|
Скачати 24.53 Kb.
|
Тема. Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого у середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Зафарбування об’єктів, встановлення параметрів заливки. Створення малюнків з кривих і ламаних Мета: оволодіння навичками створення зображення із застосуванням графічного редактора; продовжувати формувати вміння: створювати й редагувати зображення в документах; створювати об'єкти, що складаються з багатьох базових геометричних фігур; виділяти, копіювати й переміщувати об'єкти; обертати, відбивати й масштабувати об'єкти. Розвиток уміння застосовувати здобуті знання на практиці. Виховувати творчі якості особистості. Тип заняття: комбінований Обладнання й матеріали: Комп’ютерний клас обладнаний в мережу, програмне забезпечення, роздатковий матеріал. Хід заняття 1. Організаційний етап 2. Перевірка д/з Бліцопитування Як увімкнути режим показу панелі Малювання? Наведіть приклади графічних примітивів, які можна намалювати за допомогою інструментів панелі Малювання. Для чого призначені маркери зміни розміру? Як ними користуватися? Для чого призначений маркер обертання? Як ним користуватися? Які значення властивостей ліній можна змінити? Які види заливки можна використовувати для об'єктів? Для чого використовують об'єкти WordArt? Як їх створювати? Як видалити малюнок або його елемент? Як перемістити малюнок або його елемент на інше місце? Які властивості мають графічні об'єкти в текстовому документі? Який тип має зображення, створене в офісному додатку? Як змінити послідовність розташування накладених об'єктів? Як виконується віддзеркалення об'єктів? Як в текстовому документі виділити групу графічних об 'єктів? З якою метою виконують групування об'єктів? Як це робиться? Які властивості графічного об'єкта можна змінити за допомогою меню Формат? До якого типу об'єктів належать об'єкти WordArt? Які їх властивості? З'ясуйте на практиці, чи для всіх графічних об'єктів можна додати тінь або об'єм? За допомогою Довідки з'ясуйте, що таке полотно та яке його призначення? 3. Мотивація навчальної діяльності Які види інформації вам відомі? Сьогодні наша задача – продовжити вивчення прикладного програмного забезпечення, яке використається для створення, перегляду, редагування графічної інформації: рисунків, графічних схем, фотокартко тощо. 4. Вивчення нового матеріалу Пояснення вчителя План розповіді 1. Векторні графічні зображення 2. Засоби малювання у векторному редакторі 3. Основні дії з векторними графічними об’єктами 4. Форматування фігур за допомогою панелі інструментів Малювання 5. Практична робота по побудові малюнків. Інструктаж з техніки безпеки. Повторення правил безпечної роботи за комп’ютерами Учні отримують зразки завдань та виконують з допомогою вчителя 6. Домашнє завдання Опрацювати матеріал підручника. Д/з. Література: Завадський І.О. та ін. Інформатика: 9 кл.: Підруч. для загальноосвіт. навч. закл./ І.О. Завадський, І.В. Стеценко, О.М. Левченко. – К.: Видавнича група ВНV, 2009. – 320 с. Розділ 30-31, ст. 290-303 |
Створення рисунків з кривих і ламаних. Практична робота №9 “Використання... Навчальна. Ознайомитися з можливостями створення малюнків з кривих і ламаних. Здобути навички створення малюнків, використовуючи... |
Створення рисунків з кривих і ламаних. Практична робота №9 “Використання... Навчальна. Ознайомитися з можливостями створення малюнків з кривих і ламаних. Здобути навички створення малюнків, використовуючи... |
Завадський І. О. та ін. Інформатика: 9 кл.: Підруч для загальноосвіт... Тема. Багатошарові зображення, керування розміщенням об’єктів за шарами. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.... |
Практична робота №3: "Обробка багатошарових зображень, створення колажів" Розвиваюча. Розвивати технічні навички обробки багатошарових зображень, створення колажів |
Практична робота №3: "Обробка багатошарових зображень, створення колажів" Розвиваюча. Розвивати технічні навички обробки багатошарових зображень, створення колажів |
Операції з об’єктами, зафарбування об’єктів, керування заливками.... Навчальна. Ознайомитися з операціями над об’єктами; навчитися зафарбовувати об’єкти, керувати заливками. Здобути навички використання... |
Операції з об’єктами, зафарбування об’єктів, керування заливками.... Навчальна. Ознайомитися з операціями над об’єктами; навчитися зафарбовувати об’єкти, керувати заливками. Здобути навички використання... |
20. Методика навчання технології опрацювання графічних даних. Комп'ютерна... Комп'ютерна графіка — це створення і обробка зображень (малюнків, креслень і т д.) за допомогою комп'ютера. Розрізняють два способи... |
Технологія опрацювання графічних даних Комп'ютерна графіка — це створення і обробка зображень (малюнків, креслень і т д.) за допомогою комп'ютера |
Урок 2 Тема: Створення нумерованих і маркерованих списків. Властивості... Навчальна мета: Познайомити учнів з основами роботи із текстовим редактором, поняттями створення нумерованих і маркерованих списків.... |