Nn
/ n
|
Дата
|
Сфера
(тематика) спілкування
|
Мовленнєва компетенція
|
Мовна компетенція
Лексичні одиниці та Граматика Фонетика
мовні зразки
|
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція
|
Аудіюван-ня
|
Читання
|
Письмо
|
Засоби навчання
|
1
|
|
Зима. Зимні канікули.
|
-описувати погоду взимку;
- розповідати про канікули
|
лексичні одиниці та мовні зразки за 4, 5 клас
|
минулий розповідний час
|
-ig
|
-зимові канікули в Німеччині
|
« Зима »
|
ст.
впр.2
|
за вибором
вчителя
|
Басай «Нім.м.6кл.»
картки
“ Wetter…“
„Пори року“
|
2
|
|
Розвиток навичок говоріння. Мої зимові канікули.
|
- розповідати про свої канікули
|
лексичні одиниці та мовні зразки за 4, 5 клас
|
минулий розповідний час
|
|
- місця проведення канікул
|
мовлення
|
ст.
впр.
|
за вибором
вчителя
|
картки
“ Wetter…“
„Пори року“
|
3
|
|
Шкільне життя.
Шкільні будні.
Вивчення лексики.
|
- називати риси характеру
|
offen, ehrlich, tolerant, höflich,ordentlich, zersteut, schlau, egoistisch, schüchtern, zuverlässig, traurig, faul, klug, dumm, mutig, hilfsbereit,der Charakterzug….
|
антоніми
|
наголос у словах
|
- позитивні та негативні риси характеру
|
мовлення
вчителя
|
ст.67 впр.3
|
ПК
|
гноми
“ сумний”
« радісний»
«сердитий»
|
4
|
|
Тренування лексики
Риси характеру.
|
- називати риси характеру;
- називати синоніми та антоніми
|
лексичні одиниці попереднього уроку
|
побудова простих речень
dass-Sätze
|
- ch
|
- міжособистісні стосунки;
- позитивні та негативні риси характеру
|
мовлення
вчителя
|
|
ст.68 впр.6,7
|
фото
малюнки
|
5
|
|
Розвиток мовленнєвої компетенції на основі читання тексту ...
Розвиток навичок читання
|
- розуміти зміст прочитаного та давати відповіді на запитання до тексту
|
das Bleichgesicht, die Mehlkiste…..
лексичні одиниці до тексту
|
питальні речення
dass-Sätze
|
виразне
читання
|
- міжособистісні
стосунки;
- позитивні та негативні риси характеру
|
ПК
|
ст.69 впр.8
|
ПК
|
папка
«Charakter…»
|
6
|
|
Шкільні друзі.
Лексичні вправи.
|
-розповідіти про своїх шкільних друзів
|
лексичні одиниці до теми « Зовнішність»,
« Одяг»
|
побудова простих речень
|
емоційне
мовлення
|
- позитивні та негативні риси характеру
|
ПК
|
ст.71 впр.2
|
ст.71 впр.3,4
|
папка
«Charakter…»
|
7
|
|
Мої шкільні друзі.
Розвиток навичок говоріння.
|
- розповідіти про своїх шкільних друзів
|
лексичні одиниці до теми « Зовнішність»,
« Одяг»
|
dass-Sätze
|
емоційне
мовлення
|
- позитивні та негативні риси характеру
|
ПК
|
за вибором вчителя
|
ПК
|
папка
«Charakter…»
|
8
|
|
Розвиток граматичних навичок. Відмінювання прикметників.
|
- вживати у мовленні іменники з прикметниками
|
лексичні одиниці до теми « Зовнішність»,
« Одяг»
|
відмінюв. прикметн.
|
|
- вирази народної мудрості
|
за вибором вчителя
|
ст.72-73 впр.6
|
ст.74 впр.7
|
таблиця
( Л.І.)
|
9
|
|
Тренувальні вправи.
Відмінювання прикметників.
|
- вживати у мовленні іменники з прикметниками, узгоджуючи їх
|
лексичні одиниці до теми « Зовнішність»,
« Одяг»
|
відмінюв. прикметн.
|
|
|
за вибором вчителя
|
за вибором вчителя
|
ст.72-73 впр.6
|
таблиця
( Л.І.)
|
10
|
|
Питальні займенники welcher, was für ein…
|
- вживати питальні займенники
|
welcher, was für ein…
|
питальні займенники
|
інтонація
питальних
речень
|
- правила ввічливості
|
за вибором вчителя
|
ст.74 впр.8, 9
|
за вибором вчителя
|
таблиця
( Л.І.)
|
11
|
|
Уроки.Клас. Вивчення лексики.
|
- описувати класну кімнату;
- розташування предметів у класі
|
der Videorekorder, der Tageslichtprojektor, der Computer, der Monitor, der Fehler, die Videokassette, die Audikassette, die Diskette
|
Präteritum
|
фразовий наголос
|
- норми поведінки
|
“ Mein Klassen- zimmer “
|
ст.76 впр.2,3,4
|
ст.78 впр.5
|
малюнки, картки
|
12
|
|
Урок німецької мови. Дії на уроках. Тренування лексики.
|
- називати дії на уроках
|
лексичні одиниці до теми
|
порядок слів у реченні
|
|
- соціальні правила поведінки
|
ПК
|
ст.78 впр.6
|
ст.78-79 впр.6,7
|
картки
|
13
|
|
Види діяльності на уроках. Лексико-граматичні вправи.
|
- називати види діяльності на уроках
|
лексичні одиниці до теми
|
Präteritum
порядок слів у реченні
|
|
-види діяльності
|
ПК
|
ст.80 впр.12
|
ст.80 впр.11 ст.81 впр.13
|
картки
|
14
|
|
Наш урок німецької мови. Розвиток навичок говоріння.
|
- розповідати про урок
|
лексичні одиниці до теми
|
|
емоційне
мовлення
|
|
ПК
|
|
|
мовні кліше
|
15
|
|
Школа святкує карнавал. Костюми.
Вивчення лексики.
|
-надавати інформацію
|
die Weste, die Kappe, der Seeräuber, Aschenputtel,der Zwerg…..
|
dass-Sätze
|
|
- карнавал
|
за вибором вчителя
|
ст.82 впр.2,3
|
ст.83 впр.4
|
|
16
|
|
Розвиток навичок мовленнєвої компетенції на основі читання тексту ...
Розвиток навичок читання.
« Перед дзеркалом»
|
- читати та перекладати текст;
|
лексичні одиниці до тексту
anhaben,aufhaben, umhaben
|
невідокрем-лювані префікси
дієслів
Präteritum
|
удоскна-лення вмінь та навичок
|
- карнавал
|
|
ст.84 впр.5
|
ст.84-85 впр.6,7
|
малюнки
|
17
|
|
Тренування лексики
|
- розповідати про свою діяльність, своє ставлення
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
Präteritum
|
|
-види діяльності
|
за вибором вчителя
|
ст.86 впр.10
|
ст.86 впр.9
|
малюнки
|
18
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19
|
|
Тематична
Спорт.
Вивчення лексики.
|
- називати види спорту
|
der Wasserball,der Champion, der Athlet, der Fan, der Verein, der Tormann, der Torwart, die Mannschaft, das Team, die Mannschaft ….
|
складні іменники
|
наголос в
словах
|
- улюблені види спорту в Німеччині та в Україні
|
„ Sport “
|
ст.89-90 впр.2,4
|
ст. 90 впр.6,7
|
папка
« Спорт »
( Н.П.)
|
20
|
|
Види спорту. Тренування лексики.
|
- називати види спорту
|
лексичні одиниці попереднього уроку
|
складні іменники
|
|
види спорту в Німеччині та в Україні
|
ПК
|
ст.93
впр.9
|
ст.91 впр.8
|
папка
« Спорт »
|
21
|
|
Розвиток навичок мовленнєвої компетенції на основі читання тексту ...
Розвиток навичок читання.
« Захоплюючий футбольний матч ».
|
-розуміти зміст прочитаного;
|
лексичні одиниці до тексту;
ст.106
|
словотвір
|
удоскна-лення вмінь та навичок
|
- відомі футболісти
|
„ Fußball ”
|
ст.94
впр.2,4
|
ст.95
впр.4в
|
папка
« Спорт »
( Н.П.)
|
22
|
|
Тренувальні вправи.
Минулий розповідний час.
|
- вживання в мовленні минулого розповідного часу
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
Präteritum
|
удоскна-лення вмінь та навичок
|
|
ПК
|
ст.96
впр.8, 9
|
ст.96
впр.6,4
за вибором вчителя
|
таблиця
( Л.І.)
