|
Скачати 16.67 Kb.
|
Таблиця Критерії відбору змісту вищої професійної освіти вчителів профільної школи
|
Тема: Професійне самовизначення учнів у процесі профільного (професійного) навчання МЕТА: сформувати розуміння змісту профільної (професійної) освіти, професійного самовизначення, види професій |
РОЛЬ МАГІСТРАТУРИ У РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок... |
ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ В умовах диференціації старшої школи суттєво підвищується роль основної школи, яка забезпечує базу для подальшого розвитку загальної... |
Сучасний етап розвитку системи освіти України характеризується впровадженням... Стратегічним завданням вищої школи є підготовка компетентного фахівця, здатного ефективно діяти за межами учбових ситуацій, розв’язувати... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ З метою вдосконалення нормативної частини змісту підготовки фахівців і підвищення якості вищої освіти |
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Державному стандарті освіти (освітня галузь “Суспільствознавство”) та відповідно вимог до профільної школи. Представлено курси історії... |
Це наука про закономірності навчання і виховання студентів, а також... Предметом педагогіки вищої школи є процес формування духовно багатого спеціаліста вищої кваліфікації різних галузей економіки, науки,... |
Міністерство освіти і науки України Міністерство охорони здоров'я... Втілення Болонської системи вищої освіти в Україні, зокрема медичної, в сучасний період розвитку потребує розробки навчальної літератури... |
Принципи навчання у вищій школі Принципи (лат ргіпсіріит — основа, начало) навчання вищої школи — вихідні положення теорії навчання. Вони є загальним орієнтиром... |
Стипендіальна програма «Завтра. UA» ВНЗ-партнерів програми. Критерії відбору – високий рівень фахових знань, самостійна наукова робота, лідерські, комунікаційні та творчі... |