для 8 класу з теми
Дати відповідь на питання: які з них є відмінюваними, які – дієвідмінюваними, які – незмінюваними
Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури
Анотація. У статті описано досвід використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури з метою активізації...
«Казка, як засіб формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів»
Одним з найголовніших завдань національної освіти є формування психічно, фізично та соціально здорової особистості
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка