|
Скачати 52.17 Kb.
|
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Д н і п р о п е т р о в с ь к а о б л а с т ь Р І Ш Е Н Н Я_____________ м. Нікополь № ______ Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік У 2012 році, як і у попередні роки, робота із зверненнями громадян у виконкомі міської ради була спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень ОДА та міського голови, рішень колегій ОДА та рішень виконкому міської ради. У 2012 році у виконкомі міської ради було зареєстровано 1698 звернень громадян, що на 436 звернень менше, ніж у минулому році (у 2011 році - 2134). В їх структурі домінують заяви – 1630 ( 97 %), решта - пропозиції –25 (1 %) та скарги – 43 (2 %). Серед письмових звернень 236, або 14,0%, надійшли з органів вищого рівня (у 2011 році – 148). Збільшилося колективних звернень – 268 проти 264 - у 2011 році. У 2012 році від пільгових категорій громадян надійшло 424, або 25,0% звернень (у 2011 році – 372 - 17,3%): серед яких 78 учасників та інвалідів ВВВ, 149 інвалідів 1-3 групи, 31 – одиноких матерів і членів багатодітних сімей. У тематичному розрізі найбільш актуальними були питання житлово-комунального обслуговування - 786 звернень, або 44,6 % від загальної кількості звернень (31% - в 2011 році); соціального захисту та підтримки - 160 або 9,1% (7% - в 2011 році); житлової політики – 163 або 9,2% (8% - в 2011 році)- питання поліпшення житлових умов, встановлення на квартирний облік; аграрної політики і земельних відносин - 281 або 15,9% (32% - в 2011 році); у сфері охорони здоров’я - 55 або 3,1% домінують проблеми забезпечення громадян пільговими лікарськими препаратами, медичного обслуговування. На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 у 2012 році продовжувалась робота інформаційно-сервісного центру, робота з організації проведення прийомів юристів виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств, “гарячих телефонних ліній ”. В звітному році здійснено перевірки стану роботи зі зверненнями громадян у комунальному підприємстві «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» та відділу з питань прийому та прийняття рішень щодо надання усіх видів соціальних допомоги. В ході проведених перевірок надавалась методична та практична допомога щодо застосування законодавства з питань роботи зі зверненнями громадян. За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства. Протягом 2012 року було організовано проведення 75 особистих прийомів громадян міським головою та його заступниками, під час яких надійшло 390 звернень. Особисто міським головою проведено 10 прийомів на яких розглянуто 314 звернення. Забезпечено функціонування «гарячої телефонної лінії міського голови». За вирішенням свого питання на телефонну лінію звернулося 205 жителя нашого міста. Протягом звітного року до Державної установи «Урядовий контактний центр» зателефонувало 488 громадян міста, до контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула» - 266. Щомісяця здійснювався аналіз виконавської дисципліни, персональної відповідальності посадових осіб міської ради за належну організацію роботи та результати вирішення порушених у зверненнях питань.. З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, підвищення її результативності, на виконання Закону України «Про звернення громадян», керуючись статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, виконавчий комітет Нікопольської міської ради ВИРІШИВ: 1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік взяти до відома. 2. Заступникам міського голови за напрямами роботи: 2.2. Посилити контроль за: - персональною відповідальністю керівників підпорядкованих структурних підрозділів міської ради щодо забезпечення об’єктивного, всебічного та своєчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України, в т.ч. звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому міського голови, до контакт-центру «Гаряча лінія облдержадміністрації», Державної установи «Урядовий контактний центр» та «гарячої лінії міського голови»; - особистим розглядом звернень та першочергового прийому героїв Радянського Союзу, героїв Соціалістичної Праці, героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»; - розглядом звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС та осіб, які постраждали внаслідок цієї аварії, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки. 2.3. Уживати дієвих заходів до посадових осіб структурних підрозділів міської ради, які порушують чинне законодавство України з питань розгляду звернень громадян. 3. Керівникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств міста: 3.1.Забезпечити всебічний, кваліфікований, об’єктивний розгляд звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам. 3.2.Надавати роз’яснення заявникам щодо порядку оскарження прийнятих рішень з посиланням на норми чинного законодавства. 3.3. Забезпечити дотримання термінів виконання доручень міського голови та виконання власних зобов’язань щодо вирішення порушених у зверненнях питань. 3.4. Продовжувати здійснювати контроль за підсумками розгляду звернення за допомогою зворотного зв'язку з заявником, додавати до відповіді підтвердження з заявником факту виконання робіт або погодження з заявником термінів переносу. 3.5. Уживати відповідних заходів для усунення причин, що викликають скарги громадян або повторні їх звернення. 3.6. Забезпечити належну організацію особистого прийому громадян та вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях, не допускати безпідставне перенаправлення звернень громадян іншим органам. 3.7. Вжити заходів до вирішення питань за зверненнями, які перебувають на тривалому контролі 4. Відділу по роботі з громадськістю: 4.1. Щомісячно здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують, а також гострих суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Результати аналізу заслуховувати на нарадах при підведенні підсумків роботи виконавчих органів міської ради та враховувати при підготовці звітів до облради та облдержадміністрації. 4.2.Надавати працівникам виконавчих органів міської ради консультативну, методичну допомогу у роботі зі зверненнями громадян, своєчасно знайомити їх з вимогами сучасних законодавчих та нормативних документів з питань роботи зі зверненнями громадян. 4.3. Здійснювати контроль за своєчасним та всебічним попереднім розглядом звернень громадян, які зареєструвалися на особистий прийом до міського голови. 4.4. Здійснювати контроль за остаточним результатом розгляду звернення за допомогою зворотного зв'язку з заявником (особиста бесіда або телефонний дзвінок). 4.5. Оприлюднити в лютому 2013 року аналітичну інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради в 2012 році в засобах масової інформації та на сайті міської ради. 5. Рішення виконавчого комітету міської ради від 22.02.2012 №122 “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік ” з контролю зняти. 6. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ по роботі з громадськістю, контроль - на керуючого справами виконкому Харченко І.В. Міський голова Р.І. Токар |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Згідно з «Положенням про відділ з питань спорту та туризму Нікопольської міської ради», затвердженого рішенням міської ради від 23.... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Розглянувши лист відділу освіти і науки Нікопольської міської ради, з метою забезпечення комунального дошкільного навчального закладу... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Програми соціального захисту ветеранів війни міста Нікополя на 2012-2015 роки «ВЕТЕРАН», затвердженою рішенням Нікопольської міської... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Економічної ради (протокол засідання від 20. 07. 2012), керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації економічної ради (протокол засідання... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Нікополя, затверджених рішенням Нікопольської міської ради від 26 грудня 2008 року №13-35/V, згідно зі статтею 255 Кодексу України... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Нікополя, затверджених рішенням Нікопольської міської ради від 26 грудня 2008 року №13-35/V, згідно зі статтею 255 Кодексу України... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Нікополя, затверджених рішенням Нікопольської міської ради від 26 грудня 2008 року №13-35/V, згідно зі статтею 255 Кодексу України... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Нікополя, затверджених рішенням Нікопольської міської ради від 26 грудня 2008 року №13-35/V, згідно зі статтею 255 Кодексу України... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Нікополя, затверджених рішенням Нікопольської міської ради від 26 грудня 2008 року №13-35/V, згідно зі статтею 255 Кодексу України... |