дитячі розгортки
/ книжечки /
|
23
|
|
Урок фізкультури.
Розвиток навичок читання.
|
-розуміти зміст прочитаного;
|
ст.106
|
|
|
- норми поведінки
|
ПК
|
ст.97
впр.10
|
за вибором вчителя
|
|
24
|
|
Ти спортивний вболівальник? Розвиток діалогічного мовлення.
|
-висловлювати свою думку, враження;
- беруть участь у діалозі
|
die Rundschau, stundenlang, unerträglich,gewinnen,
|
питальні речення
|
удоскна-лення вмінь та навичок
|
- норми поведінки
|
ПК
|
ст.98
впр.2,5/ 7/
|
ст.100
впр.6
|
папка
« Спорт »
( Н.П.)
|
25
|
|
Олімпіада 2000 років тому.
|
- знаходити основну інформацію в тексті
|
ст.106
|
Präteritum
|
|
-зимні та літні олімпійські ігри
|
|
ст.103
впр.5
|
ст.102
впр.3 ст.104
впр.5/6/
|
|
26
|
|
Олімпійські ігри. Розвиток навичок аудіювання.
|
- розуміти основний зміст прослуханого тексту
|
der Ring, die Fahne, das Feuer, olympisch,
der Kontinent…….
|
|
|
-теперішні олімпійські ігри
|
ст.156
впр.3
( 7 кл.)
|
ст.104
впр.
|
ст.104
впр.8
|
папка
« Спорт »
( Н.П.)
|
27
|
|
Улюблений вид спорту. Розвиток навичок говоріння.
|
- розповідати про улюблений вид спорту
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
|
удоскна-лення вмінь та навичок
|
- улюблені види спорту в Німеччині та в Україні
|
|
|
|
|
28
|
|
Тренування лексики.
Розвиток навичок мовленнєвої компетенції на основі читання тексту ...
|
- розповідати про свої уподобання
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
лексичні одиниці до тексту
|
|
|
-зимні та літні олімпійські ігри
|
ПК
|
ст.156-158
впр.3
|
|
Басай
7 клас
( старі )
|
29
|
|
Контроль лексичних та граматичних навичок до теми.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30
|
|
Тематична
Подорожі.
Вивчення лексики. Засоби транспорту.
|
- називати засоби транспорту
|
повторення засобів транспорту ( 5 клас )
hin- und zurück…
ст.119
|
fahren mit
(Dativ),
„ denn “
|
-інтонація питальних речень
|
-історія виникнення
деяких засобів транспорту
|
ПК
|
ст.108-109
впр.3
ст.111 впр.7
|
ст.110
впр.6
|
« Засоби транспорту»,
буклети
|
31
|
|
В потязі. Три основні форми дієслів.
|
-аргументувати свій вибір, точку зору
|
ст.119
|
три основні форми дієслів;
„ denn “
|
|
- види потягів
|
ПК
|
ст.112
впр.2,6
|
ст.113
впр.5
|
буклети,
квитки
|
32
|
|
Розвиток навичок мовленнєвої компетенції на основі читання тексту ...
Розвитрк навичок читання
«В автобусі»
|
- розуміти зміст прочитаного;
-вживати у мовленні складносурядні речення
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
теперішній час дієслів
складно-сурядні речення
|
- виразне читання
|
умови життя;
норми поведінки
|
мовлення вчителя
|
ст.114
впр.8
ст.115
впр.2
|
ст.114
впр.9
ст.116
впр.4
|
« Засоби транспорту»
|
33
|
|
В літаку. Предмети багажу. Вивчення лексики.
|
- називати предмети багажу
|
die Kleinigkeiten, die Sache, …….
|
|
удоскна-лення вмінь та навичок
|
|
Koffer-packen
Ich nehme …. mit.
|
ст.117
впр.3,6
|
ст.118
впр.4
|
предмети багажу
|
34
|
|
Проїзні документи. Тренування лексики.
|
- запитувати та надавати інформацію
|
лексичні одиниці попередніх уроків до теми
|
граматика попередніх уроків
|
|
- проїзні документи
|
ПК
|
|
за вибором вчителя
|
|
35
|
|
Самостійна робота.
Підготовка до подорожі.
|
-розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації
|
лексичні одиниці попередніх уроків
|
граматика попередніх уроків
|
удоскна-лення вмінь та навичок
|
- соціальні правила поведінки
|
|
|
ПК
|
портфоліо
дітей
|
36
|
|
Німеччина. Берлін.
|
-надавати інформацію щодо загальних відомостей про Німеччину
|
ст.131
|
|
удоскна-лення вмінь та навичок
|
-географічне положення Німеччини
|
«Німеччи-на»
|
ст.121
впр.1
/ ст.122-124
впр.2 /*
|
асоціо-грама
|
карта Німеччини
|
37
|
|
Визначні місця Берліна. Розвиток навичок читання.
|
- назпвати визначні місця Берліна
|
ст.131
|
|
виразне читання
|
- визначні місця Берліна
|
«Берлін»
( ст.169)
/ 7 кл./
|
ст.122-124
впр.2
вибірково
|
ст.124
впр.3
|
фото визначних місць Берліна
|
38
|
|
Берлін. Розвиток навичок говоріння.
|
- розповідати про Берлін
|
лексичні одиниці попередніх уроків
|
|
емоційне мовлення
|
|
|
|
|
|
39
|
|
Розвиток граматич-них навичок.Неозна-чені займенники viele,alle,jeder, einige, wenige
|
-брати участь у діалозі про Німеччину та її столицю Берлін;
|
ст.131
|
неозначені займенники
|
|
|
|
ст.125-126
впр.1
ст.127
впр.2
|
ПК
|
таблиця
( Л.І.)
|
40
|
|
Тренувальні вправи.
|
- вживати у мовленні неозначені займенники
|
|
неозначені займенники
|
|
|
за вибором вчителя
|
|
за вибором вчителя
|
|
41
|
|
Екскурсія по місту.
Розвиток діалогічного мовлення.
|
- розпитувати, надавати інформацію
|
лексичні одиниці попередніх уроків
|
|
інтонація питальних речень
|
- соціальні правила поведінки
|
ПК
|
ст.128-129
впр.1
|
ПК
|
|
42
|
|
Прийменники, які вимагають знахідного відмінка.
|
|
лексичні одиниці попередніх уроків
|
Akkusativ
|
|
|
|
ст.130
впр.2
|
ст.130-131
впр.4
|
пісенька
|
43
|
|
Телеміст « Берлін – Київ »
|
-порівнювати, розпитувати, аргументувати
|
лексичні одиниці попередніх уроків
|
|
емоційне мовлення
|
- визначні місця Києва та Берліну
|
за вибором вчителя
|
за вибором вчителя
|
за вибором вчителя
|
презентація
|
44
|
|
Контроль лексичних та граматичних навичок.
|
|
|
|
|
|
|
|
за вибором вчителя
|
|
45
|
|
Тематична
Повторення. Сім’я. Родовий відмінок.
|
- розповідати про свою сім’ю
|
лексичні одиниці до теми
|
родовий відмінок власних назв
|
|
- міжособистісні стосунки;
|
ПК
|
ст.133
впр.2
ст.134
впр.4,5
|
ст.131
впр.6,7
|
папка
« Сім’я»
|
46
|
|
Їжа. Минулий розповідний час.
|
-вживати у мовленні минулий розповідний час
|
лексичні одиниці до теми
|
минулий розповідний час
|
|
- традиції харчування
|
ПК
|
ст.136-137
впр.13
|
ст.136
впр.11,12
|
папка
« Їжа »
|
47
|
|
Покупки. Минулий розповідний час. Власні назви. Родовий відмінок.
|
- називати основний асортимент товарів, ціну
|
лексичні одиниці до теми
|
граматика попередніх уроків
|
|
- гроші в Німеччині
|
ПК
|
ст.138
впр.17
|
ст.133
впр.18*
|
|
48
|
|
Відмінювання прикметників.
|
|
|
відміню-вання прикмет-ників
|
|
|
ПК
|
ст.142
впр.28
|
ст.141
впр.25,26
|
|
49
|
|
Спорт. Тренування лексики
|
|
лексичні одиниці до теми
|
|
|
|
ПК
|
ст.143
впр.36
|
ст.144
впр.37
|
|
50
|
|
Контроль лексичних та граматичних навичок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51
|
|
Контроль навичок аудіювання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
папка
«Тексти для аудіювання»
|
52
|
|
Контроль навичок читання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
папка
«Тексти для читання»
|
53
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54
|
|
Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55
|
|
Розвиток мовленнєвої компетенції на основі читання тексту .....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56
|
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|