Стаття Вимоги до звернення Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від


Скачати 137.89 Kb.
Назва Стаття Вимоги до звернення Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від
Дата 20.11.2013
Розмір 137.89 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Витяг із З А К О Н У У К Р А Ї Н И

« Про звернення громадян »
Стаття 5. Вимоги до звернення
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим гро-мадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (коллективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Порядок розгляду звернень і організації особистого прийому громадян.
1.Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” районна державна адміністрація розглядає пропозиції (зауваження), заяви (клопотання), скарги громадян (далі – звернення) та повідомляє авторів про результати розгляду.
2. Організація розгляду звернень та особистого прийому громадян в райдержадміністрації покладається на загальний відділ апарату райдержадміністрації, який підпорядковується керівнику апарату райдержадміністрації.

3. Організація роботи щодо розгляду звернень та особистого прийому громадян в райдержадміністрації здійснюється згідно з вимогами Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та інших законодавчих актів, а також актів Президента та Уряду України.

4. Письмові звернення громадян, надіслані поштою або передані до райдержадміністрації, що відповідають вимогам ст. 5 Закону України “Про звернення громадян”, реєструються і попередньо опрацьовуються працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації та передаються на розгляд керівництву райдержадміністрації.
5. Порушені у зверненнях громадян до райдержадміністрації питання розглядаються головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату відповідно до розподілу обов’язків.
6. На виконання ст.ст. 14, 15, 16 Закону України “Про звернення громадян” звернення Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються безпосередньо головою райдержадміністрації, а в разі його відсутності – особою, яка виконує його обов’язки.
7. Громадяни, які звернулися до районної державної адміністрації, отримують відповіді про результати розгляду звернень у терміни, передбачені ст.20 Закону України “Про звернення громадян”.
8. Відповіді громадянам готують (надають) ті відділи, управління, інші структурні підрозділи райдержадміністрації, районні служби, органи місцевого самоврядування, підприємства, організації, які отримали звернення на розгляд та виконання.

Відповіді громадянам підписують голова райдержадміністрації, його заступники відповідно до розподілу обов’язків або за їх дорученням керівники відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб, органів місцевого самоврядування, підприємств і організацій.
9. Відповідальність за несвоєчасне та не в повному обсязі надання відповідей громадянам за їх зверненнями несуть керівники відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб, органів місцевого самоврядування, підприємств, організацій, яким надсилались звернення на розгляд, у порядку, передбаченому чинним законодавством.
10. За результатами розгляду звернень громадян інформації органам державної влади вищого рівня, народним депутатам України, засобам масової інформації, іншим органам готують відділи, управління, інші структурні підрозділи райдержадміністрації, районні служби за дорученням голови райдержадміністрації, його заступників, керівника апарату згідно з резолюцією. Якщо у резолюції декілька виконавців, узагальнену інформацію готує особа (галузева служба), визначена в резолюції керівництва райдержадміністрації першою.

Зазначені інформації готуються за підписом голови райдержадміністрації, його заступників згідно з розподілом обов’язків.

Відповідальність за несвоєчасне та не в повному обсязі надання інформації несуть керівники зазначених служб у порядку, передбаченому чинним законодавством.
11. Інформації за зверненнями громадян, які готуються за підписом голови райдержадміністрації, візуються заступниками голови, керівником апарату райдержадміністрації, а також керівниками служб, яким доручався розгляд звернень.

12. Інформації за зверненнями громадян, які готуються за підписом заступників голови райдержадміністрації, візуються керівниками служб, яким доручався розгляд звернень.

13. Організаційне забезпечення та контроль за своєчасним наданням інформацій здійснюють працівники загального відділу апарату райдержадміністрації.
14. Відповідно до ст. 8 Закону України ”Про звернення громадян” не розглядаються: - анонімні звернення; - повторні звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, про що інформується громадянин.

15. Загальний відділ апарату райдержадміністрації періодично аналізує кількість і характер письмових та усних звернень, роботу по їх розгляду та інформує про це керівництво районної державної адміністрації.
Організація особистого прийому громадян
16. Особистий прийом громадян здійснюється головою райдержадміністрації, його заступниками, керівником апарату, керівниками відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації згідно з затвердженими графіками.
17. Графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації містить дані про місце проведення, дні та години прийому, затверджується головою райдержадміністрації, оприлюднюється через засоби масової інформації.
18. Графіки особистого прийому громадян у відділах, управліннях, інших структурних підрозділах райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування, а також графіки виїзних прийомів громадян, затверджуються відповідними керівниками та оприлюднюються. 19. В райдержадміністрації попередню співбесіду з громадянами, які прийшли на прийом до голови райдержадміністрації, його заступників, керівника апарату та організаційне забезпечення прийому здійснюють працівники загального відділу апарату райдержадміністрації.

Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації здійснюється у відповідності із затвердженим графіком.
20. Короткий зміст звернень громадян, з якими вони звертаються на особистому прийомі голови райдержадміністрації, його заступників, керівника апарату вноситься працівниками відділу у картку обліку особистого прийому громадян.
21. Якщо питання, порушене в усному зверненні, вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо, то таке звернення направляється на виконання відповідним службам, а громадянин за результатами його розгляду отримує від райдержадміністрації або від зазначених служб відповідь у терміни, визначені статтею 20 Закону України “Про звернення громадян”.
22. За бажанням громадянина відповідь на його звернення на особистому прийомі може бути як письмова, так і усна.
23. Письмова відповідь за результатами особистого прийому готується згідно з вимогами, передбаченими пунктами 8, 9, 10 цього Порядку.
24. Під час проведення особистого прийому громадян головою райдержадміністрації безпосередньо з ним на прийомі працює працівник загального відділу апарату райдержадміністрації. Контроль за своєчасним наданням інформацій щодо виконання доручень голови райдержадміністрації, даних під час особистого прийому громадян, покладається на загальний відділ апарату райдержадміністрації.

25. Під час проведення особистого прийому громадян заступниками голови, керівником апарату райдержадміністрації безпосередньо з ними на прийомі працюють працівники загального відділу райдержадміністрації. На них покладається контроль за виконанням доручень заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації, даних на особистому прийомі громадян. На загальний відділ райдержадміністрації покладається контроль за своєчасним наданням відповідними службами інформацій на доручення заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації.

26. Діловодний контроль за виконанням доручень, даних керівництвом райдержадміністрації під час прийому громадян, здійснюється працівниками загального відділу апарату райдержадміністрації.

27. Діловодство щодо розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації здійснюється в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України, згідно з вимогами Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348.
28. Відповідальність за організацію роботи та стан діловодства щодо розгляду звернень громадян несуть керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, районних організацій, підприємств, органів місцевого самоврядування.

Зразки написання заяви (клопотання), скарги, пропозиції (зауваження), інформаційного запиту.

Зразок
Голові райдержадміністрації (першому заступнику, заступнику голови райдержадміністрації)

_____________________________ (прізвище,ім”я, по-батькові)

від ___________________________ (прізвище, ім”я, по-батькові)

Адреса громадянина, що звертається, № телефона.
Заява (клопотання)

Викладається суть заяви (клопотання) та при потребі автором звернення додаються копії необхідних документів стосовно суті заяви (клопотання).
Дата написання (подання)
Особистий підпис автора звернення або його довіреної особи

Зразок


Голові райдержадміністрації (першому заступнику, заступнику голови райдержадміністрації)

__________________________________ (прізвище,ім”я, по-батькові)

від _______________________________ (прізвище, ім”я, по-батькові)

Адреса громадянина, що звертається, № телефона.

Скарга
Викладається суть скарги та при потребі автором звернення додаються копії необхідних документів стосовно суті скарги.
Дата написання (подання)

Особистий підпис автора звернення або його довіреної особи

Зразок
Голові райдержадміністрації (першому заступнику, заступнику голови райдержадміністрації)

_____________________________ (прізвище,ім”я, по-батькові)

від ___________________________ (прізвище, ім”я, по-батькові)

Адреса громадянина, що звертається, № телефона.

Пропозиція (зауваження)
Викладається суть пропозиції (зауваження) та при потребі автором звернення додаються копії необхідних документів стосовно суті пропозиції (зауваження).

Дата написання (подання)

Особистий підпис автора звернення або його довіреної особи

Зразок

Голові райдержадміністрації (першому заступнику, заступнику голови райдержадміністрації)

_____________________________ (прізвище,ім”я, по-батькові)

від ___________________________ (прізвище, ім”я, по-батькові)

Адреса громадянина, що звертається, № телефона.

Інформаційний запит
Викладається суть інформаційного запиту та при потребі автором звернення додаються копії необхідних документів стосовно суті інформаційного запиту.


Дата написання (подання)

Особистий підпис автора звернення або його довіреної особи

Інформаційно-аналітичний звіт

про звернення громадян,

що надійшли на адресу райдержадміністрації

за 9 місяців 2013року
Проаналізувавши надходження за 9 місяців 2013 року звернень громадян до райдержадміністрації, інформації сільських та селищних рад щодо роботи із зверненнями громадян пропонуємо для розгляду наступні узагальнення та висновки:
1. Райдержадміністрацією, селищною та сільськими радами здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян» актів Президента України та доручень Уряду щодо розгляду звернень громадян, відповідного розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 №48 розпорядження голови облдержадміністрації в області Указу Президента України від 13.08.02 №700/2002 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадян конституційного права на звернення».
2. Протягом 9 місяців 2013 року на адресу райдержадміністрації надійшло 160 письмових та 23 усних звернень громадян, що в сумі становить 183 звернення, що на 285 звернень менше ніж за 9 місяців 2012 року.

Протягом 9 місяців 2013 року до райдержадміністрації надійшло 7 колективних звернень громадян.

