Методичний кабінет ЗОШ №18 м. Рівне Батьківські збори у 5-б класі Коваль Н. Д


Скачати 54.1 Kb.
Назва Методичний кабінет ЗОШ №18 м. Рівне Батьківські збори у 5-б класі Коваль Н. Д
Дата 12.11.2013
Розмір 54.1 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Методичний кабінет

ЗОШ № 18 м.Рівне

Батьківські збори у 5-б класі



Коваль Н.Д.

2012

Батьківські збори у 5-б класі

ТЕМА:Співпраця сім’ї і школи у формуванні здорової, самостійної дитини.

Мета: визначити роль і значення батьківського виховання у формуванні особистості дитини,виявити характер і принципи взаємодії між батьками і вчителями та загальні закономірності розвитку дитини в процесі такої взаємодії.

Форма проведення : тренінг.

ХІД ЗБОРІВ.

І.Знайомство. «Асоціації».

Батьки сідають у коло. Кожен отримує чистий аркуш паперу,на якому малюють те,з чим себе асоціюють(квіти,звірі,птахи…).Листки кріпляться на дошку. Насамкінець вчитель прикріплює надпис «Портрет батьків нашого класу».

Вчитель:Сьогодні ми поговоримо про значення і роль сім’ї,і школи у вихованні учнів,стійких особистостей. Стійка особистість має бути і морально і фізично.А ми батьки є най першим і найкращим прикладом для своїх дітей. Зібралися ми для того,щоб поділитися власним досвідом виховання здорової і стійкої особистості і знайти ,можливо,відповіді на запитання,які вас турбують.

ІІ. Наші очікування. Демонструється плакат з намальованим великим серцем,на контурі,якого намальовані малі сердечка.

Вчитель:Велике серце-це серце вашої дитини,а малі сердечка-це наші:батьків,бабусь,дідусів…Серце дитини велике,воно хоче прийняти усі ці серця,але,можливо,до цього не готове. Я пропоную на маленьких сердечках написати ваші очікування від наших зборів,(те чого ви прагнете навчитись,перейняти,чого вам не вистачає у спілкуванні з дітьми,щоб серце дитини відкрити).Батьки пишуть на клейких серцях і прикріплюють на плакат.

ІІІ.Прийняття правил. Ми з вами вперше працюємо таким чином. Щоб усі брали активну участь,мали можливість висловитись,давайте виробимо власні правила нашої роботи. Батьки пропонують,вчитель записує на дошці. Наприклад:

-Бути доброзичливим;

-Бути активним;

-Посміхатися;

-Говорити по черзі;

-Поважати думку кожного;

-Бути тактовним

Важливо не нумерувати.оскільки,усі правила рівносильні і не мають містити частки « не».

ІV. Робота в групах. Для подальшої роботи об’єднаємося в чотири групи. Для цього згадаємо дитячу лічилку. «Ені,бені,рікі,такі».Батьки проговорюють лічилку.

Ені.Бені,Рікі,Такі об’єднайтеся у свої групи.

Кожна група отримує завдання.

І група. Намалюйте свою модель здорової і щасливої дитини.

ІІ грапа. Що загрожує дитині у сучасному світі.

ІІІ група . Що я можу реально зробити для своєї дитини.

ІV група. Що школа може зробити для формування здорової,стійкої особистості..

Батьки працюють у групах. Свої міркування пишуть на плакатах .По закінченні презентують всім. Усе вивішують на дошку,накладається одне на одне.

Презентації роботи батьків. Як варіант.

І група. Ми уявили здорову дитину,як квітку,яку потрібно поливати(умови).На пелюстках:здорове харчування,загартування,економіка,спорт,друзі,сім’я,родина,розум…

Вчитель: А тепер спробуйте зіпсувати (зім’яти,розірвати) цю квітку.А тепер відновіть її.Важко.Так і здоровя-підірвав,а відновити важко. Це потрібно говорити дітям.

ІІ група. Що загрожує дитині у сучасному світі.

1.Екологія.

2.Спадковість.

3.Неправильне харчування.

4.Стреси.

5.Соціальна незахищеність.

6.Низький рівень матеріального забезпечення батьків.

7. Вплив однолітків,вулиці.

8.Здобутки цивілізації(телефон,комп’ютер)

9.Вплив ЗМІ.

Вчитель:Дитина повинна бути на ринку праці конкуренктно спроможною,тобто,найперше-здоровою.Що можуть для цього зробити батьки.

ІІІ група. Сонце з промінчиками.

1.Раціональне харчування.

2.Бути прикладом для своєї дитини.

3.Активний відпочинок.

4.Організація довкілля(естетичне виховання-театри ,музеї,виставки…)

5.Загартування.

6.Спорт.

7.Систематичний медогляд,з метою профілактики.

8.Формування гігієнічних навичок.

9.Збереження довкілля(привчати до збереження довкілля).

ІVгрупа . Яка роль школи .

ШКОЛА повинна забезпечити:

1.Якісне середовище для навчання(приміщення,санітарні умови)

2. Дружню до дитини шкільна політика.

3.Партнерство і підтримка на всіх рівнях.

