|
Скачати 378.24 Kb.
|
ЗМІСТ
Вступ Актуальність та доцільність дослідження. Соціально-економічні перетворення, що відбуваються в Україні, світові тенденції гуманізації, інтеграції та глобалізації суспільства визначили нові пріоритети розвитку освітньої галузі. Одним із головних напрямів модернізації освіти в Україні є створення якісно нової школи – школи життєтворчості й самореалізації особистості, в якій утверджується бажання і вміння навчатися впродовж життя. У Національній доктрині розвитку освіти зазначається, що одним із основних аспектів реформування освіти є впровадження в навчально-виховний процес сучасних педагогічних і науково-методичних досягнень, а одним із основних шляхів удосконалення змісту освіти є широке застосування мультимедійних технологій. Суспільство висуває перед сучасною школою завдання сформувати всебічно розвинену особистість, яка має задовольнити потреби суспільства. Згідно закону України “Про загальну середню освіту”, метою освіти є “всебічний розвиток особистості − найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, підвищення освітнього рівня, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями” [ 11 ]. На наш погляд, досягнення цієї мети можливе лише за умов здійснення оптимального вибору методів навчання, що будуть поєднуватися з використанням мультимедійних технологій. Оскільки основною діяльністю школяра є навчання, то лише за допомогою використання раціональних методів навчання з поєднанням новітніх технологій відбувається засвоєння учнями знань, умінь та навичок, а також формування світогляду, розвиток здібностей, реалізація навчаючої, виховної та розвиваючої функції навчання. Стрімке збільшення обсягу навчального матеріалу з одночасною тенденцією зменшення часу на його вивчення вимагає інтенсифікації процесу навчання. Це зумовлює потребу в пошуку ефективних шляхів організації та управління процесом навчання, засобів контролю рівня засвоєння знань та інших шляхів підвищення ефективності освіти. Нині джерелом таких резервів може бути застосування в процесі навчання комп'ютерної техніки. Отже, метою дослідження є аналіз узагальнення і осмислення досвіду використання мультимедійних технологій навчання на сучасному етапі розвитку суспільства, а також визначення критеріїв та процедури оптимального вибору цих технологій в самостійній роботі учнів. Об’єктом дослідження є навчально-виховний процес у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів. Предметом дослідження виступають мультимедійні технології навчання. Гіпотеза дослідження − навчальна діяльність учнів буде більш раціональною і продуктивною, більш ефективним буде профільне навчання за умови оптимального вибору та застосуванні мультимедійних технологій . Основними завданнями дослідження є:
У процесі роботи над дослідженням були використанні такі методи: вивчення педагогічної і методичної літератури; вивчення досвіду роботи вчителів профільного навчання. Етапи дослідження: |
Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування» Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування» призначені для надання допомоги студентам в засвоєнні предмету та в... |
ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ Резюме. Розглянуто тенденції розвитку та застосування сучасних інформаційних технологій у навчанні. Висвітлено такі аспекти, як застосування... |
Західнодонбаський інститут економіки і управління Кафедра економіки... Навчально-методичний комплекс з дисципліні "Основи регіональної промисловості" для студентів IV курсу заочної форм навчання / Укл... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації Матеріали до серпневих конференцій педагогів області (методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах... |
«Практичне застосування нормативних документів, що регламентують... Чернівецькій області, пріоритетні напрямки роботи учителів області. Також обговорювалися нові програми, які вводяться з 01. 09. 2012р... |
Навчально-методичний КОМПЛЕКС з дисципліни "ОБЛІК У БАНКАХ" для студентів... Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Облік у банках " / Укл к е н., доц І. В. Вишнякова. Павлоград, 2008 |
Дисертації «Застосування засобів мультимедіа в професійній підготовці майбутніх робітників електрорадіотехнічних професій» |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС для студентів усіх спеціальностей НАКККіМ Затверджено України: навчально-методичний комплекс для студентів усіх спеціальностей НАКККіМ /уклад. П. С. Гончарук, О.І. Путро, А. В. Святненко.... |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС з дисципліні "ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБЮНИЦТВА"... Навчально-методичний комплекс з дисципліні "Організація виробництва" для студентів IV курсу заочної форм навчання / Укл., доцент... |
Загальні методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного... З метою організованого переходу на новий Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки... |