|
Скачати 134.67 Kb.
|
Помазан Т. І., ЦПР та ДТ ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ ТА ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ ІМ. А. П. ГАЙДАРА ПРОЕКТ «ПЕДАГОГІЧНА ПЕРЛИНА» Автор проекту: Помазан Т.І., заступник директора з НВР Ізмаїльського Центру позашкільної роботи та дитячої творчості м. ІЗМАЇЛ ПРОЕКТ «ПЕДАГОГІЧНА ПЕРЛИНА» Автор проекту: Помазан Т.І., заступник директора з НВР Центру позашкільної роботи та дитячої творчості м. Ізмаїл Одеської області Термін дії проекту: вересень 2009 року – вересень 2012 року Актуальність проекту: в умовах розбудови національної системи позашкільної освіти важливого значення набуває інноваційна діяльність навчального закладу. Керівництво та педагогічний колектив ЦПР та ДТ перебуває у творчому пошуку оригінального розв’язання педагогічної проблеми: «Від творчості вчителя до творчості учня через особистісно зорієнтовану систему навчання та виховання, вдосконалення форм і методів роботи з школярами та молоддю в позаурочний час». Методична робота – один із головних напрямків управління навчально-виховним процесом, який має бути спрямований на пошук раціональних та інноваційних методів навчання і виховання. Саме методична робота покликана задовольнити потреби педагогів у постійному підвищенні свого фахового рівня відповідно до кон’юнктури ринку педагогічної праці. Проект спрямовано на поглиблене вивчення розв’язуваної проблеми закладу і творче впровадження нових педагогічних технологій. Мета проекту:
майстерності керівників гуртків, творчих об’єднань закладу. Завдання проекту:
Гіпотеза проекту: реалізація завдань проекту можлива за умов:
Очікувані результати:
Оцінювально-прогностичний ефект: реалізація проекту сприятиме формуванню ефективної системи науково-методичної роботи з педагогами на інноваційній основі. Учасники проекту: педагогічний колектив ЦПР та ДТ. Шляхи реалізації проекту: 1 етап. Підготовчий (вересень 2009-травень 2010): - добір літератури; - вивчення педагогічного досвіду за межами закладу; - вивчення науково-педагогічної літератури з визначеної проблеми; - засвоєння структури методичної роботи; - упорядкування структури методичної роботи; - створення власної навчально-виховної системи закладу. П етап. Основний (вересень 2010-травень 2011): - планування роботи методичних підструктур: * методичної ради; * семінару-практикуму для молодих фахівців; * семінару керівників гурткової роботи; - формування та планування роботи методичних обєднань та творчих груп; - виокремлення із загальної проблеми закладу підпроблем кожного педагога. Орієнтовний план роботи семінару-практикуму керівників гурткової роботи Засідання 1
Засідання 2
Засідання 3
Засідання 4
Засідання 5
Засідання 6
Засідання 7
Засідання 8
Засідання 9
Орієнтовний план роботи семінару-практикуму для молодих фахівців Засідання 1
Засідання 2
Засідання 3
Орієнтовний план роботи методоб’єднання керівників гуртків декоративно-прикладного мистецтва
Орієнтовний план роботи творчої групи з формування здорового способу життя
Ш етап. Моніторинг рівня педагогічної майстерності (вересень 2011-травень 2012):
Модуль 1. Інтерактивні технології навчання Модуль 2. Ваша ефетивність Модуль 3. Самомотивація Модуль 4. Реалізація життєвих напрямків Модуль 5. Релаксація Модуль 6. Технологія самовдосконалення та самовиховання
Положення про конкурс
- оцінка рівня педагогічної майстерності, особистих якостей керівників гуртків, їх загальної культури, вміння імпровізувати і спілкуватися з дітьми. - розвиток творчих і професійних навичок педагогів, підвищення кваліфікації. - пропаганда роботи позашкільних закладів. - активізація уваги засобів масової інформації до проблем виховної роботи в позашкільних закладах освіти. П. Загальні положення Конкурс складається з трьох турів:
Ш. Умови проведення конкурсу
Керівник гуртка разом із заявкою надає до методкабінету тему, місце та час проведення відкритого заняття гуртка, на яке запрошуються працівники відділу освіти, методисти, інші керівники позашкільних закладів. Вимоги до проведення відкритого заняття:
Керівник гуртка надає до методичного кабінету план-конспект уроку та необхідні додатки. По закінченню заняття проводиться анкетування гуртківців.