4.Якісний навчально-виховний процес(такий,який враховує потреби ,інтереси дітей,підготовлені вчителі,сучасну навчально-методичну літературу)

5.Інтерактивні методи.

6.Залучення і підтримка батьків.

ІV. Підведення підсумків. Вірш «Коли ти думав,що я не дивлюсь…»

Як підсумок пам’ятка «Батьки повинні знати…»Вона допоможе знайти правильний шлях до серця вашої дитини,обійти «гострі» кути у вашому спілкуванні.

БАТЬКИ ПОВИННІ ЗНАТИ

 - Коли дитину оточує критика, вона звикає засуджувати.
- Коли дитину оточує ворожість, вона звикає воювати.
- Коли дитину оточують насміхання, вона стає невпевненою в собі.
- Коли дитину хвалять, вона вчиться цінувати інших.
- Коли дитина живе з почуттям сорому, вона набуває комплексу провини.
- Коли дитина живе в атмосфері толерантності, вона вчиться бути терпимою.
- Коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі.
- Коли дитина живе в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою.
- Коли дитина живе в атмосфері безпеки, вона вчиться довіряти іншим.
- Коли дитина живе в атмосфері схвалення, вона вчиться любити себе.
- Коли дитина живе в атмосфері відкритості, довіри, прийняття, доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.


ПАМЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

-  Поважайте дитину. Не критикуйте її весь час, не зловживайте повторенням відомих істин.
-  Підтримуйте в дитині почуття гордості, самоцінності, самоповаги, які є не обхідною умовою розвитку особистості.
-  Уникайте грубощів у спілкуванні, зауважень, що викликають у дитини образу, не сприйняття.
-  Зверніть увагу на свій тон і форму звертання до дитини. Зверхність, наказова форма висловлювань неодмінно викличуть у неї зовнішній чи внутрішній опір, погіршать ваші стосунки, зроблять їх більш конфліктними та напруженими.
-  Приділяйте дитині максимум уваги. Цікавтеся її справами, інтересами, навчанням, друзями, почуттями, думками.
-  Цінуйте все те, що цінує ваша дитина, або хоча б не глузуйте з того, чим вона дорожить.
-  Намагайтеся не бути категоричними в судженнях і не давати безпідставних оцінок з приводу конкретних подій та окремих дій дитини.
-  Виявляйте чуйність до дитини, будьте разом з нею і в радості і в смутку.
-  Якщо дитина не ділиться з вами переживаннями, думками, подіями свого життя, не намагайтеся дізнатись про них силомір, краще подумайте, чому так відбувається і що вам треба зробити, щоб завоювати її довіру.
-  Надавайте дітям більше самостійності – у прийнятті рішень, виконанні певних справ, залучайте до обговорення сімейних проблем.
-  Довіряйте дітям. Контролюйте результати виконаної роботи або якихось важних її етапів.
-  Не залякуйте батьківською карою, дайте дитині усвідомити, що ви – перші люди, до яких можна звернутися в усіх складних життєвих обставинах.
-  Умійте прощати навіть те, що прощати нелегко.
-  Якщо ви бажаєте дитині добра, готуйте її до вибору небажаного і відмови від бажаного.
-  Шановні батьки, пам’ятайте, доля дитини – у ваших руках!



V. Побажання. Це може бути свічка запалена, як символ вогника, що запалився у душах батьків і передасться їх дітям. Батьки передають від одного до іншого цю свічку,бажаючи один одному чого хочуть. Гармонії в душі,сім’ї і світі.
















Схожі:

ЗАТВЕРДЖУЮ
Рівне), Климчук Михайло (м. Острог), Гущейградська Ольга (м. Корець), Дем’яновська Анастасія (м. Сарни), Залевський Максим (м. Рівне),...
Креативні батьківські збори «Родинне свято»
Виховувати почуття любові до рідних, бажання їм допомагати, спілкуватися з ними, приносити їм радість
Бородянський відділ освіти Методичний кабінет Розробка уроку географії у 6 класі
«Озера, озерні улоговини та їх утворення. Штучні водойми, канали, водосховища, ставки»
ДО ТВОРЧОГО КОНКУРСУ «КРАЩІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ» ВЕЧІР СІМЕЙНОГО ВІДПОЧИНКУ...
Ви повинні закреслити назви непотрібних продуктів і повідомити рецепт приготування пирогів
Шепетівський районний методичний кабінет
З досвіду роботи педагогічного колективу Михайлюцької ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області. Посібник для...
Яготинська районна державна адміністрація Відділ освіти Районний...
Тонкий листовий деревний матеріал, який виготовляють із кряжів або брусів струганням чи лущенням колоди?
Районний методичний кабінет відділу освіти Ізяславської райдержадміністрації...
Схвалено і рекомендовано до друку рішенням ради методичного кабінету відділу освіти Ізяславської райдержадміністрації
Всі батьки сьогодні хвилюються і радіють за своїх дітей. Але у деяких...
...
Батьківські збори
Ви покликані облагородити серце своєї дитини, одухотворити його поривання і бажання вищою людсь­кою красою — чуйністю, співчутливістю....
Д. І. Музика Методичний кабінет
Методичний коментар до організації роботи вчителя фізичного виховання, проведення заходів з техніки безпеки та ефективності уроків...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка