|
Скачати 88.22 Kb.
|
Алгоритм складання плану-конспекту заняття З трудового навчання План-конспект заняття з трудового навчання студента ____________________________ (П.І.Б. студента) Дата______________________ Клас_________________________ ТЕМА ЗАНЯТТЯ: ___________________________________________________________________ ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ (зміст записується відповідно до діючої програми трудового навчання для 5-9 класів): 1. Теоретичні відомості ________________________________________________________________ 2. Практична робота ________________________________________________________________ МЕТА ЗАНЯТТЯ: 1. Навчальна ________________________________________________________________________ (варіанти конструювання навчальної мети: ― сформувати в учнів знання (загальнотехнічні, загальнотрудові, загальновиробничі, спеціальні); ― узагальнити наступні знання....; ― навчити учнів виконувати трудові дії, прийоми, операції тощо; ― забезпечити формування знань і вмінь (загальнотрудових, загально-виробничих, спеціальних)...; ― продовжити формування наступних вмінь....; ― закріпити наступні загальнотрудові, загальновиробничі і спеціальні знання, вміння і навички....; ― сприяти формуванню і розвитку відповідних знань, умінь і навичок (загальнотрудових, загальновиробничих, спеціальних)....; ― сприяти запам’ятовуванню основної термінології технологічних процесів; ― сприяти запам’ятовуванню цифрового матеріалу як орієнтиру для розуміння кількісних характеристик об’єктів і явищ, що вивчаються; ― сприяти усвідомленню основного термінологічного матеріалу; ― сприяти формуванню уявлень про ...; ― сприяти усвідомленню суттєвих ознак понять, технологічних процесів; ― створити умови для з’ясування причинно-наслідкових зв’язків:
― сприяти розумінню закономірностей ...:
2. Виховна __________________________________________________________________________ (варіанти конструювання виховної мети: ― виховувати в учнів культуру праці, бережливість, працелюбність, дбайливість, охайність та інші якості сучасного працівника; ― сприяти формуванню і розвитку моральних, трудових, естетичних, патріотичних, екологічних, економічних та інших якостей людини; ― сприяти вихованню правильного ставлення до загальнолюдських цінностей; ― сприяти формуванню та розвитку пізнавального інтересу і нахилів учнів до предмету). 3. Розвивальна _______________________________________________________________________ (варіанти конструювання розвивальної мети: ― сприяти розвитку мови учнів (збагачення і ускладнення словникового запасу, посилення виразності та відтінків); ― сприяти оволодінню основними способами мисленнєвої діяльності учнів (вчити аналізувати, виділяти головне, порівнювати, вибудовувати аналогії, узагальнювати і систематизувати, доводити та спростовувати, визначати і пояснювати поняття, ставити та вирішувати проблеми); ― сприяти розвитку сенсорної сфери учнів (розвиток окоміру, орієнтування у просторі, точності та тонкості розрізнення кольорів, форми); ― сприяти розвитку рухової сфери (оволодіння моторикою дрібних м’язів рук, розвивати рухову спритність, співрозмірність рухів, точність і координацію рухів рук); ― сприяти розвитку в учнів творчих, технічних, загальних і спеціальних здібностей; ― сприяти розвитку в учнів відповідних видів і типів сприймання, пам’яті, мислення, уваги, уяви; ― сприяти формуванню і розвитку самостійності, цілеспрямованості, організованості та інших вольових якостей учнів). 4. Профорієнтаційна _________________________________________________________________ (варіанти конструювання профорієнтаційної мети: ― ознайомити учнів з метою, предметом, знаряддями, змістом, характером, умовами праці фахівців певної професії (спеціальності)....; ― сприяти формуванню і розвитку стійких професійних намірів (інтересів, нахилів, мотивів, ідеалів, ціннісних орієнтацій)....; ― розширяти світогляд учнів у плані формування професійного самовизначення.... ; ― узагальнити в учнів знання про сфери трудової діяльності, професії, кар’єру; ― сприяти формуванню знань та вмінь об’єктивно здійснювати самоаналіз рівня розвитку своїх професійно важливих якостей та співставляти їх з вимогами професій, сфер трудової діяльності до людини; ― розвивати уявлення про народне господарство і потребу у трудовій діяльності та професійному самовихованні, саморозвитку і самореалізації; ― виховувати повагу до людини праці). ОБ’ЄКТИ ПРАЦІ: ______________________________________________________________________ ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ (їх назва, умовні позначення):
ОБЛАДНАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ, МАТЕРІАЛИ (їх назва, тип, сортамент, марка, кількість, групового чи індивідуального користування):
ТРУДОВІ ДІЇ, ПРИЙОМИ ТА ОПЕРАЦІЇ: ________________________________________________ МЕТОДИ НАВЧАННЯ (як вчителя так і учнів): ____________________________________________ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ: _____________________________ СЛОВНИКОВА РОБОТА: _____________________________________________________________ Тип ЗАНЯТТЯ: _____________________________________________________________________ Кількість учнів у класі: __________________________________________________________ ПЛАН ЗАНЯТТЯ I. Організаційний момент. _______________________________________хв. II. Повторення раніше вивченого матеріалу. _________________________хв. III. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів. ___________________хв. IV. Вивчення нового навчального матеріалу. _________________________хв. V. Закріплення нового навчального матеріалу. _______________________хв. VI. Практична робота. VI.1.Вступний інструктаж. ____________________________________хв. VI.2.Самостійна практична робота учнів та інструктаж вчителя. _____хв. VI.3.Заключний інструктаж. ___________________________________хв. VII. Прибирання робочих місць і приміщення майстерні черговими. VIII. Підведення вчителем підсумків заняття. __________________________хв. ХІД І ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ________(затрати часу в хвилинах):
ІІ. ПОВТОРЕННЯ РАНІШЕ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ__________(затрати часу в хвилинах):
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ учнів _______(затрати часу в хвилинах): 1) коротке мотиваційне обґрунтування теми і завдань заняття (зміст, методи, засоби). ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ_______(затрати часу в хвилинах):
V. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ______(затрати часу в хвилинах):
VІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА (назва): _____________________ VІ.1. ВСТУПНИЙ ІНСТРУКТАЖ________(затрати часу в хвилинах):
VІ.2. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ ТА ІНСТРУКТАЖ ВЧИТЕЛЯ____(затрати часу в хвилинах): А. Самостійна робота учнів:
Б. Інструктаж вчителя:
1-й обхід: перевірка правильності організації робочого місця і початку роботи; 2-й обхід: перевірка правильності виконання трудових прийомів, дій, рухів і якості виробів; інструктування учнів з використання окремих операцій і завдання в цілому; 3-й обхід: перевірка правильності проведення самоконтролю; концентрація уваги учнів на найефективніших прийомах виконання операцій; надання допомоги слчи підготовленим до виконання завдання учням; 4-й обхід: перевірка правильності дотримання технічних умов; контроль за бережливим ставленням учнів до засобів праці і навчання; перевірка раціонального використання навчального часу учнями; Постійна перевірка виконання учнями правил безпеки праці та виробничої санітарії;
VІ.3. ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ______(затрати часу в хвилинах):
VІІ. ПРИБИРАННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ УЧНІМИ І ПРИМІЩЕННЯ МАЙСТЕРНІ ЧЕРГОВИМИ. VІІІ. Підведення вчителем підсумків ЗАНЯТТЯ: ____(затрати часу в хвилинах):
|
План-конспект заняття з трудового навчання студента Теоретичні відомості: Визначення завдань проекту. Міні маркетингові дослідження. Пошук інформації, її аналіз відповідно до поставлених... |
План-конспект заняття з трудового навчання студента Теоретичні відомості: Вибір конструкційних матеріалів: тканина, пряжа, шнур, нитки, деревина, метал, пластмаса, шкіра, глина, камінь... |
План проведення тижня трудового навчання Виставка найкращих робіт, виготовлених на уроках трудового навчання й у позакласний час учнями 5-11 кл |
План-конспект з трудового навчання. Тема заняття: Види поясних виробів Теоретичні відомості: Види поясних виробів. Художнє конструювання. Технічне конструювання. Основні типи креслярських ліній. Розміри... |
План Застосування інтерактивних технологій на уроках трудового навчання... Уроки трудового навчання як основа гармонійного розвитку особистості |
План-конспект з трудового навчання. Тема заняття: Виготовлення виробу Теоретичні відомості: Добір матеріалів для виготовлення виробу, визначення їх кількості. Добір гачків. Послідовність виготовлення... |
План-конспект уроку трудового навчання Т Тема уроку. Пошук аналогів існуючих виробів та зображень для випалювання, їх аналіз |
Заняття з трудового навчання |
Класифікація проектів з трудового навчання Навчальні проекти, що виконуються школярами на уроках трудового навчання, можна класифікувати за такими ознаками |
Методичні рекомендації до вивчення трудового навчання у загальноосвітніх... Викладання трудового навчання в загальноосвітніх закладах здійснюється відповідно до таких нормативних документів |