Протягом навчального року, але не пізніше березня, керівник повинен провести виставку робіт гуртківців (творчий концерт, ігрову та театралізовану виставу тощо), довести, яких знань умінь та навичок набули гуртківці під час навчання. Враховуються особисті досягнення гуртківців, участь у масових заходах міста, області, нагороди окремих дітей та всього гуртка, участь у змаганнях, оглядах тощо.
Педагог протягом 3 хвилин повинен провести самопрезентацію. Можуть бути використані пісні, ігри з естради, участь гуртківців, тощо. Журі враховує: комунікабельність, артистичні здібності. Оцінюється конкурс за 5-ти бальною шкалою.
Учасники виконують один куплет дитячої пісні (за принципом ланцюжка). Пісні не повинні повторюватися. У поняття «дитячої пісні» входять пісні з мультфільмів та кінофільмів, пісні про дітей, дитинство, туристські тощо (1-ший вибувший учасник отримує 1 бал, 2-ий – 2 бали, 3-ій – 3 бала і т.д.)
Керівник гуртка повинен провести експрес-майстер-клас для бажаючих за профілем свого гуртка. Час майстер-класу до 20 хвилин. Конкурс оцінюється за 10-бальною шкалою.
Конкурсант проводить одну гру для всього залу. Враховується: рівень пояснення умов гри, комунікабельність, сприйняття гри глядацькою аудиторією. Конкурс оцінюється за 5-ти бальною шкалою
Учасникам пропонуються педагогічні ситуації. Необхідно знайти оптимальне рішення і аргументувати його доказ. Може бути кілька варіантів відповідей. Конкурс оцінюється за 10-ти бальною шкалою. Час на обміркування не дається, відповідь повинна бути негайною. 1У. Підведення підсумків До складу журі входять працівники відділу освіти, методисти позашкільних закладів. Підведення підсумків проходить у травні на розширеній методичній раді. Переможці нагороджуються грамотами та дипломами ЦПР та ДТ, відділу освіти. Методичний кабінет забезпечує висвітлення підсумків конкурсу в засобах масової інформації, а найцікавіші матеріали (план-конспект уроку, сценарій, методичні розробки тощо) подаються до участі в обласному конкурсі педагогічних ідей. 1У етап. Педагогічний аналіз та корекція отриманих результатів. Рефлексія (травень 2012-вересень 2012):
|
ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ Поняття педагогічної творчості. Педагогіка творчості як галузь педагогічної науки, об’єкт вивчення, завдання |
«Творчість вчителя основа його педагогічної майстерності» Проблема: «Удосконалення навчально-пізнавальних інтересів учнів початкових класів через творчий розвиток вчителя та учня» |
Ляховецька Лідія Олексіївна Значна увага приділяється вивченню форм взаємодії вчителя й учнів, добору таких методів навчання, які роблять процес навчання осмисленим,... |
Урок (природознавство, математика, трудове навчання) Робота вчителя повинна бути спрямована на формування вміння учня створювати математичні моделі процесів навколишнього світу, застосовувати... |
1. Творчість. Творче мислення. Спонукачі до творчості (методом діалогічної лекції) Ось чому великого значення набуває науково-педагогічне розв’язання проблеми виявлення та розвитку творчих здібностей підростаючого... |
Матеріали підготувала Романюк Т.І Демократизація освіти передбачає постійне вирішення проблем оновлення навчально-виховного процесу в напрямку виховання самостійності... |
Конспект уроку у 6 класі Тема. Філософ. Поет. Музикант Мета. Визначити особливості відображення життєвого змісту та почуттів у пісенній творчості Г. Сковороди; збагачувати емоційно-естетичний... |
Наша школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя,... На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив школи, розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи,... |
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ФЕСТИВАЛЬ СТУДЕНТСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ”ВЕСНА ПОЛІТЕХНІКИ” Завданням фестивалю є широке залучення студентів, викладачів та співробітників до розвитку художньої самодіяльності у “Львівській... |
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО УЧИЛИЩА Фізичне виховання цілком особливий предмет, який зачіпає біологічну, психологічну і соціальну сутність учня. Підготовка учнів до... |