Від інвалідів, учасників війни та бойових дій та інших пенсіонерів надійшло 5 звернень, що на 2 звернення менше ніж за 9 місяців 2012 року, від членів багатодітних сімей та одиноких матерів у 2013 р. надійшло лише 1 звернення.
3. Протягом 9 місяців 2013 року до райдержадміністрації, повторних звернень громадян не надходило, що може свідчити про ефективність у роботі щодо вирішення порушених громадянами проблем.
Найчастіше порушувалися питання сільського господарства та земельних відносин – кількість звернень зменшилась на 227 звернень – з 292 звернення за 9 місяців 2012 року до 65 звернень громадян за відповідний період 2013 року, переважна більшість звернень – це власність на землю (приватизація, оренда і успадкування, а також питання вирішення земельних конфліктів).
4. Протягом 9 місяців 2013 року на адресу райдержадміністрації надійшло і було опрацьовано 183 питання, порушених у письмових зверненнях громадян, або 100% від загальної кількості.
5. За підсумками 9 місяців 2013 року спостерігаються зміни в структурі надходження звернень в порівняні з відповідним періодом 2012 року, а саме:


Надходження звернень громадян на адресу райдержадміністрації

2012 рік

2013рік

+,-

Всього отримано звернень (одиниць)

В тому числі:

445

160

-285

На особистому прийомі (одиниць)

25

23

-2

Надійшло поштою (одиниць)

420

137

-283


6. Кількість звернень від найменш соціального захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів війни і праці, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги, щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб на адресу райдержадміністрації за 9 місяців 2013 року надійшло 5 звернень, що на 2 звернення менше відповідного періоду 2012 року.
Серед зазначеної категорії громадян найбільше звернень на адресу райдержадміністрації надійшло:


  • від пенсіонерів, інвалідів загального захворювання, ветеранів праці, від інвалідів війни, учасників війни та бойових дій – 5 звернень, що на 2 звернень менше ніж за 9 місяців 2012 року;

  • від жителів багатодітних сімей, одиноких матерів – за 9 місяців 2013 року до райдержадміністрації надійшло 1 звернення, що стосувалось надання матеріальної допомоги для придбання канцелярських товарів дітям з багатодітної сім’ї.


Найбільша кількість звернень цієї категорії громадян надійшли з Стрижівської сільської ради та Любарської селищної ради.
7. Протягом 9 місяців 2013 року на особистому прийомі в керівництва райдержадміністрації громадянами було подано 23 звернення, що на 2 звернення менше, ніж за 9 місяців 2012 року, колективних звернень на особистому прийомі у керівництва не надходило.

Переважна більшість звернень надійшло під час особистого прийому від жителів Громадської сільської ради та Любарської селищної ради.
8. У зверненнях громадян, що надійшли на адресу райдержадміністрації протягом 9 місяців 2013 року, було порушено 183 питання різної тематики, що на 283 звернення менше, ніж за 9 місяців 2012 року.

Серед основних питань, що порушували громадяни у зверненнях на адресу райдержадміністрації та центральних органів влади, передусім стоять питання соціального захисту – 51%, аграрної політики та земельних відносин –36%.

Кількість звернень із аграрної політики і земельних відносин зменшилась на 227 звернень – з 292 звернення за 9 міс.2012 року до 65 звернень громадян за відповідний період 2013 року.

Протягом 9 місяців 2013 року до райдержадміністрації надійшло 39 звернень громадян з питань надання матеріальної допомоги, 38 заявникам надано одноразову матеріальну допомогу.
Протягом 9 місяців 2013 року на контроль взято 183 питання, порушених у письмових зверненнях громадян та на особистому прийомі, або 100 % від загальної кількості. По 53 питаннях заявникам дано роз’яснення відповідно до чинного законодавства, 79 звернень вирішено позитивно, по 2 зверненням відмовлено з різних причин, інші знаходяться на розгляді.
Слід зазначити, що в переважній більшості питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни протягом 9 місяців 2013 року вирішувалися на місцевому рівні. Що значно зменшило кількість звернень на адресу Президента України, Уряду, облдержадміністрації та райдержадміністрації .


Головний спеціаліст відділу

діловодства та контролю Н.В.Голінська

Схожі:

Письмова довідка про звернення громадян, що надійшли до виконавчих...
Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного...
Кодекс України про адміністративні правопорушення стаття 172 Порушення...
Вивчення вимог Закону України «Про звернення громадян» №393/96-ВР від 02. 10. 1996 року «Стаття Вимоги до звернення, стаття Заборона...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами...
Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади,...
Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і державної безпеки мають право подавати звернення, які не стосуються їх...
ІНФОРМАЦІЯ Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Спрямована вона на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07. 02. 2008 №109 «Про першочергові...
Про основні тижневі заходи Новоушицької районної ради
Закон України «Про звернення громадян», Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення...
Закон України
Цей Закон визначає основні напрями діяльності органів державної влади щодо сприяння підприємствам та організаціям України, незалежно...
Закон України
Цей Закон визначає основні напрями діяльності органів державної влади щодо сприяння підприємствам та організаціям України, незалежно...
Витяг із З А К О НУ У К Р А Ї Н И «Про звернення громадян» Стаття 5
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Президента України від 07. 02. 2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка