На тему: «Прочитай, посміхнись…і задумайся» Г. Бойко


Скачати 25.73 Kb.
Назва На тему: «Прочитай, посміхнись…і задумайся» Г. Бойко
Дата 14.12.2013
Розмір 25.73 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Інформатика > Конспект

на тему: «Прочитай, посміхнись…і задумайся» Г.Бойко

«Як невдаха виступав», «Хвастунець», «Сашко»

Конспект уроку

з читання (година гумору)

3 клас




Підготувала: вчитель

НВК «Лановецька загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ступенів-ліцей»

Мельник Н.С.

Мета:

  • вправляти учнів у читанні гумористичних творів, удосконалювати уміння визначати морально-етичні проблеми, які порушив автор в поетичних гуморесках;

  • розвивати логічне мислення, знакову свідомість;

  • виховувати почуття осуду щодо негативних рис людської вдачі: хвальковитості, самовпевненості, невихованості.

Обладнання: виставка книжок Г.Бойка, портрет автора, презентація біографії поета, відео «Театр мініатюр», комп’ютер.



І Організація класу

Любе сонечко нам посміхається,

З нами радісно, щиро вітається.

І дарує веселий нам сміх

На здоров’я та щастя повний міх!

(демонстрація слайду)

Міх цей розв’язався, діти,

А у ньому – жарти й сміх.

Ось смішинка вам одна

Скоромовочка така.

  1. Орфоепічне читання (скоромовки)

От Кіндрат так Кіндрат – зуб зламав об мармелад.

Кричав Архип, Архип охрип. Не треба Архипу кричати до хрипу.

(Чому ці скоромовки викликають у вас усмішку?)

  1. Девіз уроку (Читання з монітора комп’ютера)

Добрий сміх не б’є, не мучить

Він на світі жити учить.

ІІ Повідомлення теми і мети уроку.

На сьогоднішньому уроці у нас будуть присутні сміх і жарти та веселий настрій.

Ми поринемо у веселий світ Г.Бойка

ІІІ Презентація біографії поета (вчитель).

Народився Г.Бойко 1923р. в шахтарському краю, на Донбасі. По закінченні сільської семирічки навчався в Оленівській рудниковій школі, а вона була неблизько, щодня кілька кілометрів тупав пішки, а потім ще й під’їжджав поїздом, але жодного разу не пропустив уроків. Одразу після випускного вечора пішов на фронт, пройшов всю війну від рядового до офіцера. А після війни взявся за перо й упевнено і стрімко увійшов у літературу, назавжди підкоривши чисті дитячі душі.

ІV Опрацювання статті «Г.Бойко»

  • Самостійне читання

  • Відповіді на питання:

Що об’єднує твори поета?

Які вони за змістом?

  • Слухання зразка читання «Як невдаха виступав» (Театр мініатюр)

V Вправи на розвиток читання:

  1. Веселі фігури

  2. Гра «Віднови слова»

  3. Краще читання вірша «Як невдаха виступав».

VІ Робота над віршем «Хвастунець»

  1. Скласти прислів’я в групах

  2. Читання вірша вчителем

  3. Обговорення прослуханого

  4. Самостійне читання

  5. Гра «Губи» (прочитати слова на одному диханні: молодець, хвастунець, дороги, ноги, у тривозі, на дорозі)

  6. Зачитати тільки дієслова.

  7. Краще читання вірша групою.

VІІ Руханка «Бережи життя на дорозі»

VІІІ Самостійне знайомство з текстом вірша «Сашко»

  1. Читання вірша кращими учнями.

  2. Читання тексту в особах.

  3. Гра «Вибери правильні риси характеру» (робота на картках)

ХІХ Підсумок уроку

  1. Гра «Подаруй свою усмішку»

  2. Домашнє завдання: одну гумореску за вибором напам’ять.

Схожі:

Ботаніка Водорості та гриби Навчальний посібник (під редакцією І. Ю. Костікова та В. В. Джаган)
Костіков І. Ю., Джаган В. В., Демченко Е. М., Бойко О. А., Бойко В. Р., Романенко П. О
Прочитай, встав пропущені слова за змістом

Діагностика рівня емоційного вигорання Діагностика рівня «Емоційного вигорання» (за В. Бойко)
Водночас можуть виникнути його дисфункційні наслідки, коли вигорання спричиняє негативний вплив на професійну діяльність та стосунки...
Тест: «Дослідження емоцій та почуттів»
Методика діагностики «перешкод» у встановленні емоційних контактів (за В. В. Бойко)
Слово. Значення слова
Прочитай. В одну колонку запиши словосполучення, в яких слова мають пряме значення, а в другу – переносне значення
Тема. П оетичн і картиниосен і Завдання для розвитку естетичного сприймання текстів
Прочитай уважно вірш Ліни Костенко «Вже брами літа замикає осінь». Які картини постають у твоїй уяві, коли читаєш вірш?
Курс 4 Дисципліна Викладач доц. Бойко Ю.І. “Затверджую”
Питання Вкажіть від якого елемента приводиться в рух серповидний ніж горизонтальної гідравлічної шпикорізки
Львів
Марков І., єрм. Бойко Ю., Іванкова-Стецюк О., Селещук Г. та ін. На роздоріжжі. Аналітичні матеріали комплексного дослідження / За...
План: Передумови виникнення Київського університету Становлення та розвиток університету
Бойко І. З. Українські літературні альманахи і збірники ХІХ – початку ХХ ст. – К.: Наук думка, 1967. – 370 с
Синельниківської міської ради
Земельного кодексу України, на підставі заяв громадян Бойко Н. М., Горбатенко Д. М., Левенець М. П., Лобзи С. О., Любимової Ю. Г.,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка