|
Скачати 54.1 Kb.
|
Методичний кабінет ЗОШ № 18 м.Рівне Батьківські збори у 5-б класі Коваль Н.Д. 2012 Батьківські збори у 5-б класі ТЕМА:Співпраця сім’ї і школи у формуванні здорової, самостійної дитини. Мета: визначити роль і значення батьківського виховання у формуванні особистості дитини,виявити характер і принципи взаємодії між батьками і вчителями та загальні закономірності розвитку дитини в процесі такої взаємодії. Форма проведення : тренінг. ХІД ЗБОРІВ. І.Знайомство. «Асоціації». Батьки сідають у коло. Кожен отримує чистий аркуш паперу,на якому малюють те,з чим себе асоціюють(квіти,звірі,птахи…).Листки кріпляться на дошку. Насамкінець вчитель прикріплює надпис «Портрет батьків нашого класу». Вчитель:Сьогодні ми поговоримо про значення і роль сім’ї,і школи у вихованні учнів,стійких особистостей. Стійка особистість має бути і морально і фізично.А ми батьки є най першим і найкращим прикладом для своїх дітей. Зібралися ми для того,щоб поділитися власним досвідом виховання здорової і стійкої особистості і знайти ,можливо,відповіді на запитання,які вас турбують. ІІ. Наші очікування. Демонструється плакат з намальованим великим серцем,на контурі,якого намальовані малі сердечка. Вчитель:Велике серце-це серце вашої дитини,а малі сердечка-це наші:батьків,бабусь,дідусів…Серце дитини велике,воно хоче прийняти усі ці серця,але,можливо,до цього не готове. Я пропоную на маленьких сердечках написати ваші очікування від наших зборів,(те чого ви прагнете навчитись,перейняти,чого вам не вистачає у спілкуванні з дітьми,щоб серце дитини відкрити).Батьки пишуть на клейких серцях і прикріплюють на плакат. ІІІ.Прийняття правил. Ми з вами вперше працюємо таким чином. Щоб усі брали активну участь,мали можливість висловитись,давайте виробимо власні правила нашої роботи. Батьки пропонують,вчитель записує на дошці. Наприклад: -Бути доброзичливим; -Бути активним; -Посміхатися; -Говорити по черзі; -Поважати думку кожного; -Бути тактовним Важливо не нумерувати.оскільки,усі правила рівносильні і не мають містити частки « не». ІV. Робота в групах. Для подальшої роботи об’єднаємося в чотири групи. Для цього згадаємо дитячу лічилку. «Ені,бені,рікі,такі».Батьки проговорюють лічилку. Ені.Бені,Рікі,Такі об’єднайтеся у свої групи. Кожна група отримує завдання. І група. Намалюйте свою модель здорової і щасливої дитини. ІІ грапа. Що загрожує дитині у сучасному світі. ІІІ група . Що я можу реально зробити для своєї дитини. ІV група. Що школа може зробити для формування здорової,стійкої особистості.. Батьки працюють у групах. Свої міркування пишуть на плакатах .По закінченні презентують всім. Усе вивішують на дошку,накладається одне на одне. Презентації роботи батьків. Як варіант. І група. Ми уявили здорову дитину,як квітку,яку потрібно поливати(умови).На пелюстках:здорове харчування,загартування,економіка,спорт,друзі,сім’я,родина,розум… Вчитель: А тепер спробуйте зіпсувати (зім’яти,розірвати) цю квітку.А тепер відновіть її.Важко.Так і здоровя-підірвав,а відновити важко. Це потрібно говорити дітям. ІІ група. Що загрожує дитині у сучасному світі. 1.Екологія. 2.Спадковість. 3.Неправильне харчування. 4.Стреси. 5.Соціальна незахищеність. 6.Низький рівень матеріального забезпечення батьків. 7. Вплив однолітків,вулиці. 8.Здобутки цивілізації(телефон,комп’ютер) 9.Вплив ЗМІ. Вчитель:Дитина повинна бути на ринку праці конкуренктно спроможною,тобто,найперше-здоровою.Що можуть для цього зробити батьки. ІІІ група. Сонце з промінчиками. 1.Раціональне харчування. 2.Бути прикладом для своєї дитини. 3.Активний відпочинок. 4.Організація довкілля(естетичне виховання-театри ,музеї,виставки…) 5.Загартування. 6.Спорт. 7.Систематичний медогляд,з метою профілактики. 8.Формування гігієнічних навичок. 9.Збереження довкілля(привчати до збереження довкілля). ІVгрупа . Яка роль школи . ШКОЛА повинна забезпечити: 1.Якісне середовище для навчання(приміщення,санітарні умови) 2. Дружню до дитини шкільна політика. 3.Партнерство і підтримка на всіх рівнях. 4.Якісний навчально-виховний процес(такий,який враховує потреби ,інтереси дітей,підготовлені вчителі,сучасну навчально-методичну літературу) 5.Інтерактивні методи. 6.Залучення і підтримка батьків. ІV. Підведення підсумків. Вірш «Коли ти думав,що я не дивлюсь…» Як підсумок пам’ятка «Батьки повинні знати…»Вона допоможе знайти правильний шлях до серця вашої дитини,обійти «гострі» кути у вашому спілкуванні. БАТЬКИ ПОВИННІ ЗНАТИ - Коли дитину оточує критика, вона звикає засуджувати. - Коли дитину оточує ворожість, вона звикає воювати. - Коли дитину оточують насміхання, вона стає невпевненою в собі. - Коли дитину хвалять, вона вчиться цінувати інших. - Коли дитина живе з почуттям сорому, вона набуває комплексу провини. - Коли дитина живе в атмосфері толерантності, вона вчиться бути терпимою. - Коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі. - Коли дитина живе в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою. - Коли дитина живе в атмосфері безпеки, вона вчиться довіряти іншим. - Коли дитина живе в атмосфері схвалення, вона вчиться любити себе. - Коли дитина живе в атмосфері відкритості, довіри, прийняття, доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі. ПАМЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ - Поважайте дитину. Не критикуйте її весь час, не зловживайте повторенням відомих істин. - Підтримуйте в дитині почуття гордості, самоцінності, самоповаги, які є не обхідною умовою розвитку особистості. - Уникайте грубощів у спілкуванні, зауважень, що викликають у дитини образу, не сприйняття. - Зверніть увагу на свій тон і форму звертання до дитини. Зверхність, наказова форма висловлювань неодмінно викличуть у неї зовнішній чи внутрішній опір, погіршать ваші стосунки, зроблять їх більш конфліктними та напруженими. - Приділяйте дитині максимум уваги. Цікавтеся її справами, інтересами, навчанням, друзями, почуттями, думками. - Цінуйте все те, що цінує ваша дитина, або хоча б не глузуйте з того, чим вона дорожить. - Намагайтеся не бути категоричними в судженнях і не давати безпідставних оцінок з приводу конкретних подій та окремих дій дитини. - Виявляйте чуйність до дитини, будьте разом з нею і в радості і в смутку. - Якщо дитина не ділиться з вами переживаннями, думками, подіями свого життя, не намагайтеся дізнатись про них силомір, краще подумайте, чому так відбувається і що вам треба зробити, щоб завоювати її довіру. - Надавайте дітям більше самостійності – у прийнятті рішень, виконанні певних справ, залучайте до обговорення сімейних проблем. - Довіряйте дітям. Контролюйте результати виконаної роботи або якихось важних її етапів. - Не залякуйте батьківською карою, дайте дитині усвідомити, що ви – перші люди, до яких можна звернутися в усіх складних життєвих обставинах. - Умійте прощати навіть те, що прощати нелегко. - Якщо ви бажаєте дитині добра, готуйте її до вибору небажаного і відмови від бажаного. - Шановні батьки, пам’ятайте, доля дитини – у ваших руках! V. Побажання. Це може бути свічка запалена, як символ вогника, що запалився у душах батьків і передасться їх дітям. Батьки передають від одного до іншого цю свічку,бажаючи один одному чого хочуть. Гармонії в душі,сім’ї і світі. |
ЗАТВЕРДЖУЮ Рівне), Климчук Михайло (м. Острог), Гущейградська Ольга (м. Корець), Дем’яновська Анастасія (м. Сарни), Залевський Максим (м. Рівне),... |
Креативні батьківські збори «Родинне свято» Виховувати почуття любові до рідних, бажання їм допомагати, спілкуватися з ними, приносити їм радість |
Бородянський відділ освіти Методичний кабінет Розробка уроку географії у 6 класі «Озера, озерні улоговини та їх утворення. Штучні водойми, канали, водосховища, ставки» |
ДО ТВОРЧОГО КОНКУРСУ «КРАЩІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ» ВЕЧІР СІМЕЙНОГО ВІДПОЧИНКУ... Ви повинні закреслити назви непотрібних продуктів і повідомити рецепт приготування пирогів |
Шепетівський районний методичний кабінет З досвіду роботи педагогічного колективу Михайлюцької ЗОШ І – ІІІ ступенів Шепетівського району Хмельницької області. Посібник для... |
Яготинська районна державна адміністрація Відділ освіти Районний... Тонкий листовий деревний матеріал, який виготовляють із кряжів або брусів струганням чи лущенням колоди? |
Районний методичний кабінет відділу освіти Ізяславської райдержадміністрації... Схвалено і рекомендовано до друку рішенням ради методичного кабінету відділу освіти Ізяславської райдержадміністрації |
Всі батьки сьогодні хвилюються і радіють за своїх дітей. Але у деяких... ... |
Батьківські збори Ви покликані облагородити серце своєї дитини, одухотворити його поривання і бажання вищою людською красою — чуйністю, співчутливістю.... |
Д. І. Музика Методичний кабінет Методичний коментар до організації роботи вчителя фізичного виховання, проведення заходів з техніки безпеки та ефективності уроків... |