|
Скачати 29.48 Kb.
|
ІV. Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема 5. Ймовірність випадкової події. Коло, круг Урок № 63 Тема. Ймовірність випадкової події. Коло, круг. Стовпчасті і кругові діаграми Мета: підготовка до тематичної контрольної роботи. Тип уроку: систематизація знань, умінь та навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Самостійна робота Варіант 1
Варіант 2
II. Систематизація знань Як завжди на уроці, що передує тематичній контрольній роботі, треба повторити, систематизувати і, можливо, скорегувати деякі моменти у знаннях, уміннях учнів з тем, що виносяться на тематичний облік (нагадаємо, що це такі теми: «Ймовірність випадкової події», «Коло, довжина кола», «Круг. Площа круга», «Кругові і стовпчасті діаграми»). Тому традиційно повторюємо матеріал блоками. І, що найважливіше, намагаємось залучити до роботи всіх учнів. Блок 1. «Ймовірність випадкових подій»
в) Збірна команда України з футболу стане чемпіоном світу у 2008 році.
а) вішало три герби; б) випало два герба; в) випав один герб; г) герб випав принаймні один раз.
Блок 2. «Коло. Круг»
а) довжину кола, що обмежує цей круг; б) площу круга; в) площу сектора, що вимірюється кутом 60°.
Блок 3. «Кругові та стовпчасті діаграми»
III. Підсумки уроку Залежно від того, яку форму роботи на уроці вибрав для учнів учитель, цей етап може також набувати різних форм. Наприклад, якщо форма роботи напівсамостійна («сильні» учні працюють індивідуально, а решта учнів виконує завдання самостійно, але з попереднім обговоренням; потім один з учнів йде до дошки і одночасно з рештою учнів виконує завдання біля дошки, а ті з учнів, хто встигне виконати завдання раніше — це може бути 5, наприклад, перших учнів,— отримують певну позначку в зошиті; після чого відкриваємо дошку і перевіряємо розв'язання і відповіді; потім так само наступне завдання); тоді підбиття підсумків є самооцінюванням активної роботи учнів — за позначками в зошиті. IV. Домашнє завдання Задача 1. Довжина кола дорівнює 94,2 см. Знайдіть радіус кола. Задача 2. Знайдіть площу круга, діаметр якого дорівнює 2,4 см. Задача 3. Знайдіть площу заштрихованої фігури (див. рис), якщо сторона квадрата дорівнює 0,6 см. Практична робота. Побудуйте кругову і стовпчасту діаграми розподілу площі вашої квартири: кімната, коридор, ванна, кухня. С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
Урок №62 Тема. Стовпчасті діаграми Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №61 Тема. Кругові діаграми Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №54 Тема. Ймовірність випадкової події. Графічне порівняння шансів Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №56 Тема. Ймовірність випадкової події. Обчислення ймовірності Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №59 Тема. Круг. Площа круга Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
Урок №60 Тема. Круговий сектор Ймовірність випадкової події. Коло, круг Тема |
УРОК №38 Тема. Коло і круг; дотична до кола та її властивості Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, таблиця №18 «Коло та його елементи» |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події |
УРОК №43 Тема уроку Виробити вміння: визначати вид події (випадкова, вірогідна, неможлива); визначати за формулою ймовірність простої події, а також... |
Уроки 37-38 Тема. Коло Мета. Повторити поняття коло, круг і їх елементи, ввести поняття дотичної до кола і розглянути її властивості |