Методичні рекомендації щодо застосування засобів мультимедіа у самостійній роботі учнів. 30 Висновки 34 ДОДАТКИ 36 ДОДАТОК А. Навчально-методичний комплекс «Знаки, символи в українській народній вишивці»


Скачати 378.24 Kb.
Назва Методичні рекомендації щодо застосування засобів мультимедіа у самостійній роботі учнів. 30 Висновки 34 ДОДАТКИ 36 ДОДАТОК А. Навчально-методичний комплекс «Знаки, символи в українській народній вишивці»
Сторінка 1/4
Дата 20.03.2013
Розмір 378.24 Kb.
Тип Методичні рекомендації
bibl.com.ua > Інформатика > Методичні рекомендації
  1   2   3   4


ЗМІСТ







ВСТУП

3

РОЗДІЛ 1 ЗНАЧЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

6

1.1. Зміст поняття мультимедійних технологій та їх значення в організації самостійної роботи учнів.

6

1.2. Застосування мультимедійних педагогічних програмних засобів на уроках профільного навчання.

13

1.3. Роль засобів мультимедіа у самостійній роботі учнів старшої школи.

20

РОЗДІЛ 2 МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

25

2.1. Методика використання мультимедійних технологій на уроках профільного навчання.

25

2.2. Методичні рекомендації щодо застосування засобів мультимедіа у самостійній роботі учнів.

30

Висновки

34

ДОДАТКИ

36

ДОДАТОК А. Навчально-методичний комплекс «Знаки, символи в українській народній вишивці»

36

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

39













Вступ
Актуальність та доцільність дослідження. Соціально-економічні перетворення, що відбуваються в Україні, світові тенденції гуманізації, інтеграції та глобалізації суспільства визначили нові пріоритети розвитку освітньої галузі. Одним із головних напрямів модернізації освіти в Україні є створення якісно нової школи – школи життєтворчості й самореалізації особистості, в якій утверджується бажання і вміння навчатися впродовж життя. У Національній доктрині розвитку освіти зазначається, що одним із основних аспектів реформування освіти є впровадження в навчально-виховний процес сучасних педагогічних і науково-методичних досягнень, а одним із основних шляхів удосконалення змісту освіти є широке застосування мультимедійних технологій.

Суспільство висуває перед сучасною школою завдання сформувати всебічно розвинену особистість, яка має задовольнити потреби суспільства. Згідно закону України “Про загальну середню освіту”, метою освіти є “всебічний розвиток особистості − найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, підвищення освітнього рівня, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями” [ 11 ].

На наш погляд, досягнення цієї мети можливе лише за умов здійснення оптимального вибору методів навчання, що будуть поєднуватися з використанням мультимедійних технологій. Оскільки основною діяльністю школяра є навчання, то лише за допомогою використання раціональних методів навчання з поєднанням новітніх технологій відбувається засвоєння учнями знань, умінь та навичок, а також формування світогляду, розвиток здібностей, реалізація навчаючої, виховної та розвиваючої функції навчання.

Стрімке збільшення обсягу навчального матеріалу з одночасною тенденцією зменшення часу на його вивчення вимагає інтенсифікації процесу навчання. Це зумовлює потребу в пошуку ефективних шляхів організації та управління процесом навчання, засобів контролю рівня засвоєння знань та інших шляхів підвищення ефективності освіти. Нині джерелом таких резервів може бути застосування в процесі навчання комп'ютерної техніки.

Отже, метою дослідження є аналіз узагальнення і осмислення досвіду використання мультимедійних технологій навчання на сучасному етапі розвитку суспільства, а також визначення критеріїв та процедури оптимального вибору цих технологій в самостійній роботі учнів.

Об’єктом дослідження є навчально-виховний процес у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів.

Предметом дослідження виступають мультимедійні технології навчання.

Гіпотеза дослідження − навчальна діяльність учнів буде більш раціональною і продуктивною, більш ефективним буде профільне навчання за умови оптимального вибору та застосуванні мультимедійних технологій .

Основними завданнями дослідження є:

  1. Проаналізувати педагогічні і методичні аспекти підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

  2. Класифікувати мультимедійні засоби навчання.

  3. Проаналізувати особливості застосування мультимедійних технологій.

У процесі роботи над дослідженням були використанні такі методи: вивчення педагогічної і методичної літератури; вивчення досвіду роботи вчителів профільного навчання.
Етапи дослідження:
  1   2   3   4

Схожі:

Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування»
Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування» призначені для надання допомоги студентам в засвоєнні предмету та в...
ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
Резюме. Розглянуто тенденції розвитку та застосування сучасних інформаційних технологій у навчанні. Висвітлено такі аспекти, як застосування...
Західнодонбаський інститут економіки і управління Кафедра економіки...
Навчально-методичний комплекс з дисципліні "Основи регіональної промисловості" для студентів IV курсу заочної форм навчання / Укл...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації
Матеріали до серпневих конференцій педагогів області (методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах...
«Практичне застосування нормативних документів, що регламентують...
Чернівецькій області, пріоритетні напрямки роботи учителів області. Також обговорювалися нові програми, які вводяться з 01. 09. 2012р...
Навчально-методичний КОМПЛЕКС з дисципліни "ОБЛІК У БАНКАХ" для студентів...
Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Облік у банках " / Укл к е н., доц І. В. Вишнякова. Павлоград, 2008
Дисертації
«Застосування засобів мультимедіа в професійній підготовці майбутніх робітників електрорадіотехнічних професій»
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС для студентів усіх спеціальностей НАКККіМ Затверджено
України: навчально-методичний комплекс для студентів усіх спеціальностей НАКККіМ /уклад. П. С. Гончарук, О.І. Путро, А. В. Святненко....
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС з дисципліні "ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБЮНИЦТВА"...
Навчально-методичний комплекс з дисципліні "Організація виробництва" для студентів IV курсу заочної форм навчання / Укл., доцент...
Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного...
З метою організованого переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка