План уроку
Тема: Робота зі списками
Мета: Навчитися створювати, використовувати, редагувати та видаляти списки в MS Excel.
Тип уроку: Лабораторна робота.
Забезпечення: роздатковий матеріал, ПК зі встановленим MS Office
СТРУКТУРА УРОКУ
ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
Перевірка присутності учнів
Короткий інструктаж з правил безпечної роботи у комп’ютерних лабораторіях
Актуалізація опорних знань
1. Що таке список?
2. Для чого використовуються списки в MS Excel? Поясніть доцільність використання цієї можливості.
3. Яким чином можна використати вбудовані в MS Excel списки?
4. Як створити свій список?
5. Чи можливо відредагувати чи видалити список, що існує? Яким чином?
6. Яка послідовність створення випадаючого списку?
Вступний Інструктаж до виконання самостійного завдання
1) Відкрийте MS Excel. Перейменуйте поточний лист, назвіть його Informatika.
2
) Створіть на цьому листі таку табличку згідно запропонованого зразка (прізвища не вводити):
3) Створіть список з 28 учнів через Файл → Параметры → Дополнительно → Общие → Изменить списки → Новий список (першим елементом списку має бути ваше прізвище!!!)
4) Заповніть цим списком колонку Прізвище та ім’я. Заповніть решту таблиці довільною інформацією.
5) Перейдіть до іншого листа, перейменуйте його в Fizika. Побудуйте на цьому листі аналогічну табличку та заповніть її.
6) Таким чином створіть і заповніть таблиці на листах ORPK, Progr, Spezkurs.
7) Зайдіть у Файл → Параметры → Дополнительно → Общие → Изменить списки та додайте до свого списку ще 4 прізвища.
8) Обновіть введені списки на всіх листах.
9) Продемонструйте результати своєї роботи викладачу.
10) Видаліть свій список з переліку списків MS Excel.
САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ
ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ
Звернення уваги на допустимі помилки кожного учня
ЗАКЛЮЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ (підведення підсумків практичної частини)
Перевірка виконання практичного завдання.
Виставлення оцінок.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА
Тема: Робота зі списками
Мета: Навчитися створювати, використовувати, редагувати та видаляти списки в MS Excel.
Матеріальне забезпечення: роздатковий матеріал, ПК зі встановленим MS Office.
Теоретичні відомості:
Списки використовуються для оптимізації роботи в MS Excel.
С
писок — це є послідовність заданих елементів, введення яких не потребує кожноразового набору з клавіатури.
Практичне завдання
1. Відкрийте MS Excel. Перейменуйте поточний лист, назвіть його Informatika.
2
. Створіть на цьому листі таку табличку згідно запропонованого зразка (прізвища не вводити):
3. Створіть список з 28 учнів через Файл → Параметры → Дополнительно → Общие → Изменить списки → Новий список (першим елементом списку має бути ваше прізвище!!!)
4. Заповніть цим списком колонку Прізвище та ім’я. Заповніть решту таблиці довільною інформацією.
5. Перейдіть до іншого листа, перейменуйте його в Fizika. Побудуйте на цьому листі аналогічну табличку та заповніть її.
6. Таким чином створіть і заповніть таблиці на листах ORPK, Progr, Spezkurs.
7. Зайдіть у Файл → Параметры → Дополнительно → Общие → Изменить списки та додайте до свого списку ще 4 прізвища.
8. Обновіть введені списки на всіх листах.
9. Продемонструйте результати своєї роботи викладачу.
10. Видаліть свій список з переліку списків MS Excel.
Контрольні запитання
1. Що таке список?
2. Для чого використовуються списки в MS Excel? Поясніть доцільність використання цієї можливості.
3. Яким чином можна використати вбудовані в MS Excel списки?
4. Як створити свій список?
5. Чи можливо відредагувати чи видалити список, що існує? Яким чином?
6. Яка послідовність створення випадаючого списку?
|