|
Скачати 68.76 Kb.
|
УКРАЇНА ЧУДНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації 12 лютого 2013 року № 28 Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2012 році та забезпечення виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян Відповідно до ст.ст. 2, 6, 13, 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування в районі проводилась відповідна робота по даному питанню. Минулого року райдержадміністрацією, органами місцевого самовряду- вання району отримано та розглянуто 6664 звернення громадян, що на 82 або на 1 % більше ніж у 2011 році. Найбільше звернень громадян розглянуто сільськими радами – 4822 (72,3 % до загальної кількості), селищними радами – 858 (12,8%). Протягом зазначеного періоду зросла кількість звернень громадян до 13 селищних та сільських рад. На адресу районної державної адміністрації за зазначений період надійшло і було опрацьовано 325 звернень громадян, що на 17 або 5 % більше ніж за 2011 рік. Це вимагає покращення діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування щодо забезпечення належної організації роботи із зверненнями громадян та більш якісного вирішення порушуваних громадянами питань і проблем. Переважна більшість звернень громадян на адресу райдержадміністрації надійшла від жителів Чуднівської міської, Іванопільської, В.Коровинецької, Вакуленчуківської селищних, Дубищанської, Тютюнниківської та Красносільської сільських рад. На особистому прийомі в райдержадміністрації громадянами подано 150 звернень, що на 26 менше 2011 року. У загальній кількості звернень частка колективних звернень на адресу райдержадміністрації за 2012 рік склала 19 %. Кількість колективних звернень зросла з 15 селищних та сільських рад району. З урахуванням колективних звернень протягом січня-грудня 2012 року до райдержадміністрації звернулося 912 громадян, що на 16 % менше ніж за відповідний період 2011 року. Третина звернень (118) або 36 % від загальної їх кількості склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів державної влади та органів місцевого самоврядування. У зверненнях громадян, що надійшли на адресу райдержадміністрації протягом 2012 року було порушено 363 питання різної тематики. Серед основних питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях на адресу райдержадміністрації, передусім, стоять питання аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, соціального захисту, праці та заробітної плати, на які загалом припадає 67 % усіх питань. Протягом минулого року райдержадміністрацією поставлено на контроль 312 питань порушених у зверненнях громадян або 96 % від їх загальної кількості. За цей період було знято з контролю 327 питань, у тому числі з позитивним вирішенням - 90 (25 %). По 237 питаннях заявникам надано роз’яснення відповідно до чинного законодавства. Станом на 1 січня 2013 року на контролі залишилося 36 питань. У 2012 році центральними органами влади, засобами масової інформації, депутатами обласної ради, відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 97 звернень жителів району надіслано на розгляд райдержадміністрації, що складає 30 % до усіх звернень, отриманих райдержадміністрацією за вказаний період. Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями є важливим чинником довіри громадян до влади, суспільно-політичної стабільності в районі і державі в цілому та на виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 05.02.2013 року № 25 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році та забезпечення виконання в області вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян», рішення колегії районної державної адміністрації від 30 січня 2013 року № 1: 1. Заступникам голови райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та рекомендувати міському, селищним та сільським головам:
України «Про звернення громадян», актів Президента України та Уряду щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
дян, здійснення особистого прийому громадян. Зокрема, відповідними норма- тивними актами закріпити за цією ділянкою роботи посадових, службових осіб, які відповідають за роботу із зверненнями громадян. Забезпечити дану ділянку роботи комп’ютерною технікою та необхідною документацією, передбаченою Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 року № 348. У міській, селищних та сільських радах належно обладнати спеціальні приміщення ( кімнати) для проведення особистого прийому громадян, забезпечити безперешкодний доступ до них громадян з особливими потребами. 3) Підвищити персональну відповідальність посадових та службових осіб за належне реагування на пропозиції, заяви і скарги громадян, за розв’язання проблем, що спричиняють обґрунтовані звернення громадян до органів влади усіх рівнів.
відповідей за зверненнями громадян та з порушенням встановлених законодавст- вом термінів. Викорінити практику визнання заяв чи скарг необгрунтованими, без роз’яснення авторам звернень порядку оскарження прийнятих за ними рішень.
них графіків, особистий прийом громадян, у тому числі виїзний прийом та роботу «гарячих» телефонних ліній. 6) Узяти під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.
ми громадян на апаратних нарадах та на засіданнях виконкомів міської, селищних та сільських рад. Щоквартально здійснювати аналітичну роботу із зверненнями громадян та вживати по ній відповідні заходи.
лення про роботу із зверненнями громадян, надавати роз’яснення з найбільш актуальних питань, що турбують жителів району.
ня звернень громадян до органів влади усіх рівнів, зокрема, здійснювати опитування жителів населених пунктів, проводити сходи сіл, громадські слухання тощо, що дозволить своєчасно виявляти проблеми та вживати упереджувальних заходів щодо їх розв’язання. 10) Забезпечити належне виконання заходів щодо виконання в районі вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування», затверджених розпорядженням голови райдержадміністрації від 22.02.2008 року № 87. 2. Загальному відділу апарату райдержадміністрації (Корчук Н.П.): 1) Систематично здійснювати моніторинг роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах та виконкомах міської, селищних та сільської рад, надавати їм необхідну методичну та практичну допомогу в організації цієї роботи. Періодично проводити навчання, наради з працівниками, які безпосередньо займаються організацією роботи щодо розгляду звернень громадян. 2) Питання роботи із зверненнями громадян два рази на рік виносити на розгляд засідання колегії райдержадміністрації. 3. Головному спеціалісту з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації Атаманчук С.Є. забезпечити роботу телефону «прямої лінії» за галузевим принципом із залученням відповідних районних служб. Графіки проведення зазначених ліній та номери телефонів доводити до відома населення через засоби масової інформації. 4. Звернути увагу заступників голови райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, міського, селищних та сільських голів на їх персональну відповідальність за забезпечення виконання законодавства, актів Президента України та Уряду з питань звернень громадян, за належне вирішення в межах своїх повноважень обґрунтованих заяв і скарг громадян, а також за вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для надходження обґрунтованих повторних звернень громадян до органів влади усіх рівнів. 5. У зв’язку з виконанням зняти з контролю розпорядження голови райдержадміністрації від 10.04.12р. № 145 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2011 році та забезпечення виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян» та від 10.08.2012 року № 358 « Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2012 року». 6. Відділам, управлінням райдержадміністрації, виконавчим комітетам міської, селищних та сільських, рад про виконання цього розпорядження проінформувати райдержадміністрацію у липні 2013 року разом з інформуванням про виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 22.02.08р. № 87. 7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Макалюк Є.Ф. Голова адміністрації М.Ю.Самчик |
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ... Президента України, Кабінету Міністрів України, запитами і зверненнями народних депутатів України, розпорядженнями і дорученнями... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ Відповідно до статті 53 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” на виконання розпорядження голови районної державної... |
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ... Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження голови Кіровоградської обласної державної... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 04. 08. 2011 року №351 |
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Затвердити План дій районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування з підготовки до паводків, пропуску льодоходу... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Керуючись ст ст. 6,39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та в зв»язку з кадровими змінами |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Керуючись ст ст. 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до порядку проведення щорічної оцінки виконання... |