Критерії відбору змісту вищої професійної освіти вчителів профільної школи


Скачати 16.67 Kb.
НазваКритерії відбору змісту вищої професійної освіти вчителів профільної школи
Дата04.10.2013
Розмір16.67 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Таблиця

Критерії відбору змісту вищої професійної освіти вчителів профільної школи


Учитель профільної школи повинен знати:

Учитель профільної школи повинен вміти:

  • основоположні документи: Закони України « Про освіту», « Про загальну середню освіту», Концепції профільного навчання у старшій школі, Національної системи освіти;

  • Національну доктрину розвитку освіти в Україні;

  • регіональні програмні документи;

  • Концепцію й Статут загальноосвітнього закладу, в якому працює;

  • основи особистісно орієнтованої педагогіки, індивідуального, гуманістичного підходів та способи їх реалізації у шкільній практиці;

  • наукову інформацію та зміст предметів базового й профільного рівнів;

  • порядок організації факультативів та елективних курсів;

  • методику організації проектної, науково-дослідницької, пошукової діяльності учнів

  • проектувати освітній процес, дослідницьку, індивідуальну пошукову діяльність учнів та соціально-виробничу практику;

  • застосовувати різноманітні види й форми діяльності учнів (навчальні проекти, індивідуальні, групові заняття, самостійна робота, практика, робота в лабораторії);

  • застосовувати поряд з традиційними інноваційні форми, методи й засоби педагогічного діагностування, розробляти індивідуальні освітні програми, педагогізувати середовище;

  • формувати логіку викладання профільних дисциплін, виходячи з потреб і нахилів учнів;

  • діагностувати й контролювати стадії особистісного та колективного розвитку;

  • розробляти заходи корекційно-педагогічного впливу;

  • застосовувати методи й технології навчання, які б формували навички збору та аналітичної обробки інформації, стимулювали самодіяльність учнів, збагачувати досвід відповідальної діяльності, виробляли навички самоорганізації, розвивали ціннісні орієнтації;

  • використовувати в організації профільного навчання новітні інформаційні технології, елементи модульного, дистанційного навчання;

  • забезпечувати практичну спрямованість навчально-виховного процесу, формування універсальних компетенцій (інтелектуальної, комунікативної, пізнавальної, інформаційної, громадянсько-правової тощо);

  • сприяти професійному самовизначенню старшокласників

Схожі:

Тема: Професійне самовизначення учнів у процесі профільного (професійного) навчання
МЕТА: сформувати розуміння змісту профільної (професійної) освіти, професійного самовизначення, види професій
РОЛЬ МАГІСТРАТУРИ У РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок...
ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
В умовах диференціації старшої школи суттєво підвищується роль основної школи, яка забезпечує базу для подальшого розвитку загальної...
Сучасний етап розвитку системи освіти України характеризується впровадженням...
Стратегічним завданням вищої школи є підготовка компетентного фахівця, здатного ефективно діяти за межами учбових ситуацій, розв’язувати...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ
З метою вдосконалення нормативної частини змісту підготовки фахівців і підвищення якості вищої освіти
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Державному стандарті освіти (освітня галузь “Суспільствознавство”) та відповідно вимог до профільної школи. Представлено курси історії...
Це наука про закономірності навчання і виховання студентів, а також...
Предметом педагогіки вищої школи є процес формування духовно багатого спеціаліста вищої кваліфікації різних галузей економіки, науки,...
Міністерство освіти і науки України Міністерство охорони здоров'я...
Втілення Болонської системи вищої освіти в Україні, зокрема медичної, в сучасний період розвитку потребує розробки навчальної літератури...
Принципи навчання у вищій школі
Принципи (лат ргіпсіріит — основа, начало) навчання вищої школи — вихідні положення теорії навчання. Вони є загальним орієнтиром...
Стипендіальна програма «Завтра. UA»
ВНЗ-партнерів програми. Критерії відбору – високий рівень фахових знань, самостійна наукова робота, лідерські, комунікаційні та творчі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка