|
Скачати 54.62 Kb.
|
Визначення типу темпераменту за Г. АйзенкомІнструкція: “Вам пропонується відповісти на 57 запитань. Запитання спрямовані на виявлення Вашого звичного способу поведінки. Постарайтесь уявити типові ситуації і дайте першу відповідь, що прийде в голову. Відповідайте швидко і точно. Пам’ятайте, що не існує “хороших” або “поганих” відповідей. Якщо Ви погоджуєтесь з твердженням, поставте поруч знак “ + “ (так), а якщо ні — знак “-“ (ні).» 1.Часто Ви відчуваєте потяг до нових вражень, так сильно, щоб пережити [відповідне] відчуття? 2. Часто Ви відчуваєте, що маєте потребу в друзях, які можуть Вас зрозуміти, підбадьорити або поспівчувати? 3. Ви вважаєте себе безтурботною людиною? 4.Чи дуже важко Вам відмовитися від своїх намірів? 5.Чи обдумуєте Ви свої справи, не поспішаєте і переважно очікуєте, перед тим як діяти? 6.Чи завжди Ви виконуєте свої обіцянки, навіть коли це Вам невигідно? 7. Часто у Вас бувають спади і підйоми настрою? 8. Чи швидко Ви дієте і говорите, не витрачаючи багато часу на обдумування? 9. Чи виникало у Вас коли-небудь почуття, що Ви нещасні, хоча ніякої серйозної причини для цього не було? 10. Чи правда, що, сперечаючись, Ви можете прийняти необдумане рішення? 11. Чи Ви ніяковієте, коли хочете познайомитися з особою протилежної статі, яка Вам симпатична? 12. Чи буває коли-небудь, що, розізлившись, Ви не керуєте собою? 13. Чи часто буває, що Ви дієте необдумано, під впливом ситуації, моменту? 14. Часто Вас хвилюють думки про те, що Вам непотрібно було щось робити або говорити? 15. Ви надаєте перевагу читанню книг, а не зустрічам з людьми? 16. Вірно, що Вас легко зачепити? 17. Вам подобається часто бувати в компанії? 18. Чи бувають у Вас інколи такі думки, якими Ви не хотіли б ділитися з іншими людьми? 19. Чи правильно, що інколи Ви настільки енергійний, що все “горить у руках”, а інколи почуваєте сильну в’ялість? 20. Чи стараєтесь Ви обмежити коло своїх знайомих невеликою кількістю найближчих друзів? 21. Чи багато Ви мрієте? 22. Коли на Вас кричать, Ви відповідаєте так само? 23. Ви вважаєте, що всі ваші звички хороші? 24. Чи часто у Вас з’являється почуття, що Ви в чомусь винні? 25. Чи здатні Ви інколи дати волю своїм почуттям і безтурботно розважатися у веселій компанії? 26. Чи можна сказати, що нерви у Вас часто бувають напружені до краю (до межі)? 27. Ви вважаєтеся людиною жвавою і веселою? 28. Після того, як справу завершено, чи часто Ви подумки повертаєтесь до неї і вважаєте, що могли б виконати її краще? 29. Чи почуваєте Ви неспокій, коли перебуваєте у великій компанії? 30. Буває, що Ви передаєте плітки? 31. Буває, що Вам не спиться через те, що в голову лізуть різні думки? 32. Чому Ви надаєте перевагу, якщо хочете взнати що-небудь: знайти в книзі (так), чи запитати у друзів (ні)? 33. Чи буває у Вас сильне серцебиття? 34. Чи подобається Вам робота, яка вимагає зосередженості? 35. Чи бувають у Вас напади тремтіння? 36. Ви завжди говорите тільки правду? 37. Буває, що Вам неприємно перебувати в компанії, де всі кепкують одне над одним? 38. Ви дратівливий (дратуєтесь)? 39. Чи подобається Вам робота, що вимагає швидких дій? 40. Вірно, що Вам часто не дають спокою думки про різні неприємності, страхи, які могли б трапитися, хоча все закінчилося благополучно? 41. Чи вірно, що Ви неквапливий в рухах і трохи повільний? 42. Чи запізнювались Ви колись на заняття або на зустріч з кимось? 43. Часто Вам сняться кошмари? 44. Вірно, що Ви любите поговорити, що не втрачаєте будь-якої нагоди поговорити з людиною? 45. Турбують Вас які-небудь болі? 46. Чи засмучуєтесь Ви, якщо довго не бачитеся зі своїми друзями? 47. Можете Ви назвати себе нервовою людиною? 48. Серед Ваших знайомих є такі, які явно Вам не подобаються? 49. Чи могли б Ви сказати, що Ви впевнена в собі людина? 50. Чи легко Вас ображає критика ваших недоліків або вашої діяльності (роботи)? 51. чи важко Вам отримати справжню насолоду від заходів, в яких бере участь багато людей? 52. Чи хвилює Вас почуття, що Ви гірші за інших? 53. Ви зуміли б внести пожвавлення в нудьгуючу компанію? 54. Чи буває, що Ви говорите про речі, на яких зовсім не розумієтесь? 55. Ви хвилюєтесь про своє здоров’я? 56. Ви любите покепкувати над іншими? 57. Ви страждаєте на безсоння? Код опитувальника: ________ Відвертість (правдивість) відповідей на тест “так” – 6, 24, 36 “ні” – 12, 18, ЗО, 42, 48, 54 Екстраверсія “так” – 1,3, 8, 10, 13, 17, 22, 25, 27, 30, 44, 46, 49, 53, 56 “ні” – 5, 15, 20, 29, 32, 34, 37,41, 51 Нейротизм: “так” – 2, 4, 7, 9, II, 14, 16, 19, 22, 23, 26, 28, 31, 33, 35, 58, 40, 43, 45, 47, 50, 52, 55, 57 Інтерпретація Шкала “ВІДВЕРТІСТЬ”
Шкала “ЕКСТРАВЕРСІЯ”
Шкала “НЕЙРОТИЗМ”
|
Чи любите ви пожвавлення і метушню навколо себе? Тест: «Визначення темпераменту» Опитувальник ЕРІ (за Айзенком) Текст опитувальника ЕРІ |
Чи любите ви пожвавлення і метушню навколо себе? Тест: «Визначення темпераменту» Опитувальник ЕРІ (за Айзенком) Текст опитувальника ЕРІ |
Визначення типу темпераменту за методикою Г. Айзенка Вік досліджуваного Вам пропонується набір спеціально підготовлених нескладних запитань, на кожне з яких треба чесно та відверто відповісти “так” або... |
Психологічна характеристика типів темпераменту Кожен тип темпераменту характеризується різним рівнем вираження окремих властивостей і їх своєрідним поєднанням |
План Індивідуальні особливості учнів 4 Роль темпераменту в праці та навчанні 7 Урахування темпераменту учня при організації особистісно зорієнтованого навчання 11 |
Тема: Вивчення різноманітності ротових апаратів та грудних ніг у комах «Ротовий апарат чорного таргана (гризучо-жувального типу)», «Ротовий апарат бджоли(гризучо-смоктального типу», «Ротовий апарат метелика... |
Прилади та макети ГЗ-33; вольтметр типу В3-2А; осцилограф типу C1-83; макет «набірне поле» з R, L, C елементами |
Розроблена Г. Айзенком Практикум по експериментальной и прикладной психологи: учеб пособие ... |
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ Чого типу здоров’язбережувальних технологій. Охарактеризовано типи здоров’язбережувальних технологій. Подано методичні рекомендації,... |
Урок № Дата Тема: «Тип Молюски. Загальна характеристика типу» Мета: сформувати в учнів поняття про особливості будови та життєдіяльності молюсків, їх різноманітність, вивчити класифікацію типу... |